***** Juli 2009 *****

09-09-2009 19:51 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ons derde topic. Intussen zijn we supertrotse moeders van de mooiste kindjes van de hele wereld! Om precies te zijn: 10 babyboys en 16 babygirls.

Hieronder de links naar onze eerdere topics:

Juli 2009, deel 1

Juli 2009, deel 2
Hey allemaal,

OP de valreep van het weekend nog maar even hier langs. Druk weekend gehad met vrijdagavond een etentje, gisteren sintintocht en gisteravond verjaardag. Kindjes daar op bed gelegd en hebben de hele avond heerlijk liggen slapen. Vandaag aanrommeldagje, alle speelkleden en boxkleed gewassen dus alles weer lekker fris en verder bezig geweest met foto's uitzoeken en filmpjes op DVD zetten. En natuurlijk genieten van de kindjes, het was ook echt zo'n hangdag met dat prutweer.

Heb even snel gelezen maar er is weer zoveel geschreven. Las dat Loeki van de trap gevallen is: AU! Gelukkig is het redelijk goed afgelopen. En knappe Saar die kan omrollen en een jarige bij Sas: gefeliciteerd! Wat voor taarten hebben jullie gemaakt? Ben dol op bakken en kokkerellen, lijkt me ook geweldig om later met de kinderen aan het bakken te kunnen. En zag op hyves dat Ring weer back in town is, de foto's zien er leuk uit en lekker! Hmm, die chocola!

Neus van zoon is behoorlijk blauw, maar lijkt verder goed te zijn afgelopen. Misschien dat we morgen voor de zekerheid nog even naar de KNO arts gaan om te laten nakijken maar ik vond het vandaag er beter uit zien als gisteren. Het word alleen steeds blauwer/paarser en dat maakt het wat lastig te beoordelen.

Wyfke: ik knutsel altijd ouderwets kaartjes met foto's in elkaar. Ben heel beneiuwd hoe je kerstkaart eruit ziet. Kun je niet een voorbeeldje op hyves zetten?

En je gewrichtspijn herken ik niet, heb nog nooit zoiets gehad.

Stokje: hoe is het met Snoet? Alweer wat opeknapt?
Jojon: las jouw verhaal over dat lampje van de Blokker. Ik zag ze vandaag in de folder en wil ze ook halen voor op de slaapkamer.
Dag meisjes, ik had vanmiddag heel uitgebreid gereageerd, maar met het verzenden van het bericht vloog de internetverbinding eruit...

Sas, nog van harte met verjaardag van lief's dochter. Leuk dat jullie samen hebben gebakken. Heeft het gesmaakt?

Watever, vervelend dat Jasper niet goed lijkt te wennen op kdv. Misschien dat tip van Jojon wat betreft het slapen wat is? Ik zou ook niet te snel wisselen van opvang, bij ons kdv houden ze 4 maanden aan als wenperiode! Hier gaat het nu wel prima, maar was de start ook niet super. Het drinken gaat ene keer beter dan andere, maar hij speelt en lacht veel, dus het zal wel goed zijn! Hopelijk gaat het met Jasper ook snel beter.

Lisa, lekker weekendje weg. Hebben jullie lekker laten verwennen door vader en vrouw?

Wyfke, ik had last van polsen (carpaal tunnelsyndroom) en dit ging zoals de arts verwachtte gelukkig na 3 maanden over. Ik heb wel zoals Lisa aangeeft soms dat ik heel stijf ben als ik op sta van de bank ofzo. Dat ik echt even op gang moet komen. Geen idee of het met zwangerschap te maken heb. Ik beweeg ook nog wat te weinig naar mijn zin. Ik heb zelf eigenlijk helemaal geen vitamines geslikt, beetje tijdens zwangerschap maar daarna eigenlijk niks (behalve de vitamine D vanwege de borstvoeding).

Stokje, hoe is het met zoon? Vriend en zoon waren hier nogal ziek, maar het lijkt van korte duur. Allebei behoorlijk overgegeven. Vriend was naar tweedaags congres, misschien daar wat opgelopen. Hij begon gisteravond en zoon vanochtend rond 6 uur. Toch wel handig dat het in het weekend is, morgen is vriend met zoon thuis en dinsdag zal het wel weer goed gaan. Gisteravond heeft zoon trouwens wel eenmaal gerold van rug naar buik, vandaag wat verwoede pogingen. Ik vergeet hem echt op zijn buik te leggen, foei! Hij vindt het ook helemaal niks.
Yes, deze keer wel gelukt, de verbinding leek er weer uit te vliegen...

Oh, ik lees van Pada over foto's. En ik baal als een stekker, want de laptop met de foto's van de eerste maanden erop is gecrashed!!! Ik hoop dat een knappe kop nog wat kan redden. Er stonden wel nog wat foto's op de camera zelf, waaronder van de eerste twee weken, maar heel veel ook niet. Vriend verwijderd ze meestal meteen als hij de foto's op de computer zet.

Pada, succes met zoon's neus. Pijnlijk zeg.
Chica: wat goed dat Saar kan rollen!

Ring: leuk gehad?

Wyfke: toevallig heb ik sinds deze week last van mijn knie. Geen idee hoe dat komt (nooit eerder gehad). Maar heb nooit echt de link naar zwanger zijn enzo gelegd.

Maria: wat balen zeg, van die foto's! Dat lijkt me vreselijk! Ik ben ook erg bang dat mijn laptop (met alle foto's!) een keer crasht. Mijn zusje heeft al tig keer gezegd dat ik een externe harde schijf moet kopen. Maar ja, het komt er steeds niet van. Hmmm.... Sinterklaas maar eens lief aan gaan kijken.
Wyfke, ik ben ook benieuwd naar je kerstkaart! Had ook het plan om zelf iets te gaan maken met zoon in de hoofdrol. Dank voor de tip in ieder geval, zal daar eens gaan neuzen.

Pada, klinkt als een leuk weekend en mooie fotootjes heb je op hyves gezet. Hoop dat je zoon snel weer de oude is, volgens mij is het een goed teken dat zijn neus alle kleuren van de regenboog krijgt.

Chica, gefeliciteerd met de 'rol-mijlpaal'! En leuk dat je zo'n gezellig avondje hebt gehad, dat zijn meestal de avonden dat je tijd kan vergeten. Hopelijk kun je een beetje bijslapen vannacht. Moest nog aan je denken, want ik kreeg vrijdag een pakketje van mijn zus (die inmiddels in Cambodja zit) en daar zat een dvd in waarop je ziet dat ze aan het duiken is. Volgens mij hebben onze levens nog nooit zo van elkaar verschilt, haha..

Maria, wat balen van je foto's! Ik hoop echt voor je dat er nog eea gered kan worden.

Had ex net aan de telefoon en hij is dus ook ziek. Flinke koorts, kwam opeens vanmiddag opzetten. Dus de vraag of hij woensdag voor zoon kan zorgen. Zo niet, dan komt mijn broertje (ja, hij is 3 jaar jonger ) voor zoon zorgen. Hoop ik dat hij dan tot en met 's avonds wil blijven, want heb afgesproken om uit eten te gaan met vriendinnen. Nou ja, anders mag zoon misschien wel woesndag naar kdv en kan mijn broertje 's avonds oppassen.

O ja, heb jullie tip ivm gesprek ex-schoonouders opgevolgd en mijn broertje gaat mee, wel fijn.
Blog en Maria: om dit soort dingen te voorkomen brand ik alle foto's op DVD, ik heb inmiddels wel al een hele serie DVD's in de kast staan maar ben als de dood dat ik alles kwijt ben en ik laat ook altijd veel afdrukken.

Lisa: lijkt me ook wel verstandig om iemand mee te nemen, kan me voorstellen dat het een zwaar en emotioneel gesprek word en dan is een steuntje in de rug van iemand die je vertrouwd altijd fijn.
quote:Lisa007 schreef op 15 november 2009 @ 22:18:

O ja, heb jullie tip ivm gesprek ex-schoonouders opgevolgd en mijn broertje gaat mee, wel fijn.

Super Lisa, goed zeg en ben echt blij.

Balen dat ex ziek is. Ineens hoge koorts klinkt bekend dus even oppassen geblazen.

Yes Anniek was wakker om 0630. Uitslapuuuuuuh. Heerlijk zeg. Misschien, heel misschien heb ik de oplossing gevonden. Ik heb nl nog een keer een anti lek met drinken in bed gezet. Vorige keren met water, maar blijkbaar houd ze niet van water :-)

Nu dus een flinke scheut diksap erin en de beker was voor 3/4! leeg vannochtend. Ik nog het bedje voelen of hij misschien gelekt had haha. Maar nee hoor. Zou het dan gewoon dorst zijn???? Morgen hopelijk nog een keer. Duim, duim, duim.

Mijn dag begint dus ook goed omdat we deze week weer 2 kilo zijn afgevallen. 6 kilo in totaal nu en dat ondanks het etentje gister.

En ook nog vriendinnetje in Engeland bevallen van een dochter en ook wellicht een functie die ik leuk vind. (moet nog solliciteren hoor, maar het feit dat ik al enthousiast ben is al heel wat )

Tralalalalala (goeie dag, nu al)

Oei van de trap gevallen. Daar ben ik ook altijd bang voor en hou altijd de leuning vast. Maar ja, soms moet ik met 2 kids de trap af en dat doe ik dan echt treetje voor treetje.

Ring: welkom terug.

Wyfke: zal even kijken naar jouw lampje verhaal want ik denk dat dat op Hyves staat, toch?

Nou ff checken wat er nog meer geschreven is.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Foto's staan bij mij inderdaad altijd op de externe harde schijf. Maar ik moet ze wel af en toe bij werken en dat vergeet ik dan wel eens.

Maria: Balen is dat altijd als je een heel verhaal hebt en dan geen verbinding. Echt irritant.

Watever: Hier is het slapen op het KDV ook niet denderend hoor. Maar het slapen uberhaupt niet. Elke keer 3 x 3/4 kwartier en soms met 1x daarvan 1,5 uur. Dus die aantallen van jou klinken bij mij best goed in de oren. En ze moeten ook wennen aan alles op het KDV. Het bedje en de geluiden enzo. Bij ons ook een hangwieg waar ze wel in gaan als het slapen echt niet wil lukken. Het scheelt trouwens wel dat we nu een knuffel meegeven van thuis. Dan ruikt het toch een beetje naar thuis voor haar.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Helemaal overheen gelezen dat JAsper het niet zo naar zijn zin heeft op het KDV. Maar dochter hier gaat niet naar KDV en slaapt ook niet denderend overdag hoor, net als wat Chica zegt vaak korte slaapjes van half uur tot drie kwartier en soms 1 keer op een dag wat langer. En ik geef ook vaak een knuffeltje mee die ze thuis ook heeft naar de oppas. Je kan zelfs proberen met een knuffeltje een nacht te slapen zodat jou geur er goed intrekt en hem die dan meegeven?

En ik denk ook dat je het even de tijd moet geven en niet direct weer wisselen, tenzij dat je natuurlijk om andere redenen al twijfelt over een KDV? Mijn kinderen gaan naar een vertrouwde plek en oppas (oma en tante), maar zelfs dat was even weer wennen voor ze toen ik aan het werk ging en ze hele dagen moesten. Het komt vast wel goed.
Goeiemorgen!

Lisa: heel goed dat je broertje meegaat, denk dat dat echt verstandig is!

en wat balen dat ex ziek is.. maar ja, zolang hij het is en niet je zoon! (dat is dan weer een groot voordeel van alleen zijn: dat gedoe met zieke mannen heb jij dan weer niet. die va mij doet altijd zo ontzettend overdreven zielig! vreselijk!)

Slapen hier overdag ook niet veel en nog zonder enige regelmaat hoor. maar ik verwacht dat ook nog niet, ze is nog maar zo klein! de anderen deden dat ook pas veel later.

verder weer aan het werk nu (nou ja, ik ben er in ieder geval ) en geen zin. nog niks gehoord trouwens, op die sollicitatie, ben benieuwd. vraag me dan af of dat een goed of een slecht teken is..

vanavond pilatus, heb er zin in! zal morgen wel barsten van de spierpijn (had ik na half uurtje vrijdag al). leuk dat jij het ook doet lisa! ik hoop echt dat het wat voor me is en dat ik mijn rug er niet teveel mee belast.

hier nog geen pogingen tot rollen overigens. Ze kan wel heel goed op haar buik liggen, heel hoog har hoofdje optillen enzo en dat vindt ze ook niet vervelend heb ik het idee. maar zelf omrollen is nog niet interessant. nou hoeft ze ook niet, want het vertier wordt haar aan alle kanten aangeboden naturlijk, met al die grote broers. kan zomaar eens een heel lui dametje worden!

ok, ga maar even wat doen. tot latre!
goedemorgen allemaal!

Nou zoonlief heeft het doorslapen gelukkig weer helemaal te pakken. Slaapt zonder problemen van 22 tot 8 en als ik dan ga kijken ligt het mannetje gewoon al wakker om zich heen te kijken en begroet me met zo'n big smile dat m'n hele dag al geslaagd is voordat 'ie goed en wel begonnen is. Heerlijk. Hem net naar de creche gebracht, daar is hij ook net zo makkelijk. Was druk aan het ouwehoeren tegen de winnie the pooh mobile toen ik wegging

Dochterlief komt halverwege de ochtend thuis, dan heb ik lekker de rest van de dag tot we zoonlief gaan halen, een keer alleen met m'n meisje. Ook wel eens lekker. Geen keuze hoeven maken wie er aandacht krijgt, gewoon alle aandacht speciaal voor haar. Ga haar straks inschrijven bij de bibliotheek, lekker boekjes uitzoeken want ze houdt zo van voorlezen op het moment. Ga proberen voor het eerst te gaan fietsen (als het droog is en niet te hard waait). (kijken of ik het nog kan )

Oja wat dochterlief ook zo leuk vindt.... echt jeugdsentiment voor mij.... de Sint-cd (vroeger LP) van Bert en Ernie Bennie-Mernie zegt dochter) "wachten duurt laaaaang, laaaaang, laaaaang " enzov. Heerlijk, kan ik nog steeds van genieten, die humor, geweldig! En straks na de sint weer de Kerst-cd, ook van Sesamstraat. Echt een aanrader!!!
Sas:leuke dag gehad gisteren? Leuk he, samen bakken. Doe dat nu al met dochterlief. Samen kleine cakejes bakken, of mini-appelflapjes bijv. Zo knus en gezellig.

Stokje: hoe gaat het met je snoetje? Beetje opgeknapt dat hij naar de creche kan of heb je toch iets anders geregeld voor vandaag.

Lisa: goed dat je je broertje meegevraagd hebt naar het gesprek. Lief dat hij ook op je zoontje kan oppassen als dat nodig is.

Chica: en als je Anniek bij je in bed neemt, slaapt ze dan niet verder? Dochterlief is heel soms ook zo vroeg wakker, maar meestal wil ze dan wel verderslapen tussen ons in.

Maria: balen van die foto's. Ik heb hetzelfde gehad, bijna een jaar foto's kwijt. Gelukkig via ouders en schoonouders nog redelijk wat terug kunnen halen (we mailen ze altijd de leukste foto's door). Maar toch zuur. Sinds die tijd hebben wij idd ook een ext. harde schijf!

MissBR: lekker dat je weer gaat sporten vanavond, kan me voorstellen dat je daar zin in hebt. En als het lekker is, is die spierpijn morgen ook wel te verdragen toch? Voel je iig dat je lichaam gewerkt heeft.

Wyfke, balen van je gewrichten. Kan er niet echt goed over oordelen, bekkenpijn overheerst alles als ik opsta momenteel. Kan het niet aan het weer liggen? Vochtig en kouder, tochtig en luchtdrukverschillen? Er zijn veel mensen die dan last van hun gewrichten krijgen. Eens een dagje sauna plannen, dat is goed voor je gewrichten!

Blog: sterkte deze week met vanalles en nog wat. Gisteren gereageerd op hyves. Denk aan je.

Ring: leuke foto's!!! Zo te zien hebben jullie allemaal genoten!

Pada+Watever: die tip van het knuffeltje in bed kregen wij idd ook van het kdv. Bij dochter werkte dat goed. Een knuffel-lapje een paar dagen bij me gedragen en toen mee naar de creche. Dat legden ze dan over haar oogjes als ze ging slapen, neusje wel vrij ivm veiligheid maar toch vlakbij.
Wyfke, dat van die gewrichten heb ik ook. Denk ik. Dat klinkt stom maar sinds de zwangerschap heb ik altijd pijn in mijn voeten en enkels. Nou hield ik natuurlijk mega veel vocht vast dus in eerste instantie was dat het gewoon. Maar sinds dat vocht weg is doet het altijd pijn om te gaan staan en lopen als ik heb gezeten of gelegen. Ik moet gewoon echt op gang komen (handig bij een miepende baby omdat ie zijn speen kwijt is en ik die er zsm weer in moet krijgen om te voorkomen dat ie echt gaan huilen) en dan gaat het wel weer. Maar wat me nu zo begint tegen te staan is dat het echt altijd pijn doet. En ik weet niet wat het is: botten op zich, gewrichten, banden... het doet gewoon PIJN. Vriend schrok er nogal van toen ik het vertelde en vond dat ik naar de dokter moest maar als ik niet kan uitleggen wat het is weet ik ook niet wat die eraan zou moeten doen. Ik heb het trouwens zijdelings al eens gevraagd en toen zei hij volgens mij dat het met ontzwangeren zou moeten verdwijnen. Nog minimaal een half jaar te gaan dus. Als het dan niet over is ga ik mijn laarzen en schoenen met hakken maar in de kliko of kledingcontainer mikken want dan kan ik ze echt nooit meer aan. Krijg nu al pijn in m'n voeten als ik ernaar kijk. Lang zeurverhaal dus en mocht je ooit iets vinden dat jouw klachten verhelpt dan hoor ik het graag, misschien helpt het bij mij ook.

En zelf vitamine D slikken bij bv? Dat wist ik echt niet. WIj gaven junior netjes de druppels maar dat ik ook iets moest slikken heeft niemand me verteld.

Sorry, alleen even ego vandaag.
pippa en Wyfke: wat vervelend zeg! ik heb 'alleen maar' last van mijn onderrug (ook pijnlijk en stijf, dus wat dat betreft hetzelfde). ik hoop dat het snel beter gaat hoor, want er nis niks vervelenders dan de hele tijd pijn! bah bah bah! (en ik moet er niet aan denken dat ik al mijn hakken weg zou moeten doen. nachtmerrie!!!)

en een dagje sauna plannen klinkt helemaal goed, ga ik zo meteen doen denk ik.

Jojon: absoluut is dat het waard ja. lijkt me prima om weer een ste voelen dat mijn lijf iets gedaan heeft!

en die smile als kind wakker wordt, dat is inderdaad geweldig! dan kan de dag al niet meer stuk eigenlijk!

(en chica: bij osn werkt dat niet hoor, jongste zoon tussen ons in. dat vindt ie helemaal niets. Uit bed = actie!)

ga maar weer verder..
Hier ook even een ego verhaal. Snoet voelde gister gelukkig weer een stuk beter. Geen koorts meer. Wel nog verkouden, veel slapen en kleine beetjes drinken. Dus geen oppas geregeld, gewoon naar het kdv. Om half 5 vannacht was het huilen... Doordat ie minder veel drinkt en er geen JBPM in de fles zit natuurlijk weer honger! Manlief eruit om fles te maken. Ik lag inmiddels al even in bed te draaien want misselijk. Maar omdat snoet best beetje overstuur was, ik er uit om m te troosten. En ik sta met m in mijn armen en voel: dit gaat niet goed! Dus snoet weer in bed gelegd naar de badkamer gerend en ja hoor overgeven. :puke:

Kwart over 5 weer in bed, 6 uur zou mijn wekker weer gaan... Vanaf dat moment geen seconde meer geslapen. Pijn in buik! Toch maar om kwart over 6 eruit, thee gemaakt. Maar t voelde nog niet goed en ja hoor weer overgeven. :puke:

Vond t echt erg (was vrijdag ook al niet aanwezig vanwege snoet) maar heb me dus toch maar ziek gemeld. Net ook lekker op de wc gezeten, pff wat een gedoe. Blijkbaar iets verkeerds gegeten, manlief heeft nl ook pijn in buik maar niet overgegeven. (gister draadjesvlees en zaterdag pasta met garnalen en zalm. Heb tijdens het koken 2 rauwe garnaaltjes op, wellicht is dat de boosdoener)

Anyway manlief heeft snoet weggebracht want dat schiet niet op als je ziek bent en mams zit weer eens thuis $#@$#@$#@%@
Maria wat erg van die foto's. Ben begonnen met reorganiseren maar moet ze echt op een cdrom branden. We hebben wel externe harde schijf maar op een of andere manier vindt mijn laptop dat ding nooit.

Lisa goed van je broer(tje). En kijk maar uit dat zoon ex niet besmet (of is het andersom misschien al gebeurd?)

Chica zou mooi zijn als het probleem daarmee is opgelost! (soms is het zo simpel haha)

Mmm Pippa klinkt niet echt gezellig die pijn. Bah Hier wel pijn in linkerheup. Was voor zwangerschap al zwakke plek, tijdens veel last van gehad en nu ook nog beetje af en aan.

Gistermiddag lekker pilates sessie met vriendin gedaan voor t haardvuur. DVD aan en go. Haar dochtertje van 3 maanden vond het zeeeer interessant wat mams en tante allemaal aan t doen waren
Even snel, want zit op mijn werk.

Wyfke, ik heb het óók ! Ik heb ontdekt dat mijn zware onderbenen (erg pijnlijk !) een directe relatie heeft met een pijnlijk bekken. Zere knieën heb ik mijn leven lang al (geen kraakbeen meer). Als ik een fysiek zware dag heb gehad met de kinderen, zoals veel tillen/bukken/lopen, dan voel ik mijn onderrug en bekken en krijg ik ook hele pijnlijke en zware benen. Soms moet ik 2 ibuprofen of paracetamol slikken omdat ik de pijn niet meer kan verdragen. Als m'n bekkenpijn beter gaat na een nacht rusten, zijn de pijnlijke benen ook weg.

Om nog maar even in de klachtensfeer te blijven:

Maria, ik ben vorige week ook naar de ha geweest. Ik heb ook carpaal tunnelsyndroom. Dat uit zich met name in slapende handen 's nachts dat wel een paar uur kan duren. Heel vervelend, ik word er vaak wakker van. Fijn te lezen dat het bij jou vanzelf over gegaan is. Daar hoop ik ook op !

Nu even de tandarts bellen, want er is zaterdag een stuk van een vulling afgebroken (gestraft door dropjes eten....).

Verder een druk, maar leuk weekend gehad. Sint-intocht was fantastisch. Laura vond 't erg interessant en kreeg pepernoten van een piet.

Nu op het werk, waar ik een grote opdracht heb. Sjees er gauw weer vandoor.

CU !
What matters most is how you see yourself
Even snel vanaf het werk. Oma is met zoon naar de KNO arts geweest en die vertrouwde het ook niet helemaal, dus een CT-scan gemaakt maar alles ziet er wel goed uit. Gelukkig geen gebroken neus of andere gekkigheid!

Hij is alleen wel ziek, vanmorgen 38,1 en hoesten sinds gistermiddag. Tussen de middag had hij 39,2 dus heeft ze hem een zetpil gegeven en nu knaptte hij een beetje op maar had nog wel 38,8. Hoop maar dat het meevalt en dat hij zijn zusje niet aansteekt.
ach pada.. wat sneu is dat! hoop inderdaad dat ie snel opknapt.

jane: jij ook al zoveel klachten? wat vervelend zeg! die zwangerschappen zijn toch heftig he? dat doet toch heel wat met je lijf en dan moet je toch eigenlijk erg snel weer aan het werk.

stokje: beterschap! hoopd at je idd alleen maar iets verkeerds gegeten hebt en dat je snelw eer opknapt!

hier kruipt de dag vvoorbij, het is pas 2 uur! (nog niet eens)
zo weer terug van het vriendinnen-weekend.erg gezellig en geslaagd; volgend jaar weer!

net even bijgescand...veel zieke kindjes..veel sterkte.

van de trapvallen is zeer pijnlijk..sterkte! (bedenk me ineens dat ik een jaar geleden, net zwanger gevallen ben...was rond deze tijd; man wat schrok is toen)

veel al weer aan het sporten...dapper en sterk; heb zo geen zin.

ok lekker van mijn vrije dag genieten! samn met mijn liefies
Fijn dat het weekendje weg zo leuk was Sanloes! Pruttel lekker verwend met veel aandacht? En nog gezwommen?

MissBR; ik hoop voor je dat je snel iets hoort van je sollicitatie, of dat je binnenkort een andere leuke vacature tegen mag komen. Zo te lezen heb je het echt niet naar je zin op je werk! Dan is vier dagen werken echt heel veel! Kun je het er met een leidinggevende ofzo over hebben, dat het je niet goed bevalt?

Pada: goed dat je je zoontje toch even extra hebt laten nakijken. Gelukkig dat het mee lijkt te vallen, maar het zal er vast lelijk uit zien. En dan wordt hij ook nog ziek, arm ventje!

Jane: gaat lekker daar! Tandarts, carp.tunnelsyndroom, gewrichtsklachten.... Jij dus ook nog last van je bekken. Balen zeg. Doe je er nog wat aan, bekkenband/oefeningen/fysio/etc?

Stokje, beterschap! Hopelijk is het idd van iets verkeerd eten, dan ben je er wrsch wel weer snel vanaf, als het er eenmaal allemaal uit is. Rustig aan, maak je niet te druk om je werk, daar schiet je toch niks mee op en je verandert er niks mee (moet je horen wie het zegt )

Pippa: ik zou gewoon eens langs de huisarts gaan! Aangeven dat je benen/voeten zo pijnlijk zijn, is toch niet normaal?! Hoewel ik me er wel iets bij kan voorstellen, want die voeten en enkels van jou waren aan het eind echt huge! Kan me die foto's nog wel herinneren. Dat vocht heeft wellicht toch wel weefsels beschadigd of geïrriteerd. Misschien dat de fysio er iets mee kan met massages etc?
effe snel want geen tijd maar heeft een van jullie wel eens visoliecapsules geprobeerd tegen die gewrichtspijn? Een van de dames van mijn zwangerschapsgroepje had er ook last van en bij haar hielp het meteen!
ja.. ik hoop ook dat ik snel wat hoor, zou binnen 5 werkdagen (en heb vorige week dinsdag gereageerd), maar misschien ligt er nu thuis in de mail wel een afwijzing.. zou zomaar kunnen he?

verder heb ik wel wat acties ondernomen hier, ga oa samenwerken met een andere opdrachtgever (ga dus 2 projecten doen en hoop maar dat het goed verloopt met die ander...). en verder neem ik het maar dag voor dag en probeer ik het wat tijd te geven..

Sanloes: wat fijn dat je weekend zo lekker was!

Jojon: jij al zin in weer gaan werken? of zie je er wel een beetje tegenop ook? als je er zo lang uit bent. wordt het misschien alleen maar moeilijker?
Sanloes, lekker zo'n weekendje weg, was het nu met of zonder pruttel? Ik heb tweemaal per jaar een weekendje weg met vriendinnen. Al jaren geleden afgesproken dat we dit er in zouden houden, ook als er kids zouden komen, maar dan alleen met de meiden. Grappige is dat er in totaal nu al zeven kids zijn geboren, maar mijn zoon is de eerste jongen!

Pippa, dat klinkt niet goed van je gewrichten. En Jane, ook behoorlijke klachten. Ik had ook wel last van slapende handen, maar vooral zeer pijnlijke polsen 's nachts. Zo erg dat ik zoon niet uit wiegje kon tillen voor de nachtvoeding.

Pada, goed dat jullie neus hebben laten checken en dat het mee lijkt te vallen. Erg sneu voor het ventje!

MissBR, hopelijk snel goed nieuws op solligebied, ook voor Chica.

Stokje, succes met de ziekenboeg. Hopelijk is zoon nu helemaal beter? Hier nog niet, hij is minder levendig, eet weinig, hangt veel, maar heeft geen koorts gelukkig. Hij hoest echt als een oud mannetje, totaal geen kinderkuchje. Moet nog eens terugzoeken wat CD nu precies er tegen had van VSM. Zelf voel ik ook af en toe wat rommelen in buik, beetje lichte hoofdpijn, maar niet ziek genoeg om thuis te blijven. Maandagmiddag altijd vrij, dus een rustige start van de werkweek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven