Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Oke, weer even verder reageren:

(vriend moet wel elke lachen om mij en t forum;-))

Vibeke: Hoe is het met jou dan? Al last van de warmte? Laat maar gewoon lekker af en toe wat van je horen hoor! De uitgebreide verhalen/ reactie komen wel weer;-)

nijn: is de schimmelinfectie over? Hou je het verder nog een beetje vol? Strippen volgende week evt? Ik wete niet precies wat het is, maar dacht niet dat het heel erg 'prettig' is om het maar netjes uit te drukken? Ik hoop voor je dat het gauw spontaan gebeurt. Met hoeveel weken was Yara er?

Bosbes: 7 pond klinkt mij ook niet echt boven gemiddeld. dacht dat redelijk 'normaal' was? T Zal wel... wel fijn zef al die verschillende verhalen. Gelukkig valt dat hier nog wel mee moet ik eerlijk zeggen. Wel gehoord dat ze het kindje lang schatten... was al ingedaald en lag nog hoog met de billen; zou de lenhte van z'n vader hebben;-)) Ach beter in de lengte dan in de breedte;-)

Ka, ben benieuwd verder naar je verhaal. Mij klinkt 35 uur weeene en dan alsnog ks best heftig, maar gelukkig heb jij dat anders ervaren:-) Mooie naam trouwens! Geniet lekker van je mannetje!

Fleur: Alles goed daar? 9 Pond klinkt idd groot, maar na alle verhalen hier waarbij elke VK/gyn weer wat anders zeg.... ik weet het niet hoor. Ze hebben bij mij 3600 gram geschat ooit (hoorde ik later van andere VK haha), maar ach, ik zie wel. Mijn moeder vroeg ik ze wel af of ze tegenwoordig bekken nog 'opmeten' om te kijken of het wel zou passen. (ook nav verhaal girafje)... bij ons iig niet. Is dat misschien iets van vroeger dan?

Rommelt het trouwens nog steeds bij je?

Heb ik nu op iedereen gereageert? Dacht het wel;-)

Gaat alles goed met de kersverse moeders?

Denk dat Ravenna ook al bevallen is hoor.... zo lang al niets gehoord. Dan ben jij idd de volgende Nijn! :-)

Dagje: net op hyves geweest: wat een schatje!!!

Als ik al die babyfoto's zie..... zucht, smelt.... ik wil ook!!

Ik ga even wat eten (brood zal ondertussen wel ontdooit zijn) en wat tv kijken. Dan een wasmachine aanzetten en verder maar eens kijken wat ik ga doen. Verveel me tegenwoordig wel een beetje:-s

Doei!!
Hoera, Ilja, gefeliciteerd met jullie zoon! Jeetje, is ie er toch 'ineens'! Hoop dat alles goed gegaan is en dat jij je goed voelt.. Benieuwd naar je verhaal.

Supersmollie, thx voor t melden!

Hier alles ok, maar kan het nu even niet meer bijhouden op het forum hoor! Vandaag dagje zonder Noah (naar het kdv) dus beetje bijgeslapen, wel es lekker hoor.

Vind t nog steeds zo leuk dat er een Noah geboren is op dezelfde dag als zijn broertje

Meneertje meldt zich weer, dus ik ga weer voeden.
Ilja, van harte!! Zo verheug je je op een paar dagen rust, en zo heb je je zoon in je armen!! Heerlijk hoor!!

Zonnetje, wat gek dat je niet bijleest . Geniet maar lekker, komt vanzelf weer (weet ik van een andere groep waar ik mee schrijf)

Ik vermoed dat Ravenna ook al lang haar kindje in haar armen heeft...

Ikol ook lekker weer aan het rommelen dus... balen, he, dat gerommel 's nachts.

Peetje, wat heerlijk dat je ouders je zo veel helpen!! Mijn moeder zou wel willen, maarja, zelf een full-time baan en ze woont hier ook niet bepaald om de hoek (anderhalf uur ov-en, ze heeft geen rijbewijs).

Ik ben nu een week over tijd en dat was hélemaal niet mijn planning . Ach, extra week verlof is ook altijd mooi meegenomen moet ik maar denken... ik ben wel bij dat jullie snappen waarom ik zo graag die zondag wil ontwijken. Jullie mogen van mij ALLEMAAL zondag, doe ik wel een andere dag, goed

Straks weer naar de verloskundige, vanochtend toch maar gekeken hoe laat ik moest, want op het bord had ik alleen opgeschreven dat ik vandaag een afspraak had, volledig in de veronderstelling dat de tijd niet zou uitmaken omdat ik dan toch al láng bevallen zou zijn... en dan straks dus ook een afspraak voor volgende week. Ik ga er niet van uit dat ik deze week al naar de gyn moet, omdat kindje nog steeds lekker beweegt, ruimte heeft, goed hartritme heeft, en ik idem dito Maar stiekem hoop ik wel dat ze kan strippen, in de hoop die zondag maar te ontwijken (áls het wat doet is het binnen 24 uur meestal, dus...)
Om een kort verhaal lang te maken...
Oww Ikol daar ben je. Dacht even dat je al aan 't bevallen was

Wat naar dat je zulke slechte nachten maakt zeg. Ja dat slapen dat is wat he? Denk dat dat er allemaal niet beter op wordt deze laatste dagen/weken, en na de bevalling natuurlijk ook niet haha.

WW, een week overtijd...shhhh...Kan me voorstellen dat je daar geen rekening mee gehouden hebt. Ik wil daar ook geen rekening mee houden, maar moet dat natuurlijk wel gewoon doen. Kan me voorstellen dat je dan zooo ongeduldig wordt. Ik heb gister ook al een afspraak gemaakt met VK voor na de uitgerekend datum. Wilde dat helemaal niet, maar VK vond dat wel handig, want stel dat ik nog moet komen omdta baby er nog niet is, dan stond er in elk geval al een afspraak. Hoop dat ik er geen gebruik van hoef te maken!

Zonnetje, wat fijn dat alles goed gaat met jullie!

Dagje, wat een mooie naam inderdaad, en wat een lieve foto. De tevredenheid straalt ervan af!

Ik lig al zo'n beetje de hele dag half in bed, en ben de andere helt van de dag wat huishoudelijke dingetjes aan het doen. Vanavond even naar verjaardag van kennis, niet al te lang hoop ik, want dat hou ik niet meer zo vol. Paar dagen geleden kwam vriendin eten, en om 21 uur zat ik er echt helemaal doorheen. Met constante harde buik op de stoel te zitten, me geen houding meer weten...Pfff... Ook maar niet meer doen dus. Laatste dagen wel erg veel harde buiken. Nog niet pijnlijk, maar gewoon snel en lang een harde buik. Verder gelukkig weinig afspraken, kan dus komende dagen lekker uitrusten!
Ww: Same here. Nieuwe afspraak nog niet in de agenda gezet, want wie weet heb ik de kleine dan al. Ben dr minder stipt in dat in het begin!

Ik heb altijd gezegd dat ik gerust overtijd wil. Iig na 13 juni. Maar momenteel denk ik; het kind komt helemaal nooit en ik zal wel weer ingeleid *gatver* worden.

Oh ben beetje chagerijnig vandaag. Dat ik niks kan. Mijn haar is vet en heeft uitgroei. Ik ben harstikke dik. NUL energie. Ik doe niks op een dag. Ja, slapen-forummen-eten-slapen-eten-forummen-kinderen ophalen v school-boodschapjes doen-koken.

THATS it.

Pfffffffff.
He dames!

Alles was goed hoor, bij de VK. Er is elke keer geen nieuws, het is wel elke keer gezellig. En daarna gelunched met een vriendin en haar zus. Die hebben allebei een kindje, en heerlijke tips gekregen. En ik mag ze bellen als ik het even niet meer leuk vind, ook heel fijn. Ik zie me m'n moeder al bellen als ik een keer tegen het plafond zit na 4 uur huilen. Die gaat gelijk in de "ze is toch heel lief?"-stand. Dus heerlijk zo iemand in je omgeving.

Ikol, wat een lange post! Ik dacht stiekem ook dat je al bevallen was! Maar ja, energie genoeg dus...

WW, ik wil de zondag ook wel, is precies mijn uitgerekende datum. Lijkt me wel grappig, dat doet maar 2% van de kindjes geloof ik, geboren worden op de uitgerekende datum.

Fleur, heb je zo'n dag... ach ja, die zitten er tussen helaas. Heel naar. En ja, je mag er helemaal in zwelgen, in zo'n dag. Geniet ervan, ga zoveel mogelijk je bed in en eet waar je zin in hebt.

Bosbes, hier ook bijna inderdaad. Maar ik vind eigenlijk dat ze wel lekker zit zo. Voel me ook al een tijdje echt supergoed. Vandaag dus VK-lunch-plantjes kopen, en nu ga ik weer even uitrusten. Heerlijke daagjes zo eigenlijk. Tuurlijk zit er ook wel eens een dipdag tussen, maar ben er eindelijk aan gewend, dat zwanger-zijn.
Roro, fijn dat alles goed was bij VK! Ik mag morgen weer:-)

Nee.... ik denk dat ik de 40 weken wel haal. Tis erg rustig gebleven hier.... of nou ja rustig. De kleine is wel druk zat, vrnl lekker aan het "spelen" met mijn blaas haha. En dan vooral 's nachts:s Net naar wc geweest, lig ik na hele klim eindelijk lekker in bed, moet ik weer...pfff..

Maar energie is aardig op hoor hier.

Vorige week dacht ik nog, hou het nog wel paar weken vol, maar deze week begin ik het echt zat te worden! Komt denk ik door de slapeloze nachten en het 'vervelen' overdag. Iedereen is natuurlijk gewoon werken:-(

(heb altijd lange post, vanwege reageren op iedereen, haha... ben ook altijd beetje veel van stof, hihi, sorry;-))

Fleur, hier dus vandaag ook een echte dipdag (mooi benoemd, roro!)... nergens zin in, zit nog in pyama, ben moe en het even helemaal zat! Ach ja, soms heb je van die dagen... morgen hopelijk weer beter.

Moet alleen wel zo wat afwassen, staan aardig wat pannen op aanrecht en tja, die zijn zometeen wel nodig.

Bosbes: wel altijd gezellig als er een vriendin komt eten! Mara idd... soms kan het lichtje even helemaal uitgaan daarna. Vind het toch altijd aardig wat energie kosten. Lang natafelen zit er voor mij ook niet meer in hoor... krijg ik ook harde buiken van. Uiteten gaan vind ik dus ook even helemala niets meer en bios ook niet... wel jammer, want vind het eigenlijk ook wel weer gezellig om even uit huis te zijn met vriend.

Ik mis onze 'intimiteit' ook een beetje. Niet dat dat er helemaal niet meer is hoor, maar echt lekker knuffelen lukt gewoon niet meer met deze buik:-( En ik vind het heerlijk om lepeltje-lepeltje te liggen, maar dan moet ik op rechterzij liggen en dat is absoluut niet meer prettig. Of vriend moet op mijn matras liggen en dat is voor hem niet altijd even fijn (zachter matras). Van de week deed hij dat wel heel lief:-) Trouwens, na max 20 min moet ik echt weer even van houidng wisselen (erg leuk als je maar op 1 zij nog goed en prettig ligt:-s)

Oke, even genoeg geklaagd! Over 2,5 weekjes zit ik op (bijna) 42 weken, dus nog max 2,5 week zwanger lopen zijn. is te doen toch?

Ww, hoe was het bij de VK?

Trouwens wel raar dat de UD nu zo dichtbij is... hebben jullie dat ook?

Ik ga nu toch maar even de afwas doen:s
Iemand trouwens enig idee hoe ik mijn 'plaatje' kan veranderen? Bij profiel wijzigen wel gedaan, maar hier blijft mn oude plaatje bij naam staan??
Ilja....van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

(en weer een jongen erbij!)
Ikol, als je op Ctrl + F5 drukt, zie je als het goed is wel je nieuwe plaatje. Een draakje, klopt dat?
Ikol: volgens mij heb je een nieuw plaatje hoor!

Ilja: gefeliciteerd!

WW: Zal ik je weer terug in het schema zetten? Je hoort er toch bij :-)

Ik ben ook supermoe, Kyan is superverkouden en heeft Willa en mij lekker aangestoken: vannacht was ze ieder uur ( ) wakker. Gelukkig is Kyan vandaag op daycare, dus kan ik even uitrusten.

Zal later wel weer uitgebreider reageren,
1 keer is genoeg...
Ha allemaal,

Fijn dat alles weer prima was bij de VK Roro. En zeer prettig dat je wat "klaag" mensen gevonden hebt haha, want bij je moeder moet je niet zijn dus Ik mag nu al niet eens klagen van mijn vriend. Hij neemt het nu al altijd voor de baby op! Wel heel schattig. Als ik me eventjes rot voelde ofzo, of het even niet meer zag zitten, of wanneer ze heel hard schopte en ik daar "boos" om werd, zegt mijn vriend vrijwel meteen; 'niet boos doen naar ....(ons koosnaampje voor de babbie).... zij kan er ook niets aan doen'. En toen ik paar weken geleden met buikgriep in bed zielig lag te zijn, overgeven enzo, vraagt hij direct of alles nog goed is met ons meisje...Nahh ja zeg!!!

He Fleurtje, vervelend zo'n dag zeg, dan is werkelijk niets goed en voel je je vreselijk over jezelf! Dik, lelijk onzeker, bah... Maar meestal gaat het ook wel weer over na een paar daagjes hooguit. Bij jou ook? Ik zou me dan lekker terugtrekken in bed (als dat kan) met een filmpje of boek. En morgen zien we wel verder...

Hmm Ikol ook een rotdag...niet leuk. En jammer dat het gerommel weer even weg lijkt te zijn he? Maar goed, je weet het nooit! Kijk naar Ilja, zij dacht een paar dagen rust te hebben, en hopla, ze heeft haar baby :-) En inderdaad, hooguit nog 2,5 week....joh de tijd gaat zo snel voorbij nu, zelfs al moet je nog 2,5 week wachten, het is nog maar zo kort! Zo probeer ik er ook tegenaan te kijken. Hooguit moet ik nog 3 weken...pfff, klinkt lang, maar ja, dat is het dan ook. Langer zal het niet worden!

Hoe zou het met Girafje zijn? Zou ze al bevallen zijn? En hoe?
Ahh Angela, zielig, twee super verkouden kids. En Willa elk uur wakker....en jij ook aangestoken. Sterkte ermee!
Ja, ik zie nu ook mijn nieuwe plaatje:-) Thnx Vibeke! Trouwens pas na jouw tip, daarvoor zag ik mijn oude plaatje nog terwijl jullie dus al wel de nieuwe zagen?

Angela, stertke met je 2 kids! Fijn dat je wel even kan uitrusten nu Kyan vandaag op daycare is.

Bosbes... zo probeer ik er ook tegen aan te kijken.. wat is nu 2,5 week op die 9 maanden;-) En idd... bij Ilja ging het ineens snel, dus wie weet:-)

Hahaha... jullie meisje komt nu al op de 1e plaats. Wel heel lief van je vriend, maar kan me voorstellen dat het ook wel fijn is dat ie even vraagt hoe het met jou gaat als je ziek bent;-) Mijn vriend zegt elke keer tegen de kleine (als hij/zij flink in mijn zij of blaas aan t schoppen is): "doe je wel voorzichting met je mama"... ook zo lief....

Vriend is thuis en met afwas begonnen... had echt geen puf meer... dus zometeen eens lekker bijtijds eten.

Fijne avond allemaal!

hoi, even kort, want nog steeds veel hoofdpijn van de bloeddruk ben ik bang.

Hier gaat alles super goed, kleine boy doet het super. Woog vandaag 2560gr, dus zit weer net iets boven zijn geboortegewicht, netjes toch!!!

Verder lekker rustig hier, af en toe wat bezoek, maar vind het heerlijk dat het nu nog effe rustig is. We genieten hier vol op met zijn 4tjes (oke 5 met de hond erbij!!)

Zal van de week eens een foto van het geboortekaartje plaatsen.

Morgen laatste dagje kraamhulp, eigenlijk vandaag, maar heb nog uren over, dus afgesproken morgen nog een halve dag!!

Ilja gefeliciteerd met je zoon!!

De rest succes met de laatste loodjes!

anoniem_53417 wijzigde dit bericht op 11-06-2009 18:42
Reden: kleurtje werkt weer
% gewijzigd
Ilja, hoeraaaa! Gefeliciteerd met je zoon. Ben benieuwd hoe het is je vergaan na je laatste post hier.

Bosbes en ikol, bedankt voor het vragen: ik ben heerlijk van mijn verlof aan het genieten. Vandaag bij de kapper geweest (kan ik ook mooi in het kraambed liggen), waar wat klanten me zeiden dat de baby nog niet was ingedaald met zo'n hoge buik. Mmm, weet niet of ze dat altijd kunnen zien?

Ikol, wel lekker proberen uit te rusten hoor. Als het niet 's nachts lukt dan maar overdag. Ik zie trouwens nog steeds jezelfde plaatje?

Fleurtje, hoe gaat het nu met je? Nog steeds zo aan het balen? Hopelijk hebben de kinderen je weer een beetje vrolijker gemaakt. Sterkte ermee!

Roro, fijn dat het goed was bij de VK

Weatherwax, ik kan me voorstellen dat je heel erg ongeduldig aan het worden bent. Een week langer verlof klinkt natuurlijk wel leuk, maar liever had je misschien je kindje wel in je armen.

Angela, heel veel beterschap voor jullie allemaal!

Spannend he, of girafje nu aan het bevallen is? Ik hoop voor haar dat dat zo is en dat het allemaal goed gaat.

Hier ook drukke dag gehad. Ben ook echt moe nu, en ga vanavond heerlijk avondje bank hangen. Morgen ook geen afspraken, dus dan ga ik ook heeeeel rustig aan doen. Lekker lezen en uitslapen enzo, ik heb er al zin in.

En tussendoor natuurlijk op het forum lezen of er al nieuwe baby's zijn.

Voor alle mama's die nu even geen tijd hebben om hier te schrijven (of gewoon schrikken van hoeveel er geschreven wordt): geniet lekker van jullie nieuwe kindjes!

liefs, herfst
Indian, hallo! Net je post gemist. Fijn dat je morgen nog even kraamzorg krijgt! Goed ook dat zoonlief weer boven zijn geboortegewicht is.
Gaat goed hoor. Ik kan nog zo chagerijnig zijn, van binnen geniet ik.

Ik kijk uit naar de bevalling. ( hoes't mogelijk)

Ik kijk uit naar ons kindje.

En verder onderga ik het maar allemaal.

Heb van vanavond heerlijk gekookt. Was zo lekker.

Ik ga koffie zetten met een roze koek.

( en wel zeiken over die kilo's. Ik moet me schamen! haha)
Even snel een update van Girafje:

Ze is wel in het ziekenhuis, helaas nog geen kleine, inleiden gaat langzamer omdat ze nu andere middelen moeten gebruiken ivm keizersnee.

Nu dus maar hopen dat het morgen doorzet!
Even een berichtje van mij:

Maandagmorgen begon het toch echt, na 2 weken gerommel in m'n buik. Om 20 over 4 kwamen de eerste weeen goed op gang, om de 10 min. Om 7 uur 's morgens heb ik m'n ouders gebeld of manlief Björn mocht brengen. Om half 8 kwamen de weeen om de 5 minuten en dat was nog heel goed te doen. Heb toen de vk gebeld en die zou gelijk komen en moest meteen de kraamzorg bellen dat ze iemand moesten sturen. Ik had om kwart voor 8 ong 4 cm ontsluiting. En 2 uren later had ik al volledige ontsluiting. 9 minuutjes geperst en daar was Linn Jasmine. Een klein meisje van 3080 gram. Björn was opslag verliefd op z'n kleine zusje. Hoeveel kusjes en aaitjes ze al wel niet heeft gehad, haha erg mooi om te zien. Hij had vandaag wel even een mindere dag. Het ene moment was alles nee, nee, nee. En het andere moment was ie haar lief aan het aaien. Die lieverd, het is echt even wennen voor 'm.

Zal Linn weer even voeden...

Tot gauw...
Ilja, gefeliciteerd met jullie zoon!

En de rest succes met de laatste loodjes!!!
Ilja, van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Til, jij hebt best een snelle bevalling gehad of niet? Hoe waren die 2 uur weeën van kwart voor acht tot 2 uur later? Had je toen een weeënstorm omdat je toch best snel van 4 naar volledig ging? Of was het goed te doen?

Aaahh, lief van Björn, zoveel kusjes en aaitjes. En ook heel logisch dat hij er soms misschien even geen zin in heeft, zoals vandaag. Ik ben heel benieuwd hoe Femke straks gaat reageren.

Ik heb morgen een bruiloft van een collegaatje. Ik wilde eerst ook 's middags even kijken als ze gaat trouwen, maar heb toch maar besloten om alleen 's avonds te gaan. Het is best een eindje rijden (zo'n 45 minuten) dus dan ben ik ws al kapot voor het feest 's avonds begint. Ik denk dat ik morgen ook maar een middagslaapje ga doen zodat ik het 's avonds volhoud. Het feest begint pas om negen uur. Gelukkig word ik opgehaald ('t is zonder partner omdat er zoveel collega's zijn).

Ons huis is lekker schoon inderdaad. M'n ouders zijn vandaag ook geweest en morgen komen ze nog even. Alsof het huis zo smerig is, haha. Dat valt wel mee hoor, echt waar.

Maar 't is ook wel weer lekker om morgenmiddag alleen te zijn, met Femke dan.

Vandaag ben ik weer bij de verloskundige geweest. Alles was weer goed en ik stond snel weer buiten.

Vanavond nog zwangerschapsgym gedaan. Dat gaat wel steeds moeizamer, maar 't is ook nog wel lekker, en gezellig.

groetjes!
Jeetje Til, dat klinkt als een fijn bevallingsverhaal. Goed om te horen (voor jou natuurlijk, maar ook voor degene die nog mogen haha) Jij bent dus ook thuis bevallen toch? En wat lief dat Bjorn op slag verliefd op haar was...ach gos....kusjes geven en aaien.

Oww Girafje is nog bezig. Ik hoop echt voor haar dat het snel doorzet nu. Bedankt voor de update Zonnetje!! Wat bedoel je met dat ze andere middelen moeten gebruiken ivm keizersnee? Heeft ze bij de eerste een keizersnee gehad?

Fijn dat je huis weer schoon is Peetje, en dat alles weer goed was bij de VK natuurlijk. Veel plezier bij de bruiloft vanavond (lijkt me goed idee om alleen 's avond te gaan, ipv de hele dag...denk dat ik dat nu ook niet meer zou volhouden, zo'n hele dag)

Fijn dat het weer goed gaat Fleurtje! Je kijkt uit naar de bevalling en ondergaat het allemaal!! You go girl!!!! Joehoeee (ik doe met je mee)....

Haha Ikol, inderdaad lief he? (doe je wel voorzichtig met je moeder??).

Vervelend dat je nog zo'n hoofdpijn hebt Indian. Goed dat hij weer op het geboortegewicht zit, het gaat dus goed met het kleine mannetje. Vindt Yuma het ook nog steeds leuk?

Vandaag helemaal geen afspraken, joepieeeeee! Lekker luieren, lezen, misschien nog wat schoonmaken (mn favoriete bezigheid lately) en slapen. Heerlijk. Oh ja, wel even boodschapjes doen en eten koken denk ik....
Even een vraag van een meeleester (ook uitgerekend in juni, a.s. maandag om precies te zijn). Volgens de info van ons kraambureau moet het bed op 60 cm zijn, terwijl bij vorige kids dit 80 of 90 was. Op welke 'baarhoogte' staat jullie bed?

Alvast bedankt voor de reactie(s).

Berntsje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven