Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
We dansen even mee FleurtjeFee!!

Raar hoor, vandaag is/was eigenlijk mijn uitgerekende datum, en nu genieten we al 2weken en 2daagjes van ons kanppe kereltje.

Kraam was hier erg fijn! Deed ook veel met Yuma, in de zin van, hem er ook gewoon bij betrekken. Man had en heeft nog vrij, waarschijnlijk volgende week ook nog een hele week. De was deed de kraam ook, eten voorbereiden, mij en kind verzorgen, yuma ook (bijv even laten douche) en dan natuurlijk nog wat schoonmaken. Echt een super fijne kraamhulp weer!

Ben benieuwd Herfst, wie jij als kraamhulp hebt. Misschien wel dezelfde als wij gehad hebben.

Fijn weekend allemaal!!!

Goedemorgen,

Bedankt voor alle knuffels van de kersverse moeders aan de toekomstige kersverse moeders;-)

Hier nog steeds alles rustig.

Bernstje, kan me de twijfels goed voorstellen! Voel je je nu trouwens weer wat beter? Zo'n dag hebben we allemaal wel eens hoor.

Ik ben voor iedereen heel blij, maar soms ook een heel klein beetje jaloers;-) Het wachten wordt alleen maar zwaarder. Maar iemand zei al, 1 ding is zeker, over 14 dagen hebben we de kleine echt in ons armen! Dus we moeten nog even volhouden!

Fijn trouwens dat je zwangerschap goed te combineren is met je kinderen zeg maar. ze begrijpen dus goed dat niet alles meer gaat. Vinden ze het spannend?

Bosbes, jammer dat de BV niet helemaal 'goed' verloopt, kost je idd dan veel energie. Sterkte ermee!

Zonnetje, alvast gefeliciteerd met Noah morgen en veel plezier met het feestje!

Klaag hier maar lekker als je daar behoefte aan hebt, is het forum ook voor! Ik hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt. Morgenavond is alles ook weer voorbij wb kraamfeest/ verjaardagsfeest. En kan me voorstellen dat je er tegen op ziet dat je vriend weer gaat werken; komt alles even op je eigen schouders terecht, en 2 kindjes verzorgen, kan me goed voorstellen dat dat best wel eens zwaar kan zijn. Heb je familie/ goede vrienden in de buurt die evt kunnen helpen?

Girafje, fijn dat je het allemaal wat beter gaat daar. Herstel na een KS duurt geloof ik altijd langer toch? En dan 2 kindjes om voor te zorgen? is de kraamhulp er nog? En je man/vriend?

Sterkte hoor!

Nijn, Fijn dat BV goed loopt nu! Kraamzorg al weg, dus nu idd jullie eigen ritme zien te krijgen. Hoe gaat het met Yara?

Ik heb trouwens een thriller gekocht, onbekende schrijfster volgens mij, maar boek koste maar 5 euro, dus altijd leuk dan:-)

Til, goed te horen dat het bij jullie ook helemaal goed gaat!

Fleur, slijmprop verloren! Spannend, betekend dat dan ook dat de bevalling snel kan gaan beginnen, of zegt dat nog niets?

Ik dans met je mee hoor! :-)

Indian, vandaag was idd jouw UD, raar idee of niet? Had je trouwens dezelfde kraamhulp als bij Yuma?

Peet, vandaag jouw UD!!

Verder alles goed met alles andere kersverse moeders?

En hoe gaat het met Roro (al begonnen?) en de anderen die aan het wachten zijn/ bijna uitgerekend zijn?

Ik ga eens kijken wat ik vandaag eens ga doen... heb eigenlijk nergens zin in.

ga de kat wel veel knuffelen vandaag, die is een beetje ziekjes.

Fijne dag iedereen!
Hey dames!

Hier een heerlijke lange nacht achter de rug.. zalig! De bevalactiviteiten zijn wel weer afgenomen helaas... ik hoop dat het vandaag weer op gang komt.

Eerst even de dames die ook op het wachtbankje zitten. Wat heb ik al veel gemist!

Berntsje, onze dochter bij opa en oma achterlaten voor een dag of 2/3 stond inderdaad op de planning hoor, mochten we naar Tanzaniaanse wildparken gaan. Dus ik ben al ontaard voordat ik moeder ben . We moeten alleen kijken of het allemaal kan met ons kindje. En dip-dagen mogen he?!?! Vooral niet voor schamen en blijven posten. Dat helpt namelijk. Er zijn dagen dat ik wel 4 keer post, en me dan eigenlijk nog inhoud...

vwb de oppas: moet die beslissing nu genomen worden? Anders lekker nog even uitstellen totdat je hoofd ernaar staat.

Peetje, wat goed die vader van jou in de tuin! En vooral je vriend blijven influisteren dat hij er wat van moet zeggen .

Ikol, hoe is het nu met je jeuk? Slaat de creme al een beetje aan?

FF: joepie!! Wat spannend zeg! Kan nog steeds wel even duren, maar het begin is er!

En dan de dames met kleine pasgeboren babies die even een hart onder de riem nodig hebben... houd moed, het komt allemaal goed!

Bosbes, dat klinkt inderdaad superzwaar. Heftig hoor, ze moet echt even leren wat drinken is .

Ach lieve zonnetje, wat een gedoe. Zwaar hoor, twee van die kerels en allebei hebben ze je zo enorm nodig! Probeer echt op je eigen plek in je eigen bed te slapen, daar knap je het meest van op. Al die energie heb je gewoon nodig! En als je er niet uit kunt, dan blijf je toch lekker een dagje thuis? Kun je niet met iemand afspreken dat je die elke dag mag bellen en je klaagzang mag afsteken? En die belooft om alleen maar met je mee te praten? Dan ben je het in ieder geval kwijt. En je lijf en conditie komen wel weer terug, maar niet binnen 3 weken. Geduld en rust. Ook voor jou even .

Nijn, jij ook al van die zware eerste dagen, wat vervelend. Probeer wel een beetje te genieten, en tussendoor lekker uit te rusten.

Indian, geniet jij maar lekker op je roze wolkje hoor! Je hebt het zwaar genoeg gehad de afgelopen maanden!
He Ikol, crosspost! Bij jou ook nog niets dus.. jammer! Maandag ging jij weer naar de VK toch?

Bij mij zijn de negatieve gevoelens wel over gelukkig. Kunnen altijd weer terugkomen natuurlijjk, maar toch. Ik ben nu eigenlijk wel rustig. Nog max 1 week!

Geniet van je dagje! Heb je geen plannen met vriend, of is die niet vrij? Hier komen mijn ouders vanmiddag gezellig langs. Is al 4x uitgesteld. We hebben ze enorm geplaagd dat ze ons niet meer willen zien en alleen willen komen als ze een kleinkind aan ze kunnen presenteren .
Even spieken....en ja hoor.....

Bosbes....van harte gefeliciteerd jullie dochter!

Hier nog steeds behoorlijke borstontsteking. Koorts is wel weg. Nu de zwelling en de pijn nog! Oja, ik heb ook enorm veel last van de postnatale 'opvliegers'. Ik heb al twee nachten achter elkaar een drijfnat, doorweekt bed gehad. Moest steeds handdoeken in bed leggen en een droog hemd aan doen om verder te kunnen slapen! Heel fijn, die hormomen die het lichaam weer uit moeten!

Verder doet mijn (nou ja...ons) manneke het prima en is erg tevreden! Helaas wel wat krampjes, maar dat waren we gewend van onze dochter. En ik heb begrepen dat heel veel baby's dat de eerste maanden hebben. Weer even doorbijten dus!

groetjes!
Hey Dagje, hier ook geregeld een drijfnat bed hoor. Zijn idd de hormonen. leuk...not...

Dankje Roro, da's lief!

Ikol, nee had een andere kraamhulp, ook een hele fijne overigens. Man vond deze zelfs fijner als die we bij Yuma hadden.

Ja raar hoor, ons kleintje had ook nog in mijn buik kunnen zitten. Erg mooie datum vandaag!! Maar ben ook super blij met 4juni haha

Gister gestart met de prednison die ik als basis moet gebruiken een tijdje. (2juli bel afspraak met MDL arts, dus misschien dat er dan weer iets gaat veranderen)

En vanaf morgen nog maar 1 bloeddrukverlager. Maar ben bang dat dat net niet goed is, want heb weer wat meer hoofdpijn deze week, sinds het afbouwen. Maar we houden het in de gaten. Verder gaat het allemaal lekker JOEHOEEEE!!!

D. heeft vandaag een mama hangdag lijtk eht wel. Hij slaapt nu wel eindelijk in zijn wiegje. Maar heeft tot 11u of half 12 alleen maar bij mama willen hangen. Wel lekker en gezellig natuurlijk, maar wel lastig met dingen doen.

Moet eigenlijk ook nog schoonmaken, maar daar heb ik geen zin in.

Vandaag buurtfeest, wij gaan alleen naar het diner. Ook gezellig, kleine D. gaat dan mee.

Hoi! Ben ik ook weer even na een paar dagen afwezigheid... wat is er véél geschreven in de tussentijd!

Allereerst, meiden op de wachtbank... sterkte. Ik weet hoe het is, helemaal het over tijd lopen (FleurtjeFee, ik heb nog steeds het record met m'n negen dagen, ik hoop voor je dat ik dat record hou!). En dat gevoel van.. het komt er gewoon nóóit meer uit... zwaar herkenbaar. En ik kan met stelligheid zeggen dat het er wél uitkomt!!

Hier hebben we de eerste huildag van Willem achter de kiezen... bleh, dat vind ik écht niet leuk aan babies hoor, zelfs niet bij mijn eigen geweldige fantastische kind. Hij krijgt wat meer prikkels binnen nu, en dat merk je wel aan hem. Gisteren was ook wat druk, mijn moeder op bezoek, verloskundige die net langskomt als ik hem in bed heb gelegd, vervolgens de kraamverzorgende die net langskomt als ik hem in bed heb gelegd... en allemaal willen ze hem toch even bekijken. Mijn moeder mag hem dan niet uit bed halen als hij er net in ligt, maar de verloskundige en de kraam moesten toch echt even naar hem kijken (naveltje is niet helemaal mooi, dus daar keek de verloskundige naar, Willem moest dus uit de kleren voor een deel), en de kraamverzorgende kwam er achter dat er nergens genoteerd was of zijn balletjes ingedaald waren, dus die moest ook voelen, dus wéér Willem uit de kleren... en bij beide keren vertikte hij het daarna om nog in zijn bedje te slapen. Direct na een voeding en even tutten gaat het eigenlijk best aardig, twee derde van de tijd gaat hij dan lekker in zijn bedje slapen, maar gisteren dus eigenlijk de hele dag hem bij me gehad omdat hij van slag was.

Hier in huis begint nu alles weer een beetje volgens de normale routine te draaien, dat is ook wel erg prettig. Mieke heeft zich er kranig doorheen geslagen moet ik zeggen, met al het bezoek (en ook vele cadeautjes voor haar), maar het is nu toch wel tijd dat er weer 'normaal' geleefd wordt. Mijn moeder had een kraammand gemaakt met ook elke dag een cadeautje voor Mieke, en vanochtend heb ik met haar de laatste drie cadeautjes uitgepakt, want ik vind eigenlijk dat het nu maar gewoon klaar moet zijn met al die cadeautjes.

Eerste bezoek van schoonmoeder ging prima gelukkig. Ze was door zowel schoonzus (die haar thuis had opgehaald) als door manlief al ingefluisterd. Wilde alsnog beginnen toen ze de slaapkamer inkwam:'Ow...de eerste...!!' Maar dat kapte ikzelf (trots!!) meteen af met: 'Schoonma, gefeliciteerd met je 5e kleinkind en 4e kleinZOON!!' . (was een tip van een collega wiens schoonzus zo'n zelfde moeder had, geen familie overigens, dus er zijn méér van dat soort mensen) ...................................... Ze viel meteen stil, zei 'dankjewel' en daarna ging het allemaal helemaal normaal en prima!! Wat een ontzettende opluchting was dat, zeg. Zo zie je maar, hoe meer je er tegenop kijkt, hoe meer zoiets meevalt!

Herfst, van harte gefeliciteerd!! En weer een vent erbij, het schema kleurt helemaal blauw met al die mooie kerels!

Peetje, nog van harte met je verjaardag. Rustig aan gedaan dus, verstandig nu! Denk dat je toch geen behoefte meer hebt aan een huis vol.

Bosbes, wat jammer dat het zo moeizaam gaat met de borstvoeding. Ik hoop voor je dat het gauw beter gaat!

Nijntje, fijn dat het bij jou nu zo veel beter gaat! Is voor Bosbes iets om zich aan vast te houden, gelukkig. Ik vind het bewonderenswaardig hoe veel inzet jij en Bosbes tonen om de borstvoeding te laten slagen hoor, geweldig!

Ikol, fijn dat je een zalfje hebt gekregen tegen die jeuk. Hopelijk voel je je er snel beter bij.

Zonnetje, dikke knuffel voor jou... kan me zó goed voorstellen dat je opziet tegen die eerste dagen alleen. 't Komt goed, écht waar. Probeer af en toe wat tijd voor jezelf te nemen, al is het maar om even wat te lezen, of, nóg beter, 's middags toch een uurtje te gaan liggen. Je verwacht ook veel van jezelf, je bent nog niet de oude, verwacht dat ook niet van jezelf, meid, en laat sommige dingen die nu te veel energie kosten gewoon.

Roro, jammer dat het gerommel niet doorgezet heeft, het zag er zo veelbelovend uit hoe je het beschreef...

FleurtjeFee, ik dans met je mee (wel voorzichtig, want onderkantje is nog wat gevoelig )

Dagje, balen van die borstontsteking. Bij Mieke heb ik er last van gehad, erg pijnlijk. Overigens hielp het ouderwetse truukje van wittekoobladeren in je bh wel erg goed bij mij. Misschien wat om uit te proberen? Heb jij ook dat je bij deze tweede veel 'gemakkelijker' omgaat met de krampjes? Bij Mieke kon ik er zó van van streek raken als ze pijn had, terwijl ik het nu wel erg vind voor hem, maar ik zit er gelukkig niet meer zelf bij te huilen. Ik weet nu dat hij er overheen gaat groeien, dat het geen leuke periode voor hem (en ons) zal zijn, maar dat het wel goedkomt. Erg geruststellend om te weten zeg maar...

Til, fijn dat het allemaal zo goed gaat bij je!

Berntsje, kom maar op met je egoberichten hoor, 't hoeft hier heus niet alleen maar roze wolk te zijn. Die laatste loodjes zijn ook gewoon niet leuk, en je hebt er nóg twee rondschuiven. Wat zijn die lief voor je trouwens, zeg! Knap dat de driejarige snapt dat sommige dingen niet meer gaan. Snapt mijn dochter ook goed trouwens, verbaasde me echt. Wat voel je je dan trots als je kind zo lief voor je is, he!
Om een kort verhaal lang te maken...
Ik maak mijn motto wel waar, he
WAAAAHHHHH!!!!!!!!!

Word ik net door m'n schoonzus gebeld, ZE IS ZWANGER!!!!! HIHAAAAAA!!!!
Hoi allemaal,

Ten eerste voor iedereen die al bevallen is GEFELICITEERD!

Ik ben afgelopen zondag bevallen van een dochter: Yalissa Imara! Ze is 3310 gram en 48 cm, echt een poppetje.

Sorry dat ik zo lang niet geweest ben, was heel mooi begonnen om alles bij te lezen maar ik kwam er gewoon niet aan toe. Ik heb tot 38 weken gewerkt, na mijn laatste dag is mijn moeder in het weekend meteen gekomen.

We hadden een vlucht geboekt voor haar voor het geval dat het nodig zou zijn. Naar mijn idee was het niet nodig, maar mijn moeder kent een vrouw die een heel sterk gevoel had dat ik die week zou bevallen, achteraf klopte het ook.

Ik had de hele week vorige week harde buiken en last van buikpijn (menstruatiepijn), maar niets zette door. Zaterdagavond werd het een ergere menstruatiepijn, maar het was nog steeds goed te hebben. Toen ik zaterdagnacht naar de wc ging, had ik nog steeds last van buikpijn.

Rond 6 uur kreeg ik een hele erge pijn en zonder twijfel was dat voor mij meteen een wee. Mijn partner heb ik laten slapen (had 2 avonden gewerkt en was pas laat thuis), ben naar de woonkamer gegaan en mijn moeder was ook meteen wakker en is bij me komen zitten. De weeen kwamen meteen elke 2/3 minuten. Ik ben om 7 uur nog in gaan loggen om te werken, dacht dit kan nog wel de hele dag duren. Dit heb ik een halfuur volgehouden, toen moest ik naar de wc, kreeg een wee en viel bijna flauw. Toen besloten we om mijn partner wakker te gaan maken. Ik ben toen in bad gegaan en dat verlichtte wel een beetje. We hebben de kliniek gebeld, omdat de weeen toch wel heel regelmatig kwamen, maar ze dachtten dat het voorweeen waren. Na een tijdje weer gebeld omdat het erger werd, maar ze raadden me aan om thuis te blijven. Ik kreeg toen al de neiging om te gaan persen, maar naar mijn idee kon het niet omdat ik nog maar net bezig was en kon nog geen volledige ontsluiting hebben. Toen hebben we toch besloten om naar de kliniek te gaan, maar makkelijk was het niet. Een wee afwachten, uit bad stappen en afdrogen, een wee afwachten en omkleden, naar de auto gaan, weer een wee en zo ging het door. Om 10 uur zijn we hier weggereden, 15 minuten later waren we daar. Ik werd naar de kamer geleid, maar het was vrij druk en ze konden me niet meteen zien. Om kwart voor 11 werd ik gecontroleerd en toen bleek ik al volledige ontsluiting te hebben, ze konden het hoofdje al voelen! Ik kon het niet geloven... Mijn eerste kindje en ik was pas vanaf 6 uur bezig... ik verwachtte mijn moeder achterna te gaan met haar 36 uur bij mij.

Ik ben om 11.10 in het bad gegaan (waterbevalling) en mocht meteen gaan persen, om 11.50 is ze geboren.

Heel grappig want ik dacht echt dat ik zwanger was van een jongen, dus ik was erg verbaasd dat het een meisje is.

Ze is echt een poppetje en doet het heel goed. Ze heeft een vervelende start gehad omdat er vruchtwater in haar maagje zag en ze maakten het pas de volgende dag leeg, toen begon ze ook pas goed bij mij te drinken.

Nou dit was mijn verhaal, ik ga de andere verhalen snel lezen!

Heb nu tussen de voedingen wel tijd.

Iedereen die nog zwanger is, heel veel succes met de laatste loodjes en de bevalling natuurlijk.
Hé Anoniem, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Leuk hoor, een meisje, grappig dat je zo'n sterk gevoel had dat het een jongetje zou worden.

En tot 38 weken gewerkt, knap hoor. Je had dus nog maar een weekje verlof eigenlijk?

WW, leuk dat je schoonzus zwanger is. Is het voor haar de eerste?

Ja, vandaag mijn uitgerekende datum. Maar tot nu toe voel ik nog helemaal niets, ook geen krampen oid. Ik heb ook niet het gevoel dat het binnen een paar dagen gaat beginnen, volgens mij vermaakt hij/zij zich wel in m'n buik.

Herfst en Anoniem, gefeliciteerd met jullie zoon en dochter!
quote:weatherwax schreef op 20 juni 2009 @ 13:13:

WAAAAHHHHH!!!!!!!!!

Word ik net door m'n schoonzus gebeld, ZE IS ZWANGER!!!!! HIHAAAAAA!!!!Leuk!! Proficiat
anoniem gefeliciteerd!!!!

vibeke, bij jou nog niks dus!!

oh hjij is wakker doei@!!!!
Het bevallingsverhaal van Anoniem en het babyverhaal van WW doen me wat. Jeetje, zou graag zover willen zijn. Zelfs drijfnat bed door start ontzwangeren roept jaloerse gevoelens op. Erg vervelend, maar dan heb je wel een baby in de wieg, haha.

Mooi dat het zo vlot is verlopen Anoniem. 36 uur werken zoals je moeder is ook niet niks, dan ben je helemaal gesloopt. Én natuurlijk van harte met je dochter!!

Arme Willem, zo vaak uit bed gehaald, daar zou ik ook van gaan huilen. Maar ja, ingedaalde balletjes en een navel die goed is (hoe zeg je dat?) is ook wel belangrijk.

Gelukkig dat schoonma zich aardig gedragen heeft. Is wat dat je je zo (terecht) druk maakt om hoe zoiets gaat verlopen.

Fijn dat Mieke een beetje aanvoelt wat wel en niet kan. En ik kan me heel goed voorstellen dat je wilt dat het cadeaufeest eens afgelopen moet zijn. Kindertjes worden zo snel al consumentjes (sinds ik kinderen heb weet ik dat communisme echt niet kan bestaan, haha).

Dames met borstvoedingsproblemen; veel succes en sterkte. Doe waar je je goed bij voelt, dus laat je niks aanpraten hoor. Als BV gaat lopen mooi, maar als het niet lukt, KV is niks mis mee.

Vandaag voel ik me weer beter. Wel voel ik me zwangerder dan ooit. Voor m'n gevoel zou het zo kunnen beginnen, maar dat zegt niks. Wel beweegt beeb veel, wat op zich mooi is, maar daardoor veel pijn in mijn rug en soms zelfs wat verlammingsverschijnselen in benen. Ze drukt met d'r hoofd op m'n rugzenuwen, pijnlijk.

We gaan zo met z'n vieren maar even iets ondernemen. Ik weet nog niet wat, zal met weinig lopen zijn maar moet er even uit.

Goeie dag vandaag!
Anoniem gefeliciteerd met je dochter! Wat een verrassing, opeens zo´n meisje in je armen! Wel leuk hoor, een meisje in deze piemelmaand . Fijn dat alles nu goed met haar gaat.

Weatherwax, fijn dat het goed ging met je schoonmoeder. Daar zag je wel heel erg tegen op, en alles is dus onschadelijk gemaakt. Je kunt haar dus ook goed van je weghouden? En leuk van je schoonzus!

Dames met BVproblemen: aarzel niet om de lactatiedeskundige in te schakelen he? Het zou zonde zijn om goed advies te laten lopen.. En een vriendin van mij raadde de Mother Mates gel pads aan tegen de pijn, die heeft ook veel problemen gehad.

Vandaag een rare dag, ben opeens heeel erg moe en voel me een beetje verdrietig, eigenlijk zonder goede reden. Straks maar een stukje wandelen (of schuifelen ), dan gaat het vast weer beter. Wel buikpijn, niet echt weeen, maar het verhaal van anoniem doet me dan wel weer goed!
nou ga ff naar bed. kwam ff babynieuws kijken.
Even kort, ga niet niet op iedereen reageren, ben erg moe.

Allereerst Anoniempje! GEFELICITEERD met jullie dochtertje, wat een mooie naam! En wat een verhaal zeg, jeetje, das snel gegaan!

Leuk dat je hier nog even komt vertellen hoe of wat, we vroegen ons al af;-)

WW, leuk van je schoonzus! voor jullie dus ook beetje gefeliciteerd met komend neefje/nichtje!

Jeuk hier, ach... heb hormaanzalf wat dun gesmeerd moet worden, maar tis zo'n dikke stugge zalf zeg maar. Best lastig om dat dan dus te smeren. En ondertussen zijn het bijna de hele benen en armen, dus veel smeren dan. Moet 2x per dag.

Buik doe ik 's ochtends met mentholgel en alleen 's avonds met de hormoonzalf. Er is gewoon niets anders op moment, dus ik moet het er maar mee doen. Op sommige plekken is het al iets minder, dus dat scheelt.

vriend is vandaag wat klusjes aan het doen. Toen ik vroeg wat ik kon gaan doen om hem te helpen; ik had dit weekend 1 klus: bevallen! hahahaha... zou me graag aan die klus willen houden;-)

Gisteren te veel gelopen geloof ik; had al last van liezen, schaambot richting vagina, maar voelt nu beetje beurs en stijf aan haha. En dan ben ik nog niet eens bevallen;-)

Ga nu weer even bankhangen en wat lezen ofzo, ben erg moe. Kom later wel weer terug!
Wat leuk om jullie reacties te lezen!

Ik ben benieuwd naar jullie bevallingsverhalen, zal eens kijken of ik snel bij kan lezen.

Ik heb inderdaad maar een weekje verlof gehad, gelukkig was mijn moeder hier dus zij heeft hier het huis spik en span gemaakt. Dat was heerlijk, ik mocht niets doen van haar.

Mijn vader kan elk moment komen, hij komt weer met de auto vol spullen, kan niet wachten!

Heb trouwens niets verteld over hechtingen of zo. Ik heb geen hechtingen, snap er zelf helemaal niets van maar ok. Ze hebben me niet in hoeven te knippen en ben ook niet ingescheurd. Echt een perfecte bevalling, vooral voor een eerste, het ging de hele kliniek rond.

Maar een waterbevalling is echt een aanrader!

Heeft iemand van jullie de Chinese voorspelling gedaan? Staat bij babybrabbel op de website, bij interactief en dan voorspelling en Chinese conceptie. Mijn vriendin had dit meteen voor me gedaan toen ik zwanger was en ze vertelde dat bij iedereen die ze kent het uitkomt. Bij mij stond dat ik een jongen zou krijgen, maar het klopt bij mij dus niet.

Ik zal op Hyves wel foto's zetten van mijn mooie dochtertje.
Roro, leuke dag gehad vandaag met je ouders? Hier zeiden we ook steeds; wrs de laatste keer voor de kleine er is. Haha... in dit tempo... nou dan zien we ze morgen met vaderdag weer.

Nog lekker gewandeld? En voel je je ondertussen al wat minder verdrietig?

Dagje; ondanks alles dus wel lekker aan t genieten van jullie kindertjes:-) Hopelijk gaat de borstontsteking gauw over en die opvliegers lijkt me idd ook niet ideaal. Maar ja...

WW, fijn dat eerste bezoek van schoonmoeders goed ging. En goed van je hoe je gereageerd hebt! Mag je idd trots op zijn. Ik heb er wel heel hard om moeten lachen, maar op een positieve manier hoor;-) Zag het gewoon al helemaal voor me. Maar jouw zoon is dus niet haar eerste kleinzoon? Waarom is jullie zoon dan zo speciaal voor haar?

fijn dat alles verder goed gaat. Met Jou ook? En reageert Mieke goed op haar broertje? Zo te horen is zij iig wel goed verwend qua cadeautjes;-)

indian, wel vervelend van de hoofdpijn, idd goed in de gaten houden. maar wb CU klachten gaat het goed? (CU was het toch?) Fijn dat deze kraamhulp ook goed bevallen is!

Vibeke, met jou ook alles goed? En rustig of ook al aan t rommelen?

Berntsje, fijn dat je je weer beter voelt vandaag! Nog iets leuks gedaan?

Fleur: hoe is het met jou?

Anoniempje: ben benieuwd naar de foto's! je verhaal klinkt 'goed' zeg maar:-) Blijven je ouder slang? Hebben jullie daar wel gewoon kraamhulp of niet?

Ik had op een site de chinese conceptiekalender gevonden ooit, en hier eens de link van gezet. Een aantal vertelde toen al dat het voor hun eerdere kinderen iig niet klopte. Ik ben benieuwd bij mij; zou jongen moeten worden, zegt mijn gevoel ook, maar ja, je weet het niet.

Als ik me morgen goed voel en er nog niets gebeurd is, gaan we morgen naar de ouders (vaderdag) en mn zusje viert ook haar verjaardag. Eerst maar eens kijken hoe ik me voel. Lichamelijk was vandaag een slechte dag zeg maar, wrs gisteren iets te lang gelopen. Verder voel ik me redelijk, ondanks dat ik het zat ben. Erg dubbel allemaal, maar ja, ik weet dat het niet lang meer gaat duren. Is het morgen niet, dan idd nog maar een weekje ofzo.

Ik ga beneden lekker een kopje thee drinken en aantal afleveringen LOST kijken:-):-) We zitten nu in seizoen 4 en de 26e begint seizoen 5, dus moet even opschieten met kijken;-)

fijne avond en iedereen morgen een fijne dag! Voor sommige mannen de eerste vaderdag! :-)
Anoniem, gefeliciteerd! En een droom van een bevalling inderdaad! Heerlijk hoor! Je klinkt helemaal blij en gelukkig, fijn!

Ikol, onze zoon is voor schoonmoeder zo speciaal omdat hij de eerste is die de bijzondere familieachternaam zal voortzetten (de andere kleinzoons zijn van man's zus, en hebben dus een andere achternaam). Als wij geen zoon hadden gekregen, zou de familienaam ten einde komen. Gelukkig voor Willem zal hij niet in zijn eentje de zware last van het voortzetten van de familienaam hoeven dragen, want schoonzus (echtgenote van man's broer) is in verwachting van een jongen. Hopelijk gaat schoonmama nu niet schoonzus lastig vallen, want de verstandhouding tussen hun tweeen is zeg maar twee keer zo slecht als tussen mij en schoonmama...

Veel succes met je klus van dit weekend!! Werkze zal ik maar zeggen, he!!
Anoniem, ook al bevallen!! Gefeliciteerd met jullie dochter Yalissa!

Even kort; Sorry alweer. Ik lees alles wel. Heerlijk juist.

Hele dag veel gelopen @ Albert Heijn&Ikea.

Klein btje buikpijn. Niet noemenswaardig.

Belangrijkste is dat er verweking is!!! Zonder verweking geen bevalling.

Ikol, Bern, Roro: onze kindjes komen ook.

Maar we zijn inderdaad láát.

En hoewel ik altijd schreef dat ik best overtijd wilde.

Leek het mij ook wel leuk om zo in te breken zoals Bosbes, Nijn, Dagje, WW, Herfst met ik ben bevallen.

Leek me echt leuk hahaha.

Maar goed er is nog hoop voor vannacht.

Peetje, je bent uitgerekend vandaag. Nu begint het echte aftellen!! Vind je ook niet? Heb je er zin in? Tuin klaar?

Oh ik wil op iedereen wel reageren maar moet het eventjes kort houden. Val om.
Hoi, even nog geen tijd om bij te lezen ,maar wilde even melden dat alles goed gaat. Voeden gaat goed, hij slaapt goed en met de mama ook alles goed. Ik heb 1 foto op onze hyves gezet.

anoniem gefeliciteerd met Yalissa.

Wachtende dames, succes en een goede bevalling gewenst voor wie snel aan de beurt is.

liefs, herfst
JA Ikol, is idd CU.

Fijn herfst, dat alles goed gaat!! Houden zo.

Anoniem gefeliciteerd! (of had ik dat al gedaan??)

FF, hou vol meid, nog even!!

Bij mij kwam die chinese horoscoop wel uit! Bij vorige zw ook.

Yuma heeft een super leuke dag gehad, maar was totaal op. Huilde zelfs flink toen hij thuis kwam. (reden de inrit op, ik liep naar hun toe en hij begon te huilen) Zo moe was hij, de schat.

Buurtfeest waar we eventjes zijn geweest was ook erg gezellig. D. was mee, en heeft de hele buurt dus kunnen ontmoeten. (oke onze buurtvereniging bestaat alleen uit onze straat, maar toch!!)

Hey dames!

Hier een nachtelijk berichtje.. volgens mij ben ik aan het bevallen! Ben helemaal hyper, zo midden in de nacht. Doe wel ernstig mijn best om tussen de weeen door mijn rust te pakken, maar lukt niet echt. Moet ook heel vaak plassen.

Nu al tweeeneenhalf uur om de 10 minuten een flinke wee. Tussendoor heel veel plassen en een beetje kramp zo rond mijn stuitje.

Ik hoop dat het nu echt doorzet en dat we morgen onze dochter in onze armen mogen houden.

R. slaapt nu nog de slaap der onschuldigen, zijn laatste uurtjes echte rust. En veel kan hij toch niet voor me doen nu. Ik twijfel wel, misschien wil hij dit wel meemaken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven