Kinderfiets

22-10-2010 15:52 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor dochter een fiets kopen voor haar 4de verjaardag maar geen idee hoe, wat en waar. Ondertussen heb ik begrepen dat het een 16 inch moet zijn met zijwieltjes.

Wat zijn goede fietsen en vooral waar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:fleurtje schreef op 22 oktober 2010 @ 23:44:

Ik had nevernooit ¤159 voor een fietsje betaald, is me iets te duur. Die ze nu heeft was ¤99.100 euro is precies wat ik in gedachten had. Veel meer moet het niet worden, daarom is het ook lastig natuurlijk. Had hem beter vorig jaar kunnen kopen dan was 12 inch sowieso goed geweest en had ze er nu nog op gefietst. Maar ja toen wilde ze een step...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:qwertuu schreef op 22 oktober 2010 @ 23:45:

Nouschi, voor de maat kun je anders nog even kijken naar het linkje dat ik eerder heb gepost, met de binnenbeenmaat. Die geeft een wat beter beeld van de juiste fietsmaat, begreep ik uit de tekst uit de link...Heb ik gedaan en dan komt er 16 inch uit.
En die link van Q is alweer behoorlijk anders dan de tabel van Halfords.
Allebei wel bij kledingmaat 104 of lengte 104 van 4-6 jaar...16 inch.
Halfords zegt bij ong 104cm: 12-16inch

De Belg zegt bij 104cm: 14-16inch.

Zit maar een ding op: testen
En als je dan op het roze exemplaar met slierten test, dan is je andere dilemma ook meteen opgelost.
Ze is ziek vandaag dus dat wordt niet testen. Morgen maar ergens proberen. En toch maar MP een beetje in de gaten houden.
Ik weet niet of je al een fietsje hebt. Maar ik zag een leuk fietsje voor 69 euro bij de Hema.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven