kado dochter 1 jaar
donderdag 30 september 2010 om 14:58
donderdag 30 september 2010 om 15:00
donderdag 30 september 2010 om 15:00
Een driewieler voor een eenjarige lijkt me wat te vroeg, maar wie weet ligt dat aan mijn kinderen.
Een pop met poppenwagen was ook mijn eerste idee. Dat kreeg mijn oudste dochter ook op haar verjaardag en dat was een groot succes. Daarnaast kreeg ze dingen zoals houten blokken maar dat hebben jullie vast allemaal al in huis. Toen mijn oudste anderhalf was, kwam er hier een speelgoedkeukentje in huis dat ook nog steeds heel erg in trek is, maar of ze daar met 1 jaar al aan toe was?
Een pop met poppenwagen was ook mijn eerste idee. Dat kreeg mijn oudste dochter ook op haar verjaardag en dat was een groot succes. Daarnaast kreeg ze dingen zoals houten blokken maar dat hebben jullie vast allemaal al in huis. Toen mijn oudste anderhalf was, kwam er hier een speelgoedkeukentje in huis dat ook nog steeds heel erg in trek is, maar of ze daar met 1 jaar al aan toe was?
donderdag 30 september 2010 om 15:03
Geef haar wat cadeau wat je ook daadwerkelijk nodig hebt voor haar. Of dat ene leuke aankleed kussen wat je van jezelf niet kopen mocht omdat je er al een hebt (bijvoorbeeld)
Als je niets hebt wat je nodig hebt voor je dochter kun je haar een pop of een beer geven. Gewoon iets om vast te houden.
Ze is één, en ik denk dat ze er geen trauma aan over zal houden als ze geen super groot en super duur cadeau van je krijgt.
Als je niets hebt wat je nodig hebt voor je dochter kun je haar een pop of een beer geven. Gewoon iets om vast te houden.
Ze is één, en ik denk dat ze er geen trauma aan over zal houden als ze geen super groot en super duur cadeau van je krijgt.
donderdag 30 september 2010 om 15:12
Leuke ideeen allemaal!
We zijn niet voor groot en duur, hoor! Wil haar gewoon iets leuks geven.
Een keukentje hebben we al (van broerlief), een pop krijgt ze al van opa en oma.
Voor verkleedkleren, speeltentje, Little People lijkt ze me nog klein.
Ik dacht aan: http://www.spelendwijzer. ... -Mishi-Design-p-1548.html
Iemand ervaring?
We zijn niet voor groot en duur, hoor! Wil haar gewoon iets leuks geven.
Een keukentje hebben we al (van broerlief), een pop krijgt ze al van opa en oma.
Voor verkleedkleren, speeltentje, Little People lijkt ze me nog klein.
Ik dacht aan: http://www.spelendwijzer. ... -Mishi-Design-p-1548.html
Iemand ervaring?
donderdag 30 september 2010 om 15:42