Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
.
Vince en Colin is idd leuk!

@ PrinceVince, wat vind je verder van:

Vince en:

- Owen

- Nolan

- Ilay

- Todd

- Winston

- Dexter

- Mas

- Scott

- Rowan

- Josh

- Jonah

- Connor

- Jaden

- Noah

- Sean
Leuk te lezen dat er gereageerd is! En wat grappig: ik zie dat er ook Juda genoemd is. Ik had die naam maar 1x keer eerder gehoord en vond het eigenlijk juist wel een stoere naam. M'n kerel vind het helemaal niets, ook niet als 2e naam.

Hier wordt het bijna zeker Noam. Heb die naam altijd al in gedachten gehad en gelukkig kon m'n kerel er aan wennen!

Ik kan zo snel niet alles teruglezen, maar weet nog dat iemand vroeg naar Matthias. Gewoon een leuke naam, dus doen!

En bij Vince zou ik idd ook voor een engelse naam kiezen en de optie Colin vind ik zelf erg mooi.

Wat nog te denken van Joshua?
quote:Fyrin schreef op 25 januari 2010 @ 11:58:

Hebben besloten om voor Mats te gaan, oficiele naam Mathias. We 'hebben' gewoon wat met die naam, en ach, hij staat inderdaad niet op nr. 1.

Karsten blijft leuk, misschien ooit als we nog eens een tweede jongentje krijgen.

Ik vind Faber een topnaam Catoo!! Echt heel erg leuk. Is ook een achternaam, maar net als bij Karsten vind ik dat niet erg. De voornaam van dochter komt ook wel eens voor als achternaam.

Mijn oudste heet Mats, hij wordt morgen 3 jaar. Bij de naam Mats hadden wij een beeld van een vrolijk ondeugend jongentje en dat is precies wat hij is.

We krijgen altijd leuke reacties op de naam van onze zonen, zijn broertje heet Sverre. Hij is meer een dromerig en lief type.
Wat een leuke namen komen hier voorbij, vooral Faber en Morris vind ik erg leuk. Heb ze dan ook genoteerd

Ik ben niet zwanger maar denk toch wel vaak over namen na, vooral voor een jongen op de een of andere manier.

Hoog op mijn lijstje staan Luka en Levi. Luka had ik al bedacht toen ik pas een jaar of 16 was en blijf ik erg mooi vinden, jammer alleen dat die naam steeds populairder wordt haha
Faas of Mats (hier regelmatig genoemd) vind ik ook erg leuk btw
Ik las net iemand die haar zoontje Link heeft genoemd. Vind ik ook heel stoer!

Bij ons wordt het waarschijnlijk Finn of Nino als het een jongen wordt. (nog een week of 8 afwachten )
Hoi,

Wie weet er een leuke jongensnaam die bij Britt en Norah past?

Groetjes
.
Britt,Norah en

Mats

Jesse

Jorn

Merijn

Jens

Jonas

Luuk

Stijn

Finn

Sep

Morris

Levi

Viggo

Thijmen

Mikay

Espen

Sil

Mika

Arvid

Jorik
Bij Vince vind ik juist Kobe leuk!! En Lex ook! Jack niet zo en Otto-jan echt totaal niks. Maar ik geloof dat ik de enige ben die juist de minder Engelse namen er leuk bij vind

Vince en ..

Sven, Tom/Thom, Thomas, Rune, Roemer, Camiel, Fender, Faber.
Britt, Norah en ...

Lieuwe, Flinn, Mingus, Sam, Florian, Ruben, Jorne, Tiemen, Siem, Jesper.
Ik vind het altijd erg leuk om te bedenken wat voor namen ik aan mijn kinderen wil geven. Maar er zijn weinig namen die ik daar echt mooi genoeg voor vind haha.

Mijn zoontje van 2 jaar heet Leon. Die naam heb ik hier nog niet gezien, of lees ik niet goed? Ik vind het in elk geval wel een mooie naam

Verder vind ik Délano leuk. Mijn man is donker en daarom wil ik geen typische Hollandse namen. Dus iemand misschien nog inspiratie? Ik ben trouwens ook geen fan van Amerikaanse namen zoals Brandon. Ik vind iets exotisch wel leuk, maar heb nog niet echt iets leuks bedacht.
Britt, Norah en Finn vind ik een heel mooie combi! Andere namen bij Britt en Norah: Jens, Sem, Vince, Flynn, Rowan, Tim, Mees, Sten, Stender, Ezra, Luca, Lucas, Jonas, Faber, Floris.
Leon en ....

Viggo/Viego, Ravi, Nathan, Lucas, Tycho, Milo.
Leon en Julian

Leon en David

Leon en Ramon
Ravi vind ik ook een heel leuke naam, maar mijn man vind het helaas niks.

David vind ik ook leuk, maar mijn neefje heet ook zo. Ik wil liever een naam die nog niet in de familie voorkomt.

Lucas is ook leuk, maar dat hoor ik de laatste tijd zo vaak dat ik het daardoor niet meer zo leuk vind haha.

Maar bedankt voor jullie reacties, leuk
Wij zijn op zoek naar een jongensnaam, liefst 1 of 2 lettergrepen. Niet eindigend op een -y / -ie / -tje / -i . En liefst geen Engelse namen.

We hebben nog niet echt veel inspiratie op jongensnamen gebied. Deze vind ik mooi maar die zijn al afgewezen door mn man of komen al in de familie voor:

Teun

Jonas

Joep

Viggo

Ruben

Huub

Hopelijk kunnen jullie ons op weg helpen?
Dragonflies;

Guus, Tijn, Toon, Luuk, Daan, Bart, Gijs, Jan, Finn, Siem, Sam, David, Jacob, Rocco, Freek, Ralf, Job, Marn, Pelle, Flinn, Jorn, Wessel, Faas, Kees.
Loesje; Leon en ..

Michel, Dilan (dielan), Tom/Thom/Thomas, Florian, Stefan/Steven, Tiemen, Leander, Saul.
aan dragonflies

Merijn

Twan

Hidde

Stijn

Tycho

Bram

Mart

Joost

Jesse

Sam

Niek
quote:Dragonflies schreef op 03 februari 2010 @ 09:36:

Wij zijn op zoek naar een jongensnaam, liefst 1 of 2 lettergrepen. Niet eindigend op een -y / -ie / -tje / -i . En liefst geen Engelse namen.

We hebben nog niet echt veel inspiratie op jongensnamen gebied. Deze vind ik mooi maar die zijn al afgewezen door mn man of komen al in de familie voor:

Teun

Jonas

Joep

Viggo

Ruben

Huub

Hopelijk kunnen jullie ons op weg helpen?

Josh

Mas

Sem

Cas

Mats

Fynn

Noah

Luca

Tijn

Jonah

Julius
Aan dragonflies:

Stach

Merlijn

Joost

Tim

Rick

Rens

Tibbe

Brent (deze vind ik zelf erg stoer!)

Mats

Mees

Joes

Jip

Jelle

Jort

Thijs

Timon

Pepijn

Finn

Noah

Luuk

Loek

Raf

Lenn

Syl/Sil
quote:Catooo schreef op 03 februari 2010 @ 12:51:

Dragonflies;

Guus, Tijn, Toon, Luuk, Daan, Bart, Gijs, Jan, Finn, Siem, Sam, David, Jacob, Rocco, Freek, Ralf, Job, Marn, Pelle, Flinn, Jorn, Wessel, Faas, Kees.

Tijn en Gijs vind ik erg leuk maar mn man absoluut niet.

Daan vind ik geweldig maar komt hier veel te veel voor (ik ken al 6 kinderen onder de 5 die zo heten) en dat is niet handig met een heel veel voorkomende achternaam erbij.

Verder vind ik de vetgedrukte leuk maar die hebben we al in de familie en de schuingedrukte vind ik leuk maar die passen niet bij onze achternaam.

De rest vind ik niet mooi.

Zucht.. komt het ooit goed?
.
tessaa wijzigde dit bericht op 30-08-2010 01:15
Reden: privacy
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven