Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com

dinsdag 1 november 2011 om 20:57
quote:missschaap schreef op 31 oktober 2011 @ 22:12:
[...]
Mijn eerste keus blijft toch Ferre. Van dit rijtje dan. Inmiddels weten we het weer niet zo zeker.
Wat vinden jullie van Odin?Odin vind ik op zich ook wel leuk klinken. Maar denk dan wel ook meteen aan godin. Wat vind je anders nog van Otis!?
[...]
Mijn eerste keus blijft toch Ferre. Van dit rijtje dan. Inmiddels weten we het weer niet zo zeker.
Wat vinden jullie van Odin?Odin vind ik op zich ook wel leuk klinken. Maar denk dan wel ook meteen aan godin. Wat vind je anders nog van Otis!?

woensdag 2 november 2011 om 12:20
woensdag 2 november 2011 om 19:44
Vind Jesse en Stef allebei niet mooi, niet mijn smaak. Maar als ik dan toch moet kiezen, dan zeker Stef. Vind Jesse geen tokkienaam, maar wel een zeiknaam! Zal wel komen doordat ik iemand kende met die naam die altijd liep te zeiken op alles en iedereen..vind Jesse daarnaast te zacht en lief klinken voor een jongen.
Aan Stef vind ik wel leuk dat het (volgens mij) maar weinig voorkomt.
Aan Stef vind ik wel leuk dat het (volgens mij) maar weinig voorkomt.

donderdag 3 november 2011 om 15:39
quote:Catooo schreef op 02 november 2011 @ 19:08:
Jesse tokkie? huh dat vind ik nou echt helemaal niet.
Grappig zeg.
Ik vind Jesse eerder passen bij bijvoorbeeld Mees, Sem, Max, Thom, etc.
Eensch. Ken een aantal jongens/jongetjes die Jesse heten en die komen allemaal uit de hogere (en middenklasse) milieus, zeg maar.
Odin: best een leuke naam!
Ferre: niet leuk, associatie met 'van verre' . Ferre komt van verre . Dan vind ik Fedde veel mooier!
Jesse tokkie? huh dat vind ik nou echt helemaal niet.
Grappig zeg.
Ik vind Jesse eerder passen bij bijvoorbeeld Mees, Sem, Max, Thom, etc.
Eensch. Ken een aantal jongens/jongetjes die Jesse heten en die komen allemaal uit de hogere (en middenklasse) milieus, zeg maar.
Odin: best een leuke naam!
Ferre: niet leuk, associatie met 'van verre' . Ferre komt van verre . Dan vind ik Fedde veel mooier!
vrijdag 4 november 2011 om 18:48
Bedankt voor jullie reacties. Jesse zou dan op z'n nederlands uitgesproken worden, op z'n engels vind ik echt niet mooi!
Wat vinden jullie van Fabian of Tobias? Heel wat anders, maar ik probeer voor alle namen open te staan. Echt zo lastig om een naam te vinden die we allebei mooi vinden. Terwijl we voor een meisje zo een mooie naam gevonden hadden. Maar 't wordt toch echt een jongen...
Wat vinden jullie van Fabian of Tobias? Heel wat anders, maar ik probeer voor alle namen open te staan. Echt zo lastig om een naam te vinden die we allebei mooi vinden. Terwijl we voor een meisje zo een mooie naam gevonden hadden. Maar 't wordt toch echt een jongen...
maandag 7 november 2011 om 19:46
Wij zijn ook op zoek naar een leuke jongensnaam! We weten nog niet of het een jongen of meisje is, maar het grootste probleem zal de jongensnaam worden vrees ik... over een meisjesnaam waren we het al snel eens.
Wat ik mooie jongensnamen vind:
Mats (met stip op nummer 1), maar manlief vindt 't niks
Fedde
Boaz
Mels
Stan
Melle
Theije
Mart
Man keurt alle namen af, maar komt zelf met... NIKS!
Gelukkig hebben we nog zo'n 30 weken de tijd hoor, maar ik denk dat we die 30 weken hard nodig hebben
Hebben jullie nog leuke ideeën?
Wat ik mooie jongensnamen vind:
Mats (met stip op nummer 1), maar manlief vindt 't niks
Fedde
Boaz
Mels
Stan
Melle
Theije
Mart
Man keurt alle namen af, maar komt zelf met... NIKS!
Gelukkig hebben we nog zo'n 30 weken de tijd hoor, maar ik denk dat we die 30 weken hard nodig hebben
Hebben jullie nog leuke ideeën?

maandag 7 november 2011 om 20:21
quote:missschaap schreef op 31 oktober 2011 @ 22:12:
[...]
Wat vinden jullie van Odin?
Fender is een gitaarmerk en dat is echt het eerste waar ik aan denk. Fedde vind ik dan weer wel leuk.
Odin is toch van die groentezak? Verder doet het me denken aan Odi, het hondje van Garfield. Ik vind het geen geweldige naam.
[...]
Wat vinden jullie van Odin?
Fender is een gitaarmerk en dat is echt het eerste waar ik aan denk. Fedde vind ik dan weer wel leuk.
Odin is toch van die groentezak? Verder doet het me denken aan Odi, het hondje van Garfield. Ik vind het geen geweldige naam.

maandag 7 november 2011 om 20:22
quote:Baloe80 schreef op 01 november 2011 @ 19:53:
Help help. Welke naam is mooier: Jesse of Stef? Mijn voorkeur gaat uit naar de ene naam, die van manlief naar de andere. Ik weet het: we moeten er zelf uitkomen, maar een beetje advies kan nooit kwaad...Ik vind Stef een mooie naam. Jesse hoor ik heel veel. Stef, lekker stoer, vlot.
Help help. Welke naam is mooier: Jesse of Stef? Mijn voorkeur gaat uit naar de ene naam, die van manlief naar de andere. Ik weet het: we moeten er zelf uitkomen, maar een beetje advies kan nooit kwaad...Ik vind Stef een mooie naam. Jesse hoor ik heel veel. Stef, lekker stoer, vlot.