* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
O trouwens Metis, ik ben ook wel geïnteresseerd in de K3 cd. Ik heb net even een liedje van K3 laten horen aan Femke via youtube en ze was erg geïnteresseerd.
Whaaaa Peetje: gefeliciteerd !!!!

Ik dacht het ook al, maar ik dacht: ik zeg niets....hahaha.
En thanks nog voor je antwoord over kdv. Hier ook 3 slaapjes thuis en 2 daar.. Ach, zolang het goed gaat hoef ik me niet druk te maken
Oh ja Zonnetje...Eva slaapt op de opvang heel weinig. 's Morgens eigenlijk niet en 's middags hooguit een uurtje terwijl ze thuis nog aardig wat slaapt overdag. Als Eva thuiskomt uit de opvang leg ik haar meestal eerst een uurtje op bed en gaan we daarna eten. Anders eet ze bijna niks van moeheid.

Op de opvang gaat het trouwens wel heel goed ondanks de weinige slaap. Ze is vrolijk, speelt de hele tijd gewoon en heeft dus daar geen last van vermoeidheid ofzo
anoniem_31840 wijzigde dit bericht op 04-07-2008 13:23
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Peetjuhhh
ohja Zonnetje, Jayda sliep erg slecht op de creche totdat ik haar eigen slaapknuffel meegaf. Nu slaapt ze al iets beter. We - de creche en wij - zijn samen aan het afbouwen van 2 naar 1 (lang) slaapje overdag. Zodat ze een beetje regelmaat krijgt. We streven naar een slaapje van 11.30 - 14.30 uur. (ze komt 's ochtends rond 07.00 uur uit bed en gaat er 's avonds tussen 19.00-20.00 uur weer in)

Is er trouwens verder niemand geinteresseerd in een gezamenlijk uitje naar Dierenrijk Eindhoven op zondag 24 augustus???

Tot nu toe kunnen Jane, Zonnetje, Metis, ik wel en Marit onder voorbehoud. Helaas helaas kunnen Marianne en Punkertje niet.

En jullie, Peetje, Emmetje, Tinok, Malar, Catpower, U-meissie? Het is natuurlijk geen must, maar het leek de hyvers onder ons wel een leuk idee.

Laura slaapt ook 's nachts van 19.00 uur tot 07.00 uur

Overdag 2 slaapjes:

1) van 10.30 uur tot 12.30 uur

2) van 16.30 uur tot 17.00 uur.

Dus overdag in totaal (gemiddeld) zo'n 2,5 uur.

Dit is thuis hetzelfde als op de crèche, al moet ik zeggen dat ze op de crèche vaak minder goed/veel slaapt dan thuis.
anoniem_36154 wijzigde dit bericht op 04-07-2008 16:14
Reden: kleurtje vergeten
% gewijzigd
Diddledee, ik kan zondag 24 augustus niet. Wij hebben zo'n beetje alle weekenden al wat in juli en augustus volgens mij, dus voor mij wordt het moeilijk om erbij te zijn. Maar ja, het is ook wel heel toevallig als iedereen zou kunnen natuurlijk. Ik zal het nog even op hyves melden.
.
Ja Peetje, spannend joh! Maar ik feliciteer je alvast, zwanger is zwanger volgens de test!

Sorry voor de fanatieke hyvers, maar ik heb een hekel aan hyves En de 24e heb ik al een feestje...ben zelf jarig dan. De 10e is mijn moeder jarig, augustus is echt erg wat dat betreft. Bijna elke dag hebben we wel een jarige. Wel jammer, de vorige keer heb ik ook al gemist. Nouja maybe next time....

Over K3, ik hoop dat nog lang te kunnen uitstellen haha. Ben wel de liedjesspeeltuin van Dirk Scheele aan het downloaden. Als daar ook liefhebbers voor zijn, roept u maar...

Ik ga even lekker rondsurfen...fijne avond allemaal!

Hmmmm, dierenrijk Eindhoven. Lijkt me wel leuk, zeker omdat ik de vorige keer al gemist heb maar ik vin ut zo ver. Is er een speciale reden waarom Eindhoven? Ik ken het dierenrijk verder helemaal niet hoor dus het zal wel speciaal zijn. Maar ik denk dat ik even oversla tot een uitje wat die wat centraler gelegen is. Daarbij is eind augustus/begin september al zo'n drukke tijd.

*Waarschuwing: trotse moeder*

Carlijn loopt! Ze heeft de afgelopen dagen steeds al een paar stapjes gezet los en vandaag heeft ze twee meter overbrugt van mij naar haar papa. We hadden hiervoor nog wel speciaal een videocamera gekocht maar ze staan er desondanks niet op. Morgen maar eens even wel filmen. Ze wil trouwens ook, net als andere kindjes hier, van alles de naam horen en een aantal dingen zoals poes (poef) bal (ba) en koe (ku) zegt ze ook al zelf. Ik hab haar alleen nog nooit mama horen zeggen waarbij ik zeker wist dat het voor mij bedoeld was, maar goed.

Een keerzijde is er ook: de driftbuien zijn hier ook gearriveerd. Gelukkig zijn ze nog few and far between maar nu de kunst om dat (zo lang mogelijk) zo te houden.
Emmetje, hier ook Dirk Scheele Heb de 1e cd, die ken ik nog van toen ik op mijn neefjes paste (leuk he, jeugdsentiment aan je kleintje opdringen )

Malar, yay! Carlijn loopt, wat knap!
Peetje, beetje bekomen van jullie nieuws?
quote:Metis schreef op 04 juli 2008 @ 08:46:

Ja, dat dansen is echt zo leuk. Als er trouwens nog iemand behoefte heeft aan die dvd van K3, volgens mij staan er bijna alle liedjes op. Stuur ik em zo op.

Leuk k3.....kan je de dvd ook hier heen sturen...... je moet maar zeggen wat je van me krijg!!
peetje wat leuk voor jullie....ik had nog aan je gedacht van de week!!

wat knap dat calijn loopt!!

DD: dat uitje in eindhoven vind ik eigenlijk toch te ver rijden. zeker met deze hitte in ons veel te kleine autootje. en waarschijnlijk is het ook nog vreselijk druk. Als het volgende uitje iets dichter bij is en niet in de zomer vakantie dan gaan we weer mee.

we proberen hier elke ochtend naar de teletubbies te kijken. dan komt ze gezelli op schoot. het filmpje tussen door vind ze niet echt leuk. verder kijkt ze nog niet echt tv. hopelijk blijft dat voorlopig. met woordjes is ze niet zo vlot. we blijven echt op de zelfde woordjes steken. maar op zich is ze net als ik niet zo'n praterd. ze is wel sinds kort meer aan het brabelen.

zon: het kdv en wij zitten niet echt op de zelfde lijn. we dachten dat alles uit gesproken was over eten en drinken. niet dus. ze krijgt thuis al een tijd geen fles meer. k. kwam er dus vrijdag achter dat ze dat gewoon nog krijgt en ook veelste veel melk en 's middags 2 tussen doortjes. we snappen nu waarom ze dan 's avond niet meer eet. slapen doet ze daar bijna niet. thuis slaapt ze meestal 's ochtend een half tot 1 uur 's middags alleen als ze in de buggy zit. ze heeft niet zo veel slaap nodig overdag.

Jane: hoe ist met jouw? niet te erg geschrokken van het ongelukje?

iedereen al vast weltrusten en tot snel!!
Vandaag Carlijns verjaardag gevierd. Het was geslaagd, een stuk of vijf kindjes in de ochtend en die hebben leuk gespeeld en mijn familie in de middag (mijn ouders waren er de hele dag). Alleen, Carlijn is ziek. Ik denk alleen verkouden maar ze had toch ook flinke koorts, m.n. vanmiddag. Zo sneu, ze was helemaal bleu en hangerig, hoewel verder wel alert. Ze ligt nu te slapen maar is wel onrustig, ik hoop dat ze morgen beter is maar is vrees van niet. Morgen moet ze naar een nieuwe oppas omdat de onze met vakantie is. Zul je net zien, is ze ziek. Ik breng mijn zieke kindje niet naar een vrouw die ze niet kent ook al leek ze me nog zo lief. Nou ja, maar even afwachten, als jullie me morgen langs zien komen op het forum dat weet je hoe laat het is. Nu duik ik mijn bed in want het was toch een drukke dag, volgende keer reageer is weer op jullie.

Zo, verjaardag van mijn vader weer achter de rug. Op een paar steken onder water van mijn nichtje na viel het mee. Ik het maar net gedaan of ik die steken niet heb gehoord, ik vond het wel prima. Ik bedacht me dat als zij er blij van wordt andere kinderen af te zeiken ter meerdere glorie van haar dochter...so be it.

Verder was het wel gezellig bij mijn ouders. Eva had het ook helemaal naar haar zin. Alleen zaterdagnacht was ze goed in de war. Ze was opeens om 0200 klaarwakker en supervrolijk. Ze ligt daar bij ons op de kamer en ze begon te lachen, spelen, kletsen, ons roepen, schateren etc etc. Na een half uurtje maar met haar naar beneden gegaan omdat ik bang was dat anders mijn ouders wakker werden. Pas om half 4 werd ze moe en ging ze slapen.

Malar: Joehoe super dat Carlijn loopt, knappe meid! Wel balen zeg dat ze net ziek was met het vieren van haar verjaardag, Hoe is het nu met haar?

Marianne: Vervelend zeg dat de opvang zich niet aan jullie "regels" houdt en dat Zoë daardoor 's avonds niet eet. Wat zeggen ze als jij/jullie er wat van zeggen?

Verder moet ik me helaas aansluiten bij Malar en Marianne. Ik had het van het weekend met M over het uitje. Hij ziet het niet echt zitten voor een paar uurtjes naar Eindhoven te rijden. Volgende keer, als het meer centraal is, gaan we zeker weer mee. Wel balen aangezien we vorige keer ook niet konden.
Tja, tranendal en snotpaleis vandaag. Ze is redelijk monter hoor en heeft ook nog maar een beetje verhoging maar ik ben toch maar thuis gebleven, kon ze nog even uitslapen vanochtend. Ik ga weer, moet mijn kind uit een la met snoertjes plukken.
Hallo,

Ik ben net naar het cb met Femke geweest.

Ze was een beetje afgevallen vergeleken met de vorige maand en weegt nu 7260 gram. Dertig gram minder dan vorige maand.

Ik had het eigenlijk al wel een beetje verwacht, want ik had haar vorige week even op de weegschaal gezet en toen woog ze met kleren aan 7,5 kilo en onze weegschaal weegt wat meer aan dan die van hun.

Nu moet ik 's ochtends na de bv nog een boterham gaan geven. En anders boterham plus opvolgmelk ipv bv, want ik wilde sowieso rond een jaar gaan stoppen had ik bedacht.

Verder was ze een beetje verlegen zo bij de wijkverpleegkundige. Die reikte haar een propje aan wat ze tussen duim en wijsvinger moest pakken maar ze keek alleen maar en begon lief te lachen naar haar, maar pakken ho maar.

Toen ik het vasthield pakte ze het wel.

Prikjes waren niet leuk, maar ze heeft niet echt lang gehuild. Bij de 1e bijna niet, bij de 2e wel eventjes, maar daarna was het snel weer goed.

Nou ja, volgende maand moeten we een keer extra heen. Omdat ze dus wat afgevallen is, en toen de wijkverplk haar aan de armen omhoog wilde trekken hield ze zich helemaal slap, ze had er geen zin in. Ook optrekken doet ze nog niet uit zichzelf. Dat zou ze nu wel moeten gaan doen (binnenkort).

PEETJE !

JIPIE! wat lees ik nou ! Gefeliciteerd joh!

Wat spannend.

Ik heb heerlijk weekendje weg gehad, ilse was gelukkig echt wel minder ziekjes dan afgelopen week dus we voelden ons niet schuldig. Ben wel doodmoe nu door het relaxen!

Hihi, luxe he?

Verder wel globaal bijgelezen hoor... maar qua reageren haak ik vanaf nu weer aan

HIEP HIEP HOERAAAA

CARLIJN IS 1 JAAR !!!!!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag wijffie.

Wat een grote meid ben je al. Lekker doorgaan met oefenen om los te lopen hè? En ik hoop dat je vandaag niet meer koortsig bent, maar gewoon lekker beter. Want je moet wel een taartje eten, toch?

Een leuke dag gewenst.

En feliciteer jouw papa en mama ook van mij.

Lieve Carlijn, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je alweer wat beter bent en dat je een hele fijne dag hebt.

Gefeliciteerd met je verjaardag Carlijn!

Hopelijk kan je een beetje van de dag genieten en voel je je al wat beter.

Malar en man, van harte met jullie grote meid!
lieve carlijn van harte gefeliciteert met je verjaardag. fijne dag nog!

Groetjes marianne en een knuffel van zoë
Lieve Carlijn van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!!!

Malar en man, ook jullie van harte proficiat met jullie kleine grote meid. En veel plezier vandaag!!!

liefs Diddlle en Jayda
anoniem_16423 wijzigde dit bericht op 08-07-2008 13:58
Reden: doe mij een cursus plaatjes plakken aub
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven