* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Gefeliciteerd Noah en Salomé met jullie 2e verjaardag!!!!!

Zonnetje, hopelijk heb je een geweldig kraamfeest en feest voor Noah en ben je vanavond moe maar voldaan.

Bij mij zijn m'n vliezen gebroken sinds vanochtend kwart voor acht. Tenminste, ja, dat moet wel.

Ik had net de vk gebeld en zij zei dat je echt wat moet kunnen opvangen. Kon ik toen nog niet, maar nadat ik de hoorn had neergelegd en naar de wc ging lukte het wel. 't Is wat geel/roze van kleur dus zal wel goed zijn (toch?)

Wordt nu wel spannend......

Verder is het wat aan het rommelen.

Dus wie weet beval ik ook nog wel op de verjaardag van Noah en Salomé!
Hey Peetje, wat spannend !!!!

Ik las het net ook al op je juni-topic dat je toch wat vruchtwater verloren bent. En dat je krampen toenemen.

Dus: even een weeëndansje

Zet 'em op hè?

Zon: Ook hier nog even van harte gefeliciteerd met Noah! Gisteren een beetje gelukt allemaal, leuke dag gehad? Nog wat hulp kunnen krijgen? Vervelend dat je er zo doorheen zit meis, maar wel begrijpelijk hoor. Sterkte

Peetje! Wat spannend....Ik dans mee met Jane maar hopelijk is het niet meer nodig. Zit vastgekluisterd aan t forum vandaag. Sterkte!

En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

UM: Hoe was de barbecue? Tussen de buien door nog lekker kunnen eten?

Hier leuk weekend gehad. Zaterdag kleren wezen kopen voor M, man man...van 10-16 in de stad geweest en de buit: broek, trui en 1 t-shirt. Verder kon hij, zogezegd, niets leuks vinden... En dan zeggen ze wat over vrouwen...uhuh

's Avonds had M een barbecue van zijn werk, kwam om half 4 's nachts ergens het bed in rollen. Zondagochtend cadeautjes voor M gegeven. Vrijdag heeft Eva een tekening geverfd voor hem en op de opvang had ze een bakje gemaakt met daarin 9 puzzelstukjes. In elkaar gelegd stond er "voor mijn allerliefste papa" en onderin "x Eva" In alle hoeken een klein hartje en in het midden een tweekleurige handafdruk. Heel leuk. Verder een symbolisch cadeau van mij: een muis voor pc (hadden we nodig namelijk )

's Middags lekker een heel stuk gewandeld.

Was grappig trouwens...donderdag ging Eva kleuren, dus ze pakt haar koffer met kleurtjes en een vel papier. Gaat aan haar tafel zitten en zat ze ineens heel geconcentreerd, met d'r tong uit haar mond, iets te doen. Dus M ging kijken en vroeg wat ze aan het doen was, zegt ze "kijk es papa, letters schrijfuh" Was ze hele kleine kriebeltjes en streepjes aan het maken, dat waren letters. En dan moesten we weer komen kijken "Eva mama schrevuh" Dus mevrouw kleurt momenteel niet meer maar schrijft.

Peetje: zet hem op hé!
oeioeioei Peetje!!!!!!!!!!!!!!

Ook hier leef ik mee!!!! Spannenddd...

Ga je in principe voor een thuisbevalling?

Grappig hoeveel zo'n nieuwtje mij hier kan doen!!

Noah en Salomé van harte!!!!!!!!!

Hebben jullie fijne dage gehad?

Zon, het kraamfeest en mega drukke weekend overleefd?

Zon, sowieso sterkte meis!

Ik vermoed dat ik dat tot Fiene haar 18e jaar wel zal houden, het gevoel 'kan ik het wel aan' van tijd tot tijd. Ik weet zeker dat elke moeder dat van tijd tot tijd heeft (en als ze zegt van niet ben ik niet geneigd dat te geloven!). Het is gewoon zo herkenbaar.

En geef je lijf de tijd zich te herstellen, het heeft een topprestatie geleverd! Dat kost gewoon tijd! Je hebt je hele leven nog later om te gaan sporten enzo, en je foto's van hyves gezien mag je er hartstikke wezen, je ziet er hartstikke goed uit!

Metis, wat kan Eva toch veel! knap hoor!

Hier een hele leuke bbq gehad, erg gezellig en droog gehouden. Fiene was helemaal gelukkig met het gehuurde luchtkussen, leuk hoor... had niet gedacht dat ze dat nu al leuk zou vinden.

En het wordt helemaal zomer eind van de week, ik heb nu al zin om met Fiene naar het buitenzwembad hier te gaan!

Ik zit hier tegen een telefoontje aan te hikken en ben uitstelbezigheden aan het doen.... Ga zo toch maar es bellen...
Heb gebeld, dus kom maar weer effe buurten..

UJ is hier héél erg verwend, Fiene had een soort van sleutelhanger ( was het geloof ik?) gemaakt. Van mij een luchtje en een bak kaneelijs. ( Klinkt wel raar als ik het zo opschrijf, alsof hier anders nooit ijs in huis komt...) Verder 's middags pannenkoeken gegeten.

Kortom, ik kan niet wachten tot het straks weer moederdag is!

Fijne dagje allemaal!

Go Peetje, go Peetje!
Hai allemaal,

Even een snelle meld na mijn laatste, sombere post. Dank voor jullie lieve reacties, doet me goed dat het herkenbaar is en ik niet de enige ben. Nu nog ermee om leren gaan..

Jane, jij omschreef het wel heel treffend, ook het aspect "is er een Zonnetje naast Noah en M" speelt mee en kan me erg benauwen. Vooral na zo'n gigantisch veeleisende week.. De bv valt me dit keer ook zwaarder, doordat ik minder tijd heb/neem om voor mezelf te zorgen. Dan mopper ik op M als hij huilerig is en veel wil drinken en dat is natuurlijk niet ok.

Wat ook meespeelt is dat mijn vriend te horen heeft gekregen dat de trainingstijden van het voetbalelftal dat hij gaat trainen weer van 18:30 - 20:00 uur zijn. We hadden erop gerekend dat dat van 19:30 - 21:00 uur zou zijn, nu zit ik dus 2 dagen in de week, in de "spits" alleen met 2 kleintjes. Net in de periode dat ik zelf ook weer aan het werk ga. Daar stress ik nu al van

Gelukkig was het kraamfeest erg geslaagd (ondanks de regen, grrr, we hadden de tuin overdekt met een zeil). Bedankt nog voor de felicitaties! Noah was helemaal jarig. 's ochtends nog wat onwennig (hoefde niet zo nodig kadootjes uit te pakken), maar 's middags had hij de smaak te pakken en genoot van alle aandacht en toen we met zijn allen (zo'n 35 man) voor hem zongen stond hij echt zo te stralen, ik kreeg er een brok van in mijn keel..

Het was wel onwijs druk en ik heb een paar keer verzucht "was het maar voorbij" vooral omdat ik toch merk dat ik nog wat 'concentratieprobleempjes' heb en ik heb dus weinig zinnige gesprekken heb gevoerd

Maar 's avonds ploften we total loss, maar voldaan in bed. Mijn familie heeft onwijs veel geholpen en alle troep was gelukkig al weggewerkt. Beide jochies zijn super verwend, plaats zsm wel wat foto's op Hyves. Noah had wel wat moeite met in slaap komen (laatste bezoek ging ook wat te laat weg, waardoor hij net iets te laat in bed lag) dus heeft nog even beneden, in alle rust, zitten spelen. M heeft 's middags, tussen 2 voedingen door, heerlijk in de kinderwagen geslapen, ideaal! Zo kon iedereen even rustig kijken en hoefde ik niet te stressen of iemand hem uit mijn handen zou willen pakken

We hadden 2 kleine gastenboekjes, voor beide jongens 1 en daar zijn hele leuke verhalen in geschreven, was er weer een beetje emotioneel van..

Na de vreugde over het geslaagde feest, wel weer een klein dipje, maar wel wat rustiger dan voor die tijd. We hoeven weer een tijdje even niks en vrijdag (mijn 1e dag helemaal alleen) probeer ik 's ochtends of 's middags even gezelschap te regelen. Dan kom ik hopelijk de week weer goed door.

Het is toch een heel verhaal geworden, wilde in ieder geval even laten weten hoe het nu gaat. Bedankt voor het luisteren, erg blij dat ik mij ei hier kwijt kan!!

xx Zon
Ohhh, vergeet ik helemaal Peetje succes te wensen! Hopelijk is het niet meer nodig en heb je jullie kleintje al in je armen!

Hoop dat alles goed gaat.. Zet 'm op!
Zon: Klinkt erg leuk die gastenboekjes, ontzettend leuk idee en mooi om te bewaren en de leuke verhalen/herinneringen te kunnen blijven lezen. Ook voor de jongens zelf. (Nu ben ik sowieso nogal van het bewaren, wil het liefste alles bewaren voor Eva, kind schrikt zich dood als zij ook uit huis gaat)

Wat je verder schrijft...ik denk dat het een veel voorkomend probleem is bij een moeder van een jong gezin, zeker de eerste maanden. Noah en M zitten qua leeftijd natuurlijk best dicht op elkaar en dan heb je het ontzettend druk. In alle rust BV geven of even bijslapen wordt dan een stuk lastiger. Maar goed, dat het veel voorkomt heb jij natuurlijk geen zak aan verder. Ik wil je nog wel even een dikke geven en blijf lekker je ei hier dumpen.

UM: Klinkt helemaal leuk die barbecue én vaderdag bij jullie.

Ach, Eva is gewoon een eigenwijs ding die zichzelf enorm groot vindt.

Heb vanmiddag heerlijk geslapen. Straks nog eventjes lekker lezen voordat ik aan het kokkerellen sla (ik vind dat beduidend minder leuk dan Eva )

Enne Peetje....nogmaals
Jaaaaaa, het is me gelukt om een mooi vaderdagcadeautje te geven!

Gisteren om 20:00 uur is onze zoon geboren! Hij heet Luuk en weegt 4060 gram en is 54 cm lang

Een flinke knul dus!

Ik ben thuis bevallen dit keer, is ook wel fijn hoor, dan ben je na de bevalling lekker thuis.

De rest van het verhaal volgt.

Joehoe!!!!!

Van harte gefeliciteerd Peetje en Peetje-man. En Femke van harte gefeliciteerd met je kleine broer!

Inderdaad een flinke knul. Ben benieuwd naar je verhaal en fijn dat je thuis hebt kunnen bevallen. Leuke naam trouwens, Luuk.
.
Peetje, man en Femke, gefeliciteerd met Luuk! Wat bijzonder, ook op de 1e dag van de zomer geboren

En wat een lange jongen inderdaad! Fijn dat je thuis kon blijven, lijkt me ook wel zo rustig..

Rust goed uit, de rest van het verhaal horen we vast gauw. En wat Femke ervan vindt allemaal..
joehoeeeeeeeeejjj!

van harte met Luuk!! leuke naam inderdaad!
Whaaaaaaa...

Peetje en man:

VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON LUUK.

Een flinke knul inderdaad . Leuk: óók een jongen !!

Ik had echt gegokt op nog een meid bij jou .

Mooie naam ook trouwens.

En best snel gegaan als je bedenkt dat je om 14.45 uur nog maar sprak van 'rommelen'. Leuk, op 21 juni, gelukkig 2 dagen na je eigen verjaardag.

Ik hoop dat het goed met jou en Luuk gaat. Met slapen, voeden etc.

Hoe vindt Femke het???

Geniet ervan hè?
GEFELICITEERD PEETJE, PEETJE-MAN EN FEMKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een beter verjaardagscadeautje kun je niet geven aan je man.

Geniet van je kraamtijd! Hartstikke leuk een jongetje erbij en ook zo'n mooie naam. Nogmaals geniet ervan.

Liefs Tinok
Hallo allemaal! Wat een weertje hé Heerlijk....!

Hoe is het met de 2 kleinste spruiten M en Luuk? En met de rest ook alles goed? Jane, hoe voel jij je? Het wachten is nu op jou hé

En Zonnetje: hoe is het met jou?

En hé Tinok Hoe is het met jou? Nog altijd zo druk en met Guy ook alles goed?

Hier alles oké. Gisteren de hele dag met Eva buiten geweest, ik was in de tuin bezig en zij hielp me flink. Vandaag is ze naar de opvang, dus lui dagje hier in huize Metis.
Heeerlijk Metis geniet ervan! Morgen heb ik zo'n dagje!

Lukt het je om weer een beetje genieten van jullie huisje nu?

Wij hebben gisteren Fiene haar eerste paar echte schoenen gekocht. Gaaf hoor, hele leuke. Gekukkig slaagden we al in de eerste winkel dankzij voorwerk, want boodschappen doen/ stad in is hier sinds ze (weg) loopt echt een pedagogische uitdaging. Ik probeer echt zoveel mogelijk zonder haar mijn boodschappen te doen, wel zo relaxed. Hoe doen jullie dat?

Ik moet zeggen dat ik echt wel 10x tot 100 moet tellen als ik haar mee neem, om eea creatief op te lossen en keihard gejank in winkels te negeren. Ik las ergens dat ze op deze leeftijd het verschil tussen thuis (waar alles pakken mag) en de buitenwereld ( niet!!) niet snappen.

Tips, iemand?

Tinok, heeeey, hoe is het leven in het Belgische, nog zo aan het bikkelen?

Peetje, ben benieuwd hoe het gaat met Luuk, nachtrust en de BV en ben héél nieuwsgierig naar je bevallingsverhaal. Maar no hurrys uiteraard!

DD, hoest met het sporten en de gezonde voornemens?

Ik heb t me ook weer voorgenomen maar kon me er vanochtend echt niet toe zetten....grrrr.....
Even een ego-post hoor.

En een copy-paste van het juli-topic. Sorry, morgen hopelijk meer tijd.

Ben weer thuis.

En..... gestript, yeah !

Eerst een groeiecho gehad, kindje ligt nog steeds met 't hoofdje naar beneden. Verder in een rare hoefijzervorm in mijn buik, maar OK. Het is een flinkerd: nu 3817 gram en gaat richting de 8 pond . Omvang het het hoofdje en buikje is bovengemiddeld. Ik weet niet of ik dit had willen weten .

Daarna gesprek met gyn. M'n bekkenverhaal gedaan, maar daar kon ze niet zoveel mee. Toen ging ze m'n buik voelen en heb ik zelf gevraagd of ze me wilde toucheren en dat vond ze geen probleem. De bmm is verweekt, maar nog niet helemaal verstreken. Wel 1 cm. ontsluiting. Toen ik vroeg of ze me wilde strippen zei ze dat ze daar al mee bezig was. En dat voelde ik toen ook *auw*. Maar het was maar 10 sec. ofzo.

Nu afwachten. 50% kans dat het effect heeft.

Ik mag niet ingeleid worden ivm het ks-litteken. Het enige inleiden dat ze mogen is de vliezen breken. Verder niets.

Volg. week donderdag terugkomen, als ik pcies 40 wkn ben. En dan gaan ze weer strippen. Maar ik hoop dat ik niet zover kom !!!
oooooohhhhhhhhh Jane...

Spannend zeg!!!

zit hier helemaal mee te leven. Zou wel lekker zijn als het echt door gaat zetten misschien vannacht of de komende dagen. Lekker in je coconnetje terug trekken maar!!

Denk aan je!
Jane, succes! Hopelijk duurt het niet al te lang meer en kun je je zoontje straks ook in de armen houden!

't Is wel even wennen hoor, zo'n piemeltje. Hij plast vaak als we de luier verschonen en dan gaat het dus alle kanten op. Ach ja, het houd je bezig.

Oké, m'n verhaal:

Zondagochtend had ik het gevoel dat m'n vliezen waren gebroken en dit bleek achteraf dus juist te zijn. We zijn 's ochtends nog naar de kinderboerderij geweest omdat ik het niet zeker wist en ik ook nog niet echt iets voelde. Toen we thuiskwamen voelde ik soms wat krampen.

Nadat ik de verloskundige had gebeld werd al snel duidelijk dat ik toch echt vruchtwater verloor, het werd ook steeds meer. Ondertussen had m'n broer gebeld om langs te komen. Ik dacht nog: dat is wel een leuke afleiding. Maar net voordat ze er waren kreeg ik m'n eerst serieuze wee. Dit kwamen toen om de 10 minuten à kwartier en werden al snel ietsje heftiger. M'n broer en schoonzus en nichtje zijn rond half vijf weer weggegaan want hadden ook wel door dat het heftiger werd.

Om half zes kwam de verloskundige en had ik 7 cm ontsluiting; om half zeven had ik volledige ontsluiting en mocht ik beginnen met persen en om acht uur is Luuk geboren. Toen het bovenlichaam was geboren mocht ik hem vasthouden en hem zelf eruit halen, was wel bijzonder. Zo zagen we ook meteen dat het een jongetje was, nog eerder dan de verloskundige.

Het persen duurde wel lang, zeker voor een 2e, zei de verloskundige. Hij floepte ook steeds weer terug, dus ik heb hard moeten werken. En hij was natuurlijk ook niet echt klein. Maar goed, ik ben wel lekker thuis bevallen dit keer. Het is vooral fijn dat je dan meteen na de bevalling al lekker thuis bent, vond ik.

Met de borstvoeding gaat het supergoed, dat is wel lekker. Vannacht kwam hij elke 2 uur, ja, die vermoeiende weken/maanden komen er weer aan, dacht ik toen. Vandaag heeft hij weer veel geslapen, ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
Peetje: Jeetje, 's ochtends nog gewoon naar de kinderboerderij en 's middags visite gehad...de ontsluitingsweeen zijn dan wel vrij snel gegaan of niet? Maar idd lang geperst, moest je bij Femke ook lang persen? Fijn dat bv goed gaat zeg! En hoe is het vannacht gegaan?

Jane: Hoop voor je dat het doorzet en dat nog een keer strippen niet nodig is. Misschien ter geruststelling (een beetje dan): gyn vertelde mij dat grootte van kind niet uitmaakt met bevalling qua pijnbeleving.

UM: Leuk, eerste paar schoenen! Vind dat altijd zo leuk zulk soort dingen, ze worden zo groot al! In de stad neem in Eva altijd mee in de buggy, tussendoor loopt ze dan wel of als ze in een winkel kan spelen (zo'n legohoek bijv) dan plant ik haar daar neer (wel zo dat we haar kunnen blijven zien hoor) Hoewel ik dan wel ruzie krijg als we weggaan... In de supermarkt zit ze vaak in de kar (bij veel boodschappen) of ze loopt met zo'n kleine kar als we niet zo heel veel nodig hebben.

Genieten gaat goed nu, lief dat je daarnaar vraagt. Voel me nu echt thuis hier. Ik heb nog steeds als ik buiten zit zo'n lekker vakantiegevoel...kijkend naar het bos(je) achter onze tuin, vogels horen fluiten...heerlijk. Echt genieten. Wacht nog wel met smart op onze nieuwe meubels (komen na de vakantie) en ik zal blij zijn als de tuin klaar is, maar ja dat komt allemaal wel.

Morgen gaan we naar mijn ouders, oudste broer (woont in zelfde woonplaats) viert morgenavond zijn verjaardag en andere broer is maandag jarig dus dat vieren we dan zondag. Komen we zondag weer thuis. Wel zin in.

Gisteren had Eva haar nieuwe bikini aan. Nog een beetje te groot want in haar maat konden we alleen van die babyzwembroekjes vinden. Dus nu een bikini mt 86. Broekje zakt wel van d'r billen af, dus steeds aan het hijsen haha maar ze is supertrots, ze vindt hem zelf geweldig mooi. Zet zo foto op Hyves, gisteren gemaakt toen ze bikini aan had. Morgen gaan we zwembadje kopen voor hier in de tuin, we hadden er alleen een voor op de camping. Dus gisteren zat ze in een krat met water

Ben woensdag van de trap gevallen trouwens Halverwege gleed ik uit en toen was ik ineens beneden zeg maar. Flinke schaafwonden op ellebogen en een blauwe heup en blauw bovenbeen. Schouder is ook zeer pijnlijk omdat ik, heel suf, de leuning vast bleef houden.
Hi ladies,

Even een snelle zwaai van mij!

Jane, go go wijffie! Dank nog voor je geruststelling vanmiddag! (Voor de rest: Ik was nogal over de zeik omdat ik Noah een pets op zijn hand had gegeven omdat ie met spullen zat te gooien.. Reflex, onmacht en geheel tegen mijn principes.. )

Ik ga voor je duimen! Juni-jongetjes zijn namelijk heul leuk!

UM, hier doen we ook zo min mogelijk de boodschappen met Noah erbij hoor. Naar de supermarkt gaat dan nog wel, maar de stad in wil ik zoveel mogelijk vermijden. Misschien ook niet verstandig omdat ie er dan niet echt aan went, maar ikzelf kan me sowieso de lol voor zo'n kind ook niet echt voorstellen, dus tsja. Als ik dan de stad in ga, meestal alleen of Noah naar mijn moeder ofzo.

Metis, sterkte met de blauwe plekken! Gelukkig nog relatief 'goed' afgelopen.. En super om te horen dat je zo lekker geniet op jullie nieuwe plekje. Vakantiegevoel is helemaal goed om thuis te hebben.

Peetje, ik had het bij de juni09-moeders ook al gezegd, maar respect dat je je nog zo lang goed hebt weten te houden overdag. En 1,5 uur persen is idd lang zeg! Rust maar goed uit!

Ik ga er weer vandoor. Proberen te beginnen met een dagboekje voor de mannetjes. Is bij Noah nooit echt goed van de grond gekomen.

Oh ja, hier trouwens alles wel ok. Laten nu Milan iets langer huilen als hij moe is, had het idee dat hij wat overprikkeld was de afgelopen dagen en idd, het werkt! Hij heeft vandaag bijna de hele dag geslapen (hmz, hoe zou het dan vanavond gaan?) en beduidend minder gehuild. Gelukkig maar, want ik krijg echt een gat in mijn buik van dat gehuil.. om nog maar niet te spreken van onwijs pijnlijke tieten, haha! Die zijn trouwens enorm aan het worden! wel leuk voor ff, maar ik weet ook dat er straks niks van overblijft, helaas..
Jippie, net mijn 3e ijsblokjes-zakje met melk ingevroren!

Oh ja, had nog een vraagje aan jullie..

Hoe lossen jullie de zgn 'ouderlijke geschilletjes' over de opvoeding of gewoon in zijn algemeenheid op? Las laatst ergens dat het geen probleem is om ieder je eigen methode te hebben, ook al verschilt die nogal, dus ga nog meer proberen op mijn tong te bijten. Maak het mijn vriend soms best moeilijk, geloof ik (Mama weet het beter..?! )

Trouwens sinds deze week weer aan de pil! Bah, ik vind het niks maar liever dan alleen condooms, want daar ging het toch al wel 1 keer 'mis'. En 1 verrassing is prima, maar voorlopig even niet! Hoe doen jullie dat eigenlijk?

jeetje, mooi bevallingsverhaal erbij Peetje !

Van harte !!

ik leef offline zó mee met de laatste loodjes, maar het bijlezen komt pas voor op mijn to-do-list als de dag al om is.

Jane...hoe is het strippen verder verlopen ?!

hier een sanne met 39,1 vandaag, heel mieperig maar toch ook wel weer vrolijk soms ineens. Ik hoop maar dat het van aankomende tandjes is.

Zonnetje, hier ook weer de pil hoor!

geen zin in verrassingen...over zo'n 2 jaar mag V. naar het ziekenhuis!

Qua ouderlijke geschillen hier niet zo veel problemen, omdat het meestal gaat om wat ik nou niet zo nodig vindt of andersom. Daar schikt de ander zich dan wel in.

Hey allemaal,

Lekker plakkerig weer vandaag hè?

Peetje, wat een prachtig verhaal.

Een mooie bevalling, zo te lezen. Stoer dat je 's ochtends nog weg bent gegaan en 's middags zelfs nog visite hebt gehad, onder de krampen. Petje af hoor. Ik hoop dat het bij mij net zo gaat lopen.

Hoe gaat het nu met Luuk? Om de 2 uur eruit 's nachts: help !!!!

UM:

Metis, veel plezier dit weekendje ! Klinkt gezellig.

Zon, knap dat je Milan langer kunt laten huilen nu. Hoe lang bedoel je dan? Wij deden bij Laura destijds altijd 15 min., dus ik heb het goede voornemen dat we dat nu weer gaan proberen, al weet ik heel goed dat elk kindje anders is...

Knap dat je al zoveel gekolfd hebt ! (ik moet nog niet aan dat stomme ding denken....).

Ouderlijke geschillen: hhmmm, hebben we niet zo vaak denk ik. Als het gebeurt, ben ik degene die het niet met Jane-man eens is, omdat hij niet consequent genoeg is (vind ik dan) en te snel toegeeft aan Laura, zoals in de lach schieten als hij eigenlijk boos moet blijven om effect te hebben. Meestal is hij het wel met me eens. En soms krijg ik commentaar van hem, en dan heeft ie ook wel gelijk, eigenlijk...

Wat voor dingen bedoel je precies?

En anti-conceptie: Jane-man laat zich in elk geval helpen, omdat we er vrij zeker van zijn dat we 'klaar' zijn.

Maar tot die tijd weet ik het nog niet. Ik denk ook de pil.

Marit, leuk dat je hier weer effe bent !

Jammer dat je zo weinig tijd hebt om hier te zijn hoor. Maar ws. heb ik straks hetzelfde met 2 koters en een drukke baan.

Hier geen effect van het strippen gemerkt. Ik ben teleurgesteld.

Ik zit er vandaag heel erg doorheen. Ik heb verschrikkelijk last van m'n stuitje. Ik kan niet zitten, alleen lopen of voorzichtig op m'n zij liggen. De pijn is heel erg, helemaal bij een harde buik.

Ik raak ervan in paniek bij de gedachte dat ik daarmee binnenkort echte weeën moet opvangen, of moet persen. Dat kan ik ECHT niet. Ik verrek van de pijn aan m'n stuitje !!

Ik ben er de hele dag al depri van en kan de tranen niet binnen houden.

En Laura is ook nog str.. vervelend vandaag, maar dat zal wel een wisselwerking zijn.

Kortom: ik ben wel eens vrolijker geweest. Ik wil niet meer zwanger zijn. Ik kan niet meer .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven