kado dochter 1 jaar
vrijdag 1 oktober 2010 om 00:36
quote:Tuorrebout schreef op 30 september 2010 @ 22:48:
Mijn dochter van anderhalf speelt met alles behalve speelgoed voor kinderen van haar leeftijd:
Barbie's
poppenwagen met pop
Little people
Hobbel koe
Dit is toch juist allemaal voor haar leeftijd geschikt? Tenzij je zo'n 'echte' grote meisjespoppenwagen bedoelt.
Ik zeg Little People, is ze helemaal niet te klein voor hoor.
Mijn dochter van anderhalf speelt met alles behalve speelgoed voor kinderen van haar leeftijd:
Barbie's
poppenwagen met pop
Little people
Hobbel koe
Dit is toch juist allemaal voor haar leeftijd geschikt? Tenzij je zo'n 'echte' grote meisjespoppenwagen bedoelt.
Ik zeg Little People, is ze helemaal niet te klein voor hoor.
vrijdag 1 oktober 2010 om 07:32
Je hebt gelijk hoor... eigenlijk wilde ik zeggen dat mijn kleine dame met barbie's, playmobil (vanaf 4 jaar), my little pony etc. speelt. Voor haar eerste verjaardag had ze ook allemaal dingen met een geluidje gekregen waar je op moest drukken vanaf 12 mnd. Dit vond ze helemaal niet interessant.
Wilde eigenlijk zeggen dat little people enzo juist erg geschikt zijn voor een kind van 1.
Wilde eigenlijk zeggen dat little people enzo juist erg geschikt zijn voor een kind van 1.
vrijdag 1 oktober 2010 om 07:38
quote:Suze02 schreef op 30 september 2010 @ 22:56:
Hmm, die Wishbonebike is misschien wel wat ja. Iemand die in huis? Is het wat?
ik heb de wishbonebike en dat ding is Super !
als mini naar het park is geweest met de WBB dan staat ze de volgende dag te huilen bij de schuurdeur dat ze weer wilt .
hij is heerlijk stabiel, degelijk materiaal en heel makkelijk om te bouwen van drie wieler naar twee wieler!
hij is wel duur, maar goed voor het plezier wat ze er alleen al het afgelopen jaar van heeft gehad .... is ie elke euro waard !
kijk anders even voor filmpjes op youtube !
Hmm, die Wishbonebike is misschien wel wat ja. Iemand die in huis? Is het wat?
ik heb de wishbonebike en dat ding is Super !
als mini naar het park is geweest met de WBB dan staat ze de volgende dag te huilen bij de schuurdeur dat ze weer wilt .
hij is heerlijk stabiel, degelijk materiaal en heel makkelijk om te bouwen van drie wieler naar twee wieler!
hij is wel duur, maar goed voor het plezier wat ze er alleen al het afgelopen jaar van heeft gehad .... is ie elke euro waard !
kijk anders even voor filmpjes op youtube !
zondag 3 oktober 2010 om 18:55