Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Spannend!
Deb succes!!!
Update van Deb!

Bevalling is op gang, weeen om de 5 min. En 3 cm ontsluiting. Ze hebben net haar vliezen gebroken!
Kath, J1 eet zn aardappelen en groente nog steeds niet op. Wil ook niets proeven. T zal vanzelf wel een keer beter worden.

Gister pasta gegeten en toen 2 borden leeg gegeten, honger heeft hij blijkbaar s avonds wel

Duvel, succes vandaag! Direct een lange dag

Hier hetzelfde als bij hus. J1 wil altijd bellen maar als hij er iemand voor heeft zegt hij niets meer en kijkt heel vreemd

Leo, J2 zit hier al maanden niet meer in de box, dan is het direct huilen. En bespaart zo weer mooi wat ruimte

Deb, je leest dit vast niet meer, maar heel veel succes

Beck, waarom moet de vloer er weer gedeeltelijk uit?

Hier vannacht eindelijk eens een aardige nacht gehad. J2 is maar 1x om 3 uur wakker geweest en zowaar na 1x troosten weer gaan slapen. Nacht ervoor was bij mn ouders echt een drama geweest.

Annika, moest jij niet gister naar t cb met S?
Oooooh het is spannend zeg bij Deb !!!! die heeft voor de middag een versgeperste baby in haar armen hoor !!

Leo, goed om weer van je te lezen ! Ik zag op FB dat je naar amerika was geweest? M. eet ook heel slecht, met vlagen gaat het goed, en dan heeft ze er dagenlang geen zin meer in...
I. is ook een drama eter op t moment (en dat moment duurt al heel lang trouwens). "Ik hoef niet meer..." Hoezo "niet meer", je bent nog niet eens begonnen....

Ja spannend he bij Deb!!
Oja en een dikke voor Becky, wat is er met de vloer aan de hand?

En voor Leo! Goed voornemen heb je voor het nieuwe jaar, gezellig!
hahahaha, Hus, dat klinkt zo bekend. M. schuift haar bordje al weg als ze het ziet en dan zegt ze "M. eten op !" Op??? Pardon?
zou de beeb er al zijn!?!?!?!
Ik vind het zo spannend! Kwam even spieken, maar nog geen beeb dus? Het was wel lekker op gang vanmorgen, zo te horen. Maar 3 cm is nog geen 10 cm natuurlijk. Hopelijk kun je de weeën goed aan deb!
Nog geen nieuws! Maar goed ze heeft ook vast nu wel wat anders aan haar hoofd dan smsen..
Ben ook benieuwd naar babynieuws!!!! Ik hoop dat justdeb d'r kleintje al in haar armen heeft.

Pff, vannacht van half 1 tot half 4 met de jongens in de weer geweest, M. stond vier keer naast mijn bed en C heeft ook twee keer gehuild, dus maar aan de borst gelegd. Maar nu moet ik hem wel duidelijk maken dat de nachtvoedingen niet meer terugkomen wat mij betreft! Voel me nog wel brak, ik hoop echt dat de boys zsm weer in hun ritme zitten. Ga echt voorlopig geen verre reis meer met ze maken, ben er klaar mee!

M wil ook vaak niet proeven, daar kan ik echt slecht tegen! Terwijl ik weet dat hij het wel lekker zou vinden (bijvoorbeeld een rijpe peer), maar ja dan krijg ik het er toch niet in omdat hij niet eens een hapje wil nemen. Grrr.

GW is de kat al terug?
Leo, weet je wat hier helpt? Heel overdreven gaan zitten doen. Gisteravond hadden we lasagnette, en dan wil ze niet eens proeven. Dus hadden het bord binnen handbereik, maar niet voor haar neus neergezet. In eerste instantie zei ze namelijk nee toen we het voor haar neus hadden gezet.

Vriend en ik keken elkaar aan en zaten toen : mmmmm, nou dit is lekker zeg !!! Jam jam !!! Toen zei ze op vragende toon : lekker? En toen ging ze dus wel proeven...

Hoe zou het toch met deb gaan, ik hoop dat het te handelen is voor haar !!
Leo we willen abonnement op de dierentuin in Arnhem!
woei woei woei! ik sta strak van spanning!
Spannend

h zegt trouwens nooit dat ze iets niet wil ze flikkert het gewoon op de grond

die fase duurt ook al heeeeeel lang

wij hebben ook zoo abonnement vind het ideaal is maar iets van paar haltes met de tram

moeten nog even nwe halen
Ik wil trouwens ook nog eens naar de arnhem zoo, kunnen we daar niet gaan meeten ?
Ja leuk idee GW! Datumprikker?
Net bij cb geweest. Alles was goed. Ze moest een torentje bouwen, dat deed ze meteen heel braaf en ze moest met een bal gooien en ook dat deed ze braaf. Zoet kindje he?

Ze was nu 80 cm en 11,5 kg. Beetje chubby, maar dat gaf niet. Ze zit nog netjes rond gemiddelde. Was nu iets meer in gewicht gegroeid en iets minder in lengte.
De Arnhem zoo? Welke is dat? Is dat Rhenen?

Moet er even over nadenken is best een eind rijden voor mij. Zou Amersfoorft niet beter zijn voor iedereen?
Ik wil graag naar burgers ocean
Fan, de dierentuin van Rhenen is in Rhenen , en burgers zoo in Arnhem.
Ja joh ik vergeet altijd hoe al die dierentuinen heten overal.

Qua afstand voor een meet lijkt amersfoort me makkelijker. Is toch voor de noorderlingen ook nog wel te doen? GW hoe ver is het voor jou?
Amersfoort is volgens mij vanaf hier dichterbij dan arnhem

overdreven doen bij t eten helpt hier niks. Ik heb ook wel eens geprobeerd dat ik t wel lekker vond en dat ik zijn eten anders wel op eet of j2 nou dan schuift hij t bord naar mij toe en zegt alsjeblieft mem eten
Hij is er!!!!! M. is om 12.30 uur geboren, 53 cm en 3635 gram. Alles is goed en ze mogen vanmiddag al weer naar huis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven