* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Peetje, héél veel sterkte straks met de curretage. Je bent nu al in het zh, dus je leest dit niet meer. Zet 'em op meid !

Vanmiddag lekker onder de wol met een boek.

Het zal fysiek niet fijn zijn, maar mentaal ook zeker niet. Het is over en uit straks. Sterkte !

Metis, jij ook veel succes met je solli. straks.

Ik ben trouwens afgewezen voor die sollitatie van laatst. Geeft niks, want ik wilde het zelf toch ook niet. Bovendien heb ik een baan, dus das heel andere koek.

Marit, geniet je al lekker van je verlof? Lijkt me een heerlijk gevoel: vrij !!!!

Alles klaar voor mini?

Marianne, ik herken dat achter je kind aan rennen hoor... Zo voel ik me ook vaak.

Meiden, ik ga ook even plat, net als Laura. Ben best moe van de afgelopen dagen. Lekker even lezen en dan, hoop ik, even een klein tukkie doen.

XXX
What matters most is how you see yourself

Och Peetje, ik was even helemaal vergeten dat dit voor jou dè dag is. Veel sterkte!

Heel goed te lezen dat je voor morgen vrij geregeld hebt...

wat Jane zegt: is het niet fysiek nodig, dan nog wel mentaal!

Jane, soms wel fijn dat beslissingen voor je genomen worden he? Of baal je er erg van dat je het niet geworden bent?

Peetje ik heb net weer bijgelezen en wil je heel veel sterkte wensen. Het is goed dat je morgen vrij hebt genomen. Neem je tijd om uit te rusten. Een hele dikke knuffel voor jouw!
Peetje, ik lees nu bij en zie dat je nu bijna 'aan de beurt' bent. Pfoe wat lijkt me zo'n behandeling zwaar. Groot gelijk dat je vrij hebt genomen ( kom volledig terug op mijn eerdere posting).

Jane, heb jij al nieuws over de eventuele potential opleiding? zit je erg in spanning? Maar goed dat je ff tukkie doet...

Metis, hoe ging het??? was het wat?? niet vergeten dat het altijd wederzijds is; en pas doen als je zelf ook echt enthousiast bent! goed man, dat boksen... te gek.

Marianne, wat klinkt die huwelijksnacht heeeerlijk....

wanneer was het nou ook alweer ?

Zit Zoë hoog qua gewicht of lijkt dat zo? heb geen idee wat Fiene tegenwoordig doet..

Hee Tinok , leuk dat je even langs komt zeilen, red jij het allemaal nog?

Had net een date met mjin zwnagersschapsclubje plus baby's ( nou ja, baby's...). Twee mama's zijn net als ik thuis en gaven aan het erg zwaar te vinden. Ik was aangenaam verrast dat ik helemaal kon denken dat ik dat nu niet meer zo ervaar!

Nu heb ik ook echt mazzel met de hulp van mijn ouders. Maar ik heb zelf ook echt de draad weer opgepakt al een tijd. Hoewel ik mezelf toch in mijn hart geen thuismoeder vind, ben ik het super dat ik dit ook kan, en mocht het zo blijven, so be it. Heerlijk rustig gevoel.

Ik hoorde trouwens dat de andere mama's ook behoorlijk wat troubles hadden gehad met hun man en de rolverdeling! hoe herkenbaar...

Wij hebben een super feestje gehad. Geen wijn maar moquito's (beter!). Heb een paar foto's op hyves gezet maar stond er zelf niet zo vaak op. Iedereen zag er top jaren 30 uit.

Om 1 uur 's nachts Fiene uit bed geplukt ( ze was met bed en al mee) en haar rond geshowt op het feestje. Heerlijke foute trotse opschepmoeder hier!!

maar voor 1 keertje...
@ Peetje: Meis, hoe is het met je? Lekker rustig aan doen

Sollicitatie ging goed, leuk gesprek. Maar ik heb dus geen afgeronde HBO (ooit na 1 jr gestopt en nu wel weer bezig) en dat weegt toch behoorlijk zwaar. Dus ik vermoed dat het em niet gaat worden. Word vandaag of morgen gebeld. Er zijn nog maar 3 plaatsen en nog heel veel sollicitanten (met voornamelijk wel afgeronde HBO ) Maar goed, wacht maar rustig af, kan er nu toch niks meer aan doen. Ik ga wel heel hard hopen dat andere sollicitanten helemaal niks zijn want het lijkt me zo ontzettend leuk.

Het is een opleiding van 10-12 weken tot bijstandsconsulente. Sluit mooi aan bij mijn werk bij het UWV. Behoorlijk pittige opleiding naar het schijnt en het nadeel is dat je tijdens opleiding niet betaald krijgt. Dus heb toestemming gevraagd aan bedrijfsarts en ik mag dat nu tijdens zw doen. Dus komt net ontzettend goed uit.

@ UM: Foto's gezien: Leuk!

Oeh Metis, ik blijf duimen voor je !

ilse net naar het kdv gebracht,

gezien maar één slaapje is zo'n ochtend thuis best slopend!

hihi, wat een zeur he ?

Nouja, nu tot 18uur alleen de tijd voor vanalles en niets!

Vin haalt haar op, dus ik hoef alleen nog maar voor het eten te zorgen!

Peetje, hoe is het met jou vandaag?

Hi meiden,

Heel af en toe ben ik hier te vinden, maar trek het even niet om het allemaal bij te houden, sorry. Zag dat er een paar keer naar me gevraagd werd (lief, dankje! xx), dus bij deze even een snel teken van leven. Ik ben eindelijk (na ruim 2 jaar onregelmatig/niet rijden) weer volop bezig met mijn paardje en sport veel. Voelt goed, maar het opbouwen kost me ook erg veel energie, ik ben aan het eind van de week helemaal op. Zit dan ook nog niet helemaal goed in mijn vel, maar ik ben hard aan het werk!

Vandaar dus dat ik zo ongezellig ben.. Dit weekend ook weer druk, dus ik beloof nog geen beterschap op hele korte termijn.. Ga nu ook maar even geen poging wagen om te reageren (zit ook op mijn werk en het is hier chaos)

Dikke knuffel voor iedereen!

P.S. Met Noot gaat het goed. Hij kan al aardige stukken los lopen, maar kan nog steeds niet zelf gaan staan. Verder is ie een paar weken geleden een hele poos ziekig/uit zijn hum geweest door 2 doorkomende kiezen, maar das nu ook geweest, gelukkig (wat een grote brokken in zo'n klein mondje zeg!)

Hij is nu 76 cm en 8950 gram, allemaal redelijk gemiddeld geloof ik (??)

Verder 'kletst' ie heel veel en is de hele dag aan het dansen/wiebelen, heel gezellig!

Zijn eigen ikje komt ook steeds meer bovendrijven, af en toe wel moeilijk (want, hoe moet ik nu dan reageren?) maar wel zo prettig dat ie goed aangeeft wat ie wel en niet wil natuurlijk

Kuskus!
Peetje, ik wilde jou nog wel even veel sterkte wensen de komende tijd! Hoop dat je lichamelijk niet al teveel last meer zult hebben..
.
.

Punkertje... super !

Hier ook even een langsstuiver

Morgen moet ik op 2e gesprek komen! *bibber*

joehoe !

dat is hoopvol nieuws !!

Hé hallo,

Nou, ik heb gisteren overleefd....

Bij de vorige afspraak had ik het idee dat zo'n curettage "eventjes" gebeurd: afspraak bv om half 2, dan zorg ik dat ik er om 5 voor half 2 ben, ga liggen, wordt plaatselijk verdoofd, wordt gecuretteerd en een half uurtje later loop ik het ziekenhuis weer uit. Maar zo gaat het dus niet.

Ik begon al zo'n vermoeden te krijgen toen ik de brief kreeg met de afspraak. Om half 2 zou ik gecuretteerd worden en om half 12 moest ik me dan melden, dus wel 2 uur vantevoren.

Ik was erg zenuwachtig vantevoren. Gelukkig was P mee en is ook de hele tijd gebleven.

Om half 12 meldde ik me. Toen kreeg ik eerst nog een uitgebreid gesprek met de verpleegkundige, over hoe en wat er precies zou gaan gebeuren. Daarna mocht ik in een bed daar gaan liggen en kreeg ik een infuus. Omdat ik nogal dunne aders heb was dat niet zo één twee drie gebeurd en werd ik uiteindelijk door de anesthesist geprikt, nadat ik een paar keer misgeprikt werd.

Toen kreeg ik nog een pilletje (Dormicum) waar ik wat slaperig en ontspannen van zou worden. Inmiddels was het toen al bijna tijd en werd ik met bed en al naar de kamer waar ik gecuretteerd zou worden gebracht. Toen moest ik op de stoel/bed gaan zitten/liggen en met m'n benen in de beugels en kreeg ik nog een pijnmedicatie via het infuus toegediend en 2 prikken in de baarmoedermond en daarna begon ze. Toen had ik het dus wel even moeilijk. Dan lig je daar en dan gaat het toch echt beginnen. Ik vond het ook nog best wel een heel vervelend gevoel, het was voor mijn gevoel niet pijnloos.

Maar het was best wel snel klaar eigenlijk. Ik heb nog gezien wat er uit gekomen is, 't was niet herkenbaar hoor.

Daarna werd ik met bed en al weer teruggebracht naar de dagafdeling waar ik nog een paar uur in de gaten werd gehouden en om 4 uur mocht ik weer naar huis.

Lichamelijk gaat het eigenlijk heel goed, ik heb gisteravond voor het slapengaan wel een ibuprofen genomen maar vandaag was dat al niet meer nodig. Misschien dat ik er straks nog één inneem, want nu begint het wel weer een beetje zeer te doen en ik ga straks uit eten met collega's omdat er eentje weggaat. Een beetje afleiding kan geen kwaad.

Emotioneel gaat het ook wel hoor, ik ben nog wel veel met m'n gedachten bij gisteren, maar ben wel blijf dat het nu achter de rug is en dat we dit weer achter ons kunnen laten.

Ik was wel blij dat ik vandaag vrij was. Morgen ben ik altijd al vrij en maandag ook dus ik hoef pas dinsdag weer te beginnen.

Zo, tot zover mijn ego-berichtje, 't is fijn om het even van me af te kunnen schrijven.

Fijn dat jullie even aan me gedacht hebben,

liefs, peetje
Peetje, wat knap van je dat je het allemaal zo 'volgehouden' hebt.

Ik wist ook niet hoe zoiets in zijn werk ging,maar klinkt inderdaad zo als een hele operatie.

Verstandig om lekker uit eten te gaan. Je zorgt iig goed voor jezelf, da's het best wat je denk ik onder jouw omstandigehden kunt doen.

Goed dat je hier je ego posting doet!

Metis, jeeeeeeuh!

zo slecht heb je het dus blijkbaar niet gedaan! Mooi dat het met opleiding is en super om je eventueel te combineren vanuit je uitkeringstuatie. Spannennd...

Klinkt iig alsof het geluk weer de goede kant op gaat daar in Groningen!

Zonnetje leuk om te horen en vooral als posten als je tijd en zin hebt. Het moet niet.

Ga s ff de hyve bekijken..

Hai Peetje,

fijn wat van je te lezen!

Utregmeissie zegt het wel mooi, knap dat je het zo goed volgehouden hebt woensdag.

Je 'moest' wel..maar toch is het je gelukt ook!

Heel fijn dat je vrij bent tot dinsdag hoor!

Hou je taai, maar...niet te veel afleiding gaan zoeken om een rotgevoel maar weg te duwen he ?

Jeuh, kan niet slapen. Dus hier maar even schrijven

Alles oké hier. Vrijdag met Eva naar huisarts geweest want ze had nog altijd die nare hoest. Nu hebben we zo'n babyinhalator gekregen, die moet ze 3 keer p/d. Het is alleen erg lastig te doen want ze raakt in paniek. Dus nu twijfel ik of ik door moet gaan. Moet eerlijk bekennen dat ik er ook mee gestopt ben. Ik zag die paniekogen boven dat ding uitkomen en kon het echt niet over mijn hart verkrijgen. Denk dat ik morgen huisarts even bel of er geen andere oplossing is.

Vrijdag 2e gesprek gehad en dat was zwaar k*t. Gesprek was met 2 vrouwen waarvan er 1 echt, echt niet leuk was, Geen greintje sympathie te bekennen. Het kwam er op neer dat ik te min was dat ik daar zat. Ze vroeg of ik mijn mbo-diploma mee wilde nemen want "ze wilde weleens zo'n diplomaatje zien" En zo had ze nog meer van dit soort opmerkingen. Ik sprong zowat uit mijn vel maar heb me ingehouden en dat vind ik best knap van mezelf. Morgen word ik gebeld door ze maar ik weet nu al dat ik niet aangenomen word. Nah ja...ik hou mezelf maar voor dat ik, zonder vereiste vooropleiding (wat ze dus wisten), ik toch maar mooi uitgenodigd ben voor een 2e gesprek. Oh zo.

Zo, was even egoberichtje. Ik schrijf morgen wel weer en dan reageer ik wel even op iedereen. Ga nu maar weer eens een poging tot slapen doen. Trusten!
Metis!

Ongelovelijk wat een mens!

Idd trots blijven op je prestatie en je niet van de wijs laten brengen. t Zegt niks over jou.. Maar kan me voorstellen dat je er echt wel goed van baalt. Hoop dat je er een beetje uit kan komen. Je hebt iig weer een goed idee opgedaan welke kant je eventueel op kan. Wie weet wat er nog mogelijk is op dat gebied.

Wij hebben ook kort de inhalator voor Fiene geprobeerd maar ook snel gestopt. Ik was niet overtuigd van de meerwaarde en zelfde verhaal als jij, vond het doodzielig. Dan maar ff zonder. Arme Eva.

Wij hadden hier al (ik in ider geval ) het plan om gister naar het zwemdag te vertrekken met Fiene, in het kader van leuk gezinsuitje, haakte Utreghochie af.

" Neuhhh... toch niet zo'n zin.....' en hij heeft vervolgens in zijn eentje op zolder hele tijd naar een variant van you tube zitten kijken....

Aaargh!!

Baalde er echt mega van.

Ik heb bij mooi weer de ongelovelijke drang alles uit mijn dag te halen, en hij heeft dat helemaal niet.. Ach ja...

Ik moet hier ook niet meer zo optimistisch posten dat alles hier zo lekker gaat(...!); dan draait her op een of andere manier meteen om. Fiene hangerig en kan niet meer spelen in dr eentje, ik die niks kan hebben....

Het lijkt wel alsof haar ontwikkeling stil staat. Vrijdag was een vriendin met haar zoontje op bezoek van 2 maanden jonger die beter bewoog en liep dan Fiene.En ik vind dat toch helemaal niet zo leuk, van mijn zwangerschapsklasje was ze ook al ' de sloompie'.

Ik weet t, het is niet belangrijk... ze heeft mega veel kiezen en tanden erbij gekregen en denk dat haar ontwikkeling daar in gaat zitten. Het lijkt alsof het haar zelf in de weg zit dat ze niet verder komt, is ze opeens met gestrekte beentjes en op haar handen aan het kruipen. Maar ik wil zelf resultaat bij haar zien ( erg, erg, ik weet t..).

Gelukkig was ik ' m ontzettend aan het knijpen voor vandaag omdat ze gister humeurig was, maar tot nu toe gaat t goed. Dus da' s weer lekker.

Marit, alvast van harte! Ga je er een lekker dagje met vlaai van maken? hopelijk wordt je lekker in de watten gelegd..

Ik word volgende week alweer 32, ja ja, en we gaan heerlijk sjiek uit eten, lekker hoor..

Marianne, aftellen!! Spannend!! slaan de zenuwen al toe?

Jane, hoest met jou? ff moeilijk of is dat mijn invulling omdat je misschien gewoon te druk bent om hier te zijn?

Metis, wat érg zo'n mens !!

hahaha, jammer dat je op zo'n moment niet met een gepast weerwoord kunt komen he?

Ik zou nu zoiets bedenken als

"goh, heb je zelf geen diploma's dan? Die dingen zien er toch allemaal hetzelfde uit?

Over die inhalator,

als ze het niet accepteerd, is het blijkbaar ook niet echt 'opluchtend' zeg maar !

Als het zou werken, accepteert ze het wel hoor!

Lekker stoppen, en echt alleen pakken als je ziet dat ze het maar al te graag zou willen.

(is het met ventolin? zo'n blauw pompje?)

Hier druk weekend gehad, mijn ouders/zus/zwager en gisteren ook schoonouders ivm mijn verjaardag.

Gelukkig mooi weer, maar toch erg intensief voor mij en vooral ook ilse. Gevolg: weer 2nachten niet goed geslapen.

Het overdag maar één keer slapen blijft goed gaan gelukkig !

Soms wat meer moeite om haar tot 11:30-12:00 wakker te houden, maar meestal lukt het goed.

Vanmorgen op cb geweest, 78cm en 10,3kg..mooi op lijntje!

Prikken gingen best goed, ze huilde wel, maar dat was meer uit boosheid dan echt uit pijn oid.

Ik merk er nu niets meer van, hopen dat die BMR ook over een week niet alsnog last gaat geven.

Goed, ik ga eens met de auto richting 'centrum' om vanaf daar naar de bieb en de winkel te lopen.

Tja, afstanden kun je aanpassen he?

Deze week ga ik beginnen met de homeopathische druppels in de hoop de 42wkn niet te hoeven halen !

Gek, komt toch nu wel opeens dichtbij hoor

Metis, had je gezien op je hyves dat ik Gera ook ken ?

Ja, kon d'r wel ove bureau heentrekken maar ja, staat zo weinig professioneel hé?

Ben nog steeds niet gebeld. ook al weet ik uitslag al bijna 100% zeker, ik heb toch buikpijn van de zenuwen.

Had gelezen van Gera, had nog teruggekwekt (of hoe heet dat daar) maar toen was jij al weg denk ik. Wel grappig zeg. ik heb bij haar op lagere school gezeten.

Het is inderdaad een blauw pompje en dan met dit gevaarte erbij:

Maar krijg amper de kans dat ding langer dan 3 seconden erop te houden, dikke paniek. Maar dat had Fiene dus ook UM? Sneu is dat he.

Ik herken het wel een klein beetje hoor UM, Eva loopt bijv nog niet en als ik dan andere kleintjes zie lopen denk ik ook weleens stiekem van oh kon Eva dat ook maar. Probeer me er niet op te focussen en ben hartstikke trots op wat ze wel goed kan en daar leg ik dan focus op. Vind het wel beetje klinken alsof ik me schaam dat ze dat nog niet kan maar dat is het niet. Ik kan het ook niet zo goed uitleggen geloof ik, maar misschien herken jij wat ik bedoel?

Balen dat Ilse weer 2 nachten wakker is geweest. Maar idd mooi op het lijntje zeg. Ja, het komt nu écht dichtbij. Ik vind het weer helemaal spannend allemaal. Moet je nagaan hoe spannend het voor jou is.

IK BEN AANGENOMEN!!

Morgen starten met de opleiding joehoe!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?!

Metis!!!!!!!

you lucky bestard!! of eigenlijk ook niet, want je hebt het helemaal zelf gedaan!! Goed man!

joehoeh !!!!!!! Heerlijk, je verdient t!

gebak en champagne al in huis gehaald?
Metis, gefeliciteerd, goed zeg! Hopelijk heb je met dat vervelende mens niet al te veel te maken, of misschien valt ze wel heel erg mee straks.

Is die opleiding full-time of een paar dagen per week? Maar ja, dan nog, je zal wel moeten studeren daarna of valt dat wel mee?

Trouwens, over die ontwikkeling wat jullie zeiden UM en Metis, ik heb dat soms ook wel een beetje. Femke kruipt nu heel snel, maar zet nog niet echt haar knietjes eronder. Dus optrekken doet ze ook nog niet, als ik haar neer probeer te zetten trekt ze snel haar beentjes in, daar heeft mevrouw nog helemáál geen zin in. Dat vind ik ook wel eens jammer, zeker als ik zie dat een kindje van vrienden die 3,5 maand jonger is, al wel probeert op z'n knietjes te gaan of als je hem neerzet gewoon blijft staan. Eigenlijk precies wat jij zegt Metis: niet dat ik niet trots ben op haar of me schaam, absoluut niet, maar ik denk wel eens, kon ze dat al maar. Maar goed, ik hoef nog niet achter haar aan te rennen, dus dat scheelt, ik heb nog even rust.

Verder gaat het ook wel goed me me. Ik ben nu al thuis, er was wat uitgevallen dus ik ben zomaar een paar uur eerder thuis. En ik heb bedacht dat ik niet was op ga vouwen/strijken, maar gewoon even lekker ga genieten van het feit dat ik nu alleen ben.

WOW Metis !

Gefeliciteerd !!

Maar goed dat je haar niet over dat buro getrokken had

quote:Metis schreef op 02 september 2008 @ 12:55:

IK BEN AANGENOMEN!!

Morgen starten met de opleiding joehoe!

WOW Metis gefeliciteerd zullen we er een stukje taart op nemen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven