Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Bleeh, hier ook weer een dramanacht.. We gingen het "gevecht" maar weer eens aan toen ze tegen 23 uur wakker werd.. Uiteindelijk 9 keer eruit geweest en getroost, en heeft ze het tot 1 uur volgehouden, toen uitgeput in slaap.. Om 5 uur weer wakker, toen hadden we geen puf meer, dus bij ons in bed gelegd.. Op een gegeven moment begint ze te keten, dus ik zeg dat ze moet gaan slapen, bleek dat het alweer half 9 was.. Had echt het gevoel dat ik nog geen oog had dichtgedaan.. Zo voel ik me vandaag dus ook..

F. is ook een beetje sjacho.. Kan me voorstellen, die heeft net zo'n chronisch slaapgebrek als haar ouders.. Vriend en ik zijn ook nog nooit zo onaardig en onredelijk tegen elkaar geweest..

Goed, on the bright side: F. gaat vanavond een nachtje bij opa en oma logeren!

Justdeb, goed om te weten dat ik vandaag niet aan het forum gekluisterd hoef te zitten!

Mariss, hier ook blauwe duimen!! Wat zou t fijn zijn als dat gewoon in 1 keer goed gaat!!
J2 is uiteindelijk om 3uur gaan slapen en mijn wekker ging om 7.30 weer. nu aan t werk tot 16.00
Kath: je hoeft ook niet aan het forum gekluisterd te zitten hoor , tegen de tijd dat ik bevallen ben, zet ik de sms-boom wel in (of sta je daar niet in??, want ja, dan moet je verplicht de hele dag hier op het forum zitten, haha )

En als ik uiteindelijk wel ingeleid zal worden, dan zullen jullie dat w.s als enige weten wanneer dat is:) haha!

Ohja, ik had nog een vraagje daarover... Dus dames die ingeleid zijn, misschien weten jullie dit??

De vk sprak dus afgelopen week over het evt inleiden...

Ik moet maandag weer naar de vk toe, dan ben ik 38w+3d.

Maar hoelang zal daar dan tussen zitten?? Moet je dan eerst naar een gyn/zkh of wat dan ook voor bepaalde dingen/onderzoeken?? Of kunnen ze bij wijze van spreken zeggen dat je de volgende dag aan de beurt bent en gaat daar verder niets aan vooraf??

Want als het dan nog minimaal een week zal duren, ben ik onderhand al bij de 40 weken, en hoop ik al bevallen te zijn ..En als er bv zo'n lange tijd tussen zit, dan laat ik liever de natuur z'n gang gaan..

Ben gewoon even nieuwsgierig eigenlijk, want dan weet ik een klein beetje wat ik kan verwachten En inleiden zelf, hoe gaat dat?? Ik lees wel eens dat dat met gel gaat? Of beginnen ze met vliezen breken? Of met infuus met wee-opwekkers?? Of is dat per geval verschillend??

Het lijkt me duidelijk: ik heb er werkelijk geen weet van??

Nou weer genoeg vragen van mijn kant....

Zal zometeen eens even met mijn meisje gaan eten... Heb haar vanmorgen trouwens een box met klei en vormpjes gegegven, en ze is er 1,5 uur zoet mee geweest :):)
Justdeb, dat kan heel snel hoor.. Bij vriendinnetje die te hoge bloeddruk had was t: morgenvroeg melden, dan wordt je ingeleid. Geen uitgebreide onderzoeken ofzo.. Maar goed, het ligt ook aan de ernst van de situatie natuurlijk, en wat je zelf wilt. Bij mij was t een soort natuurlijk einde, want 41+6..

Inleiden gaat met een ballonnetje of met gel. Daardoor hopen ze de baarmoeder aan het werk te zetten zodat de bevalling natuurlijk op gang komt (soort van strippen, zeg maar). Vliezen breken doen ze volgens mij niet zomaar. Infuus met wee-opwekkers doen ze in eerste instantie ook niet, volgens mij pas als de baby er echt snel uitmoet. Vaak duurt het sowieso wel 24 uur, soms nog wel wat langer, met gel of een ballonnetje voor de bevalling op gang komt.
Deb, hier ervaringsdeskundige inleiding :

Bij mij hebben ze 2x gel ingebracht. Omdat ontsluiting moeizaam op gang kwam hebben ze bij mij wel mijn vliezen gebroken (kon toen ik eenmaal 2cm had, is in de middag gebeurd om het sneller te laten gaan), helaas gebeurde er niets dus ben ik laat in de middag aan de wee-opwekkers gelegd. Zijn ze rustig mee begonnen, maar omdat ook dat niet werkte hebben ze de stand elke keer hoger gezet tot ik op maximaal zat (en toen duurde het nog lang !!)

Maar troost je, ik was volgens mij een bijzonder geval...

Intake voor inleiding was trouwens op een dinsdagochtend (41+1), inleiding is gebeurd op woensdag (41+2) en M. is uiteindelijk met 41+3 geboren.
Spannend deb! Hopelijk begint het vandaag of morgen gewoon spontaan..

Ik ben zo trots op mijn mannetje, hij is zindelijk! Hij heeft alleen in bed een luier om, en die is tussen de middag vaak maar een klein beetje nat. Alleen poepen durft hij niet op de wc. Heeft hij wel gedaan, maar nu vind hij het eng, dan vraagt hij om een luier. Nou ja, dat komt vanzelf wel.

Gaan jullie nog iets leuks doen vanavond kath?

Net vakantie geboekt. Gaan in september een week naar cp. Bon van felicit@s ingeleverd, toen was het zowaar betaalbaar!
Wat goed duuf !!!!! Hier nog niet aan de orde. M. zegt niet als ze moet poepen/plassen.. heel irritant

Naar welk cp ga je?
Mijn moeder zou met ons meerijden, maar is spoorloos! Neemt hele dag al geen telefoon op. Dit vind ik altijd zo schijtirri aan mijn moeder!
Telefoon doet het weer eens niet
is ze altijd te laat moom?
Jeetje, een dag niet bijgelezen en meteen giagaveel geschreven!

Ik was gister maar weer eens ziek. Pfff! Had al twee dagen hoofdpijn en gister dus ook braken. De hele dag.

Ben natuurlijk, koppig als ik ben, wel aan het werk gegaan (hoefde maar halve dag), maar uiteindelijk door collega weggestuurd, omdat ik er als een zombie bijzat en niks binnenhield. Hele dag niks gegeten of gedronken, alles kwam er direct weer uit.

Vandaag gelukkig niks meer aan de hand.

Ik kijk ook weer widm, vind het toch altijd leuk, hoewel ik deze keer de BNers niet echt ken.

S heeft een romper, een spijkerbroekje en een t-shirtje met HK. Ik vind het stiekem ook leuk, maar alleen als klein subtiel plaatje ergens op. Verder houd ik ook echt niet van die (tekenfilm) prints op kleren. Een pyama gaat nog wel idd, maar verder niet.

Liever ook geen themakamer straks. 'Mocht' ik van mijn ouders ook nooit, omdat je er snel op uitgekeken bent en dan de hele kamer kunt veranderen.

Maar idd een dekbedovertrek is nog wel makkelijk te vervangen.

Spannend mariss over 1,5 week begint het dan. Ik begin nu vast met duimen, ok? Gun het je zo!

En wow, die locatie op hyves: ziet er erg mooi uit!
Ook, maar bedoelde nu on vind en bereikbaar fan!
Justdeb, ik ging s morgens voor controle en moest direct blijven. Mn baarmoedermond was nog niet week, helemaal niks. 4 keer gel ingebracht, wel weeën, geen ontsluiting.

Toen heb ik infuus gekregen en was S er 8 uur later.
Justdeb al aan het bevallen?

Hier naar sealife geweest en daarna nog even gewinkeld bij het naast gelegen winkelcentrum

alleen 3 onderbroeken gescored

wel lekker gegeten

en al over 1,5 week beginnen mariss wow dat is al snel! En maar max 1 terugplaatsing vanwege je leeftijd ?
Nee hoor GW, nog niet aan het bevallen!

Zit hier nog rustig tv te kijken, en de baby draait en schopt er nog lustig op los.... Dat wordt geen weekendbevalling hoor...
Hel
och moom, ben je er klaar mee.

justdeb, drukke baby zegt helemaal niets volgens mij.
Hier snurkende man op de bank
Wow Maris, over anderhalve week al beginnen... Heb je het hele pakket aan rotzooi om te spuiten (brr, best eng om jezelf te injecteren) al in huis? Ik duim me werkelijkwaar suf. Zou het zó fijn voor jullie vinden als dit traject direct succes heeft. Prettig ook dat het op je werk weer beter gaat.

Justdeb, ik vind zondagskindjes wel leuk. Zullen we dat afspreken? Dan hoeft dat hele inleiden ook helemaal niet.

Gaat het moom? Je moeder al bereikt?

Oh Annika, je hebt wel écht pech met je gezondheid... Klinkt als migraine. Vaker last van? Ik had het toen ik de pil nog slikte, maar sinds ik daar mee gestopt ben, is die afschuwelijke hoofdpijn ook voorbij.

Kath, ik zou F'je maar eens duidelijk gaan maken dat zo'n fase prima is, maar dat het nu wel eens tijd is voor een andere fase (de ik-ga-elke-nacht-zonder-protest-slapen-en-blijf-minimaal-12-uur-onderzeil-fase). Leuke plannen voor vanavond?

Duuv, wat knap van D! Hoe heb je het voor elkaar gekregen? belonen met stickers enzo?

GW, geslaagde shopsessie, met 3 onderbroeken, haha.

Hier weinig te melden. Rustig dagje gehad. Morgen dierentuin.
Vent is aan het werk en N. ligt op bed. Lekker rustig zo.
Heerlijk becks, hoe laat is ze nu steeds wakker?

speec, ja, met stickers. Hij wil veel zelf doen, dus zelf broek en onderbroek uit, handen wassen, stickers plakken. Ben echt zo trots! Heb nu gezegd dat als hij een keertje op de wc poept, hij een cadeautje uit mag zoeken.

Leuk, morgen naar de dierentuin. Gaan jullie naar die hier in de buurt?

Wie heeft er ook alweer het oei ik groei boek? Wanneer hebben ze ook alweer sprongetjes? S de hele dag al mopperig, al 5 flessen leeg (terwijl ze normaal om 23.00 uur de laatste krijgt) en niet willen slapen.

moom, moeder al terecht?
Duuv: wat goed van D!! Kan me voorstellen dat je megatrots bent!

T wil nu overdag geen schone luier meer om, echt dikke strijd elke keer... Dus heb maar gezegd, dat als ze dat niet wil, dat ze dan elke keer naar de wc moet gaan, en als ze alles op de wc doet, dat ze dan geen luier meer omhoeft...

Maris: vergeet ik helemaal op jou te reageren vandaag, sorry meid! Maar super dat jullie al bijna kunnen beginnen! Spannend ook! Hopelijk is het meteen de 1e poging raak! Ik duim ook heel hard voor jullie!

Speec: dat wil ik best afspreken... Vertel je dat dan ook even aan de baby, dat het tijd is om te komen??

Becky: lekker rustig avondje dus! Hoe gaat het nu met slapen van N?? Slaapt ze al iets langer tegenwoordig??
Knap hoor al die (bijna) zindelijke kindjes, H krijgt van oma o.a. een potje voor haar pop, mss dat dat iets gaat opleveren?
Ok. Zit hier een gast van een jaar of 60 met een tshirt: 'alcolol tester for free-please blow here' pijl naar beneden.

Hel hel hel
wat doe je daar dan ook moom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven