* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Tinok: Spannend zeg al die sollicitatiegesprekken. Hopelijk volgende week dus goed nieuws...ik ga voor je duimen.

Hier hetzelfde als Tinok: Ook Eva is ziek dus geen idee of het gaat lukken zondag. Ik hoop het echt want wil jullie heel graag (weer) zien, maar zoals het nu lijkt zie ik het somber in.

Ik hou jullie op de hoogte in ieder geval.

Hahaha Punkertje: Een schuilkelder, ik zie je al zitten...Maar herkenbaar hoor. Wij houden ook ons hart vast. En ik knik maar braaf als mensen dan zeggen"is toch juist leuk, lekker pittig karaktertje"...uhuh
quote:Metis schreef op 30 januari 2009 @ 13:09:

...als mensen dan zeggen"is toch juist leuk, lekker pittig karaktertje"...uhuh

We kunnen elkaar allemaal de hand schudden zondag, allemaal peuterpubers. Hier ook slaan, niets willen en zich dramatisch op de grond werpen. Gelukkig is ze het andere moment weer ontzettend lief en eigenlijk is het ook wel heel erg grappig die eigenwijzigheid. Goede tips trouwens Jane, maar eigen vermoeidheid speelt mij wel parten soms. Desalnietemin, ik probeer iets dergelijks wel toe te passen. Nou maar hopen dat Carlijn zich zondag voorbeeldig gedraagd zodat ik niet de kans loop door de mand te vallen

Anyway, als het goed is komen we dus zondag, *hoopt dat ze nog weet wie iedereen in levende lijve is, maar vreest van niet*, in elk geval ik en Carlijn. Manlief is nog wat onzeker, die laat het van het laatste moment afhangen geloof ik.

ik kom hoor !

JIPPIE heb er zin in !

ik vrees dat ik niemand ga herkennen..op Jane na denk ik... dus roepen jullie mij en ilse ?!

Jeeh Marit, leuk dat jullie komen!

Leuk dat iedereen komt trouwens, jammer dat sommigen niet kunnen, maar ach, des te meer reden om het weer een keer te doen toch? Ik heb er ook zin in!

.
Hallo,

Even snel een berichtje. Ik weet ook nog niet zeker of we morgen komen. Ik ben al de hele dag aan het overgeven en er lijkt nog niet echt verbetering in te zitten helaas.....

Hopelijk voel ik me morgen weer goed, dan komen we. Maar tot nu toe hou ik niets binnen, ook geen water....

groetjes, ik laat nog wat van me horen..
Hallo allemaal,

Wij komen!!! We zullen er om ongeveer half twaalf zijn. Ik hoop dat ik jullie herken. Ik ga maar af op de groep met de kinderen.

Tot morgen!!

Tinok
We komen wel!
Hahaha Metis, gauw je berichtje gewijzigd hè?

Meiden, iedereen heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor de gezelligheid. Ik vond 't echt SUPER !!!!

Moest me echt losrukken om half 2 omdat Laura zo moe was. Ze was trouwens zó hyperdepieper dat ze nu pas is gaan slapen, hihi.

Wat een grote opkomst.

En wat hebben de kinderen heerlijk gespeeld en wat hebben wij lekker kunnen kletsen. Ik ben echt onder de indruk van de gezelligheid. Grappig dat je mekaar echt 'kent' na alle verhalen hier hè?

En Metis: super dat je toch nog gekomen bent, ondanks dat we elkaar bijna niet gesproken hebben.

En Tinok: petje af dat je van zo ver gekomen bent !!

En Marit en Punkertje natuurlijk ook.

Ach, nou ja, ik vond het van iedereen gewoon lief !!!

Marianne en Zonnetje, we hebben jullie gemist

Wanneer weer?

P.S. ik zal mijn foto's zo even in het album gooien.

Er zitten leukies bij
Ik sluit me helemaal bij jou aan Jane, ik vond het echt superleuk!

Onze foto's staan ook op het album, ze zijn wel een beetje Salomé-geörienteerd, maar daar moeten jullie maar doorheen kijken haha. Ook heeft Robin een paar leuke van de Punkjes gemaakt.

Wij vonden het ook super. Het was erg leuk om iedereen eens in het echt te zien. Volgende keer weer!!
Metis, we kregen je berichtje net pas.....een beetje vertraagd zullen we maar zeggen.

hoi allemaal, wat een enorme opkomst was het zeg! ik vond het ook hartstikke leuk om iedereen weer eens te spreken. En alle kindjes, wat prachtig om ze zo bij elkaar te zien. Leuke foto's staan er al in het album.

Vond het echt een verrassing om Marit och nog te zien (ik had niet meer bijgelezen hier) en ook erg leuk dat Metis nog kwam. Heb jou ook amper gesproken, maar wat zag je er goed uit zeg: zo mooi slank! Tinok, super dat je erbij was samen met je man en die schattige (en de einige) Guy. Verder vond ik het net als Jane jammer om te gaan maar Jayda was ook zo moe. Die sliep binnen 5 minuutjes in de auto.

Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!!!

DD (f)
Het was leuk! Jammer dat er al een aantal naar huis waren maar ja, wij waren dan ook achterlijk laat.

Leuke foto's zitten er bij zeg!

Eva wilde trouwens niet mee naar huis, snel proberen weg te rijden op d'r autootje. Vanavond voor het naar bed gaan had ze het nog over de ballen.

Heb nu al zin in de volgende meeting en dan komen we wél op tijd zodat ik wat meer mensen kan spreken.

Vanmorgen in alle haast dus van alles vergeten pfff. Net snel bij de buren hier (we zijn bij mijn ouders) geweest om slaapkzak en sokjes voor Eva te lenen. Nah ja, t is maar voor 1 nachtje, morgen weer lekker naar huis.
.
Hoi hoi!

Ik vond het ook erg gezellig, leuk om iedereen (weer) eens te zien. Femke sliep ook binnen 5 minuten in de auto, maar goed, ze was eigenlijk al moe toen we er net waren. Leuk dat jullie allemaal foto's hebben gemaakt want wij waren ons fototoestel (zoals gewoonlijk) vergeten.

Ik ben vanochtend met Femke naar het cb gegaan en ze weegt nu 11 kilo en is 81 cm. De wijkverpleegkundige zei: goh, de vorige keren was het toch nog zo'n sprietje? Nou vond ik dat altijd wel meevallen hoor, maar ze is in verhouding wel meer dan gemiddeld gegroeid qua lengte en qua gewicht.

Vanavond de 20-weken echo....

Punkertje: beterschap. Hopelijk blijven de punkies lang slapen.

groetjes!
Halloooo!

Metis, wat jammer dat ik jou en Eva gemist heb!

Ik vond het heel jammer dat Fiene het op gegeven moment het niet meer trok, ik had er zelf nog lang niet genoeg van. Het grappigste vond ik te merken dat ik iedereen life ook zo leuk vond! (ook de aanwezige mannen!).

Wat zijn de kindjes allemaal al verschillende persoonlijkheidjes, en ieder heeft wel wat leuks of grappigs!

Peetje, heel veel succes vanavond, spannend...

Wat mooi dat Femke zo is gegroeid.

Beterschap Punkertje!
Peetje, héél veel succes vanavond.

Kom je nog wel even posten hoe het was, als je tijd hebt?

Punkertje: beterschap !

Ik ga even een schoonheidsslaapje doen
.
Nog geen nieuws van Peetje????

Hey!

leuk..jullie ook allemaal enthousiast!

ik moet even gaan zoeken naar inloggegevens voro de foto's ...ben benieuwd!

Peetje, hoe was de echo!?

edit na bekijken foto's: Dat mooie statische kapsel van Salomé

Ja, hier ben ik. Alles zag er prima uit op de echo! Hartje, niertjes, maag, blaas, longen, hersenen, etc. etc. Wat kunnen ze toch veel zien op zo'n 20-weken echo. Niet alles natuurlijk, maar voor zover ze het kon zien zag het er goed uit. Het was wel flink aan het bewegen en dat voelde ik ook soms tijdens de echo. Leuk hoor!

We willen niet weten wat het wordt. Nou ja, als P. had gewild had ik het ook wel gewild, maar goed, hij wilde het niet weten. Ik kon ook echt niets zien, want stiekem keek ik toch wel even (P. trouwens ook) Qua naam hoop ik dat het een meisje wordt, want uit de jongensnaam zijn we nog niet echt. Maar goed, we hebben nog zo'n 20 weken...
Gefeliciteerd dat de echo goed was !

Hele opluchting weer.

Stoer dat jullie het geslacht niet willen weten. Wij wel, hihi.

Nu ik nog volgende week woensdag....
.
Super Peetje gefeliciteerd met de goede echo!!!

Spannend Jane jij woensdag. Is zo leuk omde baby weer te zien op echo.

Hier, net als punkertje, ben ik ziek. Guy was gister ook nog ziek maar gelukkig is hij vandaag weer naar de chreche. En ik voel me beroerd......en dan ondertussen met mijn dwaze hoofd aan mijn eindverslag werken. Pffffffffff als dat maar goed komt!

Nou ik ga weer even verder en zo Guy van de chreche halen. Brrrrrrrr moet ik ook nog naar buiten.

Liefs Tinok

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven