Kerstkadoos uitpakken

22-12-2020 21:37 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Wie heeft er een leuk idee. Ik ben niet zo creatief jammergenoeg. Normaal vieren we kerst bij schoonouders maar dat kan dit jaar niet. Ik wil er een beetje iets leuks van maken en niet dat iedereen binnen 10 minuten alle kadoos uitgepakt heeft. Kids zijn 6, 9 en 12. Ik zie op internet leuke ideen voorbijkomen maar dat is bijna een avondvullend programma en dat gaat geduldtechnisch bij ons niet lukken.
Heeft er iemand een tip?
Irritant dat je er 'n avondvullend programma van wil maken. Ik zou zeggen trek die kadoos open en zet 'n leuke kerstfilm op. Hapjes en drankjes erbij en relax!
Wij doen om de beurt een cadeautje uitpakken en dan even alle aandacht voor dat cadeau. Dat is geen avondvullend programma maar dat vind ik persoonlijk juist wel fijn. Zolang hoeft het niet te duren en daarna kunnen ze dan ook nog fijn even spelen met hun nieuwe speelgoed.

Dan kunnen we daarna nog een film zien of een spel spelen of zo.
De cadeaus zijn al duidelijk dit jaar dus niets spannends behalve het cadeau zelf in handen krijgen.

Ik zou een potje kaarten en degene die een spelletje gewonnen heeft mag een kado pakken. De verliezer moet het langste wachten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hier doen we altijd na het kerstontbijt de cadeautjes uitpakken. Dan kunnen ze de hele dag ermee spelen en ik kan ondertussen ongestoord het eten klaar maken voor savonds. Ik vind het fantastisch zo.
Wij doen niet aan cadeautjes met kerst.
Lekker makkelijk
Frankly my dear, I don"t give a damn
Bordspel wat je al hebt staan. Ganzenbord ofzo. Ipv een kaartje pakken doet degene dan een kado pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven