Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Ja, wil hem niet downloaden, want dan kijk ik alles in 1 keer af. Probeer dus geduldig te wachten elke week.

Hyves, ja wie van jullie zit daar ook op??

Verder weinig bijzonders hier, wel nog steeds af en toe wat krampen, da's niet zo fijn!! Dinsdag weer naar de gyn.

Wens jullie allemaal een fijne dag, mag werken van 12-19u. Dus waarschijnlijk tot vanavond!!!
Ik ben hier een paar weken niet geweest, voelde me (weer) onzeker of alles wel goed zat, en wilde eerst afwachten voor de echo die ik morgen heb. Denk dat het onterecht is want was afgelopen zondag voor het eerst behoorlijk misselijk. Ik zal vandaag weer ff bijlezen en vanaf morgen weer meeschrijven bij een goede echo.
Geweldig mooie echo gehad,

Hij / zij was heerlijk aan het dansen

ben helemaal blij en op 'n roze wolk!

Fijne dag allemaal
Hoi Allemaal! ook hier een kloppend hartje hoor!!!

Helaas was er verder nogal weinig te zien, omdat mijn darmen ervoor zaten Ze heeft behoorlijk lopen duwen, maar kreeg geen mooi plaatje ... ... Mag over 1,5 week weer terug komen en dan gaan we het opnieuw proberen. Waarschijnlijk ben ik pas eind juni uitgerekend! (omdat ik een nogal onregelmatige cyclus had, had ik maar het gemiddelde genomen). Zat er twee weken naast dus.

Ben verder nog steeds niet helemaal lekker. Nogsteeds moe, moe, moe en de ochtendmisselijkheid is sinds een paar dagen ook lekker toegeslagen. Ik moet me elke dag echt naar mijn werk toesleuren.... als ik thuis kom, kom ik niet veel verder als bank en bed. Lekker gezellig voor manlief dus! Verder de hele dag trek, echt niet normaal meer. Ik eet echt twee keer zoveel als voorheen. Soms word ik 's nachts gewoon wakker van de honger en kan ik niet meer slapen....

Zo genoeg gemopperd, zal nog even snel een beetje bijlezen....!
Iedereen gefeliciteerd met de kloppende hartjes!

En jippie, ook hier een kloppend hartje! Een klein mini mensje met 2 armpjes en 2 beentjes, die volop in beweging waren! Een klein druk baasje, hihi!

Mijn uitgerekende datum is 11 juni, dus zat er niet ver naast!

Fijne avond allemaal, ik zal even m'n zoontje op bed brengen!

Groetjes Til

10 wkn en 6 dgn
Moaicha, Pipika en Til, gefeliciteerd! Jippie!
Gefeliciteerd allemaal met de kloppende hartjes!!

Pipika, 2 weken verschil is best veel!!!! Even de nieuwe echo afwachten, hopelijk liggen je darmen er dan niet voor!!

Fijne avond iedereen, tot morgen!! Ben moe!!
Moaicha Pipika en Til, gefeliciteerd met de kloppende hartjes.
He meiden, even een teken van leven uit Dubai. Heb een tropenweek achter de rug, dus even geen tijd/energie om om het forum te schrijven. Ik hoop dat alles goed met iedereen gaat en kom na volgende week weer vaker langs.

Meiden met een goede echo, gefeliciteerd!

Ikol, dat is geen leuk nieuws van je werk. Sterkte. Ik zit helaas in dezelfde situatie, dus weet hoe kl#te het is!
Moaicha, Til en Pipika, Gefeliciteerd!!!! Er staan echt al heeeel veel kloppende hartjes in het schema.

Ben benieuwd hoe het ondertussen met Ikol is??

Hier laatste dagje werken en dat gelukkig weer weekend...pfff

Morgen voor het eerst naar de verloskundige...ben benieuwd.

Fijne dag allemaal en werkse!
Alvast fijn weekend Bosbes, en veel plezier en succes morgen bij de VK.
ik wil me bij deze afmelden voor dit forum, vanmorgen geen goede echo gehad, weet het pas een uurtje, er was geen hartje te zien. Het vruchtje zit er nog wel maar leeft niet meer. Deze dagen zullen dus zwaar worden als ik het vruchtje ga verliezen. Over een week nog een keer terugkomen om alles te laten nakijken. Ik ben nu veels te verdrietig om verder te schrijven. Ik wens jullie allemaal prachtige juni baby's

Groetjes Corien
Heel veel sterkte..., Corien
Oh nee Corien, wat erg. Je voelde je al zo onzeker. Is het ergens toch een goed voorgevoel geweest. Maar wat super erg voor jullie!

Heel veel sterkte de komende tijd,

liefs,

Herfst
oooow Corien,wat erg!!!!!!!!

heel veel sterkte...

Liefs Aicha
Oohhh.... Corien....... Heel veel sterkte!!!
Nou bosbes: Heb advies gevraagd bij rechtsbijstand en ik moet mijn stukken even opsturen en dan kijken ze ernaar. (vinden raar verhaal) Ik hoop eind volgende week daar uiterlijk een natwoord op te hebben. Moet iig niet akkoord gaan, dus gaan vandaag een brief met bezwaar de deur uit. Als ik meer weet, horen jullie het!

Ga nu dus gauw verder met alles verzamelen en dan kan het de deur uit!

Moet vanmiddag wel naar de arbo-arts... wat ik ook wel een beetje 'eng' vind, zeg maar. Ach we zien wel.

Groetjes!
Hey dames!

Ik ben er nog hoor!!

Corien, wat naar dat het hartje niet klopte. Echt heel naar. Maak zsm een afspraak in het ziekenhuis, zodat de gynaecoloog de opties met je door kan spreken. Duurt het je te lang? Bel dan de ziekenhuizen in de buurt op om te kijken of daar nog een plekje is. En heeel veel sterkte voor jou en je partner de komende tijd.

Andere dames: heb bijgelezen maar niet helemaal onthouden, maar wel veeeel kloppende hartjes!! Joepie! Van harte gefeliciteerd hoor allemaal! Nog eventjes en we zijn allemaal de twaalf weken grens over, op 1 december heb ik mijn volgende echo.

Verder ben ik op dit moment thuis, zoals ik vorige week had voorspeld werd het me echt een beetje teveel. Alle symptomen zijn op zich wel te doen, maar na 6 weken was mijn lijf er helemaal klaar mee. Ben echt moe, maar slaap weinig, waar ik dan weer niets van snap. Moet vaak overgeven en blijf het koud hebben. Ik weet niet meer wie het vroeg, mijn bloeddruk was ook ongeveer 110/65, maar dat is voor mij heel laag.

Ik heb het nu al best wel veel mensen verteld, maar blijf wel een slag om de arm houden, eerst de twaalf weken echo, en dan kunnen we los.

Dit weekend veranderen we van slaapkamer, want in het kamertje nu moet ik elke keer over R. heenklimmen, en dat ben ik nu wel zat :-).

Vibeke en Ikol: sterkte op jullie werk! En Ikol, goed dat je mensen hebt ingeschakeld, want het klinkt mij allemaal erg vreemd in de oren.

Veel liefs!
Oh Corien, wat erg! Zorg goed voor jezelf en heel veel sterkte deze weken.

Roro, ik heb geen idee of het helpt, maar dat koud hebben schijnt raar te zijn voor zwangere vrouwen. In mijn boekjes over schildklierproblemen (jaja heb er nu al heeel veel over gelezen...) staat dat dat een van de weinige dingen is waaraan ze een slecht werkende schildklier bij zwangere vrouwen zouden kunnen herkennen. Ik weet niet of ze daar al naar gekeken hebben, maar misschien een idee?
Corien, wat erg voor jullie. Veel sterkte!
Hallo allemaal, ik heb de laatste tijd erg weinig geschreven, en het kotm er voorlopig ook even niet van denk ik. Ik ben weer erg ziek, en emesafene daar ben ik volgens mij immuun voor geworden. Ik heb even geen fut om alles bij te lezen, ik lig de hele dag alleen maar te slapen.

Sorry voor mijn egoberichtje, ik zal als ik me beter voel weer lekker met jullie meeschrijven.
Corien, wat vreselijk voor jullie. Wat een naar bericht! Ik wens jullie heel veel sterkte.

Ikol, goed dat je rechtsbijstand erbij betrekt. Het lijkt me ook echt te zot voor woorden, maar goed, het gebeurt wel, want jij zit er middenin... Ben benieuwd hoe het verloopt...Succes in elk geval!

Indian, jij ook fijn weekend alvast (of moet je nog werken?) En alle anderen natuurlijk ook.
bosbes succes en plezier bij de VK morgen!

En natuurlijk alvast fijn weekend voor diegenen die morgen vrij hebben (ik gelukkig ook)!
Bedankt herfst, ik hou jullie op de hoogte :-)
Corien, wat erg voor jullie...sterkte de komende tijd.

Philippa, wat balen dat je je zo ziek voelt. Ik hoop voor je dat je je binnenkort beter gaat voelen.

Bosbes, sterkte morgen.

Ikol, wat een rare situatie, zeg. Een vast contract kan niet zo maar ontbonden worden, heel vreemd, hoor.

Roro, balen dat je je ziek hebt moeten melden. Maar ik weet wat je bedoelt, ik was er ook helemaal klaar mee vorige week, heb me toen ook 2 dagen ziek gemeld. Voelde me ook gewoon echt ziek.

Het goede nieuws van mij is dat ik me eindelijk weer goed voel!! Geen misselijkheid meer, en eindelijk, eindelijk weer ENERGIE!! Voor de ziek, zwak en misselijken onder ons: er is dus hoop dat het écht over gaat! Ben vandaag de hele dag lekker aan het opruimen en soppen geweest, en tot mijn schande moet ik melden dat ik werkelijk waar EER van mijn werk had... het verschil was duidelijk te zien, vóór en ná

Voor het schema: ik heb 8 dec weer een afspraak bij de verloskundige, en 16 januari de 20-wekenecho.
Om een kort verhaal lang te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven