KAARSJES VOOR THIJS, ZONNEBLOEM EN ZONNEMAN
woensdag 18 april 2007 om 20:20
Ondanks Zonnetjes eigen topic, wil ik er toch een openen voor onze kleine Thijs. Vandaag is hij om 8.54 uur geboren met een keizersnede. Zijn toestand is kritiek door problemen met zijn longetjes. Na alle ellende in de zwangerschap zijn de problemen helaas nog niet voorbij. Laten we kaarsjes branden voor deze kleine man! Kom op ventje, je kunt het!
vrijdag 20 april 2007 om 15:42
Lieve Zonnebloem en zonneman
Vandaag jullie verhaal gelezen. Ik wil jullie allereerst nog feliciteren met de geboortje van jullie zoon thijs. Ik vind het verschrikkelijk wat jullie nu moeten mee maken en leef erg met jullie mee. Ik wens jullie voor nu maar ook zeker voor de periode die gaat komen heel veel sterkte!
Lieve groet Moortje
Vandaag jullie verhaal gelezen. Ik wil jullie allereerst nog feliciteren met de geboortje van jullie zoon thijs. Ik vind het verschrikkelijk wat jullie nu moeten mee maken en leef erg met jullie mee. Ik wens jullie voor nu maar ook zeker voor de periode die gaat komen heel veel sterkte!
Lieve groet Moortje
vrijdag 20 april 2007 om 16:05
Lieve Zonnebloem + zonnebloem man,
Wat een verdrietig nieuws!
Ik hou het dan ook niet droog bij het lezen van jullie verhaal!
Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen met het verlies van jullie prachtzoon. Weet dat hij vanaf boven meekijkt en dat hij apetrots zal zijn op zijn ouders.
Liefs Linnepin
(mama van *Anouk* & Bryan)
(Wij hebben een tijdje met elkaar geschreven toen je de kansberekening had gekregen voor down syndrome. Dit omdat ik een schoonzusje heb met down syndrome).
Wat een verdrietig nieuws!
Ik hou het dan ook niet droog bij het lezen van jullie verhaal!
Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen met het verlies van jullie prachtzoon. Weet dat hij vanaf boven meekijkt en dat hij apetrots zal zijn op zijn ouders.
Liefs Linnepin
(mama van *Anouk* & Bryan)
(Wij hebben een tijdje met elkaar geschreven toen je de kansberekening had gekregen voor down syndrome. Dit omdat ik een schoonzusje heb met down syndrome).
vrijdag 20 april 2007 om 16:55

vrijdag 20 april 2007 om 19:45
Lees al een hele tijd mee met Zonnebloem..maar nu moet ik reageren.
Dit is toch het ergste wat kan gebeuren..ik leef ontzettend met jullie mee, wat vreselijk verdrietig is dit...
;( ;( ik denk er al de hele dag aan...
Heel heel erg veel sterkte lieve Zonnebloemfamilie, met het grote verlies van jullie kleine jongen Thijs.
Ik wens jullie alle kracht :R
Liefs Verre
Dit is toch het ergste wat kan gebeuren..ik leef ontzettend met jullie mee, wat vreselijk verdrietig is dit...
;( ;( ik denk er al de hele dag aan...
Heel heel erg veel sterkte lieve Zonnebloemfamilie, met het grote verlies van jullie kleine jongen Thijs.
Ik wens jullie alle kracht :R
Liefs Verre

zaterdag 21 april 2007 om 07:43
We schreven jouw naam op de grond
Maar de regen veegde hem weg
We schreven jouw naam in broodkruimels
Maar de vogels aten hem weg
We schreven jouw naam in ons hart
Daar zal hij voor eeuwig blijven staan
Ook vandaag weer, lieve Thijs, branden voor jou de kaarsjes. Lieve zonnebloem en zonneman, ook voor jullie staan er kaarsjes aan.
Liefs Blindje
Maar de regen veegde hem weg
We schreven jouw naam in broodkruimels
Maar de vogels aten hem weg
We schreven jouw naam in ons hart
Daar zal hij voor eeuwig blijven staan
Ook vandaag weer, lieve Thijs, branden voor jou de kaarsjes. Lieve zonnebloem en zonneman, ook voor jullie staan er kaarsjes aan.
Liefs Blindje
zaterdag 21 april 2007 om 12:19
Lieve Thijs,
Je leven was slechts kort.
Maar je ouders hebben van je gehouden.
Hun hart is verscheurd; wat zullen ze jou missen.
Het verdriet heeft hun nu verdoofd, maar als de mensen weer weg zijn, het leven weer verder lijkt te gaan, zal hij hun weer steken als een mes, als een herinnering aan jouw wezen.
Van buiten zo stil, maar van binnen schreeuwt hun ziel.
Hun lieve, kleine jongen, waarom mocht je niet blijven leven.
Maar je zult altijd bij hen blijven, hun troosten als ze verdrietig zijn.
Want ze blijven jouw ouders, en jij zult altijd hun zoontje zijn.
Gecondoleerd met het verlies van jullie zoon.
Ik kan me slechts voorstellen hoe erg dat moet voelen.
Geen mens zou dit moeten meemaken.
Ik vind het heel erg voor jullie *;
Liefs, Pink Lady
Je leven was slechts kort.
Maar je ouders hebben van je gehouden.
Hun hart is verscheurd; wat zullen ze jou missen.
Het verdriet heeft hun nu verdoofd, maar als de mensen weer weg zijn, het leven weer verder lijkt te gaan, zal hij hun weer steken als een mes, als een herinnering aan jouw wezen.
Van buiten zo stil, maar van binnen schreeuwt hun ziel.
Hun lieve, kleine jongen, waarom mocht je niet blijven leven.
Maar je zult altijd bij hen blijven, hun troosten als ze verdrietig zijn.
Want ze blijven jouw ouders, en jij zult altijd hun zoontje zijn.
Gecondoleerd met het verlies van jullie zoon.
Ik kan me slechts voorstellen hoe erg dat moet voelen.
Geen mens zou dit moeten meemaken.
Ik vind het heel erg voor jullie *;
Liefs, Pink Lady
zaterdag 21 april 2007 om 12:38
zaterdag 21 april 2007 om 15:06
Lieve Zonnebloem, lieve Zonneman en lieve kleine *Thijs*,
het kan niet vaak genoeg gezegd hoe verschrikkelijk moeilijk het moet zijn om je kleintje te moeten hebben laten gaan. Je kunt niks, maar wilt zo graag. Het leventje wat je had heb je maar zo kort mogen lenen. Lieve Thijs, ik wens jou een goeie reis en dat je veel speelvriendjes vindt bij alle andere kindjes die je zijn voorgegaan.
Lieve Zonnefamilie, voor altijd zijn jullie Thijs' papa en mama...
heel heel veel sterkte *;
het kan niet vaak genoeg gezegd hoe verschrikkelijk moeilijk het moet zijn om je kleintje te moeten hebben laten gaan. Je kunt niks, maar wilt zo graag. Het leventje wat je had heb je maar zo kort mogen lenen. Lieve Thijs, ik wens jou een goeie reis en dat je veel speelvriendjes vindt bij alle andere kindjes die je zijn voorgegaan.
Lieve Zonnefamilie, voor altijd zijn jullie Thijs' papa en mama...
heel heel veel sterkte *;