* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Hahaha ja t is druk hier

spitsuur!

Tja, dat krijg je als de kinders op bed liggen

hihi, dan acuut naar de laptop

ipv naar de papa's ?

klinkt gezond

HOERA.. het was 3:30uur vannacht!

is dat vooruitgang of achteruitgang?

Hierna 6uur..en toen 7:15uur.

tja

koffietijd !

dat is toch vervelend marit. is vin voor je er uit gegaan??

ik heb net zoë opgehaald van de kov. de ene lijdster zat aan de hogetafel met map open op me te wachten en de andere kwam aan gerent toen ik binnen kwam. ze hebben me op mijn kop gegevn dat ik elke keer te laat was.

ze hebben er nooit een probleem gemaakt van die 10 min. ik moest met het hoofkantoor gaan regelen dat zoë langer mag blijven. daar ben ik dus al maanden mee bezig en nu kan het ineens wel?? beetje raar. maar ik vond het wel een beetje over dreven hoor!

verders gaat hier alles zijn gangetje. ik mag bijna weer gaan testen. mijn collega roept hele dagen tegen met dat ik zwanger ben. omdat ik af toe niet zo gezellig ben( ben ik met niet bewust van?) maar het zou wel zo leuk zijn!

ik ga nu maar is opruimen want er is een bom ontploft in mijn huis

*zucht*

het is zo ver ! Ik ben de komende 4maanden vrij !!!!

een pokke-laatste dag, maargoed... nu proberen maar snel te gaan ontspannen!

Marianne, we staan echt niet op hoor 'snachts !

echt zielig is ze niet, dit is echt kwestie van "de aanhouder wint" en aangezien er geen andere optie is dan dat WIJ moeten winnen... moeten we dus eerst aanhouden.

Na niet al te lange tijd stopt ze weer met huilen en is het even stil. Het is alleen funest voor onze nachtrust, aangezien je toch daarna maar half slaapt en eigenlijk wacht op nieuwe huilbui.

Maar Marianne...

dan zou je dus helemaal niet aan de champi kunnen op je eigen trouwdag? Zou het persoonlijk een ramp vinden... maar goed, ik ga dan ook niet trouwen!!

Marit, wat heeerlijk! Geniet ervan!

Zijn je schoonouders een dagje ouder dat het ze teveel wordt met Ilse? Ik heb echt de luxe dat mijn hele familie Fiene wel fulltime zou willen hebben. Echt heerlijk. Klinkt eigenlijk eeen beetje flauw nu iik dit zo lees maar dat was niet de intentie..

Dat nachtelijk huilen van Ilse lijkt mij heel erg zwaar voor jullie. Hou je het echt nog vol? Ik heb het idee dat het zwaarder voor je is dan de toon van je postings ( zeg ik dat zo goed?)

Ik heb mezelf hier weer aan mijn highlights van de bank getrokken. Heb iig weer het idee dat ik zelf wat aan mijn 'relatiesituatie' kan doen. Het heeft geen zin te bedanken hoe Utregjochie zou moeten zijn immers. ( en dat zou dr. Phil het met me eens zijn!). Bedankt voor jullie steun en meedenken, wat kan dat een mens goed doen.

We zijn gister heerlijk uit eten geweest, Fiene was uit logeren en het kon spontaan. Echt super.

We hebben morgenavond een thema jaren 30 feestje en mezelf al in een outfitje gehesen. Leuk hoor. Utregjochie gaat als gangster. Wie weet kan ik er na nog een fotootje op mijnalbum plaatsen.

Peetje , hoe is het met jou?

Catpower en Punkertje, heb jullie bij mijn vorige posting door mekaar gehaald kwam ik achter. Misschien toch wat vaker schrijven?

ohohoh wat ben ik vals bezig...

Grapje hoor.

Ik ga eens wat doen want forummen is echt uitstelgedrag aan mijn kant nu.

Hey Utregmeissie,

het zijn inderdaad wel 2 zware weken nu al, met die nachten.. maar we houden onszelf maar voor dat meeste fases 2wkn duren .. dus einde zou in zicht moeten zijn.

Ik trek me op aan het idee dat ik 3x per week de tijd kan pakken bij te slapen. Vandaag niet gedaan...daarvoor wil ik weer te veel doen geloof ik.

Tja, ik kan wel bij de pakken gaan neerzitten en moedeloos worden, maar dat schiet niet op.

Mijn schoonouders zijn 60 en 59.. goed vitaal dus daar ligt het niet aan. V. heeft van de week nog een keer goed gevraagd of ze het oppassen straks op twee kinderen wel zien zitten.

Het antwoord was meteen "ja..maar *opa* moet dan wel altijd mee zodat ik een kind aan hem kan geven als ze allebei huilen"

nou, prima dan!

helaas voelt het niet meer goed om ze 'zomaar' te vragen voor keertje extra. Dit heb ik wel aan mijn zus gevraagd, die volgend weekend hier is ivm mijn verjaardag.

Dus, wie weet wat voor leuks wij nog volgend weekend samen kunnen doen!

Hallo,

Marit, geniet van je verlof!! En die laatste vervelende werkdag zsm vergeten! Hoeveel dagen in de week kun je nu "bijkomen", maw, hoeveel dagen per week gaat Ilse naar de creche of naar je schoonouders?

Utregmeissie: lekker, een feestje vanavond. Ben benieuwd naar de foto! Fijn dat je zegt dat je weer het idee hebt dat je zelf iets aan je "relatie-situatie" kan doen. En idd, helaas heeft het geen zin te bedenken hoe U-jochie zou moeten zijn. Dat doe ik ook wel eens met P-man: deed hij maar zus of zo.

Afgelopen donderdag ben ik naar het ziekenhuis geweest om een afspraak te maken voor curettage. Eerst kreeg ik weer een (inwendige) echo. En toen dacht ik toch even: stel je voor dat het hartje toch opeens klopt.....maar nee, natuurlijk niet.

Het zou nu ongeveer 4 weken geleden gestopt zijn met groeien, dus het zou er al 4 weken uit hebben kunnen komen. De arts vond het een goed idee om dan voor curettage te kiezen omdat de kans dat het binnenkort spontaan gaat komen niet zo heel groot is.

Vandaag kreeg ik een brief in de brievenbus met de afspraak. Deze is aankomende woensdag...Nou ja, dan kan ik het ook afsluiten. Ik zit nog te twijfelen of ik donderdag dan aan het werk zal gaan. (moeten weer alle patiënten afgebeld en verzet worden)

groetjes, peetje
Hee hee,

even een korte posting. Gelijk heb je Marit, dat niet je bij de pakken neer gaat zitten. Maar wel goed op jezelf letten he. heerlijk dat je zusje komt. Ik kan me voorstellen dat het vragen om oppas anders wordt met 2 kids, of dat het als ouder anders voelt om te vragen. Maken jullie wel een gebruik van een reguliere oppas? ik bedoel een studente ofzo? dat doen wij wel, en ik vind het heerlijk dat je je op die manier niet schuldig of verplicht te voelen naar de oppas toe, omdat wij haar gewoon per uur betalen.

Het is hier heerlijk weer!! had me ingesteld op regen..

Wilde net gaan hardlopen maar ging even niet door, want UJ had andere plannen, dus maar even forum. Hoop dat ik zo de energie nog vind om te gaan.

Peetje, wat fijn dat je een datum hebt. Ik kan me je hoop bij de echo die je toch nog had heel goed voorstellen. Heb je de ruimte om rustig naar de woensdag toe te leven? Misschien als je er met zijn 2en bewust mee bezig kan zijn en afsluiten zoals je zelf zegt, dat je hoofd dan donderdag weer wat leger is om te werken. Waarmee ik niet zeg dat je moet gaan, maar kan me voorstellen dat de afleiding van werk dan lekker kan zijn.

Fiene hier is niet de vrolijkste in huis. Beetje huilen en dralen. Ik denk ook altijd dat ze vast de sfeer voelt hier in huis, die af en toe nou eenmaal niet zo lekker is.

Lekker dat we er vanavond even uit gaan. Ga denk ik maar lekker aan de wijn..

Anderen nog plannen dit weekend?

Emmetje, hoest met jouw zwangerschap? druk met leuke dingen of gewoon te druk om te forummen?

GrOetjes!

Peetje, fijn dat je een datum weet nu

en ik zou zeggen: afbellen die patiënten !

Kom nou toch zeg !

Utregmeissie, ik hoop voor jullie op wat afleiding vanavond

Hier geen 'gewone' oppas.. zie ik ook niet echt zitten nog.

wat ilse haar rooster betreft:

maandagochtend kdv

dinsdag thuis

woensdag komt schoonmoeder

donderdagmiddag kdv

vrijdagochtend kdv

Het lijkt er nu toch op dat we het met één langer slaapje gaan redden vandaag, dus na de lunch even rust.. en dan hopen dat V tijdig van zijn werk weg kan!

Ik moet vooral proberen te onthaasten komende dagen, en gewoon de rust krijgen zo'n half uur met haar op de grond te zitten ofzo. Ze kan best zelf spelen, zolang ik maar niet te veel andere dingen doe die haar ook interesseren

.

Het gaat zó ongelooflijk snel hè Punkertje !?

voorzichtige juich, ilse sliep tot bijna half 7 en na even huilen alsnog tot half 8.

V. is nu uurtje wandelen met haar en de hond, dan nog even spelen en om half12 de boterham waarna ze naar bed 'mag'.

Eén slaapje dus ook vandaag, vanmiddag een bbq van het werk van V. dus we kunnen haar vast wel vermaken tot ze om half8 weer naar bed gaat.

Een zien of we dit ritme kunnen vasthouden nu!

Hoe zit het inmiddels met slaapritmes bij jullie ?
Punkertje, ik heb al gereageerd op je krabbeltje !

Marit, jihaaaa: verlof ! Probéér je rust te pakken als Ilse er niet is of als V. op kan letten. Het worden zware weken hoor.

Peetje, 'fijn' dat je weet wanneer de curretage is. A.s. woensdag dus....Niet leuk, maar het moet gebeuren. Ik heb geen idee of je donderdag weer aan het werk kunt, fysiek of mentaal. Als het niet gaat, gaat het niet hè? jammer dan voor die patiënten.

UM, leuke dag gehad gisteren?

Marianne, en? ongesteld geworden of???

Zonnetje, lieverd?

Donderdag had ik mijn 2e solli.gesprek. Was op zich wel een leuk en (diepte-)gesprek. Maar ik denk dat ik het niet ga doen. Ik twijfel teveel en bij twijfel.....? Ik heb nog wel gevraagd om een salarisbod; die heb ik nog niet binnen, maar ik heb eigenlijk de keus al gemaakt.

Laura is nu al 6 dagen koortsig. Vrijdag zelf 40,1 graden, maar nu is het gemiddeld 38,5. Ze is verkouden en ik zag gisteren ineens een deel van een kies tevoorschijn komen. Ze is moe en hangerig. Ze was vanochtend om 07.00 uur wakker en na de pap en het badje kon ze alleen nog maar huilen. Om 08.45 uur weer in bed gegooid en ze slaapt nu nog (dus bijna alweer 1,5 uur). Gisteren hetzelfde liedje. Terwijl we net waren overgestapt op 1 middagslaapje, maar dat redt ze nu absoluut niet.

Ze is afgelopen week wel gewoon 4 dagen naar de crèche geweest, maar ik twijfel of ik morgen niet beter thuis kan blijven. Ik vind het eigenlijk best zielig om haar zo ziekies weg te brengen. Voel me wel schuldig over afgelopen week...

Maar goed...

Gisteravond hadden we vrienden op bezoek. We hebben gegourmet. Reuzegezellig èn lekker. Het stinkt hier nu een uur in de wind (ikzelf ook naar knoflook, geloof ik...). Heb net alle vettigheid overal verwijderd en de vaat opgeruimd. Ik zit nog in mijn ochtendjas en Janeman slaapt nog, net als Laura. Stelletje luilakken, hihi.

Ga maar eens douchen en aankleden.

Fijne zondag !

XXX
Crosspost !

Slaapritme?

Nou, ik heb het hierboven gezet. Chaos momenteel
Vrijdag belden ze op van de opvang of ik Eva op wilde halen. Koorts en huilerig. Ze zat daar gewoon echt niet lekker. Ze is vrijwel meteen gaan slapen. 's Avonds ook nog hoge koorts, veel huilen en helemaal vol met slijm.

Zaterdag gelukkig al geen koorts meer, alleen nog erg verkouden en nare hoest. Sinds gisteren heeft ze uitslag op haar borst en buik, naar mijn idee heeft ze er geen jeuk/last van.

Gisteren zijn schoonouders op bezoek geweest, was wel gezellig. Eva had ze al een tijd niet gezien maar ging hartstikke goed, in het begin beetje verlegen doen (hoofdje tegen haar schouder drukken) maar wel meteen lachen. Dus daar was ik wel blij mee, anders had ik het toch best rot gevonden richting schoonouders al hadden ze het heus niet raar opgevat ofzo, maar toch.

@ Marit: Inderdaad proberen je rust te pakken nu je verlof hebt. Het idee van "iets moeten doen" loslaten en, wat je al zegt, onthaasten.

Slaapritme? Eva slaapt nog veel. Even kijken: 's morgens 0715 uit bed, ontbijten, wassen/aankleden en spelen. Omstreeks 0915/0930 weer naar bed. Rond 1200 weer wakker, broodje eten, spelen. Rond 1330/1400 weer naar bed. Rond 1600 weer wakker, fruit eten, drinken, spelen. Rond 1700/1730 nog uurtje slapen voor het avondeten. Rond 1800/1830 uit bed en eten. Dan gaat ze omstreeks 2000/2030 naar bed.

@ Jane Hoe is het nu met Laura?

@ UM Hoe was het feest zaterdag?

@ Peetje Woensdag dus de curretage, iig mooi (raar woord hier) dat je nu duidelijk een datum hebt. Ik denk dat je even moet afwachten hoe je je voelt daarna en dan kijken of het lukt met werken. Als je het niet ziet zitten om te gaan werken, je niet druk maken om de patiënten hoor, daarvoor moet je niet jezelf geweld aandoen om toch maar te gaan werken.
hey hey,

hier even een teken van leven. ik zit totaal niet lekker in mijn vel. vannochtend weer geen positieve test terwijl ik me zwanger voel. mijn cyclus is altijd regelmatig. dus woensdag maar weer testen als de rode duivels dan niet zijn langs gekomen.

vandaag er achter heen voor de opvang. ik ga toch proberen of ze naar de opvang kan boven mijn werk. alleen moet je verplicht hele dagen afnemen. maar ja dat heb ik wel voor over.

verder is dametje lekker aan het klimmen, kletsen en lekker aan wezig.

groetjes marianne

hey... wat vervelend dat je niet geod in de vel zit

en er ook qua test geen verklaring voor hebt !

Metis, hoe is het nu met Eva ?

Marianne, balen joh dat je niet lekker in je vel zit. Morgen dus weer testen, ben benieuwd.

Marit met Eva gaat het nu goed hoor, vanaf zaterdag is ze al behoorlijk opgeknapt op verkoudheid/naar hoestje na. Maar daar is ze niet echt ziek van ofzo. Gewoon weer lekker vrolijk en alles.

Nog even een duimverzoek: Morgen heb ik sollicitatiegesprek! Helemaal spannend. Vanavond heb ik weer boksen dus maar hopen dat ik daar, bij soll, gewoon naar binnen kan wandelen.

oeh..spannend Metis!

ik ga duimen hoor!

Ilse is súper lief vandaag tot nu toe!

we hebben haar na half8 wakker gemaakt, ik ben tegen half10 naar Valkenburg gegaan..we hebben wat leuke dingen gekocht en nu zit ze aan de boterham.

Nogsteeds goed te genieten!

Hierna naar bed, en dan maar eens zien hoe het vanmiddag loopt. Goh, zo is ze zó leuk !

Dat is ook wel eens anders tenslotte

daar ben ik weer hoor .. gezellig zo he ?!

ze bleef hele dag lief!

vannacht heeft ze goed geslapen tot 7:30uur !

net gegeten en nu vermaakt ze zich prima met mijn sleutels door er al rinkelend rondjes mee om de tafel te lopen.

Het loslopen vindt ze zelf ook echt leuk zo te zien!

Nu de voerbak van de hond in haar kinderwagen en daar rondjes mee rijden. Tja.. wat je leuk vindt he?

Ik ga zo met haar naar de stad, schoonmoeder komt daar heen en dan gaan we een babypop uitzoeken.

Om half12 gaat ze mee naar oma om daar te slapen zodat ik hier ook kan rusten!

Heerlijk.

Hoe is het met jullie?!

Hallo,

Marit: Fijn dat Ilse zo vrolijk en lief is. Dus het loslopen gaat nu ook al goed? Leuk hoor, bij Femke gaat dat nog wel even duren. Het kruipen gaat wel steeds sneller. Ook kruipt ze nu rustig door naar buiten als de deur open staat. En daarna naar het gras toe, dat vindt ze nu ook leuk. Eerst vond ze het maar eng.

Gisteren had ze de hele dag niet geslapen op de creche, ze wilde spelen, had geen zin om te slapen. Dan schrijven ze zo leuk op dat ze "gerust" heeft. Oftewel: ze leggen haar in bed waar ze een uurtje aan het brabbelen en kraaien is totdat ze haar er weer uit halen.

Verder ben ik nu toch wel zenuwachtig. Over een uur moet ik naar het ziekenhuis, om half twaalf er zijn, om half 2 wordt ik gecuretteerd. Gisteravond kreeg ik weer wat krampen en wat meer bloedverlies, dus ik dacht dat het nu zou doorzetten, maar het zakte toch weer af.

Ik heb toch maar vrij genomen morgen.

Denken jullie even aan me?

peetje ik zal aan je denken...

Marit: heerlijk he zo'n dagje dat alles goed gaat. in het begin vinden ze het los lopen op zich erg leuk. daarna gaan ze ontdekken wat ze er allemaal mee kunnen doen....zoals klimmen.

Metis veel succes vandaag. hoe was het boxen. kan je een beetje lopen??

gisteren ongi geworden. helaas. misschien hou ik me er teveel mee bezig. de komen de weken druk genoeg met alle voor bereidingen van het huwelijk. we hebben een hotel geboekt op scheveningen. we hebben het uitgebreide romatische pakket en de aller luxe bruidssuite. met een 2p. jacuzzi met uitzicht naar zee. ik heb daar zo zin in.

gisteren naar cb geweest. man wat was zoë daar druk. over naar toe lopen/rennen overal aan zitten. je weet wel dat je vroeger in een wachtkamer zat en dat je een moeder continu achter haar kind aan zag rennen. ik zei altijd zo worden mijn kinderen nooit. je ziet het: dus wel!

ze is helemaal goed gekeurd. 78cm en bijna 11 kg. met de prikjes heeft ze heel hard gehuild tot dat ze ging mopperen en zo is ook naar buiten gelopen al mopperend... de schat.

groetjes!!
Peetje heel veel sterkte vandaag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven