* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Marit, daarom had ik het ook weggehaald, ik had het niet goed gelezen, beetje dom

Emmetje: Hysterisch bloesje dus Nou ja, mooi dat je iig wat hebt kunnen vinden in goede maat. Ik zit trouwens ook beetje met kleertjes Eva te klooien. Eva is vrij lang in verhouding met gewicht. Qua breedte past ze zelfs maat 50 nog, alhoewel ze nu 56 aan heeft in verband met lengte. Maar die is ook al wat aan korte kant. Maar maat 62 zit d'r hartstikke slobberig om d'r middeltje dus dat ziet er niet uit. Ook wel lastig dus. Heb toevallig gisteren weer wat kleertjes op marktplaats gekocht. Oa een überlief setje van noppies, was er meteen helemaal verliefd op. Als het goed is krijg ik het deze week thuis gestuurd.

@ Marit: Blaasontsteking dus toch. Mooi dat je nu weet wat het is en er AB voor hebt gekregen. Hopelijk snel over want niks zo vervelend als een blaasontsteking.

Oh helemaal vergeten te vertellen: Ben afgelopen vrijdag trouwens weer tante geworden! Zus/zwager van M hebben een zoontje gekregen, hun tweede. Ze hebben al een zoontje van bijna 5. Alles helemaal gezond en wel, dus binnenkort op kraambezoek.
Metis, lastig is dat he? Volgens mij valt Name-it ook wel wat smaller uit, maar dat verkopen ze niet in Emmelcity. Dat bloesje komt bij Zeeman vandaan, maar daar verschillen de maten enorm, ik moet dan echt naar het kledingstuk op zich kijken en niet naar de maat.

Gefeliciteerd met je ehm was het nou een nichtje of een neefje Hmm tgaat weer goed met mij
Haaidihaai,

Emmetje nog gefeliciteerd met je opa en bedankt ook voor je complimentje. Ze vindt zichzelf echt heel stoer als ze in die bumbo zit. Oja. de babykleding van de V&D (Frendz) valt meestal erg ruim, en die van de Zeeman ook. Voor 3 euro ofzo heb je weer een (best leuk) verschoontje!

Punkertje sterkte morgen voor de operatie, wordt ie vanavond al opgenomen? Ik zal aan jullie denken hoor! Nog gefeliciteerd met Chica's doop trouwens.

we blijven even feliciteren want Malar heeft ook wat te vieren las ik. Een nieuwe baan!!! Hoera leuk hoor. Dus dat wordt een spannend nieuwjaar voor jou.

Catpower wat leuk dat je terug naar Nederland komt. Fijn voor je familie ook, kunnen ze vaker de kleine Jonathan zien. Hoe lang heb je in Denemarken gewoond? (ook stoer van jouw lief)

Marian, lekker vooruitzicht zeg, rond de feestdagen naar CP. Hopelijk ligt er een dik pak sneeuw zo lekker in die bossen, open haardje aan en genieten maar.

Metis, ik vond je al verdacht stil hier en op Hyves. Dacht eerst dat de Wii(hhh) jullie in bezit had genomen, maar jullie waren ziek dus. En nu weer een beetje op de been gelukkig maar.

Marit, beterschap joh, blaasonsteking is geen pretje. Gelukkig moet het met de ab snel minder worden.

Jane, wat een drukke week heb je achter de rug, al een beetje bijgekomen?

Hier gaat alles z'n gangetje. Jayda is niet meer zo niezerig gelukkig en kan weer gewoon door haar neusje adem halen. Ik daarentegen heb een keel staan! voel me af en toe net een brulkikker. Gister heb ik vrijwel niets gedaan alleen wat bankgehangen en met Jayda gelummeld. 's avonds moest ik weer naar een vergadering en dus moet ik nu al twee verslagen uitwerken. Dat is nu mijn voornemen voor vandaag. En ik wil persé even naar buiten aangezien die kleine ook al 2 dagen niet buiten is geweest. Nou werkt het weer ook niet echt mee, maar goed. Krijg straks nog een vriendin met 'r twee dochters op visite en vanavond komen 2 vrienden. En schoonmoeders komt om morgen op te passen. Pff laat ik maar beginnen met die verslagen anders komt het er nooit van.

dag dames tot later!

DD
Oh ik zie het, een neefje (kan nog een nichtje worden ) Ik ga nu echt stoppen, want dit is voor niemand leuk

DD, lekker druk!

fijn dat het met Jayda beter gaat qua verkoudheid!

Emmetje, ik vind je wel gezellig hoor!

Metis, gefeliciteerd met je neefje!

Ik ga zo tussen de plaspauzes door snel naar de hema/zeeman!

moet echt warmer dekentje voor ilse hebben, en wat 'verschoontjes' zoals iemand hier zo mooi schreef net!

Voor mezelf wat paracetamol en neusspray, dus kan weer gaan uitgeven.

tot later!

(ook de groeten van een brabbelende ilse )

.
.
Hallo allemaal,

Marit beterschap, tja dat kwakkelen he. Volgens mij hoort dat soms ook wel bij het proces van ontzwangeren, ik hoor het wel vaker. Je bent nu toch wel ziek thuis?

Pfff Punkertje, lijkt me lastig dat je nu nog langer voor die OK moet wachten hoor.

Bedankt voor al jullie lieve reacties, dat help dat ik me er wat minder ongemakkelijk bij voel. Een mens kan zichzelf t ook zo moeilijk maken he, in zijn gedachten... ikwel tenminste.

Heb net een uur gesport, half uur bodypump en toen een half uur gespint. Blij mee hoor. Moest alleen erg wennen toen ik het stepplankje oppakte. Deed dat vroeger echt met mijn pink zo ongeveer ( was nogal een sport die-hard) en nu vond ik dat ding zwaaaaar. Het lichaam is toch nogal slappies op diverse fronten... Maar daar wordt aan gewerkt nu zullen we maar zeggen.

MIjn ouders komen vanmiddag nog ff, fijn hoor. En mijn schoonzusje heb ik nu voor zondag op de koffie ( hint hint zodat ze niet de hele dag blijft hangen hoop ik) gevraagd, dan is utregjochie er weer en hoe ik niet met haar in mijn uppie te zitten. Tis niet mijn familie toch?

Lekker dagje allemaal!

emmetje, ik was bij zeeman en zag een blousje dat wel onder hysterische bloemetjes valt geloof ik .. meteen meegenomen!

ook een bijpassend maillootje erbij, helemaal schattig.

foto volgt !

van salomé ook ?!

Haha, Marit, tzal wel dezelfde zijn, maar hij is wel leuk he? Vindt Ilse em ook mooi? Ik zal even kijken of ik er een foto van kan maken, ze ligt nu te slapen.

Punkertje, leuk dat het zo'n leuke dienst was voor Chica. En wat een luxe, warm water

Utregmeissie, je klinkt al wat beter, en zelfs daadkrachtig! Schoonzus uitnodigen voor koffie

Diddle, fijn dat de verkoudheid er weer een beetje opzit. Vind het altijd zo vervelend en zeker met dit koude weer, maarja vind eigenlijk alles vervelend met koud weer , ben nogal een koukleumpje.

Peetje, hoe was het bij je oma?

hey utregmeissie, ik lees jouw bericht nu pas!

slim om duidelijk 'op de koffie' aan te geven bij je schoonzus!

Lekker dat sporten joh! Ik vind het ook weer heerlijk.

ik heb me ziek gemeld inderdaad,

het zou toch te gek voor woorden zijn als ik hier verlof voor zou opnemen!

Manager gesproken ook, die vond dat ik met al dat gekwakkel de laatste weken nu echt even deze week moet bijkomen en dan zien we na het weekend wel weer.

Tja, ik denk dan.. bijkomen!?

net zo'n lekker weekend gehad!

Blijkbaar zit er in mij qua evenwicht toch ergens een verstoring.

nouja

ik ga nu onder dekbedje op de bank, voel me ijskoud!

ben er blij om dat ik bij de huisarts geweest ben.

De foto van het bloesje staat op ons album
Zucht... net gebeld met hoofdkantoor opvang. Ondanks de mondelinge toezeggingen van vestigingshoofd en leidster opvang dat het geen probleem was qua flexibele opvang en dat we gewoon konden aangeven wanneer Eva opvang nodig had, komt Eva daarvoor nu gewoon op wachtlijst die ontzettend lang is. Kijk, dat er een wachtlijst is snap ik, dat je onderaan wachtlijst komt zodra je je opgeeft snap ik ook, heel redelijk ook allemaal. Maar ze hadden tegen ons gezegd (toen ik 12 weken zwanger was dus me dunkt dat we er op tijd bij waren én toen waren en nog geen wachtlijsten) dat we gewoon flex opvang konden krijgen maar wel 3 dagen moesten invullen ivm contract. Maar we hoefden ons daar niet op vast te pinnen want we konden dan gewoon doorgeven, zodra rooster werk bekend was, wanneer we opvang nodig hebben. Niet dus. Vind het zo flauw toezeggingen te doen die ze niet waar kunnen maken plus dat ze foutieve informatie geven over contract tekenen. Hoofdkantoor zegt nu: tja er zijn 3 dagen ingevuld dus jammer dan, daar houden we ons aan vast.

Lekker dan.

@ Emmetje: vind het een leuk hysterisch bloesje!

Op rest reageer ik later nog, eerst nog even rondje bellen

jemig metis, ongelooflijk zoiets

daar kan je echt kwaad om worden!

(niet dat het helpt. maar toch.)

Jep..zelfde bloesje...andere kleur

hier meer donkerpaars geloof ik!

herstel: donkergroen met zelfde bloemetjes.

Het is duidelijk dat ik voor de bloemen ging!

Stoer hoor

fles-tijd hier

bel-ze Metis !

Hee peetje jij hier?! kunnen wel gaan msn-en...

maar ik heb alleen ff hier gelezen en wou eigenlijk niet posten... ga nu weer ff weg!
Gezellige boel hier !

Ik zal MSN ook es effe opstarten. Al in geen eeuwen gedaan, hihi. Ik heb Metis en nog iemand toegevoegd (ehm Punkertje?).

Nou, nu zijn jullie er niet....

Nog meer mensen die ik toe mag voegen? Ik lees dat Utregmeissie en Peetje ook MSN-en? Mijn meeladres is jane_1973_2 (ben dus geen trouwe chatter hoor).

[mama van Jane belt]

Wou een heleboel typen, maar ik vinnut nu te laat. Wilde om negen uur op bed liggen. Morgen om 6.00 uur de wekker weer ivm cursus.

Daaahaaaaag.
What matters most is how you see yourself
Hé hallo,

Utregmeissie; ik was ook alleen even aan het lezen net. Ik had een heleboel om bij te lezen, er is vandaag veel gepost.

Net lekker een klein uurtje in bad gezeten en nu ben ik weer schoon en fris. Hoewel, schoon en moe eigenlijk. Maar ja, straks nog een keertje voeden rond elf uur en van tevoren nog 15 ml kolven want dat kom ik nog te kort voor morgen.

En dan mag ik naar bed.

Goh zeg, één dag gewerkt en alweer het gevoel dat ik een week heb gewerkt.

Ik moet nog even wennen hoor zo 's ochtends. Ik zet alles de avond vantevoren klaar maar ben de ochtend toch nog druk bezig. P. helpt al wel beter hoor gelukkig. Ik moet wel een paar keer zeggen dat ie op moet staan, maar ja, hij doet het dan in ieder geval wel.

Vanochtend heeft hij Femke gepakt, omgekleed en een schone luier aangedaan, terwijl ik mezelf douchte en aankleedde. Daarna Femke gevoed. Die deed dat natuurlijk op haar dooie gemakje. Beetje drinken, beetje naar de muur kijken, even lachen en o ja, ik had eigenlijk nog wel dorst dus maar weer drinken. En ik ondertussen maar bedenken wat ik nog moest doen en niet vergeten mee te nemen enzo.

Ik had de melk ook nog in de flesjes gegoten. Wat een werk zeg, dat mag m'n man in het vervolg (weer) doen. Ik bewaar het gewoon in diepvrieszakjes. Soms zit er 50 ml in, dan weer 30, en dan weer 140. Maar het kost best wat tijd om dat zonder knoeien in de flesjes te krijgen. Dan kan ik beter ontbijten in die tijd en dan Femke voeden.

Het kolven ging vandaag best goed, voor mijn doen. Ik was erg trots op mijn goed gevulde flesje wat ik gekolfd had tussen half tien en tien voor tien. Maar liefst 125 ml, een record voor mij.

Ik kolf 2 keer op het werk, de derde keer lukt niet, ivm drukte, dus als ik thuis ben ga ik kolven zodra ik kan, voordat Femke weer voor de volgende voeding komt. Vandaag kon ik haar eigenlijk meteen in bed leggen toen ik haar had opgehaald van de creche. Ze was echt moe. Ze heeft van 6 tot half 8 geslapen en toen heb ik haar weer gevoed, en straks dus nog één keertje.

Jane, geef jij nog 's ochtends en 's avonds borstvoeding nu? Kolf je nu helemaal niet meer op het werk? 't Is niet zo gezellig dat kolven, want ik zit in de pauze steeds te kolven.

Veel plezier met je cursus morgen. Weer 4 dagen deze week?

Morgen gaat Femke weer naar de creche en ga ik naar het noorden, naar m'n oma en opa. M'n oma komt dan thuis, wordt daar verder verzorgd door thuiszorg en m'n ouders en ooms en tantes en opa.

Zo, nou ga ik proberen nog 15 ml eruit te persen. 's Ochtends een eitje, maar rond deze tijd een hele klus...

O, trouwens, ik heb nog nooit geMSNt, weet helemaal niet hoe dat moet, stom hè? Ik zal me er toch maar eens in verdiepen binnenkort...

groetjes, peetje
Goeiemorgen allemaal,

Wat een rust hier...

Marit, hoe is het met je blaas? Voel je je al wat beter?

Peetje, ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad voor zover mogelijk natuurlijk.

Ehm en verder mn geheugen is echt een zeef, nouja ik denk wel aan jullie hoor, maar ben het gewoon vergeten.

Heb gisteren lekker rustig aan gedaan, voelde me helemaal niet lekker gisteren, koud/warm algeheel beroerd zeg maar. Gelukkig was het mooi weer, we zijn dus even naar buiten geweest frisse neus halen, dat hielp wel een beetje. Kheb leuke kleertjes gekocht voor Salomé, niks echt hysterisch deze keer al zag ik wel een bijpassende broek voor bij dat bloesje (heb jij die ook gezien Marit?) echt over the top Maar wat een maatverschillen, kheb zelf een shirtje 80 gekocht, maar je maakt mij niet wijs dat dat echt 80 is, maakt niet uit, tis wel een leuk shirt en het past goed.

Nou ik ga een broodje smeren, tot later!

goedemorgen!

dat broekje zag ik ook emmetje, maar vond het wat te veel van het goede!

hoe voel je je nu?

hier lijkt AB niet echt verlichting te geven, maar wie weet komt dat vandaag nog.

Wat een koud winterweer he?

brrrrr

Hey Marit, ja idd dat broekje is écht teveel van het goede Wat vervelend dat de AB nog geen verlichting geeft. Kan het me moeilijk voorstellen, heb nog nooit blaasontsteking gehad, maar ik hoop dat je je snel weer beter voelt, gelukkig ben je lekker thuis deze week. Hier gaat het wel weer wat beter, raak alleen niet uitgeslapen, ik kan echt blijven slapen, maar ja, dat gaat niet door. Ik probeer maar een beetje mn zinnen te verzetten en van alles te gaan doen in huis enzo. Straks ook maar even naar buiten, tis idd wel heel koud, maar het is hier strakblauw, lekker fris!
Goeiemorgen allemaal. Kom net ook mijn bed eens uitgerold, heb zowaar wat uit kunnen slapen. Alleen is ons koffiezetapparaat kapot, wilde net koffie zetten maar ging niet lukken.

Gisteren is Eva dus weer naar de opvang geweest, toen ik haar kwam halen waren er 2 meiden als leidsters die ik nog nooit gezien had. Bleek dat zij van een andere vestiging waren en hier invielen wegens ziekte van de vaste leiding hier. Eentje daarvan was echt niet leuk. Ik zag Eva nergens toen ik binnenkwam dus zat beetje zoekend rond te kijken, kwam ze naar me toe dus ik zeg ik kom voor Eva t. ..... Zit ze me stom aan te kijken, zegt niks. Dus ik weer kijken zie ik de kinderwagen staan, dus ik zeg oh ik zie d'r al. Weer niks zeggen dus ik loop naar Eva toe. Zij lag lekker te slapen dus ik maak haar klaar om naar huis te gaan, komt die andere naar me toe (daar was verder niks mis mee hoor) en die vertelde hoe het was gegaan enzo (goed) komt die andere erbij staan. Het enige wat ze zei is: ik hou me meer met oudere kindjes bezig. Ze werkt zelf ook in een verticale groep dus lijkt me lastig. Kan best zijn dat zij meer feeling heeft met peuters ofzo maar d'r kwam ook gewoon geen stom woord uit. Ik hoop dat morgen de vaste leiding weer gewoon beter is.

Verder qua opvang nog geen nieuws helaas.

@ Diddle: Hoe is het? Nog steeds een brulkikker aan het imiteren? En nog gelukt met je verslagen allemaal?

@ Punkertje: Lijkt me wel vervelend dat het nu is opgeschoven, zit je er weer tegenaan te hikken. Mooi dat doopdienst geslaagd was!

@ Utregmeissie: Inderdaad slim er duidelijk op de koffie bij te zeggen, hopelijk pakt ze de hint op.

@ Jane: Ben ook niet zo'n trouwe msn-er, heb het heel vaak uit staan. Geef maar een gil wanneer je online bent (of iemand anders natuurlijk)

@ Peetje: Hoe was het bij je opa en oma?

@ Emmetje: toch niet ook ziek aan t worden hé?

@ Marit: Niks aan dit winterweer. Ben sowieso echt zomermens (lente mag ook als t maar niet koud is)

Zo, zag net pop-up voorbij komen dat Emmetje weer wat gepost heeft doe echt te lang over het typen geloof ik.

Ik ga nog even het koffiezetapparaat proberen te fiksenm kijken of ik toch koffie kan drinken. Hebben ook nog wel senseo maar die vind ik veel minder lekker.
Goedemorgen!

Zo, Femke ligt weer bij te komen van 2 dagen creche. Ze slaapt toch wel een stuk minder daar hoor. Ze zeggen dan dat ze nog zo tevreden kijkt en nog niet moe lijkt. Als ze slaapt dan ligt ze te slapen in zo'n hangwieg in het lokaal. Gisteren toen ik haar ophaalde lag ze erin te slapen. Toen liet een jongetje met (veel) kabaal iets vallen en schrok ze wakker, om daarna weer weg te dommelen. Maar ja, toen moest ik haar er toch uithalen. Begon ze natuurlijk weer te huilen.

Ze had zichzelf nog even lekker ondergepoept, dus één van de leidsters bood aan om haar nog even te verschonen. Toen kon ik met een schone Femke weer naar huis. Ik was expres met de kinderwagen gegaan, zodat ze lekker verder kon slapen evt. maar nee hoor, die vlieger ging niet op.

Als ze bij mij thuis is leg ik haar vaak wel in bed als ze 2 uur wakker is. En meestal is ze dan toch wel moe en gaat ze lekker slapen.

Net lag ze ook nog lekker te kraaien in de box, maar toen ik haar na het badje in bed stopte was dat ook goed.

Maar ja, in de creche hebben ze één leidster per 6 kindjes, dus dan houden ze die tijd toch minder goed in de gaten. En Femke is niet vervelender ofzo als ze thuis is. Ze slaapt wel lekker. Vanochtend heeft ze uitgeslapen tot half acht, dus wij ook. M'n man moest naar een cursus en hoefde daar pas om half tien te zijn dus die was ook nog thuis.

Ik zou zometeen met haar gaan wegen, omdat ze de vorige keer niet zoveel was aangekomen. Dus ik moest toch nog een keertje tussendoor wegen. Het kan van twaalf tot half één. Maar als ze nog lekker ligt te slapen denk ik dat ik haar maar laat liggen, ik vind het zo zonde om haar wakker te maken.

Ik kan maandag ook gaan wegen, dan is het van kwart voor negen tot kwart over negen.

Ik vond het wel fijn dat ik gisteren naar m'n opa en oma kon. Oma kwam gisteren thuis, met de ziekenauto gebracht. Ze krijgt nu ook geen vocht meer toegediend, helemaal niets meer. Alleen als ze pijn krijgt dan krijgt ze iets.

Gisteren heeft ze bijna de hele tijd geslapen. Alleen toen ze net in bed lag, gingen m'n opa en ik er heen en toen begon m'n opa tegen haar te praten. Echt zo lief wat hij allemaal tegen haar zegt, dan merk je dat ie heel veel van haar houdt. Toen deed ze haar ogen open en keek hem aan en deed haar hand boven de dekens zodat opa die kon pakken. Ik weet niet of ze het allemaal snapt, waarschijnlijk snapt ze niets meer, maar ik had toch het idee dat ze contact hadden met elkaar. Opa is ook heel emotioneel, heeft wel een aantal keer gezegd dat hij hoopt dat ze zo zou inslapen, het liefst gisteren al. Omdat dat voor oma beter is. Ook zei hij tegen mij toen we aan haar bed stonden: "Ik hoop dat ik ook......nee dat kan ik niet zeggen". Nou ja, toen wist ik al genoeg. Ik snap het wel hoor, ze waren samen sterk, samen één eigenlijk. En als er dan iemand wegvalt dan is de ene ook niets meer, nou ja, zo voelt dat dan voor hem denk ik.

Zo, weer een heel verhaal, maar ik moest het even kwijt...

Marit: jammer dat de AB nog niet aanslaat. Maar het duurt meestal een dag of 2, 3 toch? Wanneer ben je ermee begonnen?

Emmetje: ook al wat ziekjes? Volgens mij heerst het weer een beetje of niet?

Hier is de lucht ook strakblauw, ik denk dat ik maar eens een eind ga wandelen met Femke vandaag.

Vanavond weer sporten, naar de nazwangerschapsgym. Eigenlijk wil ik nog meer doen, maar ik heb er geen puf meer voor. Gisteren lag ik al om kwart over acht op de bank te slapen totdat P. mij om half elf wakker maakte. Toen naar bed en nog even Femke gevoed.

Komt ook omdat het zo vroeg donker is hè? Dan heb je het idee dat het heel laat al is.

groetjes, peetje
hallooo allemaal,

Peetje wat fijn dat manlief wat actiever is. Heb je m uitgebreid gecomplimenteerd?! werkt bij mij altijd heeeel goed..

Metis, herkenbaar, ik ben ook altijd een beetje uit mijn doen als ik vind dat een mutsig typ die dag voor Fiene heeft gezorgd... nooit gedacht dat ik zo zou zijn van te voren!

Jane, ik zit eigenlijk nooit meer op MSN... laatste keer dat ik t deed was in mijn vrijgezelle bestaan... lijkt wel 100 jaar geleden ( in t echt een paar jaartjes)

Marit, hier is wel een strak blauw luchtje, da's dan wel weer fijn. Of toch ook niet want wordt mij weer pijnlijjk duidelijk dat ik nog heel veel bloembollen moet planten die ik in een enthousiaste bui in september gekocht heb. Daarna dus nooit meer zin gekregen er iets mee te doen. Slechtttt..

Vanmiddag komt schoonmoeders hier langs. ( heb ik net schoonzusje gepareerd..) Was er echt even uit mijn humeur van vanmorgen. Ze wil nl ook altijd graag ' diepe' gesprekken met me voeren, en ik niet met haar. Lastig om haar dus af te schepen wat dat betreft. Ze wil dan bijv uitgebreid weten hoe het met me gaat, (en dan alleen als het juist wat minder gaat), en op zich reuzelief, maar ze gaat daar voor mij een beetje te ver in. ( Ze heeft zelfs eens voorgesteld me te willen coachen, ze heeft een nogal vaag coachingspraktijkje aan huis.. IEHHHH.) Ik vind het echt moeilijk haar beleefd af te schudden. Heb me nu voorgenomen heel stoer te zeggen ' daar heb ik het liever niet over' als ze weer de neging vertoont me te ondervragen, maar ik kan jullie zeggen, dat vind ik echt moeilijk. Ik geloof dat ik bang voor pijnlijke stiltes ben, vooral nu ik alleen met haar ben. Hebben jullie nog suggesties zo iemand beleefd een halt toe te roepen?

Maar misschien valt het reuze mee allemaal vanmiddag. Hou jullie op hoogte!

Fiene vanmorgen weg gebracht naar creche, kwam erachter dat ik haar erger miste dan utregjochie die al sinds zondag weg is. Wie had dat ooit gedacht? Maar nou heb ik ook wel een heeel erg lief, vrolijk en makkelijk meisje! Ga steeds meer om haar geven.

Lekker dagje allemaal. Ga moed verzamelen ofwel te gaan sporten of aan die grrrrr bloembollen te beginnen..
Peetje, lees nu je net geposte verhaal. Wil er toch nog ff op reageren om dat het me zo aangreep. Wat beschrijf je het mooi en wat ontzettend mooi ook , die liefde van je opa. Heb zelf in mijn werk best mensen zien gaan en moet zeggen dat ik er wel in geloof dat je oma toch op een of andere manier nog iets voelt bijv. van de liefde van je opa.

De opa van utregjochie heeft ook niet zo lang meer ( weken, misschien maanden) , maar ik geloof niet dat hij zo'n warm huwelijk heeft. Dat geeft eerder pijnlijke situaties aan zijn ziekenhuisbed. Tja, dat kan dus ook..

Dan is die liefde toch wel super om te zien zoals bij jou. Sterkte ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven