* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Peetje, over de verjaardag.. Wij hebben tussen 13 en 16 een paar (ong. 10) mensen uitgenodigd. Voor familie hadden we geen tijdstip genoemd. Uiteindelijk hadden we van 12 tot 20 uur ongeveer mensen (in totaal zo'n 24), maar het was nooit heel erg druk en Noot hield het prima vol. Volgend jaar doen we het weer zo, denk ik (en dan zal ik oma vantevoren precies uitleggen hoe we het gaan doen en waarom, pfff)

Traktatie op het kdv is uiteindelijk danoontje geworden. Ik heb er ook niks meer aan gedaan, gewoon kaal meegegeven. De komende jaren maak ik dat wel goed

Hoe is het met Femke's okseltje? Hier nog nooit zoiets gehad, behalve in het begin af en toe een plekje door niet goed afdrogen.

Zit er bij jou trouwens alweer een menstruatie aan te komen, merk je al iets? Ik heb geen idee.. Aan de ene kant wel fijn, maar aan de andere kant vind ik het wel zo prettig als alles weer 'normaal' werkt.

Noot drinkt de laatste dagen trouwens erg onrustig en bijt me af en toe Denk dat het nu tijd wordt om echt af te gaan bouwen. Misschien kolf ik nog wel even door, maar ik durf hem niet meer zo goed aan te leggen. Vandaag zagen we ook een blaartje op het puntje van zijn tong, geen idee of dat misschien spruw kan zijn? Wel de dokter gebeld en die heeft Daktarin voorgeschreven (zonder te kijken :-s), maar als het niet echt nodig is, wil ik dat liever niet gebruiken.. Ik zie nl niet meer plekjes in zijn mond.
Lief komt thuis met McDonalds, ik ga ff bunkeren..
Zon, blaartje op het puntje van de tong heeft Laura ook een paar keer gehad. Dit kwam bij haar omdat als ze een nieuw tandje kreeg, ze steeds met haar tong erover heen ging. En daardoor dus een rood/bloederig puntje v/d tong. Gek wijffie. Zou dat het ms. ook bij Noot kunnen zijn?

Peet, ik heb de McLaren Quest gekocht. Wel duur (iets van EUR 170,=), maar hij bevalt goed. Ik vind hem luxer dan de meeste andere buggy's: boodschappenmandje, ligstanden, zonnekapje. En het gewicht is redelijk licht, al blijft het achterop de fiets een heel gedoe. Je hebt toch bijna 6 kg achteraan (1 kant) van je fiets hangen, waardoor de fiets zwabberneigingen heeft. En aan het stuur zo'n 10 kg, schoon aan de haak. Ik moest er wel even aan wennen om met 16 kg. extra te fietsen. Maar het werkt !

Marianne, wat een schattige foto van Zoë met dat feesthoedje op. Leuk dat het zo'n gezellige dag is geweest. Apart hè, dat ze nu al zo groot is.

Punkertje, wat een schetige vakantiefoto's van jouw schatten. Heerlijk om naar te kijken !

Ik heb een lekker dagje gehad met de kleine. De schoonmaakster heeft het huis gedaan en ik heb gespeeld met Laura, hihi.

Vanmorgen een lekkere bak trouwens. Ze heeft nog steeds zo'n luieruitslag en op advies van de huisarts haar vanmorgen lekker in de blote billen laten lopen (op de 1e verdieping). Ik stond ondertussen onder de douche. Binnen 30 seconden stond ze te piesen op de badmat (waarom nou nèt daar, terwijl overal tegels/laminaat ligt) en nog 30 seconden later zag ik haar blije koppie verschijnen boven de badrand uit met in haar beiden handen..... grote klonten poep. Hahahahaha, en dat op de vroege morgen. We hebben verschrikkelijk gelachen. Ze kon dus linea recta bij mij onder de douche. Dat blote-billenwerk is hier dus niet zo geslaagd.....
Haha Jane, ik zie het al helemaal voor me! Volgens mij heeft ze dat al eerder gepresteerd, poepen in bad, of niet?

Dus jij hebt de mclaren, heb ik idd ook wel wat over gehoord. Gebruik je de andere buggy ook nog gewoon of gebruik je deze nu meer?

Zonnetje, ik ben idd alweer ongesteld geworden. En vorige week, 3,5 week na 't begin van m'n (1e) menstruatie weer een ovulatie gehad (heb ik getest met ovulatietesten, ik kon het niet laten ).

Dus als het goed is volgende week weer ongesteld, of niet, da's nog beter .

Maar de menstruatie is wel weer op gang gekomen toen ik de laatste voeding liet vallen en dus naar 1 voeding per dag ging ipv 2.

Met het okseltje van Femke gaat het nog steeds hetzelfde. Soms lijkt het iets beter, maar eigenlijk zit het er nog steeds. 7 juli moet ik weer naar het cb, ik denk dat ik daar maar op wacht, want ze heeft er helemaal geen last van. Ik laat haar 's nachts in een rompertje liggen zonder shirtje erover, zodat het wat meer "lucht" krijg. Geen idee of dat werkt, maar goed.
Jane, whahahaha! Lief en ik liggen helemaal in een deuk achter de pc, wat een verhaal! Ik zie het al helemaal voor me. Gelukkig kan je er zelf ook om lachen..

Fijn dat ik jouw ervaring hoor over het blaartje op de tong. Ik had nl al een paar dagen het idee dat er weer een nieuw tandje aan zit te komen, meneertje is zichzelf niet helemaal, hangerig en ineens ook zo raar tijdens het drinken. Ik wacht het nog maar eventjes af.

Peetje, ach ja, nu je het zegt kan ik het me ook weer herinneren dat je al eens ongesteld was geweest. Spannend, volgende week!

Umm, he, nou kan ik weer niet teruglezen op de vorige pagina..

Oh ja, maandag naar het cb geweest. Het was even brullen na de prikjes, maar gelukkig was het ook snel weer over. De moeder na ons had het wel even zwaar toen ze naar binnen ging (moest volgens mij voor de eerste enting). Natuurlijk niet zo'n leuk vooruitzicht als je zo'n schreeuwpartij hoort.

Hij is nu 72,5 cm en 8,5 kilo. Iets minder hard gegroeid, maar dat was normaal nu hij wat actiever werd, vertelde ze. Verder geen bijzonderheden.
Malar, thanks nog voor je reactie, ik doe mijn best wat assertiever te worden, maar hou nu nog te vaak mijn mond.. (lieve vrede enzo) Oma was trouwens op vakantie, dus nog niet gebeld.

Hier heeft de Jarige Job trouwens lekker een (klein) stukje slagroomtaart gegeten. Hij vond het heerlijk en het was de eerste keer dat hij zoiets kreeg (voorlopig blijft het daar ook wel bij hoor, op af en toe een hapje van ons na, denk ik) en dat was ook wel te zien. Na die tijd had ie wat vlekjes in zijn gezicht (na een uurtje waren die ook helemaal weggetrokken hoor). Ik vermoed van de slagroom of de chocola.

Spannend trouwens, van je sollicitatie. Het gaat dan toch sneller dan je in je hoofd had, maar zoals de rest ook al zei, gewoon gaan, sfeer proeven, praten en luisteren, je kan altijd nog terug.

Wb vrijgezellenfeestje, als jullie allemaal sauna geen probleem vinden, wij gaan altijd naar De Thermen - Nijmegen hebben ze meestal ook goedkopere arrangementen en je kan ook los van de beautysalon gebruik maken. Maar goed, als je vanuit de Randstad moet komen is dat misschien niet zo handig.

Verder ideetjes, ben ik ook niet zo'n ster in, eerlijk gezegd. Wat ik al eens heb gedaan is een salsa-workshop, kook-workshop, pottenbakken, picknick/bbq. Allemaal erg leuk en je kan het daaromheen zo duur maken als je zelf wilt.

Jane en Punker, ik heb de Vliegeraar hier al een hele poos liggen, maar begin er steeds niet aan. Het is dus echt een aanrader, begrijp ik? *zucht* en ik ben al zo'n jankerd bij dat soort dingen..

Nou, ik ben al een paar keer geroepen vanuit bed, dus ik ga er maar vandoor.

Oh ja, foto's van de verjaardag staan op Hyves! Wilde ze eigenlijk nog even in mijn album zetten, maar dat doe ik morgen wel.

Truste!
ik heb net heel stoer zelf het traphekje op gehangen. zoë heeft door hoe de schuifdeur werkt naar de achterkamer. ik heb gelijk vanmiddag de prenatal weer is leeg geshopt. ze is weer helemaal in het nieuw. ik heb ook al haar kasten uit gezocht en nu staan alle baby kleren, flessen, enz. klaar om naar de kelder te gaan. wel raar hoor dat ze nu echt helemaal baby af is. we kijken er echt weer naar uit om voor een brusje te gaan klussen.

Jane: owh ik had laura d'r koppie wel willen zien met zo'n hoop er naast. ik was denk ik niet meer bij gekomen.

we laten zoë regelmatig in haar blote kont naar de bad kamer lopen en de helft van de tijd staat ze ook vrolijk te plassen. gelukkig nog nooit gepoept.

Peetje: ik duim voor 2 streepjes!!

wij hebben de Chicco Liteway Topazio hij is E119,- kan bijna helemaal plat. is niet heel erg licht. ik kan mijn fietstassen niet missen anders had ik ook wel iets van een buggy drager.

Zonnetje: ook al zo'n geslaagde verjaardag.

Zoë kon ook zo bijten. ik vond het eng om haar aan te leggen. daardoor ben ik ook naar 1 voeding gegaan 's ochtends want dat ging goed. tot ze zelf ineens niet meer wilde. zolang jullie beiden het nog gezellig vinden moet je er vooral mee door blijven gaan. en misschien bijt hij wel juist door dat blaartje.

weltrusten!
ff snel nog: Heb de foto's toch maar even in het album gezet.

Nu ben ik echt weg.. toodles!
hi mama's

even voor sommigen 'out of the blue' ....

wie heeft er zin in gezamenlijk een (mid)dagje Dierenrijk te Eindhoven op zondag 10 augustus?

Datum is nog niet helemaal definitief, even kijken wie allemaal mee kunnen. Initiatief is gezet op de juni-hyves en de animo was daar groot. Laat maar horen dan zien we wel hoever we komen.

ik ga nu smurfje uit bed halen voor een boterhammetje, tot later! liefs DD
Oh ja, ik had nog niet opnieuw op de poll gekeken, maar lijkt mij een leuk idee!

Alleen.. 10 augustus heb ik een verjaardag waar ik echt niet onderuit kan en om Noot naar 2 dingen mee te slepen (beide in totaal andere richtingen), vind ik geen strak plan..

Ik zal op de juni-hyve wel even wat data noemen die ik wel kan. Hopelijk komen we er (snel) uit!
Zo, hier even snel een stukje. Eva ligt net lekker op bed, dus ik ga zo lekker op de bank hangen met een boek.

Alles goed hier verder. Ik moest gisteren naar fysio en daar moest ik een conditietest doen. Nou, die had ik van tevoren ietsjes onderschat. Poeh, wat was dat zwaar. Geloof dat fysio niet bepaald onder de indruk was van mijn conditie. Ik moet nu 2 keer in de week daarheen. Eerst ademhalingsoefeningen en dan fijn sporten.

Hé, fijne avond allemaal en tot snel weer!
Zonnetje, wat een leuke foto's van de verjaardag. Nootje is ook flink verwend hè? En zo te zien heeft hij zich prima vermaakt met de taart. En ook al een feestmuts op, staat wel erg schattig en hij ziet er erg jarig uit zo...

Ik denk dat ik ook maar een feestmuts voor Femke haal als ze jarig is

Marianne, idd stoer, zelf een traphekje ophangen! (zegt de grootste klusmuts aller tijden )

Metis, oeps, jij viel ff door de mand met die condtietest? Is er een verwachting hoe lang je naar de fysio moet?

Peetje, hij is zeker verwend! Echt superleuk (maar heb een aantal dingen maar even op zolder gezet, ga ze denk ik een beetje rouleren, anders is het eind zoek). Die mutsjes vond ik toevallig in de zak met slingers, maar vond het achteraf toch wel heel leuk.

Ik ben superbrak, dus doe samen met Noot even een middagdutje. Gister vrienden te eten (gourmetten) en logeren gehad, lekker lang buiten zitten kletsen en uiteindelijk nog tot 4 uur Singstar zitten spelen (lekker blij en volgens mij niet zo lief voor de buren ) was weer ouderwets gezellig! Ben moe, maar ontzettend voldaan! Lang geleden dat we zo'n leuke avond hebben gehad.. erg eigenlijk.. maar dat belooft betere tijden
Lieve Jayda en Guy

Van harte gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag vandaag !!!

(f) (f)

HIEPERDEPIEP HOERAAAAA

Een fijne dag gewenst. Het weer zit in elk geval lekker mee

(in dit gedeelte v/h land dan....).

Er zijn er twee jarig, hoera, hoera,

Dat kun je wel zien: dat zijn zij.

Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja,

En daarom zingen wij blij.

Zij leven lang hoera, hoera.

Lieve Jayda en Guy,

Van harte met jullie 1e verjaardag. Ook de beide papa's en mama's gefeliciteerd en voor allemaal een hele fijne dag gewenst!

Er zijn er 2 jarig hoera hoera! Dat kun je wel zien, dat zijn

Guy en Jayda!

Gefeliciteerd en veel plezier vandaag!

Tinok, Diddle en mannen: wat worden ze groooot! Van harte!
Haha, Metis, zelfde crosspost

Zullen we het er maar op houden dat we gewoon allebei ont-zet-tend origineel zijn

Lieve Jayda,

Gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Leuk he dat ik op dezelfde dag als jouw jarig ben.

Ik hoop dat je net zoals mij een hele leuke dag hebt en dat je ook veel cadeautjes zult krijgen.

Feliciteer je ook je papa en mama met de verjaardag van hun grote dochter.

Liefs Guy
Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van mij. Ik heb al foto's van Guy zijn eerste verjaardag op mijn hyves gezet. We hebben het gister al gevierd dit omdat iedereen dan vrij was en ook zijn papa niet hoefde te werken. We hebben niet zoveel mensen uitgenodigd en omdat we nogal ver weg wonen zou mijn familie zo ie zo al niet komen. We hebben dus collega's en vrienden van hier uitgenodigd en het was een leuk feestje. Guy is goed verwend en heeft leuke cadeaus gekregen. Onze jongen houdt echt niet zoet en wilde de taart niet eten(en nu maar hopen dat het zo blijft) Hij bleef liever zijn soepstengel eten . Wij hebben Guy een mooie loopauto gegeven. Nou ja loop leeuw. Leuk ding en hij vindt het geweldig. Hij kan dan nog wel niet lopen maar het muziekje vindt hij al leuk. Guy kan trouwen ook al staan alleen weet hij dus nog echt niet hoe hij zijn voeten moet gebruiken. Lief om te zien maar ik denk dat hij dat ooit wel door krijgt :-).

Het was een fijne dag gister.

Ik heb nu eindelijk lekker vakantie en ga ook eens Guy zijn boek afmaken van het eerste jaar en die is dus nog lang niet af.

Het is mooi weer nu als Guy straks wakker is zullen we eens lekker naar buiten. Jullie ook allemaal nog een fijne dag.

Liefs Tinok
Hoera, Guy en Jayda zijn vandaag jarig!!

Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en Tinok en Diddledee, ook jullie en jullie mannen van harte!!

Een hele fijne dag gewenst.

Tinok, zo te lezen is het bij jullie al erg gezellig geweest gisteren, fijn hoor.

lieve Guy,

ook voor jou een hele leuke verjaardag toegewenst. Ik las dat je dat gister al gevierd had en dat je verwend bent! Leuk hoor.

Dikke kus en knuffel v an de jarige Jayda.

natuurlijk ook voor jouw papa en mama
jayda en guy gefeliciflapstaard!!!!

groetjes marianne en een dikek knuffel van Zoë
Jayda, er is een kaartje onderweg, maar mijn mama is zo dom geweest om het kaartje vergeten te posten vóór het weekend. IK heb het dus vandaag zelluf in de brievebus geduwd

HIEP HIEP HOERA voor Guy en Jayda !!!!

Guy gisteren al een leuke dag gehad lees ik .. jullie vandaag DD ?!

hier alles oké, relatief gezien

ben al 1,5 erg verkouden en dat is inmiddels volgens mij een kaakholteontsteking. Wilde vandaag naar huisarts, maar wil niet te aanstellerig zijn..wacht nog heeeeel even mogelijk spontaan herstel af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven