***** Juli 2009 *****

09-09-2009 19:51 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ons derde topic. Intussen zijn we supertrotse moeders van de mooiste kindjes van de hele wereld! Om precies te zijn: 10 babyboys en 16 babygirls.

Hieronder de links naar onze eerdere topics:

Juli 2009, deel 1

Juli 2009, deel 2
Jojon: great minds think alike! Dank je!

Ohh wat fijn dat er ervarignsdeskundigen zijn....ik ga sowieso een puckababy mini kopen...dan schijnt goed te zijn met afbouwen en ze kunnen ze ook nog even als slaapzak gebruiken. (ik ga ze zo ophalen via MP; ten minste als ze er goed uitzien, anders koop ik een nieuwe.)

Dan kan je die bekijken Coppie.

jojon/coppie: hebben jullie toevallig ook de bonkie even op internet bekeken...volgens mij lijkt het erg op elkaar. Alleen heb ik gevonden dat de bonkie iets groter is dan de swaddle (of heb je in die van jullie maten; zoja welke heb je?)

nog even en ik ga op pad!
iedreen in spanning?

Ik had zoon al vroeg weer in bed, hoop dat ie straks gezelliger is dan vanmorgen (zal wel, zolang er maar actie is, is ie meestal wel gezellig).

ben benieuwd naar al die verschillende methodes.. ken ze allemaal niet, ook nog niet echt nodig gehad..

nog even wachten en dan mag ik ook gaan!
Coppie: goed om te horen dat wij niet de enigen zijn die de Bloom kinderstoel niet zo stevig vonden. We vinden 'm nog steeds prachtig maar toen ik 'm in het echt voelde had ik nou niet het idee dat ik waar voor m'n geld zou krijgen. Ik bedoel: voor 300+ euro verwacht ik een stevige stoel. We hebben 'm dus maar laten staan en als junior tzt in de kinderstoel moet haal ik er wel een bij Ikea. Die kost bijna niks (15 euro inclusief blad) en iedereen die hem heeft is laaiend enthousiast. En zelfs als wij hem wel ruk blijken te vinden is er financieel geen man overboord, haha.

Hier ook geen worstjes-luieremmer. Luiers mogen hier in de groene container (heel fijn! scheelt een hoop ruimte in de grijze) en dan mogen ze niet in plastic verpakt zijn.

Meiden, ik schreef het al op het forum: veel plezier straks en de volgende keer ben ik er misschien wél bij. Ga nu junior uit bed vissen!
Veel plezier vandaag met de meeting! Ik hoop dat het een groot succes gaat worden.
Stil hier, iedereen natuurlijk onderweg naar Sas.

Maar goed dat ik al had besloten om niet te gaan, want ik denk dat zoon beetje ziek is. Hij heeft geen koorts, maar wil niks eten. Hij heeft gisteravond om 20.15 uur gedronken (100ml) en vanochtend om 5.45 uur uit de borst en daarna niks meer. Weet iemand hoe lang dit mag duren? Hij is ook nogal huilerig, maar is nu zo moe dat hij toch in slaap is gevallen. Hij wil ook opeens heel erg zuigen op een speen, terwijl hij daar nooit zo gek op was...
Hehe, gelukkig heeft zoon net wat gedronken. 7 minuten aan de borst, dat is zijn normale hoeveelheid....

Op dit moment zijn jullie je buikjes (weer) rond aan het eten. Ik ben benieuwd hoe het is!
quote:coppie schreef op 15 september 2009 @ 10:02:

Valt me trouwens op dat we een hoop dezelfde spullen hebben. Jij hebt toch ook een zwarte Maxi-Cosi kinderwagen? Ja, ik heb 'm in het blauw! En ook die Bloom kinderstoel? Ja, heb ik ook! :-) Hoe vind jij die trouwens, ik vind 'm niet heel stevig. Ik vind 'm superfijn. Als we gaan eten kan Blogbaby nu al bij ons aan tafel zitten. En dat wil ze ook. Vind ze gezellig. Als ze tijdens het eten in de box moet blijven liggen gaat ze heel hard huilen. Dus dan pakken we de Bloom erbij. Ik vind 'm ideaal en best stevig! En ik zag ook dat jij dat drijvende bedje voor in bad ook hebt. Ik heb de verpakking niet meer en vraag me af of je dat ding in de wasmachine kan wassen, weet jij dat toevallig? Geen idee! Ik spoel 'm na het badderen af en dan gebruik ik 'm die keer erna weer. Heb ook geen verpakking meer.Dames, veel plezier vandaag tijdens de meeting! Ben toch wel blij dat ik niet mee ga. Moest vanmorgen al vroeg mijn auto naar de garage brengen. Blogbaby lag nog te slapen en die moest ik wakker maken. Nu is ze helemaal van slag (ander ritme) en erg huilerig.
Uk heeft vannacht wel geslapen, maar veel onrustiger dan normaal. Maar dat kan ook komen, doordat ik haar niet in de Pacco had gedaan, vanwege de kans op koorts (die ze niet had, overigens)

MissBr, wat een lekker vooruitzicht die vakantie! Hoe gaan jullie? Met een busje

Jojon, grappig ik zat me laatst ook af te vragen hoe ik dat ga doen. En dan heb ik nog maar 1 kruimel :-)

Hopelijk hebben jullie een leuke dag met z'n allen!
Ik ben er weer! Missy, bedankt voor de gezellige en veilige autorit!

Ik vond het super gezellig. Je hebt toch wel het idee dat je elkaar al een beetje kent. En al die schattige baby's...... Ze hebben zich keurig gedragen!

Sas, bedankt voor je gastvrijheid!!

Voor herhaling vatbaar wat mij betreft!
Randy, ik sluit me helemaal bij je aan! Enorm leuke middag gehad.

en toen ik thuis kwam lag er een pakketje....via die site dit iemand hier laatst noemde (boef en meis) had ik een shirtje en jurkje besteld. Zo'n schattig hippie jurkje met strepen in groen, blauw, oranje, geel en bruin.

Als pruttel zo gedoucht heeft gaat ze het gelijk passen!

Ennuh, zullen we de herhaling in het weekend doen?
Ik had ook iets besteld maar nog niks ontvangen.

De volgende keer zal wel weekend worden ja, want tegen die tijd is iedereen weer aan het werk.
Wat was het gezellig!!!!

Het eten staat hier al op, maar op de een of andere manier heb ik helemaal geen trek, hoe zou dat nou komen !!!
Dames, ik ben ook weer thuis!! Het was gezellig, Sas bedankt voor je gastvrijheid en de rest voor het lekkers en de gezelligheid. Ik meld me alvast aan voor de herhaling!

Jojon, ben nog niet aan het eten begonnen... heb inderdaad ook nog geen honger haha!! Nouja, zo meteen dochter maar ophalen en dan frietjes bakken denk ik...

Had trouwens vanmorgen voor vertrek nog snel even een vakantietje geboekt, we gaan een midweekje naar CP Erperheide in Belgie, iemand ervaringen? Tips?
het was suoergezellig! ik hoop echt dat we dat snel nog eens doen hoor! ik stel bij deze mijn huis beschikbaar (niet zo mooi, maar ach: we kijken toch alleen maar naar onze baby's toch?)

ben daarna even snel naar de hema gereden voor een slaapzakje voor jongste zoon, maar kwam terug met nieuw broekje, jurkje, vestje, sokken.. allemaal voor hummel!

Jojon, wij hebben maar besloten om patatjes te eten.. ben nou toch al slecht bezig geweest en had nergens meer zin in (duh!)
Het klinkt alsof jullie het erg gezellig hebben gehad! Mooi! Met hoevelen waren jullie nu?
Fijn dat het zo'n succes was meiden. Goed zo!
waren we nou met 7 of 8...anyway een 3-zitsbank vol met baby's voor de foto

Kunnen jullie wat foto's naar mij mailen? was mijn camera vergeten

lekker geshopt dus miss! ja zo'n hummel kost handen vol geld, maar het is zo schattig!
We waren met z'n achten.

MissBR, toevallig dat jurkje met die geborduurde bloemen erop?

Sanloes, ik probeer de foto's zo snel mogelijk erop te zetten. Maar ja, ik ben er niet zo handig in. Meestal doet vriend het.

Maria, ik hoop dat je zoon niet echt ziek is geworden!
randy... ja, die ja! in blauw/groen.. en ook het vestje in die stijl en leuk broekje met bloemetjes... oooh! (heb jij m ook?)
oeps was mezelf vergeten mee te tellen...
Heb leuke foto's op de hyves gezet. Ben wel helemaal kapot na vandaag, maar het was het waard! Dadelijk gewoon lekker weken in bad en dan alvast m'n bedje in.

Meiden, ik weet zeker dat er nog een vervolg meeting komt, het was zo super gezellig! En... jullie zijn in het echt net zo lief en gezellig als digitaal!
Ik zag de foto's van de meeting op Hyves. Leuk zeg!

Zoon lijkt nu wel weer in orde. Meldde zich vanmiddag wel gewoon voor eten, althans niet zo hysterisch als normaal, maar wel elke 3 à 4 uur gedronken.
Fijn dat het leuk was!! Ik ga vlug op hyves kijken. En de volgende keer kom ik ook!!!!!
hoe was de babymassage vandaag Nerwen?
nouen of komt er nog een meeting. Jullie zijn veel te leuk om alleen maar mee te schrijven!

Randy, ik vind het nu bijna weer jammer dat ik volgende week weer ga werken.. nu minder tijd om bij je langs te komen! (maar komt er vast wel een keer van!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven