Juni '09

24-06-2009 17:07 687 berichten
Alle reacties Link kopieren
[
Indian en Bosbes, dat doet Mieke ook, plannen wat ze Willem allemaal kan leren. Eerste missie is leren duimen want ze vind het zo zielig dat hij dat niet kan. Haalbare missie in ieder geval, beter dan het leren fietsen!

Hier ook af en toe Willem uit bed plukken als het eigenlijk niet uitkomt. Maarja, Mieke wil ook dingen doen, en als Willem er een uur over gedaan heeft om in slaap te vallen kan ik er ook niet veel aan doen als hij er na een uurtje slapen al weer uitgeplukt wordt. Maar meestal slaapt hij gewoon verder in wagen of cosi, al slaapt hij wel wat lichter dan. Niks aan te doen. Hij is niet anders gewend.

Nijntje, fijn om te horen dat je gemist wordt, he! Van de week waren van mij ook collega's op kraambezoek, en mij werd ook verteld dat ik gemist wordt. Vooral dat het zo stil is zonder mij

Roro, lekker dat het allemaal zo goed loopt! Geniet er van!

Roro, lekker dat je je nu veel beter voelt! Ik ben helaas nóg moeier dan tijdens het einde van de zwangerschap. Ik maak me ook te druk hoor, doe veel te veel eigenlijk. Meer rust zou al veel helpen.

Ik ben me aan het verdiepen in hoe het werkt met kunstvoeding... het zit er dik in dat ik misschien al binnenkort, maar zeker als ik weer aan het werk ga op de kunstvoeding over moet, in ieder geval als ik werk zal hij kunstvoeding moeten gaan krijgen. Kolven lukt niet, zelfs met neusspray komt er geen tsr, en zonder dat is de opbrengt echt maar 20 cc uit beide borsten (half uur kolven). Heel vervelend, maar het is niet anders. Bij Mieke ben ik na drie maanden op kunstvoeding overgegaan, dat ging toen best goed eigenlijk. Ik vond het erg jammer om met borstvoeding te stoppen, maar aan de andere kant was ik toch ook wel erg blij om meer vrijheid te krijgen. Dubbel... want eigenlijk wil ik de borstvoeding zo lang mogelijk volhouden. Maar zonder kolven wordt het toch écht lastig. Ik heb zo wie zo erg 'gevoelige' borsten, het minste geringste aan stress of wat dan ook en de productie neemt af. Had ik bij Mieke ook, de regeldagen waren ook drama met 6 weken, heb haar toen een week lang zo'n beetje continu aan de borst gehad. Dat gaat nu niet of in ieder geval een stuk moeilijker, met Mieke erbij. Bovendien is mijn man de komende week weg (werk), dus ik sta er alleen voor. Ik ga uiteraard proberen om het vol te houden, maar wat niet gaat, gaat niet. Heb op het borstvoedingstopic al gepost, hopelijk komt dé tip...
Om een kort verhaal lang te maken...
Goedemiddag . Hier ook weer een berichtje vanuit de zon. Zit nu te typen met L op mijn arm, dus even zien hoe lang het goed gaat...

Manlief is vanaf vandaag weer aan het werk, dus ben voor het eerst alleen thuis met L. Is wel een stukje drukker, zeg! Maar tot nu toe 'gedraagt' 'ie zich goed.

Oh, de tekefoon gaat dus de rust was van korte duur. Tot later.
Volgende keer zal ik weer wat meer op iedereen reageren!
Hallo allemaal,

Goed weekend gehad? Hier weer een huildag op zaterdag en een slaapdag op zondag. Nou ja, zolang het om en om is, is het goed vol te houden.

Peetje, ik heb ook de pump in style. Fijn ding, maar lastig omdat je 3 handen nodig hebt. Ik heb het al op borstvoedingstopic gevraagd hoe anderen dat doen. Die doen of met 1 hand even kort beiden borstschilden vasthouden tijdens knopjes bedienen (hand tussenin, met pink 1 op borst houden, ander met duim) of gewoon knopje bedienen en daarna pas tweede borstkolf erop zetten. Maar ik snap ook niet dat na al die jaren verbeteringen aanborstkolven niemand op het idee is gekomen om die knopjes om hem in te stellen in de buurt van de flesjes te doen. Maar tip van Nijntje klinkt ook erg goed, ga ik volgende keer ook proberen. Maar snap nog niet hoe dat kan, met al dat plastic eraan. Vraagje voor jullie: is het belangrijk om het flesje goed rechtop te houden (dan heb ik beetje verkrampte houding om borstschild goed te hebben) of hoeft dat niet?

Nijntje, ik heb ook soms dat getypte tekst weg is. Maar ik typ nu altijd in word, en dan delete ik dat pas als ik zie dat het op het forum staat.

WW, wat balen dat kolven niet lukt en je naar flesvoeding moet. Maar zonder kolven lukt het op een gegeven moment inderdaad niet meer denk ik om BV te blijven doen. Ik ben nu al blij dat ik iets flexibeler kan zijn met af en toe een flesje geven en kolven. Jij had dus zware regeldagen bij 6 weken. Zoontje is donderdag 6 weken, ik ben benieuwd hoeveel ik er van merk.

Vibeke, hoe gaat het vandaag zonder man? En hoe gaat het verder daar?

Rebels, fijne week in Wageningen (maar dit lees je natuurlijk pas achteraf)!

Ikol, mijn buik is ook weer normale formaat (broeken passen weer, joepie!), maar hier ook dus veel en donkergekleurde striae. Kan geloof ik wel jaar duren voordat het minder zichtbaar wordt. Gelukkig bij mij alleen onder mijn navel (maar dan ook heel veel), dus maar hoge bikinibroekjes gaan kopen in de toekomst, dan vallen ze er net onder. Zumba lijkt me ook supergaaf. Ik moet alleen op zoek naar een sportschool in de buurt die ook kinderopvang heeft, want ’s avonds sporten is altijd lastig ivm oppas (maandag, dinsdag en woensdagavond zitten namelijk al vol met sporten van mij (maandag), en van vriend (dinsdag, woensdag). Hoewel, dan kan ik nog mooi de donderdagavond inpikken!)

Zonnetje, leuk weer iets van je te horen, balen dat je het even niet zag zitten. Hebben heel veel nieuwe moeders volgens mij hoor, ik heb dat ook soms. Vooral als ik te weinig heb geslapen dan komen de tranen. Het begin is gewoon zwaar. Balen van het vloeien. Ik heb dat (nog) niet, maar ben ook niet aan pil (is ook nog niet nodig, haha)

Indian, ik geef ook cinababy. Weet niet of het heel goed werkt, maar hij vind het in ieder geval helemaal lekker. Bij die vitamine k en d druppeltjes trekt hij een heel vies gezicht, maar met deze druppeltjes kijkt hij blij, maar geniet-geluidjes en vind het heerlijk het lepeltje helemaal af te likken, haha. Dus als hij huilt en krampjes lijkt te hebben krijgt hij ze, en is hij in ieder geval even blij!. Als hij krampjes heeft doe ik niet echt aan regelmaat enzo, want dan wil hij toch niet in zijn bedje gelegd worden, en dat vind ik dan ook zielig. Maar als hij geen pijn heeft dan moet hij wel wakker in zijn bedje, leren zelf in slaap te vallen i.p.v. op onze arm.

Zo even een boterham eten en dan maar weer zoontje uit bed plukken, want alweer 4 uur geleden dat hij voeding kreeg. Ik zie hier nooit hongersignalen, maar na 4 uur ga ik steeds maar weer voeden. Of zou ik mijn kindje zo te veel geven? Op CB zeggen ze max 4 uur, maar hij is al supermollig en heeft na 4 uur vaak nog geen honger.

Groetjes,

herfst
Lekker lang verhaal, herfst! Blijf druk meelezen maar reageren komt er niet altijd van. Ik lees nu dat je om de vier uur geeft. Omdat in de eerste week alles zoveel bijgehouden moest worden heb ik dat enige tijd daarna niet meer gedaan. Moet ik nu maar weer eens doen om te kijken hoe vaak ze nu eigenlijk bij me drinkt. In ieder geval houd ik me gemiddeld aan drie uur en 's nachts 6,5 uur.

Vandaag een utterochtend met veel huilen, slecht happen en tepel kapot trekken. Daar werd ik nogal humeurig van. Na een volle luier ligt de dame in coma terwijl m'n borsten flink vol zitten. Kolven lukt redelijk maar de opbrengst is niet veel. Doutzen haalt er zeker veel meer uit. Zoals WW schrijft over geen tsr, dat herken ik niet, maar zoals sommigen schrijven dat ze zo 100 ml hebben, dat lukt me zeker ook niet. Maar goed, zelf voeden gaat prima en zolang ik vrij heb geef ik het haar. Daarna stap ik over op de fles omdat ik niet op mijn werk wil gaan kolven en met koelelementen in de trein etc etc. Dus nog 5 weken BV en dan stop ik ermee. Wel jammer, maar het geeft ook meer vrijheid.

Dame meldt zich nu, dus van reageren waar ik net aan wilde beginnen komt het weer niet...

Fijne maandag allemaal!
Hallo,

Gisteren ook weer een erg gezellige dag gehad met m'n broer en z'n vrouw en dochter en vrienden plus hun zoontjes.

Kind van m'n broer en eentje van het vriendenstel zijn allebei van mei dus ook nog erg klein. Maar Femke heeft heerlijk gespeeld met andere zoontje, zo leuk om te zien. We hadden geen kind aan ze. Zaten samen in het huisje (we hebben zo'n huisje van little tikes geloof ik) te kleuren met stoepkrijt (we hebben nu erg mooie tegels, haha) etc etc. Op het laatst plukte hij bloemetjes voor haar en Femke zei maar steeds als ze een bloemetje kreeg: ooh, mooi.

't Is dus echte liefde , zo schattig om te zien.

M'n stofzuiger hield er opeens mee op vanochtend. Wel balen, want ik stofzuig nu eigenlijk elke dag. Dus maar snel een nieuwe kopen, maar wanneer??? Zal wel donderdagavond worden denk ik. Of morgen als ik Luuk alleen heb. Maar om dan met zo'n ding te gaan sjouwen. Ik kan hem natuurlijk ook nog online kopen.
[
He Dames!

Wat een gezelligheid op het topic, het weekend is over en we hebben weer thuis voor onszelf en het forum!

Vandaag naar het CB geweest, en overladen met complimenten. Ze doet het geweldig, was flink aangekomen, nu 4890 gram en 57cm. Boven alle curves enzo, heeft ook wel te maken met BV geloof ik. De arts vond haar een heel alert meisje, en was diep onder de indruk dat ze niet huilde en wel honger had (wij ook X-D!).

Gisteren had ze zo'n dag dat ze niet wilde slapen omdat er veel te veel gebeurde en ze overal bij wilde zijn.. pfff, dan ga je inderdaad op een gegeven moment denken: "je Moet slapen meissie!". Toen we zelf gingen slapen, sliep zij ook. Vandaag dus geen kik gegeven, alleen als ze trek had. Nu slaapt ze alweer bij R. op de bank... zo lief!

WW, ik heb ook wel het geluk dat het de eerste is. Vandaag heb ik van 11 tot 3 lekker op bed gelegen en geslapen, met Madelief in de wieg ernaast en later lekker op mijn buik. Dan is het ook makkelijker om uit te rusten dan als je ook een peuter rond hebt lopen! Vervelend dat kolven niet lukt zeg, dat schiet inderdaad niet op, 20 ml in een half uur... rustig overstappen, wel jammer als je het zo graag wilt!

Herfst, ik voed echt op verzoek overdag. De enige regelmaat die we hebben is dat we elke ochtend tussen half zes en zes 'beginnen'. Vorige week had ze een middag dat ze echt niet wilde drinken. Dan haalt ze dan 's avonds en 's nachts weer in. Heb je dan niet soms van die voedingen met een supergefrustreerde baby die nog geen honger heeft, niet hapt en veel huilt? Dat gaat Madelief dan doen namelijk...

Heb net bij het CB ook nagevraagd over hoeveel er tussen voedingen maximaal mag zitten. En dat is zes uur, om het glucosegehalte in het bloed. Als dat te laag wordt, dan worden ze suf en lijkt het alsof ze slapen... (volgens mij zei iemand anders dat ook al, ik dacht zelf dat het met moeheid te maken had). Tot tien weken dus max zes uur, en daar na mag het langer. Uiteindelijk heeft iedereen z'n eigen manier hoor!

Ik geef ook cinababy, geen idee of het werkt . Ze vindt het wel lekker, en de vitamientjes ook!

Peetje, ik zou voor bezorgen via internet gaan... waarom zou je het jezelf moeilijk maken? Via Wehkamp ofzo? at een gezellig weekend!

Indian, het gaat toch super met die twee jongens! Als Yuma maar iets anders te doen heeft, die haalt het later wel weer in. En echt balen van je darmen!
Hoi moeders,

Vanmorgen cb: mannetje is 5070 gram en 59 cm! Qua lengte iets boven het gemiddelde, de rest keurig op of net iets onder de curve (jaaa, lekker belangrijk ;)) Wel grappig, want vriend en ik zijn beiden niet groot, maar kan straks nog alle kanten op natuurlijk

Eerste prikjes ook goed doorstaan. Vond het minder moeilijk dan bij Noah, maar het was nog steeds erg sneu natuurlijk, hij schrok ervan en was al zo moe. Meteen daarna in slaap gevallen en hij voelt nu iets warm aan, maar lijkt er (nog) niet echt last van te hebben.

Nog bedankt voor de lieve reacties trouwens! Ik voel me weer helemaal goed hoor, heb denk ik nu een manier gevonden om met die buien om te gaan, dus gaat helemaal goed komen. Zoveel mogelijk moois in de momenten samen zien en af en toe even een paar uurtjes voor mezelf of voor vriend en mij samen.

Als het goed is, hebben we trouwens een kdv gevonden dat beide dagen gewoon plek heeft voor beide jongens, met uitz van feb/maart/april volgend jaar, maar daar komen we ook wel uit. Was niet helemaal tevreden over het nieuwe kdv waar Noah nu zit, dus we gaan waarschijnlijk wisselen, hoe sneu ik het ook voor Noah vind, weeeeer ergens wennen.. Maar goed, hij moet nog 2 jaar en M 4, dus dan moet het ook wel leuk en goed zijn.

Ik ga, de kleintjes moeten zo tukken en we krijgen nog kraamvisite.

Fijne avond!
[
Hee roro of anderen die vitamine-druppeltjes geven die de baby's wel lekker lijken te vinden: welke druppeltjes heb je dan voor de vitamientjes? Hier davitamon, en dat probeert hij steeds met een vies gezicht zo snel mogelijk weer uit zijn mond te werken.
oh ja, indian, ik had ook al in Mi.. gekeken voor sporten, lijkt me wel goed. Zou er wachttijd voor Zumba zijn?
Fijn zonnetje dat je een kdv hebt gevonden. En wisselen is vervelend maar het moet toch wel goed voelen waar je kids zitten. Er zit echt veel verschil tussen de kdv's.

Een tijdje geleden heb ik veel geschreven over leidster aan huis wat het uiteindelijk dus niet is geworden. I.v.m. wachtlijst kdv kan Doutzen pas per januari daar terecht. Onze tweede zit daar ook, en de oudste op BSO. Nu heb ik gelukkig een gastouder gevonden en ga dus vanaf september in de ochtend een hele reis maken. Eerst Doutzen bij gastouder, dan Marlene bij BSO en dan Vincent bij kdv. Ik ga eerst maar oefenen voordat ik weer aan het werk ga... Omdat Doutzen natuurlijk nog niet kan zitten ga ik dit eerst met de auto doen omdat ik maxicosis op een fiets niet zie zitten. Hoe gaan jullie het doen trouwens, straks weer met het werk en dan vooral degenen met 2 of meer kids? Ook zo'n gesjouw? Ik ben beniewd hoe de ochtendrituelen gaan verlopen...

Roro, lijkt het erop dat je een 'makkelijk' kind hebt? Klinkt in ieder geval wel relaxed en goed dat ze zo mooi aangekomen is, super!

Indian, drukte dus binnenkort met allerlei logés maar wel gezellig! Succes met het entertainen van het spul!

Vandaag een zielige dochter ivm kramp. Ze kon bijna niet bij me drinken. Dus maar afgekolfde melk gegeven want fles lukt dan wel beter. Omdat afkolven weinig oplevert zonet maar een fles kunstvoeding gegeven. Daarna keek ze zo lief en verzadigd om zich heen, hehe leek ze te denken. Ook leuk dat G. die fles aan haar heeft gegeven. Hopelijk krijgen we een rustige nacht.

Ook jullie een rustige nacht toegewenst!
En Berntsje, heb je een rustige nacht gehad?

Hier gaan de nachten wel redelijk. Luuk komt eigenlijk altijd rond 3 uur, dan voed ik hem en dan leg ik hem meteen weer in bed. Hij pruttelt dan een beetje maar slaapt vrij snel weer in. De laatste nachten slaapt ie na één borst al dus dan leg ik hem maar weer in bed. Normaal drinkt hij 2. Hij heeft er toch 3 uur op kunnen teren. Was ook in 20 minuten klaar met drinken, dus ik kon ook snel weer gaan slapen.

Gisteren was half elf de laatste voeding (of eigenlijk een extra toetje van kwart over negen misschien), daarna dus om 3:00 uur en toen weer om 06:00 uur.

Femke sliep al vaker door rond de 5 weken. Om half negen/negen uur kreeg ze dan de laatste voeding en dan kwam ze pas 's ochtends weer rond half zeven/zeven uur. Dus wat dat betreft is het nu afzien.

Wij hebben trouwens ook vit A en D druppels van davitamon geloof ik. Luuk vindt die wel lekker, in ieder geval de vit. D. Maar heb je die op waterbasis of op oliebasis? Op waterbasis is lekkerder dan op oliebasis. Die op waterbasis is nl. een beetje zoet. Misschien dat dat scheelt? Ik vind zelf namelijk van wel.

Vit. K vindt ie ook niet zoveel aan geloof ik, die is wel op oliebasis.

Stofzuiger heb ik idd maar online besteld. Gisteren voor 22:00 uur dus als het goed is komt ie vandaag aan.

De bezorger zal wel denken, daar zijn we weer! Ik heb nl de laatste tijd best veel kleding online besteld (ook veel weer retour gebracht maar goed) en die komt ie dus afleveren. Ook nog wat andere dingetjes besteld (zoals papiervernietiger etc) dus hij komt minstens één keer in de week de laatste tijd.

Hij komt de pakjes altijd al met een brede grijns brengen.

[
Vitamine A geven wij niet, moet dat ook? Wij hebben alletwee op waterbasis en geven na de voeding. MIsschien ook maar voor de voeding doen en kijken (als deze op is) of ik de vitamine D op waterbasis kan vinden. Dat klinkt beter.

Indian, ik ga op maandag, dinsdag en woensdag werken, dus op donderdag of vrijdag sporten (en maandagavond, maar dan blijft partner thuis, dus geen oppas nodig). Maar donderdag of vrijdag wil ik misschien wel naar de sportschool. Al twijfel ik een beetje of het niet misschien makkelijker en goedkoper is om thuis te sporten (bijv. met DVD).

Peetje, wel handig om maar thuis te laten bezorgen, anders duurt het zo lang. Ik doe dat ook vaak (hoewel dus wat duurder ivm bezorgkosten).

Over doorslapen. Zoonlief wordt altijd tussen 3 en 4 's nachts wakker en rond 7 uur a 7.30. Maakt niet uit eigenlijk hoe laat we hem laatste voeding geven, of dat nu rond 9 uur is of rond 11 of 12 uur 's avonds. Hij slaapt dus soms al 6 uur als we hem rond 9 's avonds laatste voeding geven. Erg fijn.

Vanmiddag even shoppen met mama, gezellig. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen allemaal!

Gisteren weer naar het CB geweest en met G gaat het helemaal super. Hij is momenteel 60cm en 5405 gram. Verder ga ik ook starten met kolven om alvast een voorraadje aan te leggen. Handig want dan kan mijn vriend ook eens een voeding doen.

Verder kwam ik Ikol tegen bij het CB. Dat was een erg grappige situatie.

(Ikol: ik wilde je nog adviseren over het uitfloepen van een speen. Wij gebruiken voor G een doekje (Difrax) met een lusje eraan dat je aan de speen kunt vastmaken. Wanneer de speen in de mond zit, kun je dan het doekje een beetje positioneren zodat de speen er niet gelijk uitvalt als hij hem een beetje loslaat. En mijn kraamverzorgster van twee jaar geleden adviseerde om een spuugdoekje door de lus van de speen te doen, maar dat vond ik zelf een minder handige oplossing. Want dat is moeilijker goed te leggen.)

Ik lees hier over vitamine D op waterbasis. Daar moet ik ook maar eens naar gaan kijken, want G werkt die oliedruppels er steeds weer langzaam uit. Vindt het blijkbaar ook erg vies.

En wat betreft slaapritme ....zoals bij meerderen....laatste voeding om 21/22u en daarna standaard weer rond 3uur 's nachts en vervolgens weer 's ochtends rond 6.30u. Ik ben benieuwd wanneer meneertje door gaat slapen. Mijn dochter sliep met 9 weken door, maar die was toen al aan de FV en het schijnt dat BV kindjes er langer over doen om door te slapen. Nog even afzien dus!

Nou, een fijne dag allemaal!

groetjes!
Ik heb ook zo'n idee dat het niet uitmaakt of ik Luuk nog wakker maak 's avonds laat of niet. Of kwam hij toen wel een uurtje later, ik weet het eigenlijk niet meer.

Nou ja, hij rommelt toch tot een uur of half elf, elf uur meestal, dus daarna hoef ik hem ook niet wakker te maken.

Vitamine A druppels moeten tot 3 maanden.

Alleen als je flesvoeding geeft hoef je geen vit A en vit. D druppels te geven.

Geven jullie ook 10 druppels vit D? En nemen jullie die zelf ook (als je bv geeft?) Is mij wel geadviseerd en ik doe het dus ook. Ook al sinds de zwsch, hoewel ik dat ook wel eens vergat. Multivitaminen ofzo gebruik ik niet.

Zo, even koffie drinken nu.
Goedemorgen!

Doe weer een nieuwe poging...

Dagje, mooi dat alles goed was bij het CB. En grappig dat je Ikol tegenkwam...

Zonnetje, fijn dat jullie plek bij een kdv hebben. En dat alles goed was bij het CB, natuurlijk.

Peetje, hahaha, de bezorger kent je dus al goed? Alleen maar handig, toch .

Herfst, veel plezier met shoppen!

Indian, succes met de prikken.

Berntsje, wat jammer dat het kolven niet goed lukt. Heb je nog goede tips gekregen op het borstvoedingstopic?

Over ritme: L krijgt rond 22.30 uur zijn late voeding en komt dan weer rond 3 en 7 uur. Overdag zit er meestal tussen de drie en vier uur tussen. Best goed te doen, dus. Alleen vandaag heeft hij een huildagje. Wil alleen bij mama zijn en heeft de hele tijd honger. (Hoe noemden jullie dat ook alweer? Vond het zo'n grappige term maar ben 'm even kwijt.) Ga zo maar even een rondje lopen.

Over prikjes: L heeft de eerste twee al gehad... Die doen ze hier een week na de geboorte al. Als hij een maand is, krijgt hij weer een hele serie.

Over gewicht/lijf: ik zit nog 2 kg boven mijn oude gewicht en pas de meeste kleren wel weer. Alleen mijn buik is nog wat zachter en ronder. Geen striae hier, dus durf best weer in bikini . Het vloeien is bijna afgelopen en ik heb zo'n zin om te gaan zwemmen.

Donderdag komen mijn moeder en zusje hier een weekje kramen. Ben al aan het aftellen...

Prettige dag allemaal .
[
ikkannietzondermamadagje - die bedoelde ik :-).
Vibeke: Leuk dat je mama en zus komen!! Is dat de eerste keer dat ze L zien?

HIer maar 2 druppels vit D en 5 druppels vit K vit A nog nooit gehoord dat dat zou moeten..??

Ik slik zelf (als ik eraan denk) Floradix..geen vit D

HIer wel wat ik ben wat onrustiger dan anders dagjes...afgelopen nacht lukte het me niet haar in slaap te 'tanken'.>Als ze sliep, wilde ik haar wegleggen en ja hoor wakker...UIteindelijk na bijna een uur drinken, toch maar weggelegd en ja hoor huilen! Maar het werd steeds minder en uiteindelijk is ze toch in slaap gevallen en was ik bang dat ze dan 's nachts nog zou komen, ze kwam pas om 6.45 weer

Ik mag dus echt niet klagen over de nachten, maaarrrr ik zal blij zijn als ik de avondjes ook weer een beetje terug heb....

Yara gaat rond half 8 naar bed, Jente begint rond 8 uur onrustig te worden en vanaf dan tot aan de laatste voeding (22.30) is ze wakker en wil alleen maar bij ons zijn...dus tja avondjes zijn niet voor onszelf...Ik dacht me te herinneren dat Yara altijd rond 21 uur de laatste voeding kreeg...maarja daarw as ik ook altijd een uur bezig en zij wilde tussen 19 en 21 ook nooit slapen...en dat heeft wel tot een half jaar geduurd...Dus we mogen nog even :D

Eitjes koken...toto straks
O ja, stom, 't is natuurlijk vit. K druppels ipv vit. A, hoe kom ik daar nou weer bij. Zal wel na-zwangerschapsdementie zijn...
[.

[/fgcolor]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven