* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself

hey!

leuk..een meeting...de week van kerst ben ik in Zeist

dan kom ik ook wel !

hier nog geen sinterklaas, op tv na dan !

ze krijgt het toch nog niet mee, dus doen we volgend jaar pas.

Hier begint het slechte slapen etc. me nogal op te breken.

Heel normaal lijkt me, maar ook beangstigend als ik aan periode na ilse denk.
hallo allemaal!

tja sinterklaas, een heel actueel thema hier in huize uitregmeissie/ jochie. Al een tijd geleden afgesproken om dit met de schoonfamilie te vieren, maar we hebben nu al een tijdje niets van ze gehoord. Ik moet zeggen dat ik hier heel slecht tegen kan, die onzekerheid. Ik wil er niet teveel over 'zeuren', want ik weet heel goed dat het uiteindelijk gaat om hoe het hier met zijn drietjes loopt, maar gister bleek UJ er 'gelukkig' ook best mee te zitten. Dus.... we wachten af.

Heb al wel bedacht als het door het gedoe dat schoonmoeders van alles maakt het niet doorgaat, ik lekker uit eten ga met UJ.

Fiene wordt sowieso verwend bij Sint hier in de straat en op het werk van UJ.

Jane, ik vind het hele leuke kadootjes die je aangeeft! toch prima zo? Hoe gaat het verder? is Laura lekker naar de creche geweest? ook niet leuk, helemaal remi daar in je ziekbedje, ik zou denk ik een accute ik-ben zo-zielig-aanval krijgen in jouw plaats..

Marit, laat je niet gek maken door teveel de vergelijking met de ' ilse periode' te maken. Wat Malar zo mooi verwoordde met 'het zijn maar emoties'. Ik loop weer heerlijk te blaten, heb nl ooit mindfullness training gedaan en kan daardoor beter met een afstandje naar mijn gedachtes/gevoelens kijken en dat heeft mij zo geholpen.

Ik doe trouwens niet aan MSNen, vind het zo gejaagd... en ben natuurlijk de rust zelve tegenwoordig, ha ha!

Dd, too bad, gelukkig klink je er nog optimistisch bij. Weet even niet of mijn mailadres op mijnalbum staat.

Met Fiene gaat het echt beter! dat is vaak zo, als het net op een hoogtepunt zit dat ik t niet meer weet soms, wordt het beter!

Metis, al bezichtigingen gehad?

Peetje, wat een goed nieuws! jippie! Kun je al aan het genieten overgeven?

Mmmmm, waarom ik hier nou juist

'overgeven' schrijf mbt jouw toestand.... beetje dubbel, hi hi..

Zon, lekker zeg die man van jou, en wat een leuke stoere jongens kadootjes, typisch dat je toch anders inkoopt voor een meisje merk ik hier.

Ik heb hier echt een beetje last van het herfst/wintergevoel. Howel ik dol op de feesten ben heb ik echt een hekel aan het dat het weer zo vroeg donker is, voel me er niet happy bij.

Ik wil al jaren zo'n lichtlamp uitproberen, en ga het nou echt bij het riagg vragen want ik ben nu al toe aan een shotje zon.

En tis ook zo grijs zeg..... niet mijn ding.

Ik vind de periode rond Kerst niet zo ideaal voor een mutsing

(sorry Marit), wat vinden jullie van ergens in januari/ februari?

Lekker daggie!
Jippie, ik heb toch de VK gebeld. Ik mòest het net ineens doen van mezelf .

Over 3 weken (don. 27 nov.) mijn 1e echo. Ik ben dan ruim 8 wekenn.

Brrrrr, wat duurt dat nog lang .

Ik ga nu eerst even douchen.

Nog steeds koppijn
Goedemorgen!

Wij hebben ervoor gekozen sinterklaas lekker rustig met z'n drietjes te vieren. Schoonouders hadden gevraagd om het met de hele schoonfamalie te vieren maar dat vonden wij niet zo'n strak plan. Eva snapt er toch nog niet heel veel van, dus dat is later wel een keer leuk, Plus dat wij ons ook wel verheugd hebben hoor op zo'n lekker knusse avond met z'n drietjes

Qua cadeautjes willen we wat kleine dingetjes doen: boek, muziekinstrumentje...dat soort dingetjes. We hebben er nog niet echt goed naar gekeken moet ik zeggen dus het officiele lijstje hebben we nog niet.

Morgen gaan we ons eerste huis bezichtigen! Ik hou jullie op de hoogte!

Jane: Hoe is het met je, al beetje opgeknapt?

Punkertje: Jeu, schrik je ook goed als je haar opeens zo op die trap ziet, zo hoog ook.

Marit: Probeer het inderdaad niet met Ilse te vergelijken, makkelijk gezegd maar toch.

DD: Balen zeg, weer ongesteld.

UM: Zo'n lichtlaml kan dan wel goed idee zijn inderdaad, heb er in ieder geval goede verhalen over gehoord

Peetje: hoe is het met jou?

Zon: hoe is het met vriend? Nog veel last van vinger?

Oh Jane: ik zie dat je tijdens mijn driftige typwerk hebt gepost: Spannend, de eerste echo! Wachten duurt met zoiets inderdaad altijd veel te lang helaas.

Eva ligt nu lekker te slapen, ze was zo ontzettend moe. Ze zat zichzelf in de weg. Vanmiddag gaat ze naar de opvang want mams gaat gezellig naar een feestje. Daarvoor moet ik halverwege de middag al weg en dan is M nog aan het werk. Hij haalt dan na werktijd Eva op van de opvang.

Wel grappig, is namelijk feestje van mijn oude werk en ga ik als introducee mee met een collega. Ik kon zelfs nog rondleiding krijgen maar dat leek me beetje overbodig hahaha. Dus erg gezellig vanavond soort reunie, heb er zin in!
Goedemorgen!

Zo, eindelijk weekend! De misselijkheid is de laatste dagen wel wat toegeslagen, overgeven hoef ik nog niet. Ik weet nog dat ik met Femke toen 's ochtends na het ontbijt moest overgeven en dan had ik er verder niet meer last van. Dat is eigenlijk beter dan dit gevoel. Maar goed, 't is natuurlijk wel weer een goed teken dat ik misselijk ben denk ik maar, dus ik zal niet zeuren.

Femke is de laatste paar nachten niet meer wakker geworden, alleen maandag en dinsdagnacht. Rechtsonder voel en zie ik nu ook een bobbel, dus daar zal ook wel een kiesje in aantocht zijn.

Ze ligt nu weer in bed te slapen. Op de creche slaapt ze steeds 1 keer, maar thuis eigenlijk nog wel heel vaak 2 keer. Ach ja, heb ik weer wat tijd om te forummen.

DD, jammer dat je ongesteld bent geworden, ik hoop voor je dat je snel spontaan zwanger wordt.

Jane, spannend, nog 3 weken...Hoe gaat het nu met je? Wanneer komt Jane-man weer thuis?

Metis: hoe was je feestje gisteren? Leuk bijgekletst met je oud-collega's?

En vandaag gaan jullie het leuke huis bezichtigen! Ik ben benieuwd!!

O ja, wat betreft sinterklaas: wij vieren sinterklaas samen met P's moeder, broer en schoonzus en de kinderen. We gaan gourmetten en dan wat pakjes uitpakken. Of waarschijnlijk in omgekeerde volgorde met de kinderen.

groetjes!
Goedemorgen!

Peetje: Hoe is het nu met de misselijkheid? Heeft Femke nog last van doorkomen kiesje of valt het mee?

Huis was leuk maarrrr heel slecht onderhouden en afgewerkt door de vorige bewoners. Zal dus heel wat aan gedaan moeten worden. Voordeel is dat we, naar alle waarschijnlijkheid, best wat van de prijs afkrijgen maar ja, het kost heel veel tijd ook natuurlijk dat opknappen plus dat M en ik beiden geen klussers zijn.

Bellen morgen eerst even andere makelaar voor een ander huis die we willen bezichtigen.

Feestje was leuk, echt ontzettend gezellig. Als je daar dan zit lijkt het of je er nog gewoon werkt, heel vreemd.

Eva geeft inmiddels aan wanneer ze vieze luier heeft. Heel makkelijk. Dan grijpt ze naar haar luier en zegt "poep".

Momenteel is ze wat ziek, ze was al wat verkouden de hele week maar ze zit nu helemaal vol. Vannacht vaak wakker geweest door het hoesten en haar volle neus. Koorts heeft ze niet hoor, t is alleen die verkoudheid, maar ze heeft er wel last van. Sneu weer.
Goedemorgen (nog net nu ik begin te typen),

Het gaat goed met Femke's kiesje, vannacht heeft ze er geen last van gehad.

We hadden gisteren een verjaardag van Femke's toekomstige man , hij wordt morgen 1 jaar.

Het leek wel of het Femke's feestje was, ze stortte zich op het speelgoed en heeft overal mee gespeeld. Volgens mij is ze wel toe aan wat nieuw speelgoed, ik heb weer wat nieuw speelgoed neergelegd, wat nog van haar verjaardag was, en daar speelde ze ook heel enthousiast mee vanochtend.

Jammer dat je zoveel aan het huis moet laten doen Metis, zou ook niet echt iets voor mij zijn. Ik heb liever dat het "af" is, het liefst ook de keuken en badkamer naar m'n smaak, hoewel ze zeggen dat je daar doorheen moet kijken. Gelukkig hadden we met dit huis geluk wat dat betreft.
Hahaha Metis, ik ben Laura ook aan het trainen om aan te geven of ze een poepluier heeft. Ze roept namelijk de hele dag 'bah' bij van alles en nog wat (een pluisje op haar duim bijv.). Het lukt nog niet erg bij die luier....

Spannend van jullie huizenjacht !

Peetje, het kan goed zijn dat ze toe is aan nieuw speelgoed. Ik merk dat hier ook heel erg. Naar haar oude speelgoed kijkt ze niet meer om. Een paar nieuwe blokken willen nog wel eens helpen. Al blijft de inhoud van de keukenkastjes toch nog het aller leukst....

Verder goed met de rest?

Marit????

Ik ben heel treurig.

Jane-man zou vanmiddag eindelijk, eindelijk thuiskomen. Negen lange dagen gewacht. En nu hebben ze met z'n allen problemen om door een bep. land te vliegen door een 'verkeerde' stempel in hun paspoort. Nu moeten ze een nieuwe maatschappij vinden die een andere route vliegt. Gezeik !!

Er is hoop op een vlucht morgen, dus dan zou hij morgennacht thuis komen. Echt zwaar kut dit. Ik mis hem echt vreselijk....

Het feit dat ik hem zo mis, dat ik zo'n griep heb gehad afgelopen week en dat ik steeds misselijker ben overdag, zorgt ervoor dat ik helemaal niet blij ben met mijn nwe zwangerschap. De twijfel slaat toe: wil ik wel een 2e kindje etc. Dit zal wel een tijdelijk gevoel zijn, omdat ik mezelf zo ellendig en eenzaam voel. Ik hoop dat ik opknap als mannie weer thuis is !

(mijn moeder zei me vanmiddag dat we het toch beter 1 kindje kunnen laten. Wéér die zorgen van een babietje erbij... En tja, we zijn toch al niet meer de jongsten (nou jaaaaa). Ik was toch al niet van plan om te vertellen dat ik zwanger ben, maar toen helemáál niet meer. Ik heb haar wel fijntjes uitgelegd dat een 2e toch echt in de planning zit. Moeders, grrrrrr. Ik heb momenteel teveel andere dingen aan mijn hoofd, dus heb geen puf om me druk te maken over haar stomme opmerking).

Gelukkig is Laura een Engel !!!!

Het liefste en zoetste meisje van de hele wereld.

En..... ze kan ook 2 staartjes *trots*.
ahhhhhh Jane.

Dit is echt niet leuk. Eerst je man en dan die opmerking van je moeder.... kan me voorstellen dat je het gehad hebt.

Tuurlijk gaat het gevoel over! het gaat helemaal goedkomen met no.2 maar zo'n dipje hoort er vast even bij. Straks heb je er weer één die net zo lief en leuk als Laura wordt maar dan weer net anders, da's toch heel erg leuk?

Nou ja leuk, leuk, leuk...

ben aangestoken door jullie en heb vandaag Fiene op de gang gezet. Ik wist niet of ik moest lachen of moest huilen toen ik een hoop gebonk op de deur hoorde. Ik weet ook nog steeds niet of dit nou een goede pedagogische actie was.... Misschien dat ik er eens een boek op na sla.

( Suggesties welk boek iemand?). Mevrouwtje hier is echt een en ander aan t uitproberen.

Net mijn zusje aan de lijn...... we hebben een hele goede band maar af en toe heeft ze opmerkingen over hoe we het met Fiene zouden moeten aanpakken. Kan ik zo slecht tegen temeer omdat ze zelf nog geen kinderen heeft. Lekker makkelijk niewaar.

Ik dacht trouwens dat ik pas met 2 jaar zou moeten gaan opvoeden?! valt dat tegen zeg.....

Marit, we missen je hier idd! trek je het allemaal nog?

Metis, jammer dat het huis niks was, maar er staat genoeg te koop gelukkig!

Het ziet er hier naar uit dat we Sint en Kerst niet met schoonouders zullen vieren. Hoewel het misschien wel het beste is zijn we er af en toe echt verdrietig over. Bah, wat een rotsituatie (voor iedereen overigens). Vind het maar moeilijk om het af en toe van me af te zetten.

Verders hebben we een lekker weekend gehad, gister een boom geplant, ja ja!

Oh Jane, UJ was het babyzwemmen 'vergeten' of zoiets, slappe hap, tssss....

Heb m eraan herinnerd dat ie van de lijst geschrapt kan worden dus hoop dat ie nu de draad weer oppakt.

Veels te lekker die uurtjes die ik dan voor mezelf heb....

Peetje en Jane succes met de misselijkheid.

Weet niet of ik Peter R ga kijken nu er geen GV meer is!
Haihai,

gossie Jane, wat een gedoe he, Nog ff volhouden dan is je ventje er weer. En idd moeders!! Trek je er maar niets van aan. De mijne kan ook zo vreemd reageren soms met van die goedbedoelde ongevraagde overbodige adviezen

Metis jammer van dat huis, maar ik snap je helemaal aangezien wij ook geen klussers zijn. Toch nog maar even verder zoeken dus?

Peetje, haha is Femke al verloofd? Leuk jullie sinterklaasplannen. Wij gaan naar mijn ouders. Zusje komt ook met die twee gappies van d'r en we doen alleen echte kleinigheidjes. Ze snappen er toch nog niet veel van.

UM heb je wel m'n mailtje ontvangen voor de mutsing? Ik heb je mailadres via hyves, je stond idd niet op onsalbum. Goed dat je al een leuk alternatief hebt mocht jullie sinterklaasviering met je schoonfamiliie niet doorgaan.

Marit sterkte met het slaapgebrek. Hopelijk kan je wat rusten tijdens de slaapjes van Sanne (als Ilse naar het kdv is dan)

Punkertje, is jouw kleine dame ook al zo'n snelle traploper? Hier ook, ze is helemaal excited als ze de trap op mag klimmen. Leuk dat chica zo ijdel is. Jayda vindt het wel leuk, maar trekt telkens die clipjes of elastieks uit zodra ze ze voelt.

UM erg he dat herfstweer, Soms kan het erg mooi zijn, als de zon schijnt met die mooie kleuren, Maar als het koud en nat is en het waait zo hard, dan bleeehhh. Hoop dat je zo'n lichtding kan krijgen!

Hier leuk nieuws: ons meissie kan sinds vandaag los lopen en ze is er helemaal blij mee. Elk stapje gaat gepaard met een hoop gegil en gelach. Ze is supertrots op zich zelf, vooral omdat ik natuurlijk heel overdreven juich en klap elke keer.

nou ladies, ik heb jullie vandaag gemail over de 3e mutsing. Laat maar komen de reacties. Heb al twee positieve van Emmetje en Metis. En het adres van Catpower heb ik al van Metis gehad.

dikke kus DD (f)

Och Jane!!

wat een ellendige bijkomstigheid nu nog weer dat hij later thuis is ! En dan meer zw.schapskwalen, een zéér irritante opmerking van je moeder en ook nog al je eigen twijfels

Wat zal ik eens wijs typen?

Ik heb mezelf hier afgelopen 3,5week al regelmatig écht afgevraagd wat me bezield heeft een 2e te willen. Erg he?

Dat gevoel ebt snel weg als ik bedenk hoe leuk het gaat zijn als ook Sanne die eerste 4-5 maanden voorbij is ... en ik merk ook heel duidelijk dat ik dat soort gedachtes alleen heb als ik me slecht voel. Godzijdank dat ik toch vooral dat rijke gevoel heb hoor !

Voel je maar niet schuldig over die twijfels, lijkt me heel menselijk.

Afgelopen weekend zijn we bij mijn ouders geweest, die hebben de avond- en nachtvoeding overgenomen!

2 nachten niet op hoeven staan !!!! Mén dat is heerlijk!

Jammer dat ilse zaterdag half7 wakker was, vandaag half 6 .. maargoed. Kinderen zijn zó leuk !!!

Morgen met Sanne naar het cb, ik ben benieuwd.

Met mij gaat het wisselend, ik merk dat ik mezelf makkelijker weer wat ontspannen kan krijgen, maar ik heb ook al 3x diazepam gepakt. I.o.m de huisarts ben ik daar niet terughoudend in, zodat ik niet in de paniek terecht ga komen hoop ik.

Lichamelijk gaat het goed! Nouja, ik voel gewoon letterlijk de verzakking, ben als de dood dat dit zo blijft !

Vast niet he? Véél oefenen..toch?

Metis, lastig..mooi huis, slecht onderhouden... succes met overwegingen en verder kijken!

Peetje, fijn dat de nacht goed was!

Ik zag net een mutsing-mail

ik zal via mail reageren en een eerdere datum opteren!

Trouwens, vandaag met ilse naar Ballorig in Houten geweest, echt super leuk! Je betaalt 6,50 voor een kind, zelf voor niets en je kunt heel leuk mét je kind meespelen !

Ik zei nog tegen Vin dat ik ons (wij hier dus) daar wel zag mutsen!!

Jane: Gatsie wat vervelend allemaal zeg. Heb je je er zo op ingesteld dat man thuis zou komen wordt het later, niks zo vervelend als dat zeker niet als je allemaal last hebt van misselijkheid. En wat een opmerking van je moeder zeg, kun je er dan net bij hebben. Dikke voor jou

Van dat aangeven van vieze luier ging wel grappig. Ze lag op bed en toen ik haar wilde pakken begon ze opeens "poep"dus ik begon vrolijk over haar pop te kletsen, wist ik veel. Toen ze begon te wijzen naar haar luier viel het kwartje pas. Paar dagen geleden had ze harde ontlasting dus ze zat in de woonkamer op de grond, hoop gepers en rood hoofdje en tussendoor maar "poep" zeggen.

Marit: Heel veel oefenen! Maar lekker joh even goed kunnen slapen bij je ouders. Kun je echt even bijtanken.

UM: Geen tips van mij voor boeken, zou het echt niet weten. Ik was ook wat te naief hoor, ik dacht oh die peuterpuberteit komt pas met een jr of 2, hmmz dus niet :-)

DD: Joehoe wat knap van Jayda! Leuk joh. Heerlijk hé zo'n glunderend koppie dan.

Peetje: Hahaha die Femke, verloofd en al. Qua speelgoed wisselt het hier erg. Ik merk dat Eva net zo lief met een kattenmandje (bed), keukendoek (deken), pop (baby), plastic bakje (bord), lepeltje en zo'n beker van de stapelbekers (beker) speelt. Zit ze helemaal in de mama-rol. Ook wasknijpers zijn favoriet en kleuren/tekenen. Puzzelen blijft ook helemaal leuk hier, ik heb verschillende en die wissel ik wat af.

Stom is dat trouwens, ik heb zelf nooit met poppen gespeeld, alleen met auto's, lego enzo. Dus had in mijn hoofd zitten dat Eva ook vast geen poppenmeisje zou worden. Echt wel dus. Niks leuker dan pop (of beer) in bed doen, eten geven, drinken geven en schone luier omdoen. Ze krijgt dan wat billendoekjes en een luier, helemaal leuk vindt ze dat. Wel grappig maar had me er totaal niet op ingesteld

Bemoeien die van jullie zich ook overal mee? Vraag ik iets aan M, komt zij tussendoor "nee" of "ja" Erg lachwekkend hoor, zo'n wijs koppie trekt ze dan, net of ze precies weet waar je het over hebt
Zooooo heb me even per mail uitgeleefd, zie jullie inbox.

Iemand een ander plan, vooral zeggen, heb geprobeerd eea samen te vatten. Zelf heb ik ook goede ervaringen met datumprikker.nl , mocht per mail het overzicht kwijt raken in al die enthousiaste reacties.

Jane, las je gister en had een smsje voor je klaar staan, en per ongeluk niet verzonden, heb iig wel aan je gedacht gister...

* UM vraagt zich af waarom ze zich zo chaotisch voelt*

Nu komt Janeman echt bijna weer lekker thuis gelukkig!!

Marit, wat lekker van jullie nachtrust!

Pittig hoor. Moet zeggen dat dit voor ons de reden is om voorlopig nog niet aan een 2e te denken alleen al...

Mmm misschien heb je aan deze opmerking van mij juist niks...

Vind het wel moedig hoe je je erdoor heen slaat!

DD, van harte met deze Prestatie van de kleine Jayda! goed zeg!

Ik ga nog maar niet proberen Fiene poep te laten zeggen...

heb zelf altijd de grootste moeite met dit soort thema's.. hoop toch dat Fiene eerst fatsoenlijk mama gaat zeggen.

Over Sinterklaaskadootjes gesproken:

ik zie dat de Aldi ( ja, ja) allerlei speelgoed deze week heeft! Blokken, heel goedkoop, en ook een setje van allerlei muziekinstrumentjes dat er erg leuk uitzag!

* sprak Miss Aldi*

Lekker dagje allemaal!

hahaha UM .. ik kan héél goed snappen waarom je voorlopig nog niet aan een 2e wil denken!

Maar, dit nachtelijk gedoe is nou júist waarom we de 2e zo snel wilden hebben. idee: "dan zijn we er maar vanaf!"

We verheugen ons echt op de baby-loze-tijd die nu niet lang meer op zich laat wachten. Over ongeveer 3mnd is die laatste voeding er ook af en keert het normale leefritme weer een beetje terug!

Nu is het echt gewoon niet altijd leuk.

Maar, dat rottige zwanger en beroerd zijn heb ik vast achter de rug! Arme arme zwangeren, ook voor jullie komt er een eind aan hoor! Don't blame me voor het stiekem echt niet jaloers op jullie te zijn!
Grmbl, onze vaste telefoon is kapot. Nu vanmorgen al een keer of 5 gebeld maar dus geen idee door wie. Antwoordapparaat kan ook niet ingesproken worden en ik ben al zo nieuwsgierig. Vanavond maar even kijken of het lukt om naar de mediamarkt te gaan en dat ding te ruilen.

UM: zo'n soort instrumentensetje hebben wij ook gekocht tijdje geleden, iets andere instrumenten weliswaar. Maar is echt een aanrader, hier is het in elk geval een groot succes.
hoihoi

hee leuk zeg al die vele reacties en leuke bijdragen voor de mutsing. Ik wacht nog op een reactie van Jane (maar we begrijpen dat je vandaag andere dingen aan je koppie hebt, fijne avond met Jane-man meis!) en van Marianne, Malar, Peetje,Tinok en Catpower. Dan kan ik de samenvatting van UM completeren.

Leuk jullie sinterklaastips allemaal, haha miss Aldi, ik ben zelf meer een miss Kruidvat en Zeeman op het gebied van kleine hebbedingetjes (en lekkere leggings voor 3,99 euro hihi)

Jayda is vandaag lelijk in haar gezichtje gekrabd door een meisje op de creche. Wel zielig, maar ja, hoort erbij en zelf is ze ook geen lieverdje. Ze is de laatste dagen nogal van het slaan (aaaaaai aaaai en dan een pets erachteraan).

Nu eerst koffie.....

Prettige avond ladies!

Hey!

Hihi, jayda ook al zo'n krengetje !?

ilse begint ook los te komen nu

Helaas vandaag weer 40graden koorts!

Ze sliep vanmiddag al 3uur toen ik ben gaan kijken, ze gloeide echt door haar slaapzak heen zowat. Arm ding!

Wel goed gedronken, eten was 0,0 .. na lauw bad (lol gehad!) lag ze er weer vroeg in. Hopen dat ze morgen wel oké is.

Marit: Koorts al wat gezakt en hoe is het nu met haar?

DD: hahaha een échte meid dus Eva kan soms ook echt een haaibaai zijn op de opvang (nah ja thuis ook) Als er een kindje een speeltje pakt waar zij mee aan het spelen is....poeh!

Ik zit met het probleem kruinen. Bekend bij iemand? Qua lengte kan Eva al wel 2 staartjes in maar dan zit het toch raar. Krijg het door de diverse kruinen verspreid over haar hoofd niet mooi in het midden, zelfs niet bijna in het midden. Ook van die slordige knotstaartjes bovenop hoofd (snapt iemand wat ik bedoel hahaha) willen daardoor niet lukken.

Whahaha oeps, werd net gebeld op mijn mobiel tijdens dit typen, kijk maar half op scherm wie het was en ik dacht dus dat het een vriendin was. Ik "hoi" Hoor ik "hallo?" ik nog niet nadenken, ik lachen en weer roepen "ja hoi, ik hoor je wel" Hmmz, was het de makelaar. Ze moest er wel om lachen gelukkig.
Even een anekdote uit huize Metis...Wanneer Eva valt en het is niet hard sla ik weleens met mijn hand tegen mijn voorhoofd en zeg ik "dom!" (dit ook wanneer er iets valt bijv) Eva moet dan altijd erg hard lachen, dus echt een inside grapje. (whaha waar je waarschijnlijk bij moet zijn want als ik het zo lees klinkt het totaal niet grappig maar enfin...) Zondag stootte ik keihard mijn elleboog (telefoonbotje, au!) tegen een plank dus ik riep nogal hard AU! Begint Eva keihard te lachen, slaat met hand tegen voorhoofd en roept "dom!"

t Is rustig hier zeg. Alles goed met iedereen? Jane aan het genieten dat man weer thuis is? Marit is Ilse nog ziek? UM de Aldi leeg aan het kopen (ik ga van de week er trouwens ook even heen want ik vind dat houten speelgoed wel erg leuk), en Peetje hoe is het met jou en met de misselijkheid? Malar, met jou en Carlijn ook alles oké? DD hoe is het met Jayda's gezichtje? Emmetje met jou en Salomé en Olivia ook alles goed? Marianne, als je nog meeleest, mooi dat de rust wat is weergekeerd zoals ik las in je mail, ben ik blij om. Punkterje, Chica niet meer de trap opgeklommen? Zonnetje hoe is het met jou en Noot en met vinger van vriend? Tinok met jullie ook alles goed?

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben...fijne dag allemaal
anoniem_31840 wijzigde dit bericht op 12-11-2008 09:27
Reden: Hmm Chica is de trap opgeklommen, niet de tap :))
% gewijzigd
Zeker rustig hier!

Hahaha Metis wat een bijdehandje he die Eva, geweldig!

Jayda heeft onder elk oog een flinke rode kras, best diep. Het moet nogal een catfight geweest zijn.

Hoe gaat het met Ilse Marit, is ze alweer koortsvrij?

Ik geniet van een zonnige vrije woensdag (is voortaan mijn vrije dag) Vanmorgen al een rondje over het winkelcentrum gelopen. Daar gaan we altijd met de bus heen. Vindt madam prachtig. Niets gekocht alleen een doosje bonbons voor de gastvrouw van een jeansparty (ze verzinnen ook van alles ) waar ik vanavond naar toe ga.
Goed om te lezen dat er nog meer Aldifans hier zijn! Ik probeer vandaag nog even te gaan..

DD, die leggings van Zeeman, draag je die ook 's winters? en wat doe je dan aan je voeten? ziet er zo leuk uit maar heb weer geen idee hoe ik dat aan moet pakken..

Erg leuk Metis, dat bijdehandje van jou! en ik kan nog helemaal niets het Fiene's haar. Moet zeggen dat ik het ook nog niet geprobeerd heb hoor. T ziet er nogal kansloos uit. Wel een speldje bij haar, als het mag.

Fiene is hier ook behoorlijk hardhandig.

Had net een date met mijn klasje van mijn zwangerschapscursus en daar hoorde ik van de andere mama's dat hun dreumesen (raar woord!) ook helemaal van het uitproberen en de brullende boosheid zijn. T hoort er toch wel echt bij. Heb wel een boekentip ( van schrijver Gordon) gekregen, wie weet is dat wat.

We hadden net bij de Ikea afgesproken en zag mezelf al heerlijk aan de koffie terwijl de kinders mekaar vermaakten. Maar niks hoor, heb hele tijd met Fiene op mijn schoot gezeten. Spelen met de andere kindjes en uberhaupt los rond lopen (kruipen) werd steeds brullen. Werd er plaatselijk even heel moe van. Maar na acceptatie was het een erg gezellige date. Twee van het clubje zijn ook in verwachting!

Alsof het in de lucht zit, dat zwanger worden....

Hoe gaat het hier met de zwangere dames?

Is het een idee om datumprikker tbv de mutsing te versturen, of DiddleD, was jij nog van plan een poging te doen alle voorkeuren samen te vatten? dan staat ie maar vast gepland dacht ik zo..

En die mama met een huilend, rood aangelopen kind op d'r schoot dat alleen rustig is zolang ze aan het eten is, tijdens de mutsing, dat is Utregmeissie meiden....
Hi,

leuk jullie date met zws-klasje UM. En Fiene vond het ook allemaal best uiteindelijk?

Die leggings (zwart of bruin) draag ik met laarzen en een jurkje of lang tuniek erover. Heerlijk comfortabel...

Mutsing: Alleen Malar, CP, Peetje en Tinok hebben nog niet gereageerd. Tot nu toe kom ik uit op zondag 1 februari. Daartegen heeft niemand echt bezwaar gemaakt (m.u.v. Marit die sowieso de voorkeur geeft aan eind december en Marianne die wel ziet wat het wordt en daarna beslist of ze kan komen) Dus concreet, de meerderheid (7 van 13) kan op 1 februari.....Tijdstip en locatie heb ik nog niet helder, maar datum is belangrijkst toch
okeee!

1 februari 2008 it will be!!

Fiene hier is heeeerlijk lang aan het slapen na onze date. Vandaar dat ik nog steeds online ben..

Maar ga nu maar es nuttigs doen in t echte leven!
ehhhh 2009 dus he
Meiden ff laatste up-date mutsing.

Zoals je misschien ook al in je mailbox hebt kunnen zien, zijn ook Peetje en Tinok positief over de datum 1 februari. Leuk.

Nu nog overeenstemming over tijdstip en locatie....wordt vervolgd! xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven