KAARSJES VOOR THIJS, ZONNEBLOEM EN ZONNEMAN

18-04-2007 20:20 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ondanks Zonnetjes eigen topic, wil ik er toch een openen voor onze kleine Thijs. Vandaag is hij om 8.54 uur geboren met een keizersnede. Zijn toestand is kritiek door problemen met zijn longetjes. Na alle ellende in de zwangerschap zijn de problemen helaas nog niet voorbij. Laten we kaarsjes branden voor deze kleine man! Kom op ventje, je kunt het!

Thijs op deze wereld!

En bijdeze een kaarsje dat je ouders de kracht mogen krijgen deze moeilijke periode door te komen tot jij weer helemaal beter bent!
Zonnebloem, Zonneman gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Thijs! Ook hier staat een kaarsje voor jullie te branden *;.
Lieve Thijs,

Je bent zo'n sterk wonderkindje, hier sla je je ook doorheen!!! Je bent een dapper mannetje en hebt zoveel overwonnen al! Kom op ventje zet 'm op en behoud je vechtlust!

Alle sterkte voor je papa en mama en strakjes kunnen jullie met zijn drietjes de hele wereld aan en eindelijk ongecompliceerd gelukkig zijn!

Liefs

Sjamash!
Thijs, zet hem op mannetje.....

papa en mama gefeliciteerd en geniet er ondanks alles maar heel erg veel van.
Ook vandaag heel veel kaasrjes voor de kleine Thijs.....
Lieve zonnebloemfamilie,

allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thijs.

Thijs kom op mannetje vecht!!! Er wachten twee hele lieve ouders op je, die je heel veel liefde te geven hebben!.

Liefs Bloem
Afschuwelijk...

Veel sterkte met dit enorme verlies...ik denk aan jullie..:R*;
Ik brand een kaarsje voor de kleine Thijs die nu een engeltje geworden is......
Dag mannetje Thijs.......
Oh wat afschuwelijk dit bericht. Op een afstand met jullie meegeleefd.

Heel veel sterkte.

.
Heel veel sterkte gewenst met dit grote verlies!

Een dikke knuffel voor jullie!
Lieve Zonnebloem,

Ik las op het april topic dat jullie Thijs is overleden. Ik heb er geen woorden voor, zit met tranen in mijn ogen achter de computer. Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte toewensen.

Gecondoleerd.

Liefs Dinly
O, nee, Zonnebloem....wat lees ik nu??!!

Ik had zo gehoopt dat het mee zou vallen voor je mannetje en voor jullie, maar nu het andere uiterste, Thijs is een vlindertje geworden...

Gecondoleerd en heel, heel veel sterkte toegewenst! *;
Woorden zeggen te weinig, het gevoel van onmacht overheerst.

Heel veel sterkte met Thijs een plekje in jullie leven te geven.

*;

A-tje
Woorden schieten te kort. Tranen op mijn toetsenbord. Geen woorden alleen maar de allesoverheersende vraag waarom? De kleine Thijs is niet meer. Hij is nu een sterretje aan de hemel. Laten we kaarsjes blijven branden voor Thijs, Zonnebloem en Zonneman. Mogen jullie de kracht vinden om al deze ellende een plek te geven en ben trots op jullie mannetje. Die ondanks alles toch jullie eerste mooie live en o zo gewenste zoon is.

Liefs Blindje

Dag lieve Thijs....

Lieve kleine dappere Thijs,

Pas je goed op je papa en mama daarboven?. Ze zullen het heel hard nodig hebben.

Dag ventje.

Liefs

Pammie
:R

O+ voor jullie kleine engeltje.Vreselijk,heb er geen woorden voor.

Heel veel kracht en sterkte gewenst met dit oneerlijke verlies*;

liefs mormeltje:R
Zonnebloem en -man, heel veel sterkte met het verlies van jullie prachtige, dappere zoon Thijs.
Lieve Zonnebloem en Zonnebloemman,

Wat een vreselijk nieuws is dit. Ik heb er geen woorden voor.

Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen met dit enorme verlies en verdriet.*;

Thijs, je hebt gevochten zo hard al jij kon! Ik heb je niet gekend, maar ik ben trots op jou!

Liefs Otismeisje.

p.s. het kan zijn dat er nu 2 berichtjes staan van mij, de eerste kon ik niet terug vinden.
Lieve zonnebloem en zonnebloemman,

Regelmatig heb ik jullie eigen topic gelezen over de toestand rondom jullie lieve kleine Thijs.

Wist nooit wat te zeggen.

Net las ik dat jullie zoontje Thijs er niet meer is en dat hij een engeltje is geworden.

Te erg voor woorden, zo´n kleine lieverd die toch flink heeft geknokt om toch bij jullie te willen en kunnen zijn.

Helaas is het kort geweest dat jullie van elkaar konden genieten.

Ik wil jullie en familie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie dappere Thijs.

Lieve Thijs pas vanaf boven goed op je papa en mama en je opa(s) en oma(s). Je ouders zijn trots op je knul.
O+

Dag lief klein mannetje.

Heel veel sterkte, Zonnebloem, Man en familie.
Dag Thijs...

Liefs van Selma
Heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies. Waarom??? *;
Hier zijn gewoon geen woorden voor. Behalve dan dat ik jullie alleen maar heel veel sterkte en kracht kan toewensen om met dit enorm grote verlies om te gaan. Ongeloofelijk dat jullie ook dit nog moeten meemaken.

Lieve dappere Thijs!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven