JULI 2008 (deel 2)

13-12-2007 09:15 1607 berichten
Alle reacties Link kopieren
x
Hoi hoi,

Snel even bijgelezen.

Hier verder alles goed (alleen pukkels !!!! vreselijk!!!snel even onder de zonnebank gedoken net in de hoop dat het een beetje helpt/verdoezelt).

Gisteravond lekker samen gaan eten en ouders boden aan dat de dames bleven slapen, dus lekker romantisch avondje en vanochtend lekker uitgeslapen!

Binnenkort planning maken voor het huis, want er moeten 2 kamers worden verhuisd en opgeknapt en daar hebben we natuurlijk na 7 maanden echt geen puf meer voor.

Gaan nu naar feestje (nichtje Yentje, mijn petekind, wordt 5!! Bye bye!)

xx Yentje
Uggla- Ik heb vreselijk gelachen om jouw Ikea verhaal. Vooral de herkenbaarheid, want wij laten ook regelmatig een karretje achter en ik schaam me daar altijd voor. Ben dus blij dat ik niet de enige ben. Er is daar altijd wel wat; of de rijen zijn absurd lang, of de kleur kast/stoel/etc. is er niet, of er ontbreekt iets, of ik twijfelde toch al, of ik moet plassen, ben chagrijnig, wil naar de Mac. Echt, ik laat vaker iets achter dan ik iets koop. Ik ga ook geen angelsound kopen. Ik vind het idee wel leuk, maar wacht liever nog even tot ik uk voel en dan let ik daar op. Als ik het hartje niet zou kunnen vinden en er is iets mis, hoor ik dat liever bij de vlos

Miti- Wat je zegt over je haar.. Pfff.. hier ook een bosje ellende. Volume is ver te zoeken helaas.

Caro- Ik vind dat kamertje helemaal leuk! Dat zou hier ook wel passen.

Tafeltennis- Wat leuk dat jullie gaan trouwen. Bij ons zat het ook al in de planning en we zijn van plan om te trouwen voor de kleine er is. Alleen denk ik dat we het eerst even snel doen en later nog eens een tuinfeest/etentje geven voor familie en vrienden. Ben er nog niet helemaal uit.

Kobe- Ik slaap sinds drie nachten ook bijzonder slecht. Ben blij dat ik morgen naar het werk kan. Niet zozeer, omdat ik er veel zin in heb, maar dan ben ik tenminste bezig en slaap ik vast weer beter.

Verder voel ik me wel ok. Ik merk dat de spanning voor de echo nu een beetje begint te komen. Dinsdag is het al zover en ik kan alleen maar afwachten. Hoop dat het goed gaat met de kleine.
@Yentje: Hormoontjes? Welnee. Lekker gegeten gister? Puisten? Verschrikkelijk, ik heb er 8 op mijn kin. Brrrrr...

@Uggla: ik heb ook geen behoefte aan een angelsound hoor. Ik heb het hartje ook nog niet gehoord, alleen gezien. Over 2 weken mag ik weer naar de VK en dan zal ik het wel horen. Maar het is ook niks voor mij om dan dagelijks te gaan luisteren. Wat een drama bij de IKEA. Vorig jaar hebben ze de IKEA Sliedrecht gesloten dus nu is Bdrecht ook het dichtst bij, ik vind het een rotwinkel.

@Miti: ja, kan me voorstellen dat je je klote voelt. Mijn haar gaat wel, maar verder vind ik mezelf momenteel ook niet zo mooi. Ben normaal altijd al nooit zo'n fan van mezelf, maar nu al helemaal niet.

@Tafeltennis: ik had een een zwangerschapsdementieprobleem vrijdag. Ik had een vriendin uitgenodigd om te komen eten en bijkletsen. Manf ging toch klussen. Belt de onderbuurman op: hoe laat ga jij naar Y.?? (onder-onderbuurvrouw). Die had ons maanden geleden al uitgenodigd om op 4 januari te komen eten. Tja, toen was het al half 6 en kon ik mijn vriendin niet meer afbellen, die was al onderweg. Nu zijn Manf en mijn onderbuurman wél bij haar gaan eten, maar vond het toch lullig. Ik kwam er dus niet op tijd achter.

@ Caro: wat een zielige vriend heb jij zeg... Die van mij heeft spierpijn en dat heb ik ook al 3x gehoord vandaag Aan de andere kant ben ik zelf ook altijd heel zielig. Wat dat betreft zijn we allebei net zo erg. Leuk kamertje met dat delftsblauw. Ik kan mijn baarmoeer ook niet voelen. Ben ook niet de slankste, zeker niet op mijn buik, dus ik voel alleen maar spek

@Wok: bedankt voor de notificatietip. De soep was matig. Met zout en peper wel te pruimen, maar verder erg flauw. Gisteren wel 2 kommen op maar Manf werd er misselijk van. Ik niet. Ik heb net ook weer en kom op. Zonde om weg te gooien. Volgende keer maar weer groentesoep. Hadden vroeger ook een werkster, genaamd Mercedes. Toen ik na de bruiloft ipv 5 dagen 4 dagen ben gaan werken heb ik haar opgezegd. Wel jammer, toch altijd fijn om zo'n Mercedes te hebben. Ze deed het beter dan ik.

@Lo: oh, dus je hebt zelf geen zin in oraal. Ik dacht eigenlijk omdat jij zei dat jij wel zin had maar je vriend niet (hallo vriend, als je meeleest ) omdat hij het raar en eng vindt een goeie oplossing aan te dragen. Maar ja ik kon natuurlijk ook niet ruiken dat je geen orale zin had, haha. Wel grappig dat ie meeleest. Die van mij leest af en toe over mijn schouder en af en toe lees ik voor, maar hij komt niet kijken gelukkig.

@Lee; oh dus jij moet ook nog een beetje verbouwen. Brrrrr... Sorry, hoewel ik je soepaanbod erg aantrekkelijk vind, vind ik 200 km toch iets te ver om bij je te komen schoonmaken. Wel een goeie deal op zich. Als je hier nou naast woonde... Maar helaas. Misschien kan je je buurvrouw vragen?

@Tom: een grijze muur. Leuk! Hebben wij ook in de woon- en slaapkamer. Onze baby krijgt dat dus het eerste half jaar ook omdat ie bij ons op de slaapkamer komt. Als je een voorbeeld wilt zien kun je op funda kijken, ons apt. staat te koop.

Zo, vanmorgen weer familiekoffiedrinken doorstaan. Mijn nichtje (25 weken zwanger) was er ook eens en dat is een hele leuke meid, maar zie haar niet zo veel. Tot mijn zus kwam was het heel gezellig, daarna ging ze weer allemaal goedbedoelde adviezen aan mijn nichtje zitten geven. Toen ben ik maar gauw weer opgestapt. Wel van mijn moeder Zwitsal doekjesdispenser gekregen en wasgel en bodylotion en snoetenpoetsers en 2 spenen. Ze was weer eens naar de Etos geweest. Hmmmm... Ok, graag.

Nu ga ik zo maar eens aan mijn fruitsalade beginnen.Oh, en ik moet nog even hyven...

xx
x
x
x
Niet teveel chocolade?????????????!!

De pukkels kan ik over meepraten. Mijn haar zit vandaag vreselijk maar ik had geen zin om te föhnen, maar verder heb ik geen klagen. Het zit eigenlijk beter dan anders...

@Lo; Spannend! Bieden!! Waar heb je een huis gezien? Staat het op funda?

Wat die zon betreft. Ik ga af en toe een kwartiertje onder de zonnebank (thuis). Om een beetje kleurtje te krijgen voordat we straks naar de zon gaan. Ik ga wel goed smeren en petjes dragen, want een zwangerschapsmasker op mijn gezicht (naast al die pukkels) zit ik ook niet op te wachten. Maar onder de ZB nergens last van... Maar max een kwartiertje dus heel hard gaat het niet. Enneh.. doe jij maar figuurlijk trekken hoor meid. (Durf trouwens te wedden dat je vriend de letterlijke variant prefereert, maar die wacht dan maar ff).

@Tom: ja, mijn buuv daar was ik langsgegaan om te vragen wanneer het nou was en vanuit haar huis heb ik toen mijn vriendin gebeld om te vragen of ze al onderweg was (jawel). Maar ach, nu had ze in ieder geval nog 2 mensen te eten in plaats van 3. Ze zei al: kan je vriendin niet hier mee eten, ik heb zat? Maar nee, vriendin is vegetarisch en ze had chili gemaakt. Ik vond het al zo gek, want er was van tevoren helemaal geen contact meer geweest over "hoe laat" en "wat zal ik koken, wat lusten jullie niet". Ach, ik koop nog wel een bosje bloemen voor dr. Ze wist nog niet van de zwangerschap, dus toen Manf het vertelde heeft ie het gelijk op de zwangerschapsdementiesmoes gegooid. (hij luistert goed naar me, die schat)

Tja, kan gebeuren. Zat gewoon niet in mijn hoofd (en stond ook niet in mijn agenda, die ik donderdag trouwens op kantoor heb laten liggen ). Zo vaak gaan we nou ook niet bij haar eten, sterker nog, het was de eerste keer sinds de 3 jaar dat we er wonen en we hadden het al 1,5 jaar uit weten te stellen

Heb net trouwens mijn fruitsaladegemaakt. Ik heb niks geproefd, ik heb er eigenlijk helemaal geen trek in. Ik eet me gek aan zwart-witjes, die salmiaksnoepjes. Naast mijn normale hang naar zoet, kan ik opeens ook niet meer zonder zout... Ik weet wel dat ik moet uitkijken, maar ik kan er niks aan doen. Ze roepen me gewoon vanuit de kast.

Nu maar eens gaan koken, misschien dat er daarna wel trek in heb...

xxx
Pff, ik ga even een middagje shoppen, en kan meteen een half uur bijlezen! Gaat hard zeg!

Die angelsound lijkt me heel leuk, ik ben alleen heel bang dat ik dan de hele dag wil luisteren, ik ben nog steeds zo bang dat er iets mis gaat...

Of dat ik de hartslag dan niet kan vinden ofzo. Wel heel erg leuk!

Het was trouwens DRUK in de stad, niet normaal. Vriend heeft een nieuw pak nodig, dus ik dacht, we wachten op de uitverkoop. Dom hoor. Uiteindelijk alleen een cadeautje voor mijn neefje gekocht. Nu nog iets voor mijn nichtje (mijn broer viert alle verjaardagen op 1 dag, wel makkelijk maar o zo druk).

We gaan zometeen lekker uit eten, om te vieren dat we morgen een jaar verkering hebben :-)

Zie op tegen morgen, en de rest van de week. Bleh, helemaal geen zin om weer te gaan werken!

Het is ook nog eens heel druk. Morgenavond sporten, dinsdagavond een commode ophalen bij mijn nichtje in Utrecht (gratis, dus dat kunnen we niet laten schieten!), woensdagavond sporten, donderdagavond cursus en aansluitend nog een vergadering van de vereniging van eigenaren. Pfff. Ik word al moe als ik er aan denk!

Zijn er al mensen die geen last meer hebben van vermoeidheid en blaken van de energie? Op zich zou dat bij mij niet lang meer moeten duren, maar ik heb er op dit moment nog een hard hoofd in.

We hebben wel al een vakantie geboekt, ik moet alleen nog toestemming krijgen van mijn baas (hebben een optie genomen). Als het goed is gaan we half maart naar Andalusie. Heel veel zin in! Ben benieuwd hoe ik me dan voel.

Hebben jullie trouwens ook zo'n zin om de babykamer alvast te gaan inrichten? Ik ben druk met leegmaken, en zou het liefst alvast gaan behangen, en meubeltjes klaarzetten. Maar met ruim 11 weken is dat wel wat heel voorbarig he?!

Ik denk trouwens dat onze kamer 1 groene wand krijgt, en de rest creme kleurig. Ik heb bij de V&D leuke groene dingen gezien met kikkers: badje, aankleedkussen, badcapeje, en die vond ik heel gaaf.

Groen is ook wel veilig, ben sowieso niet zo van roze of blauw.

Zo, genoeg geschreven, ik ga eens wat leuks aantrekken (heb echt niets meer wat mooi staat!!!)

En ook hier is het al weken badhair day. Ik was het nu elke dag, en dan zit het nog een beetje, maar verder....brr....Ik voel me lelijk!
x
Ik dacht dat het aan mijn haar ligt dat het al weken voor geen meter zit. Ik probeer mijn pony weer bij te laten groeien maar het zit nu in zo'n tussenfase waar ik er precies niks mee kan en het precies constant in mijn ogen hangt.

Ik heb ook al zin om de babykamer in te gaan richten.

Een vriendin van mij was op de dag voordat ze beviel nog laminaat aan het leggen. Dat wil ik dus echt niet. Ook als mini 2 maanden te vroeg wordt geboren wil ik het kamertje gewoon af hebben, en ik heb geen zin om met een hele dikke buik te gaan behangen. (volgens mij gehang ik dan vooral mijn buik)

Wat betreft kleur hebben wij niet echt een heel duidelijk opgesteld plan. Het gordijn wat er nu hangt is blauw met geel gestreept en pas een jaar oud, dus dat kan lekker blijven hangen.

Er zit nu zwart-wit structuur behang op de muur maar dat vinden de katten veel te interessant dus er moet iets met minder structuur voor in de plaats komen. Waarschijnlijk houden we de muren gewoon wit, dan kan je er leuk posters en foto's op hangen.
x
x
x
x
x
Hai!

Pff ik moet echt veel lezen, hier en op hyves, gezellig! Ik hoop maar dat ik het redt want Vent zeurt wanneer we nu een filmpje gaan kijken.

Kobe en Gonien wat sportief zeg! Hier gedaald tot het absolute 0-punt. Ik sporte 1x in de week, maar de laatste 3 maanden al niet meer en ik ben ook zo moe! Heb nu een dvd gekocht voor sportieve zwangere. Nou lijkt me wel wat. Nou ja sportief eigenlijk niet maar zwanger wel .

Haha Wokkel grappig dat je vriend zich ermee ging bemoeien, had ie goeie adviezen voor ons ?

Ooh nu loopt vent hier echt te zeuren dat ie de film gaat aanzetten
Ooh het lukt me echt niet om met een zeurvent op de achtergrond rustig te lezen dus ik ga hem zo maar zijn zin geven en kom morgen wel weer terug hoop ik, want anders wordt het pas woensdag want dinsdag wordt onze boef alweer 2 ! Niet teveel kletsen he:-P !
In chocolade zit zo weinig caffeïne dat je echt een belachelijke hoeveelheid chocolade moet eten om aan de hoeveelheid caffeïne van 4 koppen koffie te komen.
Hoihoi,

Zoo, jullie zijn flink aan het schrijven geweest hier zeg! Ga even m'n best doen om op alles te reageren.

Tommie, het vuil dat zelf naar de prullebak loopt, lijkt me heerlijk Haha, als het er maar niet uitloopt. Soms doe ik de koelkast open en dan staat er een pak vla, nog dicht en een week over datum, vriend wil altijd vla (ik ben niet zo'n toetjesmens) en dan eet ie het dus niet op, ben nog eens bang dat zo'n pak openknapt (wat zal dat een zooi zijn zeg!) Maar het is wel erg! En jammer van het geld!!

Iemand die de schoonmaak doet wil ik ook! Maar ja, net zoals je al zegt, dan een vreemde in huis als je er niet bent. Ik wil eigenlijk de werkster van mijn moeder wel lenen 1 keer in de 2 weken, die raast door het huis en alles is spic en span! Neemt nog niet eens de tijd om thee te drinken!

De reden dat wij vrouwen het zo erg vinden van die zielige mannen is omdat mannen bij elke beweging die ze maken kreunen als ze ziek zijn. (tenminste, ik haha) Ze zeggen ook 100 keer op een dag dat ze ziek zijn (minstens) en ze hebben het altijd erger dan iemand anders. Mijn vriend is alleen maar verkouden en doet net alsof ie dood gaat! Hij heeft geen koorts, geen hoofdpijn alleen z'n hoofd zit vol haha. En stomen wil hij niet (stel je voor dat je je niet meer aan kunt stellen )

Lo, inderdaad, zoef zoef is het geluid (of met een beetje fantasie wauw wauw haha)

Lee, hij kost bij de kijkshop 45 euro. Ik vind hem helemaal toppie! Vandaag zijn mijn ouders geweest en die hebben het ook gehoord. Echt super!

Haha, ik zat net je verhaal over WOW te lezen en ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt, volgens mij word ik oud! (WOW volg ik nog net)

Lijkt me best moeilijk om met niet zo veel geld rond te komen, helemaal omdat alles steeds duurder lijkt te worden.

Wij proberen ook wel op te letten maar dat is meer omdat ik het gewoon jammer van het geld vind om bv een douchecabine van 1000 euro te kopen (zoals vrienden van ons hebben gedaan en tegen ons zeiden dat we die ook maar moesten kopen omdat die zo mooi zou staan) Onze badkamer is ook low budget verbouwd. Wel heel mooi maar geen overbodig dure dingen.

Enne, hier nog geen beestjes te zien haha. Heb vanmorgen toch maar even de stofzuiger door het huis gehaald. Een lap overal over en het ziet er weer redelijk uit.

Miti, balen is dat hé? Ik voel me ook zo'n slons (en ik pas al m'n kleren nog, er staat me dus nog wat te wachten!) Hopelijk gaat het snel weer over.

Uggla, inderdaad handig zo'n vriend die geen nederlands kan lezen!

Wat betreft de angelsound, ik had er de eerste zwangerschap ook geen behoefte aan, daarna zoveel hororverhalen gehoord dat ik het nu wel prettig vind. En de 2 miskramen spelen daar ongetwijfeld ook een rol in. Maar ik heb niet de behoefte om de hele dag te luisteren en wordt ook niet gek als ik het hartje niet zo snel kan vinden. Gewoon even luisteren is zo leuk!

Kobe, gelukkig gaat het wat beter!

Elen, spannend, dinsdag de echo! En misschien wel goed ja, dat je morgen moet werken, beetje afleiding en inderdaad, na een dag werken gaat slapen bij mij ook wart makkelijker.

B80, Hadden jullie al een nieuw huis? Ik ben het even kwijt.

Haha, geweldig, afspraken vergeten, ik ben er ook zo goed in. Gelukkig zijn mijnvriendinnen zo slim om af en toe te checken of het nog doorgaat.

Grijze muur vind ik ook mooi! De deuren van de inbouwkasten op de babykamer zijn ook grijs, alleen dan wat lichter, nog maar even kijken of we daar nog wat aan gaan doen. Ach, eerste nog maar een week of 7 wachten tot de 20 weken echo.

Lo, succes met de discussie over de vakantie!

En succes met huizen jacht!

Oeh, Gonien, veel te druk! Pfff.

Ook hier nog niet meer energie hoor. Ik heb mijn hormonen wat humeur betreft wel iets beter onder controle (weet alleen niet of vriend daar ook zo over denkt)

Uggla, de kamer beginnen we na de 20 weken echo mee denkt ik.

Wij laten de muren ook wit, wat ik ook leuk vind is om panelen te behangen en die op te hangen.

Wat betreft de cola, hier ook een cola light junk! Ik drin k nu meestal 1 glas gewone cola light (ik drink geen koffie en weinig thee dus 1 glas kan geen kwaad) en als ik dan nog zin in cola heb neem ik caffeïne vrije cola. Of er in andere frisdrank ook caffeïne zit weet ik niet zeker maar dacht het niet.

Maar ben nog steeds verslaafd aan melk en roosvicee dus dat komt vast goed.

Vanmiddag nog heel even weg geweest, met mij vader naar een tante waar nog meer familie zat, daar verteld dat ik zwanger ben, erg leuke reacties gehad. Toen ik thuis was voelde ik me weer erg slecht. Dus morgen nog maar niet werken. Moest ook maar een halve dag want morgenmiddag weer echo! Nu vind ik het alleen maar leuk, ben niet meer zenuwachtig. Dinsdag weer naar de vk.

Ik heb mijn best gedaan, geloof dat ik niemand vergeten ben.

Ik ga lekker op de bank. Doeii
Oh, volgens mij was ik Esbabe nog vergten. Fijn dat het weer wat beter gaat!
Dacht even bij te lezen, maar wat is er veel geschreven! Vandaag, druk dagje gehad: sporten, stadten en zolder opgeruimd! Ben nog niet met kamertje bezig maar wel met allerlei klusjes die eerset gedaan moeten worden voordat ik aan het kamertje "mag" beginnen en kan beginnen want het staat nu nog onder de zooi.
Die Angelsound wordt wel steeds interessanter, maar vriendje is er wat huiverig voor. "een röntgenapparaat wordt ook gebruikt door artsen, maar is wel schadelijk, en zeker niet voor thuis". Ik vind het appels met peren vergelijken, en ik denk dat ik er komende week gewoon lekker eentje ga halen :-)

Ik mag pas de 16e voor een intake naar de VK (ik dacht de 13e, maar dat is een zondag), en bij de intake schijnen ze niets te doen behalve praten. Grrr...

Ik ben qua drinken overgestapt van de cola light naar sinas light, en af en toe cola light zonder caffeïne. Koffie lust ik inmiddels helemaal niet meer lijkt wel.

Trouwens, zo'n zwangerschapsbroek is echt ideaal als je uit eten gaat, ik denk dat ik 'm er in hou , ook na de zwangerschap, haha. Echt genadeloos vol zitten eten net. Heerlijk!

Vooraf had ik gerookte kipfilet op een gemengde salade met verse ananas en een zoetige dressing, als hoofdgerecht een gegrillde zeewolffilet met kreeftensaus (vis, dus gezond :-) ) en natuurlijk frietjes...

En als nagerecht.......brownies met kaneelijs.

Was echt heerlijk!

Ik heb trouwens van tevoren echt op de dinnersite zitten kijken naar de restaurants waar we graag komen, en de menukaarten zitten bestuderen, zodat ik zeker wist dat ze dingen hadden die ik lekker vind.

Want tja, ik ben gek op carpaccio en gerookte zalm, maar nu pas valt me op hoeveel restaurants die op de menukaart hebben staan...

Ik ben het huizenverhaal even kwijt, B80, jij hebt je huis te koop staan, maar heb je al een ander huis?

En Lo, jullie zijn op huizenjacht?

Wij zouden eigenlijk dolgraag verhuizen, maar ik kocht dit huis ruim een jaar geleden, dus nu verkopen zou een beetje dom (veel geld verliezen) zijn.

We overwegen te gaan huren, maar ja, dan zit je misschien met dubbele lasten. En verhuizen terwijl ik zwanger ben, ik word al moe als ik er aan denk!
x
Gonien, het is echt geen röntgenapparaat hoor. Die zijn inderdaad wel schadelijk. En bovendien als het niet goed zou zijn hadden ze ze wel uit de handel genomen.

Ik ben niet zo gek op vis maar van het voorgerecht loopt het water me in de mond!

Ik had vanavond eindelijk weer eens zin in eten. Toen ik 2 happen had gehad was dat weer over. Balen hoor, we hadden beenham met frietjes en peultjes.

Ik ben niet meer zo van de frietjes (in het begin nog wel) nu heb ik meer zin i zoet. Beetje vaag. Mag van mij wel zo blijven na de bevalling. Geen zin meer in chips, het is echt een wonder.

Ik ga weer naar mij plekkie op de bank (die plek is intussen bijna versleten, en de bank is nog maar net nieuw!!)

XX
x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven