kinderbijslag binnen ?

15-10-2011 14:08 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog niet binnen en jullie? Groetjes
Zit je er zo om te springen???
wij wel! Vorige week al geloof ik.
Allang!! 2wk geleden ofzo al
Ik heb het nog niet binnen maar ik heb ook geen kinderen, wel een hond maar daar krijg ik dan weer niks voor, kost alleen maar geld.
Joh, het is zelfs al op
quote:Onderdezon schreef op 15 oktober 2011 @ 14:11:

Joh, het is zelfs al op Sluit ik mij volledig bij aan!
Wat raar joh ik heb niks gehad misschien even bellen na het weekend! En nee zit er niet om te springen maar wel op te wachten hihi
Begin oktober was het al binnen.
Al anderhalve week of zo. Ben het op dit moment aan het uitgeven
Ik heb t al 2 weken geleden gekregen!
Had je allang binnen moeten hebben. Log anders even in op SVB, wellicht zie je wat/of er iets aan de hand is.
Hier was het al op voor ik door had dat het binnen was
Man, zit al weer te wachten op de volgende ronde!
Staat al lang en breed op de spaarrekening van de kindjes.
quote:Onderdezon schreef op 15 oktober 2011 @ 14:11:

Joh, het is zelfs al op Hier ook... . Ik pleit net als in Duitsland voor een maandelijkse 'gift'
Komt altijd op de eerste van de maand binnen (tenzij een weekenddag). Maar Pop, weet je zeker dat je dit kwartaal al kinderbijslag krijgt? Van wanneer is jouw kindje ook alweer?

Edit: Heb even geloept en zie dat hij begin sept. 5 mnd. was. Dan zal hij dus in april geboren zijn, en heb je idd. m.i.v. het 3e kwartaal 2011 recht op kinderbijslag. En die zou dus een week of twee geleden bijgeschreven moeten zijn. Ik zou inderdaad even contact opnamen met SVB (evt. online) om na te gaan naar welke rekening het geld overgemaakt is en wanneer. (Of is hij van eind maart? In dat geval: heb je vorig kwartaal wél KB gekregen?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven