* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
En nu nog even ego:

vannacht was schrikken: eerst erg noodweer, grote hagelstenen en erg onweer, al niet mijn favoriet. Maar op een gegeven moment is de bliksem zelfs hier in huis ingeslagen. Getsie wat was dat eng! Zelfs mijn stoere manlief zat recht op in bed! Een enrome knal en het huis trilde helemaal en heel fel licht vlak voor ons raam. We denken zelf dat het is ingeslagen op het metalen hekje van het frans balkom voor ons slaapkamerraam. Alle stoppen eruit natuurlijk maar zover we nu konden zien hebben we geen schade aan apparaten gelukkig. En wonder boven wonder sliep dochterlief gewoon door, hoe bestaat het!

Net op controle geweest in het ziekenhuis. Alles zag er gelukkig goed uit, bloeddruk was nog steeds perfect 120/70 en de uitslagen van m'n schildklier waren gelukkig ook nog binnen de marge allemaal. Kindje wordt bij een voldragen zw.schap geschat op 7 pond, hoezo groeiachterstand dus!?

Had een andere gyn deze keer maar een hele aardige man. Tranen zaten toch wel hoog en hij had echt wel door dat het bijna niet meer gaat met m'n bekken.

Hij wilde nu nog geen inwendig onderzoek doen ivm risico op evt opwekken van iets voor de 37 weken (nog net niet...). Maar de afspraak die ik nu met hem gemaakt heb: volgende week dinsdag weer controle, dan kom ik samen met manlief. Dan doen ze een inwendig onderzoek en als baarmoedermond al verstreken is en evt iets ontsluiting is, dan gaan ze dezelfde dag of de dag erna inleiden. Hoop het zo dat het kan. Jullie moeten de komende week echt heel hard voor me duimen hoor allemaal!!!

Het is sowieso niet mijn dag vandaag. Loop de hele tijd te janken om niks en als je alleen thuis bent is er dus ook niemand die je kan troosten. Bleh. Ga zo maar een boterham eten en daarna weer lekker in bad in de hoop dat ik daar een beetje van opknap.
Sas: je hebt het maar zwaar te verduren! Wat spannend! Fijn dat je hier even een update geschreven hebt! Je moet maar flink uitrusten nu! Ik zou er helemaal zenuwachtig van worden, denk ik.

Jojon: ik vond het noodweer ook eng. Blogman en ik zeiden tegen elkaar 'oma is geloof ik ook gearriveerd daar boven'. Maar bij jullie was het wel echt eng, zeg!
quote:Ring1981 schreef op 16 juni 2009 @ 12:36:

Wyfke, ik vind het gewoon prettiger als ik daar niet meer aan hoef te denken. Geeft me wat rust. Maar dat zal voor iedereen anders zijn!Oh Ring maar ik snap je helemaal hoor! Het zal ongetwijfeld een goed gevoel geven! En gister al de hele bovenverdieping gesopt en gezogen...petje af voor jou en Ringman!!!
Jane, Wyfke en Jojon even een dikke knuffel want dat klinkt allemaal erg zwaar bij jullie. Allemaal verschillende redenen maar allemaal niet leuk.

Jane bij mij duurde alles bij elkaar 2 a 3 dagen voordat ik op de been was van die buikgriep. En goed dat je het laat checken, ik hoorde nog een ander foefje als je bezorgd bent. Gaan liggen op de bank of bed en dan echt half uur a 3 kwartier geconcentreerd voelen. En elk klein schopje, trapje opschrijven. Vaak blijkt dan dat je onbewust toch meer voelt. Misschien kun je het gebruiken als geruststelling. Trouwens lekker dat je dan die doptone hebt zeg, das helemaal een geruststelling.

Wyfke: Hier heeft man ook een hormonen heks in huis. Zeker weer vandaag, want die boze bui van gister is een boze dag geworden. Ben gewoon boos op alles en iedereen en waag het niet me tegen te spreken of er iets van te zeggen want dan bijt ik die iemand zijn hoofd eraf. Vriend is dus elke keer de lul want hij is in de buurt. Maar ja, moet je maar niet met een zwangere vrouw in discussie gaan Ik ben echter wel overtuigd dat het straks weer goed komt. Alleen wanneer is straks dan????

Jojon: ik ga heeeeel hard voor je duimen hoor. En die bliksem is eng zeg. Top dat al je waardes weer goed waren. Lekker

Blog: Goed dat de begrafenis zo goed voelde. Op die manier kun je het goed afsluiten. En dat het bij jullie zon noodweer was zeg, hier wel regen en onweer maar niet heel veel en ben er niet echt wakker van geworden.

En dan nu Sas. Wat ontzettend heerlijk dat je nu lekker thuis bent zeg en wat een gedoe heb je achter de rug. Top dat je ons een update geeft want we zaten allemaal in spanning om je hoor, maar ook echt rust gaan nemen. Bij rust komen de weeen straks vast regelmatiger en je hebt je energie straks hard nodig. Laat je maar lekker verwennen door je vriend enzo.

Volgende week dus wellicht 2 babies erbij? Heb ik dat nou goed?
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Quintie: wat naar dat je zoontje nu toch zoveel last heeft gehad. Hoe gaat het nu? Het geeft toch niks dat jij je niet helemaal goed kon houden, nogal logisch.

Jane: ben je al geweest voor de ctg?

Ring: goed idee van die miniverzorgingsspulletjes. Ga ik deze week ook eens voor op pad. Ik moet sowieso mijn tasje maar eens gaan inpakken, denk ik.

Sas: tjonge, wat spannend zo zeg!! Ik hoop voor je dat het doorzet vandaag, dit afwachten lijkt me helemaal niks. Sterkte!

Wyfke: voor jou.

Jojon: dat onweer en de inslag moet eng geweest zijn. Ik heb het ook niet op onweer brrrr. Ik hoop voor je dat je volgende week ingeleid wordt. Doe nog even een paar dagen rustig aan!

Blogbabe: fijn dat de uitvaart goed was geweest.

Even een stomme vraag hoor: ik voel me zo verplicht om het huis piekfijn opgeruimd en schoon te houden. Stel dat ik ga bevallen, dan zou ik me doodschamen voor de kraamhulp als een een stapel vuile was naast het bed ligt of als er al een week niet gestoft is. Kan iemand me van die dwang afhelpen?? Ik ben zelfs de keukenkastjes aan het soppen geweest, het is toch te gek. Eigenlijk heb ik daar ook de puf helemaal niet meer voor. Mijn man doet al de boodschappen en kookt elke dag, de schat. Ik wil hem niet vragen voor andere stomme klusjes, hij doet al genoeg. En ik zit de hele dag een beetje op m'n kont. Voel me er ergens ook wel schuldig over, alhoewel dat niet hoeft natuurlijk.
Jeetje Jojon, kan me voorstellen dat je even helemaal in de stress was vannacht! Hebben jullie ook schade of valt het mee?

Fijn dat je niet zo lang meer hoeft te wachten op de bevalling. En uiteraard leef ik erg met je mee dat je zo emotioneel bent vandaag. Gooi het er lekker uit, dat lucht alleen maar op! Misschien even een lekker tijdschrift en wat lekkers voor jezelf scoren en dan met een kop thee en de benen omhoog op de bank??

Blog: leuke humor hebben jullie zeg

Hier is het trouwens heerlijk weer sinds zaterdag. Vannacht zijn er een paar spatjes regen gevallen maar dat mag geen naam hebben.

Jane: ik was je in m'n vorige post helemaal vergeten geloof ik....goed van je dat je meteen aan de bel trekt als je de kleine minder voelt. Hopelijk is alles goed en knap je zelf ook snel weer op!

Iedereen: onze buikorganen zullen wel een beetje van slag zijn door onze flinke baby's. Ik mag vast wel namens alle mama's hier zeggen dat het een heerlijk gevoel is als het kindje er eenmaal uit is! Je voelt je dan zo lekker licht en je bent dan zo blij dat je weer normaal je sokken en schoenen aan kunt trekken!!!
quote:Chica34 schreef op 16 juni 2009 @ 13:22:

Wyfke: Hier heeft man ook een hormonen heks in huis. Zeker weer vandaag, want die boze bui van gister is een boze dag geworden. Ben gewoon boos op alles en iedereen en waag het niet me tegen te spreken of er iets van te zeggen want dan bijt ik die iemand zijn hoofd eraf. Vriend is dus elke keer de lul want hij is in de buurt. Maar ja, moet je maar niet met een zwangere vrouw in discussie gaan Ik ben echter wel overtuigd dat het straks weer goed komt. Alleen wanneer is straks dan????

Dat klinkt erg bekend! Gelukkig maar dat wij tweeën niet samen in een huis zitten, dat zou een ware catfight worden ha ha ha Voel jij je diep in jezelf ook al zo vreselijk als je zo'n boze dag hebt? Het is soms net of m'n ware ik ergens in een coconnetje verstopt zit en er niet uit durft te komen omdat de bitch hard om zich heen aan het slaan is
Nerwen: wees gerust: je hebt gewoon een combinatie van hormenen en nesteldrang. Haha heel herkenbaar hoor bij de meeste hoogzwangeren. En nee, die kraamverzorgster vind het echt niet gek om nog wat was weg te werken of om ergens een doekje overheen te halen, dat is een onderdeel van haar werk!!! Wel is het zo, dat de meeste vrouwen die moeten bevallen meer rust in hun lijf hebben als het huis aan kant is, en als je die rust voelt schijnt het dat je makkelijker kunt gaan bevallen ipv het mentaal tegen te houden. Vaag verhaal wrsch....

Chica, arme man heb jij! Nou ja dan moet 'ie maar dekking zoeken vandaag en een beetje uit je buurt blijven voor de zekerheid . Balen dat je jezelf dus vandaag in de weg zit, ik hoop voor je dat je je morgen weer beter voelt.
Normaal ben ik kampioen uitstellen, maar met de aankomende baby inclusief bijbehorende visite-hausse vind ik een schoon en opgeruimd huis wel zo prettig! Haha. En nu goed bijhouden... Al is dat niet zo erg als een echte grote schoonmaak houden.

Jojon, fijn dat je nu al wat meer weet. Het einde is in zicht! De volgende baby's zitten er dus aan te komen, die van Jojon, Padababa en Sas sowieso. En wie weet sneakt er nog wel iemand spontaan tussendoor. Goh, zo wordt het wel heel echt allemaal.

Sterkte voor iedereen met een minder fijn humeur...

Die mini's zijn inderdaad handig. En volop te verkrijgen nu met de vakantie voor de deur. Ideaal.

Jullie hebben het trouwens over noodweer, maar hier niks geen regen/onweer gehad hoor! Ook las ik op andere topics dat het vandaag al flink heeft gespookt in bepaalde delen van Nederland, maar ik zat tot net nog lekker in de zon. Nu is het een beetje bewolkt, dus het kan maar zo omslaan...

Blog, oma heeft jullie dan wel luid en duidelijk laten weten dat ze is gearriveerd. Fijn soms, zulke humor.

Quintie, hoe is het nu?

Ik heb net even een uur op de bank gelegen, maar het blijft zo vervelend voelen in mijn buik. Het blijft rommelig, maar het meeste last heb ik nu toch van mijn middenrif. Herkenbaar voor iemand? (Misschien een typisch 'als het einde van de zwangerschap nadert' kwaaltje?) Als ik ga zitten (in de auto bijvoorbeeld) doet het gewoon %#@! zeer... Maar waar dat nou aan ligt?
Jane: goed dat je het even laat nakijken. Ik duim voor je dat er niets aan de hand is! En dat de diarree snel weg is en je je weer wat fitter voelt.

Blog: fijn dat de begravenis mooi was. En moest wel lachen om jullie opmerking "oma is gearriveerd" bij het onweer.

Hier trouwens helemaal geen onweer, zelfs geen regen. Vanmorgen een paar druppels maar verder niets. Lijkt me wel schrikken Jojon, gelukkig dat er geen brand of zo is uitgebroken.

Sas: fijn dat je even weer naar huis mag, hopelijk zet het nu gewoon snel door. Anders wordt het maandag een keizersnee?

Hier vanmorgen net als Ring een rondje kruidvat gedaan, even wat voorraad ingeslagen. Ziekenhuistas staat helemaal klaar. Ik heb ook dat ik me rustiger voel als het maar klaar staat en heb nu de tijd om elke dag een beetje zo aan te rommelen.

Jojon: jij dus waarschijnlijk ook volgende week ingeleid. Hopelijk lukt het! Ik zal voor je duimen.
Ik zat ook al te denken dat dan volgende week waarschijnlijk minimaal 3 baby's erbij komen. Dan gaat het wel ineens snel. En dan nog een aantal dames die al over de 37 weken zijn, dus ook elk moment aan de beurt kunnen zijn.

Ring: middenrif pijn komt me niet bekend voor. Klinkt niet fijn in elk geval.
hallo!

ik word GEK van mezelf. ik kan gewoon niks meer. ben bekaf de hele dag, kan gewoon niks meer en voel me enorm opgesloten in mijn huis. Mijn moeder is er nu om me te helpen met van die klussen die ik al heel lang wil doen, maar nu gewoon niet meer kan. speelgoedkast uitruimen, rotzooi op kamer van de jongens enzo. heel fijn natuurlijk, maar ik moet gewoon even kunnen slapen ofzo en dat lukt dan net niet. heb net een huilend smsje gestuurd naar vriendlief of ie alsjeblieft op tijd naar huis kan komen.. zou ie doen.

heb dus het idee dat ik de hele dag op mijn kont zit, en alleen maar vanaf de bank roep wat iedereen moet doen..

Jane: hoe was het in het ziekenhuis?

sas: spannend! gata vast snel gebeuren!

rest: veel sterkte iedereen met de laatste loodjes..
MissBR: dikke knuf voor jou! Kun je niet even van huis wisselen met je moeder, dus zij bij jouw kinderen en jij bij haar in het logeerbed? Of kun je even bij je lieve buurvrouw uitrusten? Of misschien kan je vriend straks de kids meenemen voor het eten, even naar de Mac ofzo, zodat jij even rustig alleen thuis bent en even niks hoeft.

Wel fijn dat je moeder er nu is (had je een paar weken geleden niet durven te hopen toch?!)

Sterkte!
Jeetje Quintie wat een verdrietig verhaal over je jochie!! Bah.

Zoveel pijn alsnog, hoop dat hij snel weer herstelt!

Sas, meiske, wat een narigheid en wat een gedoe!! Blij wat van je te lezen. Hoop dat de kleine boef zich nog weer ff rustig houdt en nog ff wacht met zijn weg naar buiten zoeken. Maar zijn moeder ook niet meer z'on pijn bezorgd.

Hier gaat het nog niet goed. Baal als een stekker. Het is de laatste week voor mijn verlof, woensdag volgende week gaat het in. Ik had gewoon lekker rustig willen afsluiten en met een middagje gebak gedag willen zeggen. Maar ipv dat ben ik ziek thuis. Mijn mond vol met die blaasjes, aan de vreselijke dunne en volgens mij komt het door die kloterige antibiotica. Morgen iig de uitslag van de urine op kweek en dan ga ik ook vragen of die kuur mag stoppen of wellicht iets korter, anders moet ik hem 10 dagen blijven doorslikken. Toch niet normaal?
Een hele hoop dames hebben hier geloof ik een knuffel nodig!

Ik doe ff geen poppetje want dan roep ik absoluut weer een pagina error op me af! Maar bij deze voor alle dames, die hem nodig hebben": een knuffel!
Miss BR: shake hands. Alsof ik zelf jouw stukje tekst had geschreven. Ik ben het zó zat dat ik niks kan terwijl er nog zoveel moet gebeuren Zus komt elke ochtend als de kids naar school zijn heel lief het nieuwe huis helpen schoonmaken en ik rommel dan ook wat mee terwijl zij roept dat ik moet gaan zitten maar in het tijdelijke huis kom ik tot niks. Na zo'n ochtend ben ik zó gesloopt dat ik naar bed moet. M'n handen worden ook steeds pijnlijker van al dat vocht, om het maar eens niet over m'n voeten te hebben. En die buik... vanochtend vroeg een grapjurk of het een drieling was. Lachen hoor. (not) Ik mag dan misschien wel stralend op de laatste foto op hyves staan, zo voel ik me allerminst. De was zit al 3 dagen in de droger omdat ik te beroerd ben om naar boven te lopen en 'm op te vouwen, ik moet eigenlijk een nieuwe was draaien en oh ja, daar is nog het detail van het inpakken van de dozen en het reserveren van de verhuiswagen (net geregeld) voor zaterdag. Ik word echt gek van mezelf. Kan moeilijk van vriend verwachten dat hij dat ook nog allemaal doet.

Quintie: dat arme jochie! Ik ga al bijna huilen als ik het lees, laat staan als ik ernaast zou staan...

Onweer hebben we hier niet gehad. Vanochtend een beetje regen maar inmiddels is het alweer uren mooi weer en heb ik dus ook in het zonnetje gezeten om wakker te worden na middagdut. Kan me voorstellen dat je je dood geschrokken bent van die blikseminslag Jojon! En Blog: humor!

Ik hoop dat de zieken allemaal snel opknappen. Jane, was de CTG goed?

Nou ja, voor iedereen want volgens mij hebben we dat nodig.
Wat vervelend zeg, dat jullie zo weinig puf hebben. Pippa en MissBR: voel je niet schuldig. Probeer een beetje uit te rusten (zo nodig tussendoor).

Pippa, valt er nou niks te doen aan dat vocht? Ik vind het best krom dat ze bij oudere mensen die 'overvuld zijn' bijvoorbeeld klaar staan met ziekenhuis opname, vochtafdrijvende medicijnen via infusen en zwachtelen/steunkousen. Terwijl je als zwangere maar gewoon je ellende moet uitzitten.

Heb je wel oefeningen gehad om het iets te verlichten? Op yoga hebben de partners bijvoorbeeld de voeten en benen leren masseren. En we liggen ook elke les met de benen omhoog tegen de muur. Voelt heerlijk, vind ik. Maar ja, anderen vinden het misschien minder geslaagd...

Nog even, dan ben je er vanaf.

Jojon, even iets anders... Sinds ik zoveel op het forum rond hang in vooral nutteloze topics (haha) kom ik steeds 'Zonneschijntje' tegen die dezelfde avatar heeft als jij hebt. Elke keer denk ik: 'hee dat is Jojon... O nee, toch niet!' Suf he?

Nog steeds geen noodweer hier. Het blijft zonnig en droog!
Pippa, das natuurlijk ook niet niks zo'n verhuizing in dit stadium van je zwangerschap. Daar zou ik ook ontzettend moe en chagarijnig van worden. Ik neem mij per dag wat kleine dingetjes voor, bijv. half uurtje zwemmen, twee wasjes draaien, beetje strijken, boodschappen voor het avondeten doen en als ik nog zin/tijd heb nog wat anders. En daarnaast vooral relaxen door ff op bank of in zon te liggen en te lezen. Maar das voor jou natuurlijk niet echt mogelijk. Veel sterkte met alles!

Hier trouwens ook geen onweer, of tenminste niks van gemerkt dan...

Jane, hoe was het in ziekenhuis?

Sas, spannend bij jou.

Ik duik weer even de tuin in, heerlijk hoor... Precies goede temperatuur, ook niet te heet gelukkig.

P.S. Ik weet niet meer precies op wie ik wel of niet al had gereageerd, maar als ik terug 'blader' loopt het forum vast....
Jane, meld je even, ben erg benieuwd of alles wel goed is!!! Duurt wel lang voordat je terugbent namelijk, ze hebben je toch niet gehouden daar hoop ik.

Pippa: oh wat zul jij blij zijn als volgende week die verhuizing achter de rug is joh. Kan het me zó voorstellen dat je zoveel wil doen maar dat het gewoon niet lukt. En dat je jezelf dan in de weg zit. Aftellen!!!

Watever: hoop dat je nog wat hebt gehad aan die smeerseltjes voor in je mond!

Ring: iemand met dezelfde avatar als ik? ik zou bijna zelf een andere nemen maar goed, vooruit dan maar.

Dochter ligt hier alweer bijna een half uur in bed, die is helemaal gesloopt na een dagje op de creche. (En ik ben gesloopt na die twee uurtjes met haar vanaf dat ze thuis is tot ze in bed ligt.) Heb vanmiddag een cake gebakken en hij is me toch goed gelukt, mjammie!!! Lekker kopje thee erbij... En morgen gaat manlief pannenkoeken bakken heeft hij net beloofd. Heel stom, de eerste maanden was ik zo misselijk dat ik hem verbood om pannenkoeken te bakken ivm de geur in huis, en nu kan ik het wel iedere week eten, heerlijk! Met kaas en spek of met appel en rozijnen, kan me er nu al op verheugen!!!
Pipa en MissBR: Niet leuk om je zo te voelen.

Wat vind de verloskundige van dat vocht Pipa? Ik heb het idee dat het bij jou wel extreem is en dat lijkt me toch niet de bedoeling?

Ik heb hetzelfde probleem als maria, telkens als ik iets wil terugzoeken of zo dan loopt dat KL*TE forum vast.

Nog geen nieuws weer van Jane, hopelijk is alles goed.

Quintie: volgens mij heb ik nog niet op jouw verhaal gereageerd, maar wat ontzettend sneu van je mannetje. Ik zou er zelf ook bij gaan janken hoor. Hopelijk gaat het snel beter.
Ben ik weer !

Sorry, sorry, sorry voor de late melding. Alles was gelukkig goed !!! Ik heb 2 uur aan de CTG gelegen (had een boek meegenomen ) en het hartje klonk prima. Vanmiddag begonnen de bewegingen in de buik ook weer wat toe te nemen, pffff.

Het ventje ligt met het koppie schuin naar beneden, maar niet in het bekken. Hij ligt verder heel gek: met z'n ruggegraat helemaal bovenin en de benen in m'n linkerzij. Maar geen zorgen over de bevalling. Dit schijnt tijdens de weeën nog goed te kunnen komen. I hope so !!!

Ik heb vandaag meer last gehad van mijn diarree. Sjemig, ik ben wel 25x naar de plee geweest vandaag.... Vanmiddag op bed gelegen met vreselijke darmkrampen en nu lijk ik iets op te knappen. Nu lekker met een beker verse muntthee met honing op de bank, mmmmm.

M'n vriend is sporten, dus ik stond er vanmiddag en vanavond alleen voor met Laura . Ze ligt nu op bed. Ik heb 'er voor 't eerst Byte-x op de duimen gesmeerd om het duimzuigen tegen te gaan. Het zal mij benieuwen !!! Ik hoor haar nu niet. Volgens mij ligt ze gewoon met die vieze duim in haar mond .

Ik ga zo even bijlezen, want er is weer vreselijk veel geschreven vandaag, volgens mij !

Tot zo.
What matters most is how you see yourself
Pippa en MissBR: Niet leuk om je zo te voelen. Pippa: wat een lieve zus heb jij, zeg! Ik zou nu ook echt niet aan verhuizen moeten denken, zeg! Jakkes! Ik ben idd, net als Maria, al moe van een paar boodschappen en een beetje koken enzo.
quote:Jane 1973 schreef op 16 juni 2009 @ 19:37:

Ben ik weer !

Alles was gelukkig goed !!! Ik heb 2 uur aan de CTG gelegen (had een boek meegenomen ) en het hartje klonk prima.

Goed zo! Fijn dat de bewegingen in je buik ook alweer wat toenemen!
quote:Wyfke schreef op 16 juni 2009 @ 13:30:

[...]

Dat klinkt erg bekend! Gelukkig maar dat wij tweeën niet samen in een huis zitten, dat zou een ware catfight worden ha ha ha Voel jij je diep in jezelf ook al zo vreselijk als je zo'n boze dag hebt? Het is soms net of m'n ware ik ergens in een coconnetje verstopt zit en er niet uit durft te komen omdat de bitch hard om zich heen aan het slaan is Ooohhh ik voel me dan echt vreselijk. Echt zo, niet mezelf en ik hoop dan van harte dat hij nog wel mijn lieve kant kan herinneren, dat hij nog weet op wie hij verliefd is geworden en waarom. We kennen elkaar in aug pas 3 jaar waarvan ik dus nu bijna 2 x 9 mnd een heks (zwnager) ben geweest. Leuk zeg voor hem. Maar ik kan het niet helpen, echt niet, ik doe mijn best maar ontplof af en toe. Ik zeg wel altijd sorry en probeer op mijn goede momenten extra lief te zijn maar het moet voor hem ook zeker niet makkelijk zijn. We hebben het er wel over en dan zegt hij dat hij natuurlijk nog van me houdt maar soms twijfel ik. Hoe kan hij nou van zon iemand blijven houden. Zucht....lastig dilemma.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
ja pippa, dat van die droger is zooooo herkenbaar! moet ik twee trappen voor op, dus dat is gewoon onmogelijk. zodra ik daar voor een andere reden toch moet zijn (oudste zoon slaapt op zolder) zet ik gauw een wasje aan en haal de andere uit de droger, anders komt het er dus niet van. ben gewoon lamlendig van het niksdoen en ben ook jaloers op vriendlief die wel even snel ergens heen kan en nog gewoon zijn eigen dingen kan blijven doen.. (heel kinderachtig)

ik kan wel janken gewoon als ik bedenk dat ik nog minimaal 3 weken moet. bleh!

jane: heel fijn dat alles goed was. is toch een geruststelling!

ga nu even kopje thee drinken. vriendlief weer thuis gelukkig (en meteen heel lief alles gedaan)..straks nog even in bad, dat helpt altijd wel..fijne avond allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven