* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Mijn vader is de laatste weken al twee keer opgenomen in het ziekenhuis wegens hoge bloeddruk (235), eenmaal zelfs met de ambulance afgevoerd omdat de huisarts onvoldoende polsslag voelde. Ik zit ook vaak te piekeren of hij het allemaal nog wel gaat meemaken...

Ik twijfel soms ook of het nou zo verstandig is om de bruiloft een jaartje uit te stellen, want papa moet er wel bij zijn hoor! En nou ben ik m'n verlovingsring ook nog kwijtgeraakt...

Misschien is piekeren en twijfelen dan wel mijn zwangerschapskwaal, heb ik er toch een! Normaal ben ik altijd zo zelfverzekerd en goed in het doorhakken van knopen...
Uitslag is er. Kans van 1 op 5000. Yeahhhhh betere en lagere uitslag kunnen ze niet geven zei ze.

De roze wolk wordt hier steeds groter

(wat op zich voor mij helemaal nieuw is, zon roze wolk, die had ik vorige zw helaas niet, ja misschien een heel piepkleintje in het begin, daarna waren ze voornamelijk zwart)
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Sorry door alle niet zo leuke berichten (knuffel ook voor Engelbengel) kom ik aanzetten met mijn vrolijke gedrag. Kan er niks aan doen hoor meiden, maar ben echt blij.
Chica, wat een goede uitslag !!!

Mijn echoscopiste vertelde iets over een andere schaal die ze tegenwoordig hanteren (anders dan in 2007), waardoor je goed zit als het >200 punten is. Ik ben benieuwd, ik hoor het volgende week maandag.

Stoer dat je trouwens nog geskied hebt met de zwangerschap. Kreeg je geen commentaar? Ik heb vorige week heel even geschaatst, maar mijn moeder verbood het me absoluut. Toen ik googlede (schrijf je dat zo?) las ik ook dat je beter niet meer kunt skieën of schaatsen na de 3 maanden. Maar ik wil zelf ook nog een keer schaatsen !!!

Quintie, gecondoleerd met het verlies van je oop *knuffel*.

Erg om hem nu te moeten verliezen, net nu jij een kleintje op de wereld gaat zetten. Heel erg dat hij dat niet meer mee kan maken. En je zit ook nog met je werk, echt klote !!! Ik hoop dat de toekomst er snel weer wat rooskleuriger uit gaat zien !

Engelbengel, wat erg dat je vaders gezondheid zo slecht is. Ik kan me voorstellen dat dat zwaar op je drukt. Moeilijk voor je. Ook om te beslissen wat je moet doen qua trouwdatum. Maar aan de andere kant moet je zo'n trouwdag ook zelf aankunnen hè?

Jojon, wat vervelend dat jouw gezondheid nog niet zo lekker gaat. Wel goed dat je afspraken hebt over minder/flexibeler werken. Hoop dat het goed bevalt !

MissBR, grappig, ik heb ook al een aardige buik sinds ik 8 weken zwanger ben. Ik loop nu ook al zeker 4 weken volledig in positiekleding, omdat ik geen gewone kleren meer pas. Ach, ik vind het ook wel leuk om met m'n buikkie te pronken, hihi.

Mardjen: wat ben je ook alweer aan het verbouwen? Wel goed dat je het nu doet. Wij zijn bij de vorige zwangerschap aan het verbouwen geslagen toen ik al met verlof was. De aannemer was nog geen 3 dagen weg toen ik beviel, hihi.

Maria, hoe is het met je keel?

Watever, wat knap dat je bent gestopt met roken. Echt goed hoor !!!

Dufty, leuk om even van je te lezen. Wilde je al bijna uit het schema halen, hahaha.

Ik snap wel dat je het schrijven veel werk vind. Ik ervaar dat ook zo. Ik heb er gewoon niet altijd tijd voor of puf voor.

Sas, wat klinkt dat gezellig dat je je kindje op de slee naar school brengt !

Meis, nog welkom terug. Vertel even wat meer over hoe het was.

South, balen dat je nog zo misselijk bent. Ik heb helaas geen tips, want ik ben nooit misselijk geweest. Heb je al zo'n wit drankje via de huisarts gekregen? Dat schijnt goed te helpen.

Wyfke, vandaag heb jij de termijnecho toch? Spannend. Laat je even weten hoe het was?

Hoe is met je kindje?

Sorry dat ik niet op iedereen reageer hoor. Dat is bijna niet te doen.

Ik ben nog steeds ziek thuis, maar nu door bekkeninstabiliteit. Ik zou gisteren weer aan het werk gaan, maar ik heb gisternacht bijna niet geslapen van de bekkenpijn. Ik lig dus sinds gisteren de hele dag plat op bed. Ik hoop dat het hiermee beter gaat, want ik denk dat ik afgelopen weekend toch weer teveel getild en gebukt heb. Ik ga vandaag ook maar de ARBO-arts inschakelen, ik kan maar beter zelf het initiatief nemen, lijkt me, hahaha.

En..... ik denk dat ik gisteravond de kleine gevoeld heb. Ik heb al een paar keer dat idee gehad, maar ik gooide het toch maar op lucht in mijn darmen (ofzoiets). Maar toen ik gisteravond op de bank lag, voelde ik echt een kriebelig 'aaitje' aan de binnenkant van mijn buik. Aan de rechterkant. Heel apart, volgens mij is dat toch echt de baby geweest. De vorige keer voelde ik het kindje bij 16,5 week en nu dus bij 14,5 week. Maar ik weet nu beter hoe het voelt en waar ik op moet letten.

Hebben jullie al zoiets gevoeld?

Ik ga zo maar weer eens in de benen om een boterham te smeren.

Succes met de kou !
@Quintie, gecondoleerd met het verlies van je opa, wat een verdrietig berichtje...

@Jojon, zo te lezen heb je problemen met je gezondheid, wil je daar iets meer over vertellen? Ben je onder behandeling van een gyn.?

Ik ben zelf onder behandeling van een gyn. en een VK, maar moet de VK helaas opzeggen. In het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben is het niet meer gebruikelijk als je een medische indicatie hebt ook nog een verloskundige te bezoeken. Vind ik wel jammer, want ik voel me bij een VK veel minder medisch. In ieder geval heb ik een medische indicatie vanwege een traagwerkende schildklier (die wel onder controle is, maar toch) en een hoge bloeddruk (die ook onder controle is, maar toch :-) Ik voel me een beetje een bejaarde met een nieuwe heup zo af en toe, als ik naar al mijn kwalen kijk...
quote:Jane 1973 schreef op 06 januari 2009 @ 12:52:

Sorry dat ik niet op iedereen reageer hoor. Dat is bijna niet te doen.

Haha, je reageert zo ongeveer op iedereen en dan zo'n tekst? Ik snap niet dat het je lukt! Mij lukt het in ieder geval niet, ik kan niet onthouden wie wat meemaakt. Vroege zwangerschapsdementie misschien, maar ik merk dat ik het best vermoeiend vind om bij te lezen en te reageren.

Maar: voor Quintie en Jojon en wat fijn dat Chica op een roze wolk zit!

Wij hadden vanochtend onze extra echo. De bel op de navelstreng was weg, zoals het hoort en verder was duidelijk dat de hersentjes erin zitten, het hoofd, rug en buik gesloten zijn, hartje doet het nog steeds (wat een geweldig geluid blijft dat toch) en het neusbeentje was ook goed zichtbaar. Toen ik op verzoek hoestte werd ie wakker en was ie heel beweeglijk. Tot ergenis van de stagiaire die daarna haar ding moest doen, hahaha. Volgens mij had ie gewoon de hik. Vandaag precies 13 weken volgens de kalender. Hij was keurig gegroeid want vorige keer was hij eigenlijk 1 dag minder oud dan volgens de kalender, en vandaag was ie op basis van de meting (7 cm) juist een dag ouder. We houden het dus op 13 weken rond. De echoscopiste heeft niks gezegd over jongen of meisje en we hebben er ook niet naar gevraagd (niet eens aan gedacht...) hoewel m'n vriend toen we naar buiten liepen opeens zei dat ie zeker wist dat het een jongen is. Nou ja, dat weten we half februari als we de uitslag van de punctie krijgen. Ik moet zeggen dat deze echo en de positieve teksten van de echoscopiste me wel gerust gesteld hebben. Ik had nog steeds het gevoel dat het misschien wel eens niet goed zou kunnen zijn. (heeft nog iemand dat?)

Tot zover dit ego-berichtje, ik moet rennen naar een afspraak!
Engelbengel: wat vervelend dat je vader zo'n slechte gezondheid heeft. Loopt hij hier al langer mee of komt het nu ineens zo opzetten? Kan me voorstellen dat je je vader bij je bruiloft wil hebben, maar probeer niet te veel op de zaken voorruit te lopen.

Chica: super zo'n goed uitslag.

Dufty: ik vind het soms ook lastig hoor, schrijf ook op een ander forum en een hyves groep en soms komt het er gewoon niet van.

Vannacht gelukkig een keer weer heerlijk geslapen, met maar 1 keer plaspauze om 3 uur. Ben nu dus wel een beetje fitter gelukkig.

Jane: ik heb ook het idee dat ik af en toe wat voel, maar het is nog wel erg vaag. Kan niet wachten tot ik dat gevoel weer heb straks. Padaboy was altijd 's avonds heerlijk actief, vond dat helemaal geweldig. Heb hem toen met 14 weken ook al gevoeld, maar dacht toen dat het vast iets anders was omdat het zo vroeg was voor een eerste zwangerschap, maar achteraf weet ik wel zeker dat het zo was.
Dufty, ik snap dat je het niet leuk vind om bij de gyn. te lopen. Je voelt je dan een speciale zwangere hè?

Pippa, fijn dat je weer een goed echo had !!

Mooi hè, zo'n 13 weken echo.

Knap dat je vriend zo goed echo's kan 'lezen' .

Pada, grappig dat jij ook af en toe dat vage gevoel van beweging voelt. Heb ik dus ook. Ik kan het nog niet met zekerheid zeggen dat het kindje is. Maar gisteravond was toch echt anders, dat weet ik bijna zeker.

Heerlijk om je kindje te voelen hè? Dat vond ik het allermooiste aan de zwangerschap (behalve die keiharde trappen tegen je ribben op het laatst ).
He Pippa, onze berichten hebben elkaar gekruist. Wat super dat de echo goed was en de bel nu weg. Ik heb elke keer vlak voor de echo dat ik weer ga twijfelen. Nu dus ook weer, donderdag weer een echo en dan denk ik: stel dat..... Volgens mij blijft dat altijd wel een beetje.

Jane: ik vond dat ook helemaal geweldig, en heb nooit echt trappen tegen mijn ribben of zo gehad (gelukkig).
Dat lijkt me leuk als je het kindje voelt bewegen! Snel al. Ik ben nu 14,5 weken, maar het zal waarschijnlijk nog wel even duren voor ik wat ga voelen...

Engelbengel, wat naar dat jouw vader ook al met z'n gezondheid tobt. Ik herken je gevoel, voor mij is het ook spannend hoe het gaat lopen met m'n vader. Kanker is wat dat betreft een onvoorspelbare ziekte, je kan er niks over zeggen. Dikke knuffel voor jou.

Chica, mooi zeg, zo'n goede uitslag.

Jojon, wat fijn dat je zo'n goede echo had. Jammer dat het zo slordig gaat met de internist...
Quintie gecondoleerd! Wat naar voor je.

Mijn echo ging vandaag bijna niet door want ik werd me gister toch grieperig....gelukkig voelde ik me vanochtend wel goed genoeg om het huis even uit te gaan. De echo was heel duidelijk. Het kindje heeft de neus van m'n vriend ha ha. Het lag er heel rustig bij en zwaaide af en toe even. Mijn dochter had het rond die tijd een stuk drukker, die buitelde en sprong alle kanten op tijdens de eerste echo. Maar goed, voor zover ze konden zien zag alles er goed uit. Heb wel drie fotootjes meegekregen.

Nou, ik ga weer even verder uitzieken. Onze dochter is ook nog steeds ziek. Ze heeft geen koorts meer en begint ook alweer wat te eten, maar ze is nog steeds erg jengelig en snotterig.

PS Kan iemand mij nog uitleggen hoe ik in rood kan typen want ik heb vast binnenkort weer informatie voor de tabel!
Hoi!

Wyfke en Padababa wat fijn dat de echo's goed waren. Een heerlijk gevoel toch, helemaal omdat ze met deze zw.schapsduur al zo veel kunnen controleren.

Jane en Padababa: ook ik heb sinds het weekend het gevoel dat ik het kruimeltje af en toe voel kriebelen. Had eigenlijk het gevoel dat het nog helemaal niet kon, maar vk zei gisteren dat het soms wel voorkomt al zo vroeg. Ik voel het m.n. 's avonds in bed na het douchen of zoals nu, als ik na een druk uurtje even rustig zit. Het zal vast wel duidelijker worden de komende weken. En voor we er erg in hebben lopen we hier te klagen over die harde schoppen tegen onze ribben! Bij vorige zw.schap voelde ik dochter bij zo'n 17 wkn. Laat in de zw.schap voelde ik haar bijna nooit meer waardoor ik toen veel extra echo's en ctg's gehad heb. (bij de bevalling bleek dat ze bijna geen vruchtwater meer had, dat is bij al die echo's in de weken daarvoor nooit opgevallen....)

Hier ook al een behoorlijke buik, ondanks dat ik flink afgevallen ben de afgelopen weken. Heb idd al zo'n maand positiekleding aan en niet omdat ik het zo leuk vind, maar omdat het echt nodig is. Mensen zijn echt verbaasd als ze vragen hoe lang ik al zwanger ben en dan horen dat het pas 3 mnd is. Bij dochter groeide buik op een gegeven moment in het begin ook enorm, maar had op het laatst toch geen extreem grote buik en ook geen zwaar kind, gewoon 7 pond. Dus het zegt toch niet alles.

Pffft, net ruim twee uur vertraging gehad met de trein, ben dus echt nog amused. Het was zó koud op het perron! Uiteindelijk via een enorme omweg gelukkig dan toch thuis gekomen. Maar denk maar niet dat je als zwangere dan mag zitten in de trein hoor. Dus hoewel dit m'n eerste "kortere" werkdag was, ben ik uiteindelijk toch veel later thuis dan normaal. Maar goed, ik ben er in ieder geval.

Vandaag contact gehad met de internist, jaja het is er dan toch van gekomen. Kort gezegd functioneert mijn schildklier juist extra goed, d.w.z. het scheidt de goede hoeveelheid stoffen uit, alleen dit doet hij zonder het stofje dat dit zou moeten regelen, dat is dus bijna onvindbaar in mijn bloed. Het blijkt dat mijn lichaam antistoffen tegen dat stofje aanmaakt, wat wrsch door een soort autoimmuunziekte wordt veroorzaakt.

Het is eigenlijk bijzonder dat ik hiermee spontaan zo snel zwanger ben geraakt. Dat zie ik dus als dikke mazzel en geluk! Verder geen grote paniek omdat ik er zelf geen klachten van heb, vaak is dus dit wel het geval (welke klachten heb ik eigenlijk niet gevraagd.)

Voor de zwangerschap komt het er op neer dat het wel goed gecontroleerd moet worden. Ik moet nu naar het kinderziekenhuis naar een soort gecombineerde poli van een endocrinoloog (=soort internist) en gyneacoloog. Die bespreken dan tesamen hoe en wat verder.

Eerste afspraak staat voor 13-1 bij de internist en 19-1 bij de gyn. Normaal twee afspraken tegelijk maar omdat het nu op zo'n korte termijn was zijn het twee losse afspraken. Mij maakt het allemaal niet uit, ben allang blij dat ik meer duidelijkheid heb en dat ik zo snel al terecht kan daar.

Voorlopig mag ik ook nog bij de verloskundige blijven, later in de zw.schap zal dan worden bepaald of dat kan blijven of dat de gyn. het helemaal overneemt.

Voor iedereen: fijne avond en geniet van de groeiende buiken!
Jippie, hier ook een goede uitslag van de combitest (1:2800). Hoewel het geen garanties geeft, stelt het wel een beetje gerust.
Jane wat een goed nieuws, gefeliciteerd met de goede uitslag!
Jane: Ook al zon super uitslag. Lekker gevoel toch. Nee het geeft geen 100% garanties maar het geeft wel aan dat de kans erop heel klein is. Lekker hoor, dus jij ook genieten nu.

Jojon: Hmm is dat nieuws nou goed of niet? Volgens mij is het dus minder erg als je vermoed had of juist niet? Wat een heerlijke en zalige dubbele mazzel is deze zw voor jou. Is er nu nog extra risico voor de kleine? En verwacht jij nog extra klachten?

Wyfke: Ook voor jou dus eindelijk de heerlijke visuele bevestiging. Die van mij was ook lekker aan het slapen, tot ik de longen uit mijn lijf hoestte, haha dat was grappig om te zien hoe die dan heen en weer buitelde. En de neus van je vriend, is dat positief of niet? Jij nog heel veel beterschap en natuurlijk ook voor je dochter. Met mij gaat het iets beter, ik proef weer wat en mijn keel is iets beter. Hoesten daarentegen is alleen maar erger geworden.

Pada: Ik voel nog niks. Tenminste dat denk ik want het zijn volgens mij mijn darmen. Het zou ook nog wel erg vroeg zijn, maar soms twijfel ik wel eens.

Pippa: wat fijn dat de bel weg is. Is toch een lekker gevoel. Ik heb trouwens het hartje nog niet gehoord. De echo mevrouw zegt dat dit voor 14 weken nog niet goed voor het hartje is. Wist ik ook niet, het gaat om het vastzetten van de toonhoogte op het hartje en daar zijn de meningen nog over verdeeld of dat goed is of niet. Daarom kiezen ze het zekere voor het onzekere. Dat verhaal had ik nog nooit gehoord. Klinkt dat bij iemand bekend in de oren?
quote:Chica34 schreef op 06 januari 2009 @ 19:36:

Jojon: Hmm is dat nieuws nou goed of niet? Volgens mij is het dus minder erg als je vermoed had of juist niet? Wat een heerlijke en zalige dubbele mazzel is deze zw voor jou. Is er nu nog extra risico voor de kleine? En verwacht jij nog extra klachten?

Lief dat je ernaar vraagt. Tsja, wat is goed nieuws en wat niet. Ik was allang blij dat er eindelijk nieuws was! Maar ik ervaar het toch wel als goed nieuws. Er is geen directe dreiging voor mij of ons kruimeltje, en ook geen medicijnen nodig vooralsnog. Voor het kleintje kan het vanaf zo'n zes maanden een geringe groeiachterstand veroorzaken, dus extra echo's om dat in de gaten te houden. Voor mij kan dit gedoe een hoge bloeddruk veroorzaken later in de zwangerschap. Omdat ik bij de vorige zwangerschap vanaf 36 wkn heel veel controles kreeg ivm hoge bloeddruk en het niet goed meer voelen van het kleintje, bij 37 wkn werd opgenomen met dreigende zw.schapsvergiftiging en vanaf dat moment verplichte bedrust kreeg tot aan de bevalling bij 39 wkn, is het dus erg belangrijk dat het héél goed wordt gecontroleerd. M'n bloeddruk was nu al bij de controles een beetje aan de hoge kant en moet echt niet te hoog worden.

Een hoge bloeddruk en een kindje wat niet goed genoeg groeit, zou kunnen gaan betekenen dat ik al vroeger in de zwangerschap extra veel rust zou moeten gaan nemen. Wat op zich voor mijn bekken best een goed idee is.

Ach, we zien het wel.

Het is weer een heel verhaal geworden. Hoewel ik er best nuchter onder ben, merk ik toch wel dat ik er stiekem heel veel mee bezig ben eigenlijk.
even snel.....

kreeg vanmiddag uitslag 1 op 760! en die uitslag was goed zei ze..

Maar vind dat wel even anders klinken als 1 op 5000 of 1 op 2800! Huh?!? Iemand anders nog uitslagen?

Morgen lees ik weer bij! X
1 op 760 is ook prima, geen verhoogd risico dus. Pas als je minder dan 200 hebt, heb je een verhoogd risico. Maar ik snap wel dat je het anders vind klinken. Dat had ik al met mijn uitslag vergeleken bij Chica... Maar hey, 1 op 760 is echt een kleine kans hoor !!! Don't worry. En garanties krijg je toch niet.
Maak je geen zorgen ik heb 1 op 625.....

De nekplooi was beter dan gemiddeld, maar mijn bloed dus duidelijk slechter... Maar ja... ik heb zelf ook een hartafwijking (die waarschijnlijk in mijn chromosomen zit, maar tot nu toe absoluut niet gevaarlijk is), dus wat wil ik nou eigenlijk...

Nou ja... ik weet wel wat ik wil: een gezond kindje en het liefst een uitslag van 1 op 5000.... hmmmm
Fijn dat iedereen hier van die goede uitslagen voor de nekplooimeting krijgt.

Jojon: Kan me voorstellen dat je er toch wel veel mee bezig bent. Ze houden je niet voor niets in de gaten, maar fijn dat er nu geen medicijnen nodig zijn en geen direct risico is voor jullie beiden. En het wordt nu in de gaten gehouden gelukkig.

Ik had trouwens de vorige keer op het laatst ook een verhoogde bloeddruk en nu ook al aan de hoge kant. De gyn zei de vorige keer dat als het bij deze controle weer hoger was ik medicatie zou krijgen alvast.
Oh jee ik hoop niet dat mijn uitslag jullie nu ongerust gaat maken. Voel me bijna schuldig. Dat was nou niet de bedoeling van het hele geheel hoor.

En South en Sas, het is zoals Jane zegt. Jullie uitslagen zijn ook erg goed en jullie hebben dus een zeer grote kans op een gezond kindje. Net zon grote kans als al die andere meiden die hier zwanger zijn en geen test hebben laten doen.En ik weet bijna zeker dat al onze kindjes straks gezond ter wereld komen.
Wauw! Iedereen met een goede nekplooimeting: gefeliciteerd!
Mijn test was nu al 3 weken geleden en ik heb nog steeds geen uitslag (ze hebben toen bloed geprikt). Hopelijk vandaag of morgen, anders ga ik maar eens bellen.

De andere dames, allemaal gefeliciteerd met de goede uitslagen.

Quintie, gecondoleerd en Engelbengel, ik hoop dat het snel wat beter gaat met je vader.

Ik ben nu 15 weken en 1 kilo aangekomen, draag geen zw kleding maar draag ook vooral leggings en jurkjes... lekker makkelijk en zit nu wel lekkerder dan spijkerbroeken enzo.

Zelf zie ik wel dat mijn buik dikker is, maar de omgeving ziet weinig, nu heb ik van nature ook weinig buik.. dus het extra is ook makkelijk te zien als een kerstkilotje.

Vorige keer had ik ook geen enorme buik, maar ik ben dan ook lang (1.85) en de kleine had zich goed verstopt.
quote:Chica34 schreef op 06 januari 2009 @ 19:36:

Pada: Ik voel nog niks. Tenminste dat denk ik want het zijn volgens mij mijn darmen. Het zou ook nog wel erg vroeg zijn, maar soms twijfel ik wel eens.

Pippa: wat fijn dat de bel weg is. Is toch een lekker gevoel. Ik heb trouwens het hartje nog niet gehoord. De echo mevrouw zegt dat dit voor 14 weken nog niet goed voor het hartje is. Wist ik ook niet, het gaat om het vastzetten van de toonhoogte op het hartje en daar zijn de meningen nog over verdeeld of dat goed is of niet. Daarom kiezen ze het zekere voor het onzekere. Dat verhaal had ik nog nooit gehoord. Klinkt dat bij iemand bekend in de oren?

Hè? Dat heb ik nog nooit gehoord! Ze hebben bij mij beide keren het hartje laten horen en dat zouden ze toch niet doen als het slecht was? Aan de andere kant heb ik ooit wel eens gelezen dat veel echo's per definitie een slechte invloed zouden hebben op de ontwikkeling, misschien ligt de stelling mbt het geluid van het hartje in het verlengde daarvan? Het is wel al een tijd geleden dat ik dit las trouwens, als het écht zo zou zijn dan was er inmiddels wel meer bekend geweest neem ik aan... En dan zouden ze zeker in de VS waar ze elkaar voor de rechter slepen om niets al gestopt zijn met echo's. Toch?

Ik voelde trouwens gisteravond toen ik in bed lag ook een raar gebubbel in m'n buik. Nou lijkt 13 weken me wat vroeg om die mini te voelen dus ik ga er maar vanuit dat het m'n darmen waren. Uiensoep gegeten...

Wat fijn dat er allemaal goede uitslagen zijn van de combinatietest! (shoot, ik zie nu pas dat je als je quote alleen pagina 1 van het topic kan zien dus ik kan niet terugkijken wie m allemaal al heeft gehad... ) Ik weet dus niet meer wie de 'grotere' kans had dan Chica en Jane maar ik kan me voorstellen dat je ervan baalt. De kans is nog steeds mooi, kleiner dan de statistieke kans, maar ik zou me daarom toch weer druk gaan maken vrees ik (stomme stresskip). Ben blij dat de VK me de test heeft afgeraden, misschien zag ze dat na 5 minuten al aan me.
Zo poeh he!!! Wat is er weer een hoop geschreven!!

Quinty, heel veel sterkte met het verlies van je opa!

Jojon, onwijs vervelend van je uitslagen, maar goed dat je zo goed onder contole staat. Hoop dat je ondanks de zorgen toch wel kan genieten.

Engelbengel: Vervelend van je vader hoor! Maar vergeet toch niet om ook te genieten van alles wat je overkomt naast de zorgen om je vader. Snap dat het moeilijk is hoor.

Ben mijn vader al weer een aantal jaartjes kwijt en soms overvalt het me wel een beetje, dat hij dit allemaal niet meer meemaakt.

Jane en Chica, wat een goede uitslagen, gefeliciteerd!!

Pippa, fijn dat het er weer goed uitzag bij je echo.

en padababa en wyfke ook fijn dat jullie een goede echo had.

Verder als ik iemand vergeten had, die ook weer een nieuwtje had, onwijs sorry! Zit weer stiekum op mijn werk te typen.

Alle meiden, tot snel

liefs Watever

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven