KAARSJES VOOR THIJS, ZONNEBLOEM EN ZONNEMAN
woensdag 18 april 2007 om 20:20
Ondanks Zonnetjes eigen topic, wil ik er toch een openen voor onze kleine Thijs. Vandaag is hij om 8.54 uur geboren met een keizersnede. Zijn toestand is kritiek door problemen met zijn longetjes. Na alle ellende in de zwangerschap zijn de problemen helaas nog niet voorbij. Laten we kaarsjes branden voor deze kleine man! Kom op ventje, je kunt het!
donderdag 19 april 2007 om 10:54
Lieve Thijs,
Je bent zo'n sterk wonderkindje, hier sla je je ook doorheen!!! Je bent een dapper mannetje en hebt zoveel overwonnen al! Kom op ventje zet 'm op en behoud je vechtlust!
Alle sterkte voor je papa en mama en strakjes kunnen jullie met zijn drietjes de hele wereld aan en eindelijk ongecompliceerd gelukkig zijn!
Liefs
Sjamash!
Je bent zo'n sterk wonderkindje, hier sla je je ook doorheen!!! Je bent een dapper mannetje en hebt zoveel overwonnen al! Kom op ventje zet 'm op en behoud je vechtlust!
Alle sterkte voor je papa en mama en strakjes kunnen jullie met zijn drietjes de hele wereld aan en eindelijk ongecompliceerd gelukkig zijn!
Liefs
Sjamash!

vrijdag 20 april 2007 om 10:53
Woorden schieten te kort. Tranen op mijn toetsenbord. Geen woorden alleen maar de allesoverheersende vraag waarom? De kleine Thijs is niet meer. Hij is nu een sterretje aan de hemel. Laten we kaarsjes blijven branden voor Thijs, Zonnebloem en Zonneman. Mogen jullie de kracht vinden om al deze ellende een plek te geven en ben trots op jullie mannetje. Die ondanks alles toch jullie eerste mooie live en o zo gewenste zoon is.
Liefs Blindje
Liefs Blindje

vrijdag 20 april 2007 om 12:53
Lieve Zonnebloem en Zonnebloemman,
Wat een vreselijk nieuws is dit. Ik heb er geen woorden voor.
Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met dit enorme verlies en verdriet.*;
Thijs, je hebt gevochten zo hard al jij kon! Ik heb je niet gekend, maar ik ben trots op jou!
Liefs Otismeisje.
p.s. het kan zijn dat er nu 2 berichtjes staan van mij, de eerste kon ik niet terug vinden.
Wat een vreselijk nieuws is dit. Ik heb er geen woorden voor.
Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met dit enorme verlies en verdriet.*;
Thijs, je hebt gevochten zo hard al jij kon! Ik heb je niet gekend, maar ik ben trots op jou!
Liefs Otismeisje.
p.s. het kan zijn dat er nu 2 berichtjes staan van mij, de eerste kon ik niet terug vinden.
vrijdag 20 april 2007 om 13:16
Lieve zonnebloem en zonnebloemman,
Regelmatig heb ik jullie eigen topic gelezen over de toestand rondom jullie lieve kleine Thijs.
Wist nooit wat te zeggen.
Net las ik dat jullie zoontje Thijs er niet meer is en dat hij een engeltje is geworden.
Te erg voor woorden, zo´n kleine lieverd die toch flink heeft geknokt om toch bij jullie te willen en kunnen zijn.
Helaas is het kort geweest dat jullie van elkaar konden genieten.
Ik wil jullie en familie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie dappere Thijs.
Lieve Thijs pas vanaf boven goed op je papa en mama en je opa(s) en oma(s). Je ouders zijn trots op je knul.
Regelmatig heb ik jullie eigen topic gelezen over de toestand rondom jullie lieve kleine Thijs.
Wist nooit wat te zeggen.
Net las ik dat jullie zoontje Thijs er niet meer is en dat hij een engeltje is geworden.
Te erg voor woorden, zo´n kleine lieverd die toch flink heeft geknokt om toch bij jullie te willen en kunnen zijn.
Helaas is het kort geweest dat jullie van elkaar konden genieten.
Ik wil jullie en familie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie dappere Thijs.
Lieve Thijs pas vanaf boven goed op je papa en mama en je opa(s) en oma(s). Je ouders zijn trots op je knul.