Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
Hehe ik heb de Hyve eindelijk gevonden!

Ik zocht de hele tijd op zomerkindjes2009 en probeerde allerlei varianten, maar 2009 hoort er dus niet bij.

Ik heb me net aangemeld, dan weten jullie wie het is.
hey anoniem, ik ga ff naar de hyves en zal je accepteren!
gelukt!
ff uppen dan maar!!!
Hallo,

Wat een rust hier. Ik heb ook niet zoveel te melden eigenlijk. Heb weer lekker weekend na 3 dagen werken en hoef nu nog maar 7 weken te werken. Hopelijk komen de spulletjes voor Femke's nieuwe kamer snel binnen, dan kunnen we daarmee verder en dan kan ik weer de babykamer herinrichten.

groetjes, peetje
1x plaatsen in voldoende. haha

Hey Peetje, ja hoop ook voor jullie en voor Femke, dat de nieuwe meubeltjes snel komen!

Hier nog 6 weken (lees 6x) werken.

Herfst, ik heb vandaag de brief binnen dat ik in april naar die BV bijeenkomst kan vanuit het kraambureau. (wij hadden dezelfde kraambureau)

Had van de week de intake, en zei heeft geregeld dat ik in april kan, want mei is niet zo handig, maar was nog wel een optie. Maar zij vond april beter!

Nou kom later weer terug, fijn weekend alvast allemaal!

oh indian, dan hoop ik dat ik ook in april mag. Zal straks na werk in de brievenbus kijken. Ik heb komende woensdag de intake! Zou wel gezellig zijn om samen naar BV bijeenkomst te gaan!

Peetje lekker dat je weekend hebt! Ik nog een dik uur en dan ook.

groetjes en fijn weekend iedereen (hopelijk droog want ik wil in de tuin werken (met handschoenen aan))
yeah heb lekker 2 weekjes vakantie.

Hersft zal voor je duimen voor droog weer, zou van het weekend wel al beter worden, maar weet niet of het droog blijft.

Peet enig idee wanneer de spulletjes ongeveer binnenkomen? Ik merk dat hier ook wel de kriebels toeslaan om merel haar kamer af te maken zodat de babykamer lekker op orde kan worden gemaakt.

Vandaag bij cb geweest, weinig te melden, mag weer een half jaartje weg blijven (met merel dan want in de tussentijd ben ik er al wel weer geweest met de nieuwe uk, maf idee)
En Herfst, had jij de brief ook al??
Even een snel berichtje om iedereen een prettig weekend te wensen! Ben weer terug in Dubai na een heerlijk weekje Nederland. Was wel een vlucht met en staartje trouwens, want we moesten uitwijken naar Abu Dhabi vanwege noodweer... Nu lekker naar buiten, tot later .
Goedemorgen allen,

Girafje heerlijk 2 weken vakantie!

Herfst en Indian hebben jullie de intake gehad mbt kraamzorg of BV?

Lekker rode kool en hachee gehad Vibeke? :- )))

Nu weer lekker thuis! Roerige vlucht gehad dus....!

Vriend vertelde gisteren dat Dubai misschien niet doorgaat..

Ik was perplex! Ik dacht huh???

Bleek dat hij niet op de lijst stond (Vriend zit bij een reddingsteam die een oefening krijgt in Dubai.)

En nu moest dus uitgezocht worden of hij op de lijst geplaatst kon worden!

Mmm, vind het wel apart. Ik zal er niet rouwig om te zijn als hij niet kan gaan. Maar voor hem vind ik het zo jammer! Even afwachten nog.

Heb een baarmoeder meting gehad. Vlak voor de echo dacht ik nog..kan ik het kindje wel zien met zo'n echo?

Nou..nee dus..Iig niet direct.

De VK meet de lengte. Die was prima. (ivm vorige zwangerschap en gebroken vliezen in week 25)

Op een gegeven moment zagen we het kindje en ik zei is dat het koppie??? En de vk zei ja....

Ik vertelde mijn zorgen over een stuitligging..

Dáárom keek de vk toch eventjes verder en kon ik ons kleintje zien. Aaaaah (l) Lief!

En ja hoor. Wel in een stuit hé.

De VK zei dat ik me geen zorgen moest maken. Hij zei waarom nu al startklaar voor de uitgang gaan liggen?! Dat is net zoals je koffer inpakken als je op vakantie bent en nog 2 weken blijft. Hahahah. Ik begreep hem. Het is natuurlijk ook zo. Baby kan nog alle kanten op.

Toch blijf ik het erg spannend vinden hoor.

Ik wil namelijk zo ongelovelijk graag normaal bevallen! Zo'n bijzondere ervaring is dat.

Verder hebben we gisteren de laatste babyspullen aangeschaft. Hoewel er nog wel wat bij moet. ( nog een paar rompertjes en babypakjes en voor mij wat spulletjes. Oja en nog ledikant&commode!)

Maar het meeste is nu gekocht. En we hebben de wieg!

Joepie!

Moet nu weg. Later meer. Fijn weekend!!

FleurtjeFee, intake van de kraamzorg.

Fijn dat je de wieg hebt, en (bijna) alle babyspulletjes.

De baby kan idd nog lang draaien, en zeker bij een volgende zwangerschap, kunnen ze het nog langer, omdat de boel al eens opgerekt is geweest. Ik geloof dat een VK ooit zei, dat bij een volgende zwangerschap kindjes tot week 38 nog kunnen draaien. Je kleintje zal vast nog wel draaien!!

Beetje raar met je vriend, ben benieuwd of hij nu toch nog gaat.

Vibeke, fijn dat je weer terug bent. Wel vervelend dat de terugvlucht anders verliep.

Bleh wat een sh*t weer. Yuma en de hond zijn bij oma. Mijn 2 broertjes en ons pap zijn hier aan het straten. Baal er wel van dat het zo''n slecht weer is, staan ze hier ehelmaal nat te worden.

inderdaad super slecht weer. Heb ook niet in de tuin gewerkt.

Vibeke, het was dus een fijne week in Nederland?

FleurtjeFee, de baby zal inderdaad vast nog wel draaien.

Girafje, geniet van je 2 weken vakantie, heerlijk, hoop wel dat het weer dan mooier gaat worden.

Indian, ik mag ook in april bij BV avonden.

Groetjes,

Herfst
Hallo,

Gelukkig was het hier redelijk weer 's middags en konden we nog even een eindje wandelen. Gisteren hadden we een personeelsavond van m'n man z'n werk, dus het was weer behoorlijk laat vannacht. Uurtje of één lagen we in bed. Femke werd om 5 uur wakker en wilde niet meer slapen. Ook na troosten bleef ze huilen, is helemaal niets voor haar. Dus we hebben haar maar tussen ons in gelegd, maar mevrouwtje was klaarwakker en vond het de hoogste tijd om te spelen...

Om half zeven ben ik maar met haar naar beneden gegaan om te eten en daarna zijn we weer naar bed gegaan. Met de tv aan met die kinderprogramma's was ze wel even tevreden en konden wij om de beurt een beetje wegdoezelen.

Nou ja, in ieder geval, ik ben behoorlijk gesloopt nu na zo'n korte nacht. Het wandelen gaat ook niet meer zoals het geweest is, ik heb best wel last laag onderin m'n buik (bandenpijn???) tijdens het lopen en nu in m'n schaambeen.

Afgelopen woensdag heb ik nog body-attack gedaan, maar dan wel zonder springen, maar toen kreeg ik al steeds harde buiken, dus daar stop ik maar mee. Ik wilde wel, maar m'n buik wilde niet. Volgende week probeer ik nog te steppen en anders alleen maar even zwangerschapsgym, is ook leuk. En wandelen en fietsen kan natuurlijk altijd.

De spullen voor Femke's kamertje komen ws pas over een week of 2. Ik had gebeld en toen konden ze niets erover vinden dus moest ik maar even mailen. M'n man werd later teruggebeld op z'n mobiel dat het nog 2 weken zou duren, het stond nog in bestelling. Er is gewoon iets misgegaan, dus 't is maar goed dat ik gebeld heb, anders hadden we nooit iets gekregen.

P. heeft wel vandaag van haar nieuwe kamer 2 muren roze geschilderd. Een beetje oud-roze. Omdat we wit/crème meubels hebben vonden we het anders meer op een puberkamer lijken dan op een kinderkamer. De kast en het bureautje komen hier voor te staan, dus het valt straks niet zo op als nu (hoop ik, haha).

Fleurtjefee, inderdaad vreemd dat je man niet op de lijst staat. Ik ben benieuwd hoe het af gaat lopen.

Girafje, geniet van je 2 weken vrij, heerlijk!

groetjes, peetje
Hallo allemaal,

Girafje, wat heerlijk 2 weken vakantie. Heb je nog plannen??

Fleurtjefee, dat is ook wat, dat je vriend nu ineens misschien niet gaat. Ben je net een beetje aan het idee gewend.. Ook wel jammer voor hem natuurlijk.

Peetje, die harde buiken herken ik ook wel. Meestal heb ik 's avonds, af en toe, een harde buik. Duurt maar heel even, doet geen pijn, en ben dan ook niet echt extreem druk geweest ofzo. Volgens verloskundige was dat verder normaal. Maar gisteren had ik er ineens de hele dag door last van!! Vond het best een beetje vervelend, en dat terwijl ik gewoon vrij was en niet echt super druk was geweest. Wel had ik een erg drukke werkweek gehad, en donderdag na een lange dag werken direct door uit eten met mijn collega's. Wilde om uurtje of 24.00 uur naar huis fietsen...lekke band...moest ik nog een stuk lopen naar huis...Al met al dus toch best wel druk geweest en waarschijnlijk voelde ik daarvan gisteren de consequenties.

Ahh, nog efkes wachten dus Peetje, op de spulletjes...moeilijk he? Ik ben nog steeds aan het wachten op het ledikantje (dat mijn vader helemaal gaat opknappen/ schilderen)....pfff dat duurt ook lang voor mijn gevoel (en mijn vader maar druk zijn ermee, zo lief vind ik dat).

Verder gisteren even met mijn moeder de stad in geweest en van haar een maxi cosi gekregen...Joepieee...hebben we die ook weer. Vandaag nog even een heeeeel lief zomerjurkje gekocht, met zo'n bijpassend (kort) broekje...zo zoet...

Hee herfst, volgens de laatste weerberichten kun je volgende week lekker in de tuin werken...het wordt lente!!!

Hoi Allemaal,

Ja heerlijk volgende week wordt het weer mooi weer!!!!

Herfst, leuk, dan ga ik je dus daar ontmoeten. Jij nam je man mee of niet? (of vriend)

Wie van ons is er eigenlijk getrouwd?

Wij zijn in 2005 getrouwd, was toen al zwanger van Yuma, daarom zijn we ook getrouwd. Dan was in 1 keer alles goed geregeld, zonder addertjes onder het gras. Wij hadden wel altijd zo iets van, als we trouwen of heel groot of simpel. En aangezien we nog niet zo super gespaard hadden voor heel groot, lekker simpel gedaan,en ik heb er van genoten!

(met heel groot bedoelen we eigenlijk vooral duur, dure wensen!! die we dan wilde.)

Harde buiken hier al vanaf het begin regelmatig. Soms doet het pijn soms alleen irritant. Meestal trekt het redelijk snel weer weg.

Goed dat je gebeld had Peetje!

Girafje, geniet van je vrije weekjes!

Bosbes, da's geen leuke aflsluiting van de avond, een lekker band!

Iedereen een hele fijne zondag gewenst!! Eindelijk weer droog, en het zonnetje schijnt ook al!

(Gaat nu de was effe buiten hangen!!! in het zonnetje!)

Tot straks!!

Moet dadelijk als man terug is van sporten effe ZH bellen, had wat bruin/rood slijm. Is waarschijnlijk de placenta die strak naast de uitgang ligt, had de gyn al gezegd dat ik er ooit bloedverlies/slijm van zou kunnen krijgen. Maar moet dan toch bellen. En dan zullen ze allicht zeggen dat we moeten komen, om te checken!

Hallo!

Ja, heerlijk dat zonnetje, hoewel die nu even weg is.

Ik heb vanochtend lekker uitgeslapen, na een onderbreking van Femke. P. is opgestaan met haar en toen ben ik nog even door gaan slapen tot kwart voor elf (nou ja, is eigenlijk kwart voor tien "oude" tijd). Nu ligt P. te slapen want die was ook erg moe.

Ik maak hem tegen enen wel wakker als ie dan nog slaapt want dan krijgen we bezoek.

Femke slaapt nu ook, dus ik was even met de was bezig en had de badkamer gepoetst.

Indian, wij zijn ook in 2005 getrouwd. Wij hebben het wel groots (lees: duur) gevierd. Voor m'n man hoefde trouwen eigenlijk niet, maar hij heeft wel genoten van die dag en vond het toch wel erg speciaal.

Ik ben benieuwd wat de gyn zegt over je bloedverlies. De placenta ligt dus naast de uitgang en niet ervoor begrijp ik? Want als hij ervoor ligt kun je toch niet vaginaal bevallen had ik ergens gelezen?

groetjes, peetje
hoi, hoi, even snel, ben weer terug uit het ZH. Alles was goed, zoals ik al verwacht had.

Moet wel weer bellen mocht het weer voorkomen.

Groetjes en een fiujne middag allemaal!
oke toch nog effe reactie, ja Peetje hij ligt er naast!! (gelukkig!)

Niet ervoor, ook niet een stukje, maar echt ernaast, strak ernaast. Maar dat schijnt nog op te schuiven, door de groei van de baarmoeder.
Fijn dat alles goed was Indian!
Wat fijn dat alles goed was, Indian. Ik heb het zelf ook bij de zwangerschap van Björn gehad, 2x. Je schrikt je wel een hoedje. Deze zwangerschap is wel weer heel anders. Voel me eigenlijk heel goed, op soms enorme vermoeidheid na dan. Maar ja, wat wil je ook, ik hol de hele dag achter Björn aan. Hij zit nooit stil en kwebbelt de hele dag (erg gezellig overigens).

Wij zijn in 2006 getrouwd, met dikke buik. Onze "planning" liep wat anders, hihi. Zouden in februari 2007 trouwen, alleen ik was wat sneller zwanger dan verwacht en uitgerekend op valentijnsdag. Dus ja, dat moesten we even wat vervroegen. Wij hebben het ook heel simpel gevierd samen met ouders, broers en zussen en paar hele goede vrienden. We hebben ook erg genoten.

Voor degenen die nog niet weten wat "het" gaat worden, hebben jullie ook een voorgevoel? Ik had bji Björn een enorm sterk voorgevoel dat het een jongetje werd en nu heb ik weer een sterk voorgevoel. Vind dat wel erg gek, net of dat je al in je onderbewust zijn al door hebt wie er in je buik groeit. Ben erg benieuwd of mijn gevoel weer klopt. Nog 11 weekjes wachten...

Fijne zondagmiddag allemaal...

Lekker genieten van het mooie weer weer.
Gelukkig is alles goed Indian! Altijd weer fijn om te weten he?

Hier niet getrouwd. Dus we moeten alles even goed regelen, erkenning, gezamenlijke voogdij, achternaam vriend etc. Maar is niet veel gedoe gelukkig, dus dat is zo geregeld.

Brrr Indian, heb je je wasje alweer binnengehaald? Hier regent het bleeeeghhh...

Fijne zondag allemaal!!

Ik had/heb bij beide zzwangerschappen ook een duidelijk voorgevoel gehad, en heb beide keren gelijK!! Wij weten wel wat eht wordt/is maar laten het nog even geheim hier!

Bosbes, hier is het de hele dag droog geweest. Had overigens alleen het beddengoed van ons bed gewassen en binnengehangen, want de wasmolen stond er buiten nog neit. Er staat nu nog een hele volle wasmand te wachten tot die gewassen wordt. EN een emmer ernaast met een diarreebroek van Yuma. Hij was ineens aan de diarree en klaagde over buikpijn. Kleine zetpil gegeven net (120mg) en ligt nu lekker in bed. Hopelijk zakt zijn buikpijn en slaapt hij lekker de hele nacht door.

Hier nog 12weekjes!!

Vandaag 28weken en 1 dag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven