* * Juli 2009 * *

26-10-2008 19:26 5037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor zover ik heb kunnen zien is er nog geen 'juli 2009' topic.

Ik ben zwanger en uitgerekend rond 4 juli 2009. Ik heb een dochtertje (Laura) die geboren is in juni 2007. Als de zwangerschap goed blijft gaan, is er dus een leeftijdsverschil van 2 jaar. Ik ben superblij, maar vind het ook weer spannend, net als de vorige keer.

Wie is er ook volgend jaar juli uitgerekend en heeft zin om mee te schrijven?

Liefs, Jane

What matters most is how you see yourself
Zo, boer zoekt vrouw is alweer afgelopen. Nou, dit jaar zit er niet veel soeps tussen (vind ik). Alleen die laatste boer was nog wel wat (Jos). Ik ben ineens héééél blij met m'n eigen vent!
Maria: Ik was alles met Neutral. Geen wasverzachter! En ik doe het uit voorzorg niet in de droger. Ben veel te bang dat er dan iets krimpt. Nieuwe kleding was ik. Gekregen kleding is als het goed is al gewassen. Maar ja, als het ergens lang op zolder heeft gestaan zou ik het toch maar weer even wassen.
Mijn verlof begint op 20 mei.

Maar ik was doordat ik zo veel ziek was al eerder gestopt.
Goeiemorgen dames!

tsjonge, wat is er weer veel geschreven afgelopen weekend!

Ik had zo veel te doen dat ik helemaal geen tijd had voor rustig zitten. vermoeiend allemaal. opz ich leuke dingen, maar ik ben zo ongelooflijk chagrijning de hele tijd. word enorm moe van mezelf.

ligt natuurlijk deels aan de hormonen, maar ook aan het feit dat ik me erg irriteer aan vriendlief. Die doet maar gewoon alles wat voor hem belangrijk is en dat dat consequenties heeft voor mij, lijkt ie niet te beseffen. met als gevolg dat ik me steeds een enorme zeikerd voel als ik er iets van zeg. en Blog: ik probeer er wel iets van te zeggen, maar meestal gebeurt het op een moment dat we heel druk zijn met de kinderen en ik ga gewoon geen grote emotionele scene beginnen waar zij bij zijn. op andere momenten ben ik vaak te moe, dus dat schiet totaal niet op. Maar zo ondertussen heb ik erg het gevoel dat ik die hele zwangerschap in mijn eentje aan het doen ben en dat hij gewoon lekker verder gaat mijn ZIJN Hele Belangrijke Dingen die zo Belangrijk zijn dat ze nooit verschoven kunnen worden. en dat ik daardoor wel van alles moet schuiven en veel meer moet doen thuis, nou ja: dat moet dan maar, want zijn zijjn Vreselijk Belangrijke Dingen niet veel belangrjker?? en gun ik hem die soms niet?? zucht...

sorry voor klaagzang, maar ik kan er op het moment wel om janken (zit gelukkig alleen op kamer vanochtend..)inleven en een beetje vooruit denken is gewoon niet zijjn sterkste kant en nu heb ik daar heel veel last van. niet leuk...

en nog even speciaal voor Blog: ja, gaaf he van introdans! ik hou ook heel erg van dans en had vriendin doe daar werkte en zoon geintroduceerd heeft. Hij vond het geweldig om mee te doen (en mams natuurlijk ook!). Nu is het klaar jammer genoeg..

ok. sorry dat ik verder niet reageer op andere berichten. misschien later weer! Fijne dag allemaa!
Ah lieve Miss Br.. dat is niet top. En ook de vergeten echo kan ik over meepraten. Begrijp dat je er erg verdrietig van wordt! Zijn het echt de huishoudelijke dingen? Of moeten jullie ook nog kamertje afmaken en dat soort dingen? Anders -> timmerman/verfman/etc bellen en hem de rekening sturen? haha... of is dat geen optie? Of goede vriendin of familie vragen je tot aan dday te helpen met poetsen?

Hier is het ook beetje zo hoor. Vorige week hebben ze de vloer in het kantoor gelegd. Ik was er die dag niet. Kom ik thuis, hebben ze de deur opengelaten, en is al het stof zo weer mijn schone huis in gevlogen! Ik ben er klaar mee. Ik heb 'n kennis gevraagd me te helpen, en betaal haar daar dan gewoon voor.. als vriendlief niet wil helpen dan doe ik het gewoon zo.

Chica: heerlijk dat je lekker uitgerust bent. Had je ook wel verdient. Suc6 met je gesprek zodadelijk!

Jojon: Ik kon ook niet zo goed inschatten hoeveel ik nodig had voor in die potjes. Maar iniedergeval heb ik 2 klassen trakteren, en ook nog voor het kraamfeest nodig, dus heb ik voor de zekerheid maar 2 van die grote zakken besteld. En anders eten we de rest het aankomende jaar maar op ofzo?!?

Vanmiddag om 15.15 uur heb ik echo! Kijken of de placenta er nog voor ligt.

Verlof begint op 28 mei (maar dan moet ik nu wel echt hard gaan werken...)
Goedemorgen!

Oef nou ja... mijn verlof start bij UWV formeel 8 juni, maar feitelijk maakt het voor mij geen verschil natuurlijk...

Ahhh daar ben je weer Chica! Negeer mijn bezorgde berichtje maar hoor...

Je vakantie klinkt heerlijk! Ik had niet door dat je zonder je dochtertje was! Dat lijkt me best moeilijk. Een weekendje weg zonder kind vond ik al moeilijk, laat staan een vakantie. Wel fijn dat je zo lekker bent bijgekomen!

MissBR wat moeilijk.... kan je niet een keer 's avonds als de kids op bed liggen met hem erover praten? Het wordt alleen nog maar zwaarder de komende tijd en je kan zijn steun natuurlijk dan heel goed gebruiken. Sterkte ermee!!

Maria ik ben al langzaam aan begonnen met wassen. Zowel nieuwe kleertjes als kleertjes die van zoon waren en die de baby nu ook nog aankan. Ben erg ongeduldig geloof ik!! En tja... de kraamzorg zegt ook alles wassen in Neutral maar ik vind dat onzin. Ik was ze gewoon met de rest van onze kleren (mits kleur het toelaat natuurlijk) in Robijn. De kleren van zoon was ik altijd met Hypo allergene wasverzachter i.v.m. zijn gevoelige huid, en dat doe ik nu ook met de babykleren. En net als de rest van ons wasgoed; kleren niet in de droger maar lakens wel. Strijken? Uhhh... nee. De hydrofiel luiers bijvoorbeeld, die strijk ik gewoon met mijn handen een beetje glad, opvouwen en op een stapel in de kast of commode. Ik denk dat je het niet lang zal volhouden, om alles te strijken.

Sanloes ik herken het gekraak ook hoor, vooral bij het omdraaien in bed. Beetje oppassen maar en vragen aan de vk. Ik moet woensdag weer dus ik zal het er ook over hebben denk ik.

Geen nieuws van mijn kant verder... fijne dag allemaal!
Zwaai Sas!

Veel plezier met je echo vanmiddag. Kijk je gelijk of het nog altijd een jochie is??? Hihi.... ik zal straks even op Hyves een berichtje sturen (je was serieus toch? )
Yep, was serieus..
En nu moet ik echt gaan werken!!!

geeft zichzelf schop onder kont. werk thuis, en kan me maar moeilijk concentreren! haha
Wassen: Ik was wel alles in Neutral. Geen wasverzachter. Dan alles in de droger en ik strijk niet (laatste begin ik niet aan hoor, veel te veel werk) Maar ben nog niet echt begonnen met wassen. We krijgen di een nieuwe wasmachine en dan moet het kamertje nog af, waar de commode komt te staan, waar de kleertjes in kunnen. Pas dan begin ik met wassen
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Mijn schoonmoeder gaat alles wassen, ideaal. Zij zal het wel weten voor nu. Heeft ze bij m'n schoonzus namelijk ook gedaan!

Sas, succes met de echo vanmiddag!

Ik hoop ook dat beide gynaecologen het zeker weten qua geslacht. De eerste zei: 95% kans. En de tweede zei: 'nou, maak daar maar 100% van hoor, dit kan echt niet missen.' En vervolgens liet hij het zien en heeft hij er een foto van gemaakt. Het zou best lullig zijn als het dan toch ineens niet blijkt te kloppen.

Maar mijn vriend kan het geboortekaartje zo switchen naar het andere geslacht. De naam voor het andere geslacht vinden we ook nog steeds leuk. En het kamertje, de wagen, de Maxi-Cosi zijn neutraal genoeg om voor beide te gebruiken. Alleen de kleertjes he? Dat wordt problematisch!

Ik ga trouwens 5 juni met verlof. Hoe zit dat met de anderen? Ik hoor tot nu toe namelijk alleen maar data die nog voor mijn verlof liggen... (Straks wordt er hier ontzettend veel afgekletst terwijl ik nog op m'n werk zit, boehoe! ) Terwijl ik toch echt als vijfde op het lijstje sta qua uitgerekende datum! Okee, er zullen er ook wel een aantal zes weken van te voren gaan en er zijn er nu natuurlijk noodgedwongen een paar met verlof. Maar dan nog!

Ik ga me klaarmaken voor werk. Blegh, geen zin in. Gelukkig heb ik vanavond gezelschap. Mijn nieuwe collega (oude stagiaire, leuke meid van 22 jaar) komt vanavond inwerken, dus ik ben niet alleen!

Verder moet ik trouwens woensdag weer voor controle bij de gynaecoloog. Leuk hoor!

Fijne dag iedereen!
O ja, Chica: welkom terug! En heel veel succes met je gesprek.
het zijn huishoudelijke dingen ja, maar ook andere dingen. afgelopen weekend bij de verjaardag van mijn moeder is hij de hele dag (en avond) in de tuin met de jongens. ik wilde allang naar huis, maar hij was gewoon nergens te vinden.

...

zojuist emotioneel telefoongesprek gehad (oef, wat ben ik blij dat ik alleen op mijn kamertje zit vanmorgen!). Hij vindt het natuurlijk allemaal onzin, ik zie allemaal beren en hij doet toch zo ontzettend zijn best? en maar niet snappen dat ik dat anders zie. ja, sorry van die echo en hij kon toch ook niet weten dat ik al naar huis wilde (nee, als je dat niet even komt vragen!) en zo nog wat dingen die hij allemaal niet zo bedoeld had. nee, dat geloof ik ook wel en ik geloof ook echt wel dat hij het idee heeft dat hij ontzettend zijn best doet, maar dat dat voor mij allemaal niet zo voelt, dat snapt ie gewoon niet echt.

ok.. het is er nu allemaal uit iig. we hebben het er nog wel over.

even de luchtiger onderwerpen! wassen.. ik was alle nieuwe kleertjes en kleertjes die al even in de kast liggen een keertje. doe ik alleen bij de kleine maatjes trouwens (56/62). ook wel gewoon in de droger (ik doe zo'n beetje alles in de droger, heb al werk genoeg). ik strijk NIETS (heb niet eens een strijkplank), zonde van mijn tijd.

qua poetsen heb ik elke twee weken iemand die ik betaal en de andere week komt mijn ontzettend lieve buurvrouw poetsen. erg lief! (ze doet ook elke week de bedden). dat is dus prima.

komende hemelvaart zijn de kinderen logeren (na kinderfeestje van middelste zoon) en dan hoop ik heel erg dat we (vriendlief ) opschiet met jet nieuwe kamertje voor jongste zoon. zou het fijn vinden als er een beetje schot in de zaak komt en we weer even samen voor hetzelfde gaan.

ok, sorry voor emo-berichten hoor. het kan je allemaal erg dwars zitten merk ik!
oh ja, verlof! (de leuke berichten zou ik bijna vergeten!)

mijn eerste verlofdag is 1 juni (sorry kleur werkt niet). laatste werkdag is dan 28 mei. doordat er deze week hemelvaart is en ik woensdag vrij heb genomen, moet ik na vandaag nog maar 5 dagen werken!

hoezee!
Blog: Jaaaaa kan wel hulp gebruiken bij de naam. Heb op Hyves ook even berichtje gezet bij de meisjesnamen.

Ga nu ook wel even naar centraal meisjesnamen topic hier op het forum. Kwam ik wel eens spieken maar meeschrijven nog niet. Moet ik nu toch maar eens gaan doen.

Krijg de kriebels: nog geen naam. nog geen kamertje, nog geen kaartje, nog niet gewassen. Hmmm moet echt aan de bak.
Oh Miss BR: Ik leef met je mee hoor. Even een knuffel voor jou.
Chica, succes vandaag!! Jammer dat het zo in je nek hijgde tijdens je vakantie. Maar verder gelukkig een geslaagde vakantie!

We zetten Jane weer aan het werk! Mijn verlof begint ( pas) 20-6.Zaterdag gaat de baas nog op vakantie voor 2 1/2 week en daar baal ik best van. Ik moet zo op het laatst ook nog eens extra werken. Maar goed, zal ook wel weer lukken.

Al heb ik de laatste tijd wel dromen over dat ik eerder ga bevallen.

Afgelopen vrijdag ben ik naar de maseusse geweest. En dat was een goede zet! Soms deed ze me best pijn en de hele dag heb ik met een wattenhoofd gelopen. Maar daarna voelde ik me veel beter. Over 2 weken mag ik weer!

Verder hebben we hier besloten om er nog een verbouwing tegen aan te gooien. Ja, echt iets voor ons zo op het laatste moment..... Maar de nieuwe kamer van Thijs heeft zulke slechte muren. Er wordt 1 muur uitgesloopt en opnieuw opgetrokken. Hij wordt verder uitgebouwd het trapgat in, en krijgt zo dus meer ruimte. Alle muren moeten dan worden gestuucd (hoe schrijf je dat eigenlijk?) en behangen. Nieuwe bedrading en plafond. Een inbouwkast wordt vergroot, de radiatoren vervangen en verplaatst. En de vloer natuurlijk. Volgende week maandag beginnen ze. Gister speelde de hormonen ook hier op en kwamen de tranen. Man bergreep er niets van : Ik hoefde toch niets te doen??

Ja, wie maakt het dan schoon??? Hij niet....

Ik moet aan het werk! Hopelijk gaat het beter hier op het forum, want dan ben ik er weer wat vaker!
verlof begint 19 juni om 13.00 uur!!!

Ring je bent dus in elk geval niet de enige die nog een poosje door moet werken...

Net twee muren in nieuwe kamer dochter gesausd, nu snel naar school kind ophalen, tot later!
Oh, meis, ring en randy, wat duurt het nog láng tot jullie verlof! Petje af hoor! Hoop dat jullie het tot die tijd gaan volhouden.

En Randy dan ook nog even snel verbouwen, moet er zelf niet aan denken zeg ik heel eerlijk! Waar begin je aan!!! Maar komt vast goed, er zijn vast wel familie en vrienden die je helpen met poetsen als jij het niet meer trekt. Fijn dat mannen daar toch zo nuchter over kunnen denken maar niet heus.

MissBR: het zit je effe niet mee he, baal voor je vanaf hier, dikke want die kan je volgens mij wel gebruiken. Goed van je dat je het er in ieder geval uitgooit, dat is beter dan het elke keer maar opproppen volgens mij. Mijn uitspraak van de laatste dagen als manlief even "vergeet" dat ik zwanger ben: "nee ik ben niet hoogzwanger, ik doe maar alsof..." doet soms wonderen, maar soms krijgt 'ie dan ook zo'n verdwaasde blik in z'n ogen dat ik denk, laat maar ik doe het zelf wel. Mannen..... Maar wat zul jij uitkijken naar het komende weekend, even quality time samen zal ongetwijfeld wonderen doen voor jou en voor jullie samen. Voor die tijd dus alleen nog "even" dat kinderfeestje voor de hele klas, heb bewondering voor je hoor! Heb je daarvoor wel genoeg hulptroepen ingeschakeld? Loop jezelf niet voorbij he?!

Wassen: om héél eerlijk te zijn heb ik de afgelopen weken alles al gewassen. Ook de dingen die anderhalf jaar geleden na gebruik van dochter de zolder zijn opgegaan. Toen wel gewassen in dozen gedaan, maar toch wel lekker fris als het nog even een keer gewassen is voordat het de kast weer ingaat. De kast is dus al ingeruimd met schone kleertjes hier. Strijken: nee ik strijk lang niet alles. Sommige shirtjes en broekjes wel maar bij het meeste vind ik het niet nodig. Droger doe ik de eerste keren meestal niet ivm krimpen, daarna wel gewoon tenzij het speciale stofjes zijn ofzo. Hydrofielluiers: heb er een paar gestreken, mijn ervaring is dat ze dan toch wel zachter zijn. Maar de rest mag de kraamverzorgster doen had ik al bedacht!

Leuk om tussen de regels door te lezen dat de nesteldrang hier en daar toch wel begint toe te slaan. Lekker aan toegeven, 't kan maar gebeurd zijn!!!

Sas: hoop dat de echo goed is straks en dat de placenta mooi omhoog is gegroeid.

Chica: sterkte met je gesprek, moet aan je denken. Al je namen op hyves zijn leuk, echt waar. Zal dadelijk even reageren daar.

Ik heb vanmorgen het hoofdstuk "werken" echt afgesloten. Ben even lekker op de koffie geweest daar, laatste dingetjes overgedragen, treinabonnement ingeleverd bij de salarisadmin (scheelt weer een paar maanden dokken, ik gebruik hem nu toch niet!) en nu is het ook echt klaar. Vond het wel fijn om er nog even te zijn en met collega's te kletsen, had dat denk ik ook wel even nodig om het voor mezelf ook helemaal af te sluiten en er niet meer telkens aan te denken.

Ga nu maar even lekker een boterhammetje eten in het zonnetje zolang hij nog schijnt!
Randy: jee, nu nog een verbouwing? Weet je het zeker? Dat zou ik echt niet doen! Wij hebben juist besloten om niets meer te doen tot de uitgerekende datum. Daarna zien we wel weer. We moeten eigenlijk de woonkamer nog schilderen, nieuwe meubels, nieuwe deuren willen we ook nog een keer. Maar nu even niet... Heb al genoeg aan m'n kop. Ik vind het zo al spannend genoeg.
O ja, en natuurlijk een dikke voor MissBR!
Mag ik even mijn ei kwijt over vandaag, pfffff.

Vanochtend bij de VK geweest, alles prima. Bloed was goed (2 weken geleden laten prikken) en ik had geen antistoffen i.v.m. de resusfactor. Onze kleine man was erg druk, telkens als zij de doptone aan de ene kant zetten, zwom hij vlug naar de andere kant. Hij lag nog steeds met z'n koppie bovenin.

Anderhalf uur later de controle-echo voor de nieren. Zijn ene nier is goed, de andere is nog steeds ietsje te groot. Weer geen reden tot ongerustheid, na de geboorte wordt het in de gaten gehouden. En het is nog steeds een jongen. Toen ik zei dat we dan geen meisjesnaam hoefden te bedenken zei ze dan ook dat dat idd echt niet hoefde, ze wist het heel zeker. En nu lag meneer ineens wel goed, met z'n koppie onderin dus. Lekker eigenwijs, nu al!!

Daarna op pad voor een auto. (zie verhaal op hyves) We hebben wel enkele goede opties gezien, dus als de lease-auto ingeleverd is, kunnen we vlug beslissen. Maar ja, we zullen wel een paar dagen zonder zitten en dat is niet handig, want dan kan ik niet naar m'n werk. En het gedoe met die verzekeringen erbij en wat kies je dan enzo. Bahbah.

Dan hoef ik nog maar 1,5 week te werken (deze week twee dagen vrij i.v.m. hemelvaart), maar is het zo ontzettend druk dat ik echt niet weet wanneer ik wat moet doen. Zoveel nakijkwerk en oudergesprekken nog vlak voor mijn verlof en woensdag komt daar het examen nog bij.

Al met al dus een druk dagje (en hij is nog niet eens om) en dan wordt het me af en toe wel een beetje veel. Lekker om dat even van me af te schrijven.
lief zijn jullie. fijn om te hroen dat jullie zo meeleven.

het is ook goed om het eruit te gooien, maar dat kan niet altijd helaas. nou ja, ik heb mijn hart gelucht en we zien het nu wel weer. Ik herken het ook wel van de vorige keren hoor, dus het is niet nieuw.. (maakt het niet echt beter, maar ik weet iig dat het wel weer overgaat ook)

ja 'alleen nog maar' een feestje voor de hele klas! haha! heb hulp genoeg hoor, ik heb er wel zin in ook (vooral ook omdat ik weet dat ze daarna lekker gaan logeren denk ik!)

nesteldrang?? heb ik nog NOOIT gehad! (helaas hoor, want mijn huis kan best een beetje nesteldrang gebruiken..). reken er nu ook niet meer op. Ik wil wel wat dingen geregeld hebben, maar dat gepoets zie ik totaal niet zitten..

Nerwen; sterkte met de laatste loodjes op je werk en de rest: succes met alle bezigheden, geniet van je verlof als dat al begonnen is en van de laatste weken van de zwangerschap (hoe zwaar ook, het is ook wel heel speciaal)
Om te beginnen een voor iedereen die hem nodig heeft!

Chica, ben heel benieuwd hoe je gesprek is gegaan. En je vakantie klonk echt fantastisch!

Wassen... jeetje, zijn daar zoveel regels voor? Ik wist van geen wasverzachter maar eigenlijk snap ik niet waarom. Niet dat het me echt boeit want ik gebruik geen wasverzachter. Wassen doe ik gewoon in Robijn, net als de rest van de was. Het moet wel schoon en fris ruiken (moet opeens denken aan die braak-reclame met Wendy van Dijk, bah!) dus wasmiddel waar geen geur aan zit begin ik niet aan. Verder zou ik met de beste wil van de wereld niet weten waarom ik de spulletjes niet in de droger zou mogen doen. Weer onervarenheid misschien? Ik ben dus van plan alles, behalve de kleertjes die eruit zien alsof ze er echt niet tegen kunnen, tzt in de droger te stoppen. En het zal jullie niet verbazen dat ik niet niet ben begonnen met wassen. Na de verhuizing is dat waarschijnlijk een van de eerste dingen op mijn 'to do' lijstje.

Ik heb geen idee wanner mijn verlof ingaat. Zit immers al sinds eind november thuis. Krijg je daar bericht van? Dat moet ik dan even checken bij HR! Ik denk dat het 1 juni is want die datum heb ik zelf ooit geroepen in de onderhandelingen over mijn vertrekregeling.

Is er hier nog iemand die vocht vasthoudt? Bij mij zijn m'n voeten echt verschrikkelijk. Vorige week kon ik nog kiezen uit Uggs en slippers en ik vrees dat die eerste optie heel snel komt te vervallen. Als ik ze 's ochtends meteen aantrek lukt het nog maar aan het eind van de dag zien m'n voeten er dan heel raar uit. Slippers gaan ook nog maar je ziet het vocht in m'n voeten zakken naarmate de dag vordert. En het is nog niet eens echt warm! Aan de ene kant wil ik graag een paar Birkenstocks (zwart lak om het hip te houden, want wie mij een paar jaar geleden had gezegd dat ik zelfs maar zou overwegen die dingen te kopen had ik voor gek verklaard) om te kijken of ik het eind daarop ga halen maar in de maat die ik pas, zit het gespje al op het laatste gaatje. Dus ik weet eigenlijk niet of ik wel durf. Straks koop ik weer iets voor een week (okay, en voor na de zwangerschap) en kan het dan de kast in. Maar het voetbed van de slippers die ik nog pas, ontbreekt (gewoon van die flip flop dingen) en dat lijkt me nou ook niet echt geweldig voor m'n rug. Stom hoor!

Randy, wat balen dat je nog zo lang moet tot je verlof. En je bent een held dat je nog aan een verbouwing begint. Nu voel ik me niet zo alleen met mijn klus- en verhuisperikelen, hihi. Maar Blog, ik kan me ook voorstellen dat jij het er even bij laat zitten. Ga er maar vanuit dat het dan nog misschien wel een jaartje duurt voor je alles bij elkaar hebt gezocht qua nieuwe meubels etc. Vriendin van mij zou ruim voor de bevalling van haar eerste verhuizen maar door bouw-ellende werd het uiteindelijk 5 dagen voor de datum dat ze beviel van haar eerste dochter. Tweede is er inmiddels ook (anderhalf jaar na eerste) maar ze heeft nog steeds geen nieuwe bank! Hopelijk gaat het bij jou iets sneller, tenzij het je niet zo heel erg boeit omdat de huidige meubels eigenlijk nog wel goed zijn.

Ik ga eens orde scheppen in de puinhoop, en een boodschappenlijstje maken voor het klusvoer! Bier hebben we gelukkig al dus dat hoef ik niet meer te halen.
Oh ja, het zat erin: ik heb net schade gereden aan mijn auto bij het inparkeren in een parkeergarage. Zat zo, boem! op een pilaar omdat ik drukker was met opletten of ikd e auto naast me niet zou raken. Ook al omdat de vrouw die daarbij hoorde kwam aanlopen. Dus terwijl ik in mijn spiegel naar opzij keek zie ik haar vanuit m'n ooghoek opeens schrikken en tegelijkertijd zat ik erop. Balen hoor, ik dacht dat dit zwangerschapsverschijnsel mijn deur voorbij zou gaan... (zus heeft bij beide zwangerschappen heftiger schade opgelopen en vriendin van haar was net zo rampzalig, ik heb dat soort verhalen vaker gehoord. of komt het jullie onbekend voor?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven