Juli 2011

16-11-2010 11:00 389 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickDue dateLentes VK / gyn afspraak Jill 8129 juni29 ♥ Zonnetje19762 juli Roosje742 juli36 ♥ Abura4 juli 28 ♥,13 decemberSem844 juli 26 ♥Tes743 juli 36 ♥ Mandy 818 juli3 december VK 29Cowvanjou15 juli39 ♥, echo 6 decemberGypsey10 juli ♥ Zon8210 juli Aventura10 juli1 dec VK 32 Blogbabe10 juli30 10 decemberSmurkje11 juli Es2612 juli 28 ♥, 2 dec VK Renky12 juli 2814 december Asjenemou14 juli40 ♥ 8 december Isabelletje1413 juli ♥ Lieke7914 juli 307 dec, echo 22 dec Juul10016 juli37 3 december Xaloy18 juli37 ♥ 16 decemberTheezakje1320 juli 2513 december Hierperdepiephoera21 juli 338 december Lieselotje20 juli39 22 december Nolleke24 juli28 ♥ 3 decemberDo7925 juli31 3 decemberSumii25 juli36 14 december2jongens26 juli35 15 decemberLeeuw8227 juli28 6 decemberLaura7429 juli36 15 december echoJunepermay31 juli31 29 december echo
Done, Cowvanjou. Jemig wat een lijst!
morgen dames!

Hier een betere dag, eindelijk geen hoofdpijn meer :-)

@ xaloy, fijn geen bloedverlies meer,

@ cowvanjou, super dat je een goede echo hebt, en de zesde al weer!

@ hieperdepiep, vorige keer hadden wij ook meteen een jongensnaam(maar toen werd het een meisje)

Voor in de tabel; junipermay, 29 december echo

fijne dag allemaal, ik moet weer aan de slag
@Cowvanjou, super! fijn een goede echo

@ Xanloy, nog 1 dagje en dan echo, spannend! Fijn dat je geen bloedverlies meer hebt.

@ isabelletje, leuk dat je al een babykamer hebt. Ik heb daar nog helemaal niet over nagedacht. Weet al wel welke kamer, maar hoe het eruit gaat zien, geen idee.

Namen, een meisjesnaam hebben we al wel, maar een jongensnaam is toch erg lastig. Het helpt ook niet dat ik op een bso werk, teveel namen die kinderen al hebben. Soms komen er wel hele mooie namen langs.

Iedereen nog druk bezig met de surprises?

Wat een lange lijst hebben wij al inderdaad. Vruchtbare maand geweest
Steffi?
neuh

:-)
Daniel
Hoi!

Mag ik mij ook aansluiten? Ik ben nieuw op het forum, maar het lijkt me fijn vragen, onzekerheden en goede momenten hier met jullie te delen!

Ik ben 36 jaar en volgens mijn berekeningen uitgerekend op 25 juli. Ik heb nog geen kinderen, wel heb ik eind juni een miskraam gehad met 8 weken (net als hieperdepiep dus), dus ik vind het allemaal nog een beetje spannend!

Op 14 december heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige en ik krijg dan ook meteen een echo.
Xaloy, is het .... Luka?
Nee nee nee! :-)

Welkom Sumii!
ich weiss nicht
We hebben trouwens wel een giga groep. Iedereen is druk in de weer geweest in de maand oktober hahahahaha. Hebben we een stroomstoring gehad ofzo?
Zo. Heb net even in de file gestaan om manlief op te halen. Wat een chaos zeg. Scheefstaande vrachtwagens, ik ben in 2 bochten (op hellingen, het is wel Zwitserland natuurlijk) bijna uit de bocht gevlogen. Wel met 30 kmh, maar toch. De remmen deden niets meer!

Nu weer thuis en ik ga voorlopig nergens meer naar toe. Laat mij maar insneeuwen! De gynaecoloog morgenochtend is op loopafstand. Ha!
@Lieselotje: ik denk dat ik het geslacht wel wil weten bij de 20-weken echo!

@Xaloy: zo, wat eng, die bochten bij de hellingen!! Ik vind het al eng om op de fiets te slippen... laat staan in de auto! En omdat ik dat eng vind, ga ik morgen gewoon bij een oppasgezin slapen, i.p.v. de volgende morgen vroeg er over besneeuwde gladde wegen naartoe fietsen!
xaloy, volgens mij heb je best een orginele unisex naam. Ik kom niet verder als rene, jip, nicky, sam

Jongensnamen zijn echt het moeilijkst vind ik! Ik wil niet een populaire Top 3. Wel een beetje een Nederlandse naam, beetje stoer en dar als hij 50is het ook nog klinkt!

Wij willen niet weten wat het word, ik kan namelijk mijn mond niet houden. Veel nensen in mijn omgeving weten nu al dat ik in verwachting ben, met als topper de reactie van mijn ouders: ben je er wel blij mee? En mijn vriend negeren! Mijn ouders zitten een beetje in hun eigen bubbel!

Ik ben s avonds misselijk, s ochtends nauwelijk! Herkenbaar?
Ik ben een beetje zenuwachtig.

Nu snel douchen.
Xaloy, is het vandaag? Success!

Leeuw82, ik ben ook vooral s'avonds misselijk, s'ochtends valt het wel mee.
Succes Xaloy!
@ Xaloy, veel succes vandaag!
Succes vandaag Xaloy!
Naam = Dagmar? ;)
.
Nee :-)

Ik ben nog zwanger!

Het is gegroeid, iets kleiner dan verwacht, misschien de datum iets bijstellen, maar dat doet ze pas over een aantal weken.

We zagen iets pulseren maar ze durfde niet te zeggen of dat een hartje was of niet. Amateur :-)

Dinsdag nog een keer! (ik ga ECHT voor een record aantal echo's!!)
aah maar in ieder geval fijn nieuws, da's belangrijkste toch? Hoever dacht ze dat je nu was?

@ roze big, hoe'st nu met jou?

Hier veel sneeuw, vanochtend maar met de bus gegaan, wat een pruts weer.
Goed om te horen Xaloy!

Dames mijn misseljkheid neemt al iets af! 9 weken 4 dagen.. Kan niet wachten... Voel me echt weer een beetje mens worden ( in plaats van vaatdoek). Maar nog missekijk genoeg om me geen zorgen te maken;-)

Op een of andere manier maak ik me geen zorgen of het wel goed gaat, alhoewel het wel spannend is dat op te schrijven!
Xaloy, goed om te horen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven