(kinder)meubels

27-07-2010 19:02 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar kun je leuke/goede maar niet absurd dure bedden en buro's voor kinderen kopen. Wil liefst een houten meegroeiburo en een ladenbed. Wie heeft een goede tip. Kon op website van Ikea niets leuks vinden.
Marktplaats.
Marktplaats?
The time is now
Haha dorinde
The time is now
Je moet ook gewoon naar Ikea zelf gaan,de webwinkel is veel minder uitgebreid.

Verder leenbakker,Kwantum,beterbed...
marktplaats voor een bed vind ik geen lekker idee.

Dus toch maar weer eens een ikea-gids halen. Dacht dat alles op site stond.
quote:marion10 schreef op 27 juli 2010 @ 19:25:

marktplaats voor een bed vind ik geen lekker idee.

Dus toch maar weer eens een ikea-gids halen. Dacht dat alles op site stond.Hoezo dat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Voor een matras kan ik me dat voorstellen, maar voor een bed? Wat kan daar nou helemaal mee aan de hand zijn?
The time is now
Toevallig net nog in het ikea boek zitten bladeren omdat we een bedje en een kinderstoel nodig hebben voor bij opa en oma. Ze hebben al een leuk bedje voor 35 euro en een kinderstoel voor 15 euro.
Met meegroeibureau bedoel je in hoogte verstelbaar?

IKEA heeft wel de serie FREDERIK waarbij het bureaublad in hoogte verstelbaar is ook in houtfineer en dit bureau in het wit dat ik in deze voorbeeld kamer zie staan, maar nergens kan terugvinden. http://www.ikea.com/nl/nl ... s/departments/youth_room/

Verder heeft de lundia vast mooie houten verstelbare spullen, maar dat is misschien boven budget.
in de catalogus van IKEA staat minder dan op de website, de site is nu leading.(is geen webshop btw)

Waarom geen bed van marktplaats? je kunt het zelf schoonmaken en verven. Matras snap ik nog wel, maar heb zelf een superbedje gevonden. likje verf erover, niets mis mee. nog een idee: heb je een kringloopwinkel in de buurt?
ladenbed (bedbank) hemnes van Ikea is een mooi bed.

1 keer is genoeg
Ik heb voor mijn oudste het bed brekke en de kast rakke van ikea. Niet meer verkrijgbaar bij ikea, wel op marktplaats. Heb er 100 euro voor betaald en ben er echt heel blij mee.

(zie google voor een plaatje)

Wat ik wel eens doe als ik iets wil hebben wat boven mijn budget is: de naam (merknaam en type) zoeken op marktplaats. Ik heb regelmatig de mazzel gehad dat net dat artikel op marktplaats stond...

Succes.
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 10-11-2010 20:50
Reden: spam
% gewijzigd
dat riekt naar reclame!
dat riekt naar reclame!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven