Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Til, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Leuke naam .

Verder lees ik al jullie (lange) verhalen gezellig mee, maar het lukt me even niet om uitgebreid te reageren. Komt wel weer.

Prettige dag allemaal!
Til, gefeliciteerd, en wat een leuke naam!!

Weet niet meer wie het vroeg, maar onze dochter is van Oktober 2005, dus halverwege September mag ze gaan wennen op de basisschool.

Vinden jullie het trouwens vervelend dat ik me nu opeens weer aansluit bij het topic? Jullie schrijven natuurlijk al een tijd met elkaar, en eigenlijk wilde ik alleen toen Indian feliciteren, maar ben toen toch blijven 'plakken' merk ik, omdat het allemaal zo spannend is.

Girafje, sterkte, al zul je dit misschien niet meer lezen omdat je al onderweg bent!

Ilja, wat een gedoe met al die verschillende gynaecologen en verpleegkundigen. Fijn dat je nu gewoon van één iemand duidelijkheid hebt die ook toegeeft dat je een beetje te veel professionals met ieder een eigen mening aan je 'bed' gehad hebt. Op zich is iedere mening natuurlijk belangrijk, maar voor jou werkt dit niet, dat hadden ze dan onderling moeten bespreken.

En je vroeg of ik niet alléén maar aan bevallen kan denken nu ik over tijd loop... ik denk dat het voordeel van dat dit de tweede is, is dat het leven hier in huis gewoon doorgaat. Dochter wil gewoon dingen doen met mama, dus we gaan er (zover mogelijk) toch elke dag op uit, of het nou boodschappen doen is, of kinderboerderij of wat dan ook. En ze houdt me lekker bezig! Dus dat valt wel mee. Kan me voorstellen dat dat als het je eerste is heel anders is, want je hebt dan veel minder afleiding. Een vriendin van mij was bij beide zwangerschappen 2 weken over tijd, bij de eerste had ze haar 'leven' al vanaf week 38 'on hold' gezet, was altijd thuis en deed niks meer in afwachting van de bevalling, en heeft dus een maand thuisgezeten, en bij de tweede was het allemaal zó anders dat ze soms niet eens wist hoe veel dagen ze over tijd liep omdat ze toch wel bezig was met oudste kind en zo. Dus dat over tijd lopen bij de tweede viel haar véél meer mee dan bij de eerste.

Fleurtje en Ikol weer aan het nachtbraken... ik heb heerlijk geslapen vannacht! Gisteren overdag ook al... heb gewoon weer energie om dingen te doen!! En dat met 6 dagen over tijd inmiddels... En Ikol, ik was ook behoorlijk aan het rommelen, en de afgelopen dagen opeens niet meer. Balen is dat, he...

Zonnetje, wat schattig met Noah!! Dat zijn de dingen waar ik me ook vreselijk op zit te verheugen!!

Ik zit trouwens wel met een flink dilemma waar ik volledig géén invloed op heb. Aanstaande maandag is mijn schoonmoeder jarig. Wij hebben al heel wat perikelen met schoonmoeder meegemaakt tijdens deze zwangerschap (ventje in m'n buik is stamhouder, en ze heeft werkelijk de meest bizarre ideeen daarover, waaronder haar hele erfenis aan dit ventje nalaten, studiefonds opzetten want hij MOET studeren, maar alléén als hij medicijnen gaat studeren mag hij er gebruik van maken... en da's nog lang niet alles... misschien kunnen jullie je er wat bij voorstellen als je er een zéér dramatische soap bij voor ogen haalt... overigens heeft mijn man dit allemaal met de botte bijl afgekapt, dit gaat allemaal NIET gebeuren...). Maargoed... ik wil dus eigenlijk absoluut NIET maandag bevallen. Alsof ik er invloed op heb... maar ik ga het er tóch morgen met de verloskundige over hebben, wie weet kan ze strippen of wat dan ook om het toch wat op gang te brengen. Die weet van deze perikelen, dat was de enige keer dat ik lang bij haar zat, we hadden namelijk 's ochtends aan schoonmoeder verteld dat er een jongen op komst was, kregen toen dus alles wat ze van plan was te horen en waren volledig flabbergasted... en twee uur later zat ik bij de verloskundige waar ik even m'n hart heb uitgestort (mijn man bleek in de tussentijd teruggegaan te zijn naar zijn moeder om een zeer stevig gesprek met haar te hebben waar dus al haar ideeen linea recta de vuilnisbak in gekieperd zijn). En dat voor iemand die strippen en zo helemaal niet wil... kun je merken hoe hoog me dit zit... Maar ik ben zó bang dat ze het dan als een soort teken uit de hemel gaat zien als hij op haar verjaardag geboren wordt (zo ís ze echt). Het gaat zo wie zo drama worden als ze hier voor de eerste keer komt op kraambezoek (daarom mag ze dus alleen samen met man's zus komen, ze mag NIET alleen komen) en zijn er keiharde afspraken met zus gemaakt wanneer moeders het huis weer uitgebonjourd wordt. Dramatisch allemaal, he...bizar toch dat we dat zó moeten voorbereiden....
Om een kort verhaal lang te maken...
Til: Gefeliciteerd!!! Mooie naam!

Ravenna: Waaaar ben jeeeeee??? Heb je al een kindje in je armen??

Ikol en Fleur: Jeetje weer aan het nachtbraken...hopelijk hebben jullie een beetje kunnen bijtanken vandaag of anders hopelijk kunnen jullie nog een beetje bijtanken...

WW: nee joh wij (althans ik spreek even voor mezlef) vinden het juist leuk dta je weer meeschrijft!!

en ja op zich snap ik wel dat je er nu minder mee bezig bent, omdat het een tweede is, maar ik merk juist dat doordat ik niet meer genoeg energie heb om veel met Yara te doen (en dat is al hele zs zo) , dat ik juist wil dat ik gauw niet meer zwanger ben. Weet heus wel dat ik dan ook de eerste week (en) ook niet zo fit zal zijn om over naar huis te schrijven, maar heb wel de hoop dat ik me dan niet meer regelmatig zo ziek voel...Maar fijn dat jij nog leuke dingen kunt doen met je dochter! OOk fijn voor haar!

Wat een nare situatie trouwens zeg met je schoonmoeder. Kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten...gelukkig is je man het met je eens!

Hier vanacht wel weer redelijk geslapen. Had wel erge last van schimmelinfectie, maargoed heb toch redelijk geslapen, naar omstandigheden.

Voel me vandaag ook best wel goed. Ben even op werk geweest, collega is jarig. Was verrassing voor haar...ze reageerde echt heel leuk.. Leuk om te merken dat jij een leuke verrassing bent...hahaha

en vanmiddag naar vk..ben benieuwd of dit dan echt de laatste keer zal zijn...haha
He dames!

Til: van harte gefeliciteerd met jullie Linn!! Gaaf hoor, hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie snel een beetje op de been zijn.

Al die kindjes, de dames van mijn yoga zijn nu ook allemaal aan het bevallen, echt zo schattig!

Ilja, goed dat je nu een fijne gyn hebt getroffen. En probeer nu ook alle afspraken met haar te maken, zo prettig om iemand te hebben bij wie je je op je gemak voelt. En elke keer naar het ziekenhuis is inderdaad stressvol. Tuurlijk doe je het, omdat je het beste wilt voor je kindje, maar of het echt het beste is voor je kindje, al die stress in je lijf, dat vraag ik me af.

Weatherwax, wat een drama zeg, met je schoonmoeder. En wat enorm fijn dat je vent er tussen is gesprongen, want dat kun je echt niet aan je fiets hebben hangen. Ik begrijp dat je schoonzus ook is ingeschakeld? Dan zou ik als ik jou was op die twee vertrouwen om jou af te schermen van je schoonmoeder, ze hebben immers bewezen dat ze dat ook echt doen. En als je kunt voorkomen dat het op maandag wordt geboren, zou ik dat zeker niet nalaten! Eigenlijk ben je er dus heel goed mee bezig: alles wat je kan regelen, dat regel je. En de rest moet je overlaten aan de anderen.

Fleur, bij je vorige berichtje dacht ik al: ohoh, arme vent, die krijgt de hormonenlaag over zich heen. Sorry!! . Maar weet je, als jij graag afspraken wilt maken, dan moet hij daar wel voor een deel in meegaan. Alleen maar ´we zien wel´, daar koop jij niets voor, en uiteindelijk is het ook in zijn nadeel als jij gestresst bent. En na de bevalling zul je wel weer jezelf zijn er ermee om kunnen gaan, maar nu even niet. Dus probeer met hem af te spreken wat er af te spreken is. Bijvoorbeeld altijd bereikbaar zijn per telefoon, als jij hebt gebeld dat de bevalling doorzet gelijk (of binnen een uur.. of...) naar huis komen. Zo min mogelijk werken daarna, overdragen wat er overgedragen kan worden. Nou ja, hoop dat ik je nu wat geholpen heb.

Girafje, heeeeeel veel succes in het ziekenhuis!!

Hier nog geen activiteit. Voel me nu wel heel beschermend naar haar toe, eigenlijk voor het eerst. Dat ik zoiets heb van: blijf nog maar even zitten, want dan kan ik nog alles voor je doen. Straks moet ze opeens zelf ademhalen, eten, eten verwerken, kijken.. pff, ik denk dat ze daar echt nog veel te klein voor is!
Helppp, ik krijg geen berichtjes geplaatst...even een test (ben al 3x hele tekst kwijtgeraakt)...
Goedemiddag allemaal!

Hmm, was weer een slechte nacht voor sommigen he?

Allereerst GEFELICITEERD Til met jullie dochter!!! Inderdaad wat versterking voor de juni meisjes, joeheoeieiei!! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en hoop natuurlijk snel te horen hoe alles gegaan is. Rust maar lekker uit en geniet!!

Girafje, wat ontzettend vervelend dat het nu weer uitgesteld wordt, in elk geval tot vanmiddag misschien. Inderdaad een erg lastige gedachte dat jouw kans op een natuurlijke bevalling op het spel gezet wordt door personeelstekort. Ook beetje lomp dat je dan niet door je eigen gyn gebeld wordt....Nou, ik duim voor je dat het allemaal gaat gebeuren vanmiddag.

Ilja, dat is ook wat zeg! Kan me voorstellen dat je dan toch wel even blij bent te horen dat het eigenlijk allemaal goed gaat en dat er niet direct een reden is om in te grijpen. Maar ook wel weer verwarrend hoor. Waarom moet er altijd eerst zo slecht gecommuniceerd worden vraag ik me altijd af. Waarom kan deze nieuwe arts WEL kort, bondig en duidelijk uitleggen hoe het ervoor staat en wat de beste keuze is (ipv het ook min of meer aan jullie zelf over te laten)... Lekker dat jullie even wat rust hebben dan de komende dagen en ook fijn dat zij jullie behandelend arts blijft!!

Gister bij VK was alles weer prima. Kindje was nu volledig ingedaald, met hoofdje vast in bekken, en hartje klopte goed. Ze begon aan mijn buik te voelen en kreeg direct een harde buik. Ze vroeg of ik dat wel vaker had...ehhh ja, maar dat hoort er toch ook gewoon bij? Anyweeeee, ineens schat deze vk (ik heb er 5) dat ons meisje net iets boven gemiddeld zal worden wat grootte betreft!! Nahhh, nu breekt mijn klomp zeg! Al vanaf week 25 krijg ik te horen dat het een klein ukje is en waarschijnlijk niet meer dan 6 pond bij geboorte zou wegen. En nu ineens zou ze 7 pond ongeveer wegen MITS ze daadwerkelijk tot 40 weken blijft zitten (nou vraag ik me af waarom 7 pond boven gemiddeld is, maar goed)...volgens mij gaat het maar om 100 gram boven gemiddeld als ik haar goed begreep. Want ze vertelde dat de meeste kindjes zo'n 3400 gram wegen, en onze schat zij met 40 weken op 3500 gram precies...Nah ja, verder ook niet zo belangrijk, vond 't wel grappig!

Weatherwax, juist gezellig dat je er weer bent! Klinkt trouwens echt heel naar, het dilemma en de toestanden met je schoonmoeder. Wat vervelend zeg, dat je je daar allemaal mee bezig moet houden he? Omdat een ander zich zo opdringt, of haar mening zo opdringt. Het kindje is nog niet eens geboren en iemand denkt er al iets over te zeggen te hebben of het een richting op te sturen! Gelukkig staat je man aan dezelfde kant en komt hij wel op tegen zijn moeder, maar blijft lastig zeg...
Goedgekeurd!

Als ik volgende week haal, wordt er gekeken of er al wat ontsluiting is, en dan gaan ze evt strippen...

Maargoed zo ver is het nog niet...

Net bij afvegen na toiletbezoekje wel wat slijm..maar of dat teken is van bevalling of van infectie..dat weet ik dan weer niet...

Bosbes: Nouja zeg...7 pond boven gemiddeld?? Volgens mij is dat echt onzin...maarj aik ben geen vk..Maar klinkt mij gek in d e oren.

Girafje: Weet je al meer? Mag je vanmiddag nog terecht??

Ga nu even uurtje liggen. Heb wel even een uurtje slaap nodig en nu kan het nog even....MOet Yara rond 17 uur ophalen, dus kan nog mooi even uurtje gaan liggen
Even snel...ben aan het genieten van de kraamtijd samen met mijn mannetjes, ik zal denk ik over een week pas mijn verhaal op het forum plaatsen, voor nu even lekker verder met genieten thuis...alles gaat helemaal goed en voorspoedig, BV loopt uitstekend, hij groeit er goed op, het is een heerlijk ventje. Geboortegewicht was trouwens 3660 gram en hij heet Noah.

Succes voor de degenen die nog moeten bevallen met de laatste loodjes.

Ga nu mijn mannetje weer voeden...
oh trouwens bevalling vond ik echt heel goed te doen, heb er 35 uur over gedaan met uiteindelijk alsnog een keizersnede omdat hij een sterrenkijker was en het enige moeilijke aan de hele bevalling vond ik het wegzuchten van de zware weeen die ik had rond de 9 en 10 cm ontsluiting en het toucheren van de verloskundige is echt de HEL.. als ze dit doet tijdens een perswee...ik heb haar bijna een trap verkocht...verder alles goed te doen...TENS was erg prettig ik heb hem alleen gebruikt in het begin, want later moest ik aan de CTG en mocht het niet meer. Herstel na keizersnede is wel zwaar en duurde een dikke week voordat ik weer een beetje mobiel was maar echt het is het allemaal waard als ik nu naar mijn lieve knul kijk...ben helemaal in de wolken.
Ka, wat klink je heerlijk gelukkig!! Maar wat een bevalling, zeg... sterk maar goed aan, en denk ook om jezelf!! Leuke naam!!

Nijntje, bij jou kan ik me voorstellen dat je blij zal zijn als je niet meer zwanger bent, hoor. Heb natuurlijk de afgelopen maanden wel af en toe meegelezen, en de zwangerschap was bij jou niet bepaald een feestje. Kijk, ik kan alles nog, alleen het tempo is wat lager. Maar jij bent gewoon écht beperkt, en dat zou ik ook heel snel zat zijn en m'n eigen leven en lichaam weer terugwillen. Trouwens, wil je niet ontmoedigen, maar ik heb ook al een dikke week slijmerige afscheiding, maar zolang het nog wittig/doorzichtig is, betekent het helemaal niks helaas...

Bosbes, 7 pond klinkt mij niet bovengemiddeld in de oren, hoor. Mieke was 3780 gram en daarvan werd gezegd dat dat een prima gemiddeld gewicht was. Maar misschien heeft je ukje een groeispurtje gehad?

Zit ik me op te fokken over dat ik maandag niet wil bevallen... is m'n schoonmoeder zondag jarig.. wist wel dat het de 14e was, maar ik dacht dat dat maandag was. Nou, doe dan toch maandag maar Maar het is inderdaad een erg lastig probleem. Bij Mieke ging het gelukkig goed, ook omdat mijn man haar in toom hield, maar ook omdat het 'maar' een meisje was. Maar bij mijn schoonzus' eerste baby is ze serieus in de kraamweek élke dag langsgegaan en is daar elke dag van 8 tot 20 gebleven... m'n schoonzus heeft er écht een trauma van. Bij de volgende heeft haar man m'n schoonmoeder bijna met geweld de deur uitgeduwd nádat hij haar al gebeld had dat ze die dag niet welkom was. Maar dat had schoonmoeder niet zo begrepen, die dacht dat het om iemand anders ging die niet welkom was, ze snapte het al niet Nou ja.. moge eigenlijk wel duidelijk zijn dat er een steekje los zit aan schoonmoeder, gelukkig hebben haar kinderen dat allemaal ook goed door. Zolang haar man nog leefde wist die het aardig in toom te houden, maar sinds hij is overleden is ze aardig doorgeslagen zeg maar.... tja. We zullen maar zeggen, als dát het ergste is...
Om een kort verhaal lang te maken...
Ka, jeetje, wat een verhaal.. Wat fijn dat je er toch met een goed gevoel op terug kan kijken, rust goed uit en blijf zo genieten!

Enne, heule leuke naam hoor!

(grappig, mijn Noah was 3770 gram bij geboorte)
kom alleen even babynieuws kijken, jippie weer een kereletje erbij.

Proficiat Ka met Noah!
Hello Ladies!

Ka, mooie naam Noah! Ik viel alleen van mijn stoel over je verhaal dat de ''TENS uit moest want CTG.

Oh, die willekeur per ZH!! Vorige bevalling lag ik vanaf het begin tot eind aan de CTG mét TENS.

Maar goed, dat was een heel ander ZH dan waar ik nu naar toe ga. Mss erg, maar als ik eenmaal TENS zou gebruiken tijdens de bevalling en het gaat goed dan zou ik er néver nooooit niet zomaar mee kunnen stoppen. Meid, hóe heb jij dat gedaan? Ik vind het ZO knap!!

Wanneer kwamen ze erachter dat het een sterrrenkijker was?

Roro; Niks geen sorry, het zijn ook die hormonen!

Ik moet er maar mee dealen. Hahaha. Komt ook wel goed.

Wat lief hoe je omschreef dat jullie meisje 'het' straks zelf moet doen. Wij schelen 1 dag qua uitgerekende datum. Leuk.

Vandaag was ik bij de VK. Ik vroeg haar of ze tijdens het voelen van mijn buik kon inschatten hoe groot de baby was.

Istie heel groot!!! Dat word wel richting de 9 pond zei ze.

Ik vind dat helemaal niet leuk.

Ik vroeg dus ook; Goh...euh...dat gewicht, is het dan wel handig om het heel lang te laten zitten?

Het lijkt me toch extra veel complicaties te geven?? Als ik dr een reus uit moet persen?!

Maar neuh hoor. Maakt-allemaal-niks-uit.

Pffff...Van preventie-beleid hebben ze in Nederland nog nóóit gehoord. Maar goed. Ik moet het er maar mee doen. Maar ik knijp hem nu wel.

Op zich gerustellend dat ze zei dat ik het twee keer had gedaan. Bevallen. Dus een grote baby? Maakt dan niet zoveel uit.

Ik ben vanmiddag echt naar Prenatal gegaan om nog een baby-pakje te kopen in maat 62!

Oh ik ben even heel moe. Straks verder typen.
Til gefeliciteerd met jullie dochter Linn! Veel geluk met z'n viertjes!
Hoi,

Weatherwax, leuk dat je weer meeschrijft hoor, maakt niet uit dat je dat even niet hebt gedaan. Wat een gedoe met je schoonmoeder, dat dat soort mensen bestaan. Ik dacht dat dat alleen in films zo was.

Bosbes, balen dat je 3 keer berichtje kwijt was. Ik maak het vaak even in word (die heb ik dan gelijk open) en dan staat hij tenminste daar mocht viva forum het even niet doen. Vreemd dat het nu weer niet een klein kindje gaat worden.

Ka, leuk dat je even kwam. Geniet eerst maar even en dan kom als je zin hebt maar een keer vertellen. Fijn dat je bevalling toch nog goed te doen was voor je, hoewel ik het wel heftig vind klinken, 35 uur en dan toch nog een keizersnede! Maar goed, misschien door hormonen vond je het toch meevallen.

Fleurtje, ik zou me nog niet zo druk maken omdat vk 9 pond zijn, want zoals je bij andere wel leest, kunnen ze het volgens mij helemaal niet goed inschatten. Iedereen denkt iets anders. Volgens mij kunnen ze er alleen iets van zeggen wanneer ze met echo doen en echt allerlei maten meten.

Goed, nu ga ik lekker avondje bank hangen (voetbal kijken met vriendlief).

Fijne avond en tot morgen iedereen!
Zo, ben weer helemaal bijgelezen, er is weer lekker veel geschreven vandaag.

Allereerst Til, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Linn! Geniet ervan!

Ka, lijkt me toch wel een heftige bevalling wat je hebt gehad. Dat het 35 uur heeft geduurd en uiteindelijk een keizersnede is geworden. Maar jij vond het dus goed te doen, knap hoor!

WW, is toch juist gezellig dat je weer meeschrijft? Tsjonge, wat een "bijzondere" schoonmoeder heb jij zeg. Fijn idd dat je man en schoonzus je steunen en haar in toom houden hopelijk. Ik duim voor je dat je niet op zondag gaat bevallen.

Ik ben vandaag naar de kapper en naar de schoonheids- specialiste geweest dus ik lig straks mooi in het kraambed.

Vandaag zijn m'n ouders weer geweest om te helpen met poetsen, nou ja, helpen, eigenlijk doen zij bijna alles. Lekker hoor, m'n moeder is echt supernetjes dus het huis is weer tip-top in orde, het kindje kan wel komen nu.
Til, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Linn! Ook natuurlijk de felicitaties voor je man en zoon! Geniet er lekker van!
Goedenmorgen dames,

Ik breek even in met nieuws van Ilja74. Haar zoon is gisteravond geboren!!!!

Tzt komt ze zelf meer vertellen.

Doei doei
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Ilja!! Gefeliciteerd met jullie zoon!!!!! Waaaaaah je postte nog over dat vruchtwater gisteren!!!!! Was het dat nou wel of niet?? Maakt ook niet uit, jullie zoon is er.

Ik hoop dat alles goed is. Rust lekker uit, genieten en we lezen je verhaal later!
Weatherwax, tuurlijk mag je meeschrijven. Volgens mij was jij zelfs één van de eerste die schreef op dit topic.

En dan nog; iedereen is welkom!!

En wat een verhaal over je schoonloeder!!

Even dit posten.
Dagje, hoe is het met jou en zoon?

En Indian, hoe is het met je zoon? En met jou?
ILJA! Van harte meid! Nog een mannetje erbij, heerlijk hoor. Geniet maar lekker en ik ben benieuwd naar je verhaal.

Het vruchtwater, maar ook die douche he, die je nam. Kun je die ook uitlenen ?

Ik moet nu rennen (voor zover dat nog kan) naar de VK, later meer.
Gefeliciteerd Ilja!
Ohhh Ilja, gefeliciteerd met jullie zoon! Wat grappig om dan inderdaad jouw berichtjes terug te lezen. Vruchtwaterverlies, maar toch niet, en wel veel harde buiken en voorweeen ("maar zal wel niets zijn"), en inleiden hoefde niet ("even paar daagjes rust)..Hahaha, en voor je het weet is je baby er toch! Een jongetje. Geniet ervan...

Nou Ka, klinkt mij ook wel heftig in de oren hoor, jouw bevalling. Maar fijn dat het voor jou goed te doen was al met al.

Peetje, heerlijk he? Met leuk kapsel etc in het kraambed straks hahaha. Was vorige week ook nog efkes naar de kapper geweest en schoonheidsspecialiste Ben er helemaal klaar voor.

Ha Nijntje, fijn dat je weer goedgekeurd bent! Volgende week misschien strippen? Heb de term wel vaak voorbij horen komen, maar weet eigenlijk niet wat het is. Ga zo even googelen. He Nijntje, je bent de eerstvolgende in 't schema he? (ervan uitgaande dat Ravenna misschien al een baby'tje heeft?) Doe je best he

Herfst, lekker aan het genieten van je verlof?

Ikol, je bent toch niet stiekem aan het bevallen??

En waar is Ravenna nou? Ik hoop dat alles goed is.

Succes bij VK roro...

Ik ga even douchen. Doeieieiei allemaal
Ahh... babynieuws lees ik!!

Ilja, gefeliciteerd!!! eindelijk is hij er:-) 1 dagje geen ZH of iets dergelijks en hij besloot te komen? Ben benieuwd naar je verhaal en de nama natuurlijk:-)

Mara geniet er eerst lekker van en rust geod uit! (wat vind de dochter van je vriend ervan?)

Bosbes: helaas niet stiekem aan het bevallen hoor:-(

Ik ben zoooo moe. Nacht van di op woe veel wakker geweest, maar woe niet overdag kunnen bijslapen. Vannacht weer niet lekker kunnen slapen... naar beneden geweest, tv gekeken en toen ineens 4 uur op de bank geslapen. Vanmorgen rond 6 uur dus maar weer eigen bed in, haha en tot half 1 geslapen. Maar voel me nu zooo brak.... pfff..

Gister met mn moeder even stad in geweest en bij v&d geluched... broodje was erg lekker! :-) Nog 3 boeken gekocht (maand vh spannende boek;-)). Moeder had daarna afspraak met mn zusje (zusje is hier op zoek naar huisje) en ze zouden eigenlijk ergens uit eten gaan. uiteindelijk kwamen ze weer terug bij ons om lekker chinees te halen:-) Niet verkeerd zo, hihi. Maar was 's avonds dus wel kapot.

WW, lekker meeschrijven hoor... gezellig juist! En jeetje was een drama met je schoonmoeder... brrr... krijg er beetje de kriebels van. Ze is er dus ook wel 1 die zometeen je zoontje gaat voortrekken tov je dochter alleen omdat het een jongetje is? Geef mij die zondag maar, mag jij de maandag hebben om te bevallen. Deal?

Sterkte igg met je schoonmoeder... wel fijn dat je man en schoonzus beide zien hoe zij is en ook 'ingrijpen'.

Roro.. hoest met jou? Ook al bijna he? Vroeg me al af of het bij jou zover was, maar nog niet zo te lezen?

Peetje, huis weer schoon? lekker hoor dat je ouders dat doen!

En zelf ook weer helemaal klaar na bezoek aan kapper en schoonheidspecialist? Heerlijk... Ik ben ook bij kapper geweest, wat puntjes eraf zodat het weer wat voller is, maar merk er na paar dagen weinig van eerlijk gezegd. Zullen ook wel beetje hormonen zijn? Nou ja, na de bevalling gaat de schaar er denk ik weer eens flink in.

Herfst: lekker van je verlof aan t genieten?

Even posten hoor;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven