KAARSJES VOOR THIJS, ZONNEBLOEM EN ZONNEMAN
woensdag 18 april 2007 om 20:20
Ondanks Zonnetjes eigen topic, wil ik er toch een openen voor onze kleine Thijs. Vandaag is hij om 8.54 uur geboren met een keizersnede. Zijn toestand is kritiek door problemen met zijn longetjes. Na alle ellende in de zwangerschap zijn de problemen helaas nog niet voorbij. Laten we kaarsjes branden voor deze kleine man! Kom op ventje, je kunt het!
dinsdag 24 april 2007 om 13:52
Heel veel sterkte morgen en de komende jaren! Je verhaal is zo duidelijk en ontroerend en toch ook hoe gek het klinkt ook mooi. Thijs heeft in zijn korte leven en zonder het te weten veel harten heeft geraakt. Dat moet jullie een fijn gevoel geven. Je klinkt als een heel sterk persoon ook al ben je van binnen compleet gebroken en verscheurd. In gedachten bij jullie.
Heel veel liefs bibi
Heel veel liefs bibi
dinsdag 24 april 2007 om 14:31
Lieve sterke Zonnebloemama en Zonnebloempapa,
En zo wordt een ster geboren
voor altijd hoog in de lucht
voor altijd in gedachten
Thijs maakt zijn laatste vlucht
Hij wordt op handen gedragen,
voor altijd in ieders hart
hij zal de regenboog gaan kleuren
al is het gemis voor altijd zwart
De vogels en de engeltjes
spelen met hem elke dag
wat is het ontzettend verdrietig
dat niemand anders dat meer mag
Lieve Thijs
al hebben velen je niet gekent
je laat aan heel veel mensen zien
hoe sterk je was, en voor altijd bent
Wat een verhaal, zo mooi omschreven en wat straalt er een sterkte van jullie af. Heel erg veel sterkte morgen, maar ook vooral alle dagen, weken en maanden erna. Wat een verdriet dat Thijs niet meer bij jullie kan zijn, maar hij heeft de liefste papa en mama van jullie gemaakt die hij zich heeft kunnen wensen
veel liefs,
Piek
En zo wordt een ster geboren
voor altijd hoog in de lucht
voor altijd in gedachten
Thijs maakt zijn laatste vlucht
Hij wordt op handen gedragen,
voor altijd in ieders hart
hij zal de regenboog gaan kleuren
al is het gemis voor altijd zwart
De vogels en de engeltjes
spelen met hem elke dag
wat is het ontzettend verdrietig
dat niemand anders dat meer mag
Lieve Thijs
al hebben velen je niet gekent
je laat aan heel veel mensen zien
hoe sterk je was, en voor altijd bent
Wat een verhaal, zo mooi omschreven en wat straalt er een sterkte van jullie af. Heel erg veel sterkte morgen, maar ook vooral alle dagen, weken en maanden erna. Wat een verdriet dat Thijs niet meer bij jullie kan zijn, maar hij heeft de liefste papa en mama van jullie gemaakt die hij zich heeft kunnen wensen
veel liefs,
Piek
dinsdag 24 april 2007 om 14:53
Lieve Zonnebloem en Zonneman,
Wat erg dat jullie dit mee moeten maken. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Uit jouw woorden haal ik wel dat jullie genoten hebben van Thijs die dagen dat hij bij jullie is geweest. Verder kom je over als een hele sterke vrouw en je hebt je verhaal heel mooi weergegeven.
Heel veel sterkte met de komende dagen en de maanden daarna!
Thijs mag blij zijn met een vader en moeder als jullie!
Hele dikke knuffel! *;
Wat erg dat jullie dit mee moeten maken. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Uit jouw woorden haal ik wel dat jullie genoten hebben van Thijs die dagen dat hij bij jullie is geweest. Verder kom je over als een hele sterke vrouw en je hebt je verhaal heel mooi weergegeven.
Heel veel sterkte met de komende dagen en de maanden daarna!
Thijs mag blij zijn met een vader en moeder als jullie!
Hele dikke knuffel! *;
dinsdag 24 april 2007 om 15:34
Lieve zonnebloem en zonneman.
Wat vind ik het knap van jou zeg hoe jij dit verhaal zo allemaal op kan schrijven, en al zo snel na dit alles.
Je klinkt ook zo ontzettend sterk, ik heb echt bewondering voor je.
Wil je heel veel sterkte wensen morgen tijdens de crematie, maar ook voor de moeilijke tijd die zeker nog komen gaat!
Een hele dikke knuffel,
Marjon
Wat vind ik het knap van jou zeg hoe jij dit verhaal zo allemaal op kan schrijven, en al zo snel na dit alles.
Je klinkt ook zo ontzettend sterk, ik heb echt bewondering voor je.
Wil je heel veel sterkte wensen morgen tijdens de crematie, maar ook voor de moeilijke tijd die zeker nog komen gaat!
Een hele dikke knuffel,
Marjon
donderdag 26 april 2007 om 13:35
donderdag 26 april 2007 om 20:30
Na al dagen jullie verhaal gevolgd te hebben. nu dit bericht. Helaas had het niet zo mogen zijn.
Ik leef ontzettend met jullie mee en heel veel sterkte de komende tijd.*;
en rust zacht Thijs het ga je goed kleine jongen.
Hoop dat klinische genetica het 1 en ander voor jullie kan betekenen om zoiets in het vervolg te voorkomen.
liefs SMM
Ik leef ontzettend met jullie mee en heel veel sterkte de komende tijd.*;
en rust zacht Thijs het ga je goed kleine jongen.
Hoop dat klinische genetica het 1 en ander voor jullie kan betekenen om zoiets in het vervolg te voorkomen.
liefs SMM
vrijdag 27 april 2007 om 15:25
vrijdag 27 april 2007 om 16:44
Lieve Zonnebloem,
Je schrijft met zoveel liefde over Thijs, zo mooi en zo ontroerend.
Afscheid nemen van je kind is het meest oneerlijke wat je kan overkomen. Ik ben blij te lezen dat jullie Thijs nog wel hebben mogen ontmoeten en dat je m nog levend in je handen hebt mogen houden. Wat mooi dat je vriend m zelf heeft gewassen en aangekleed.
Hopelijk is het laatste afscheid ook mooi en naar jullie wens geweest.
Neem ook de tijd om aan jezelf te denken en zelf goed te herstellen. Want je lichaam heeft een flinke opdonder gekregen. Hopelijk daalt je bloeddruk redelijk snel en voel je je snel lichamelijk beter.
Liefs Belisol
Je schrijft met zoveel liefde over Thijs, zo mooi en zo ontroerend.
Afscheid nemen van je kind is het meest oneerlijke wat je kan overkomen. Ik ben blij te lezen dat jullie Thijs nog wel hebben mogen ontmoeten en dat je m nog levend in je handen hebt mogen houden. Wat mooi dat je vriend m zelf heeft gewassen en aangekleed.
Hopelijk is het laatste afscheid ook mooi en naar jullie wens geweest.
Neem ook de tijd om aan jezelf te denken en zelf goed te herstellen. Want je lichaam heeft een flinke opdonder gekregen. Hopelijk daalt je bloeddruk redelijk snel en voel je je snel lichamelijk beter.
Liefs Belisol
vrijdag 27 april 2007 om 22:22
Lieve zonnebloem
In alle stilte heb ik de laatste tijd met je meegeleefd.
Ik kom net terug van vakantie en lees je vreselijke bericht.
Ik hou het ook echt niet droog.
Wat een oneerlijkheid.
Ik wilde je laten weten dat ik met je meeleef.
Heel heel veel succes met dit verschrikkelijke verlies
en de verschrikkelijke vraag
`Waarom`.
Ik wens je alle sterkte toe
x
In alle stilte heb ik de laatste tijd met je meegeleefd.
Ik kom net terug van vakantie en lees je vreselijke bericht.
Ik hou het ook echt niet droog.
Wat een oneerlijkheid.
Ik wilde je laten weten dat ik met je meeleef.
Heel heel veel succes met dit verschrikkelijke verlies
en de verschrikkelijke vraag
`Waarom`.
Ik wens je alle sterkte toe
x
zaterdag 28 april 2007 om 11:55
Bedankt voor alle lieve reacties.
Woensdag is precies zo gegaan als hoe we hadden gehoopt, het was allemaal heel mooi. Iedereen kreeg een kaartje waar ze iets op hebben gezet voor Thijs en die ging mee in zijn mandje en een kaartje voor ons. Ook kreeg iedereen een kaarsje om bij Thijs neer te zetten. We hebben toen samen het mandje gesloten en mijn man heeft het mandje naar de auto gebracht. Toen de auto wegreed hebben we allemaal een witte ballon opgelaten (met onze gedachten erin voor Thijs).
Liefs
Woensdag is precies zo gegaan als hoe we hadden gehoopt, het was allemaal heel mooi. Iedereen kreeg een kaartje waar ze iets op hebben gezet voor Thijs en die ging mee in zijn mandje en een kaartje voor ons. Ook kreeg iedereen een kaarsje om bij Thijs neer te zetten. We hebben toen samen het mandje gesloten en mijn man heeft het mandje naar de auto gebracht. Toen de auto wegreed hebben we allemaal een witte ballon opgelaten (met onze gedachten erin voor Thijs).
Liefs