Kinderkleding? WAAAR?
vrijdag 3 december 2010 om 15:17
vrijdag 3 december 2010 om 15:23
Ik vind www.kleertjes.com erg fijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 3 december 2010 om 15:23
vrijdag 3 december 2010 om 15:24
vrijdag 3 december 2010 om 15:43
quote:mizuki schreef op 03 december 2010 @ 15:24:
Kleertjes.com is inderdaad ook fijn.
Als het kind nog jong is (jonger dan 10) zou ik overigens niet zo snel kleertjes kopen, voor een kind is het toch leuker om speelgoed te krijgen.Als het een baby is kan het wel, toch?
Kleertjes.com is inderdaad ook fijn.
Als het kind nog jong is (jonger dan 10) zou ik overigens niet zo snel kleertjes kopen, voor een kind is het toch leuker om speelgoed te krijgen.Als het een baby is kan het wel, toch?
Don't waste your time on jealousy,
vrijdag 3 december 2010 om 15:54
Ik vind kleertjes voor een kind tot een jaar of 1,5 prima, mijn dochter van bijna 1 heeft al zoveel speelgoed! Die kinderen krijgen er echt weinig van mee. Als ze iets ouder zijn zou ik geen kleertjes doen, of in ieder geval niet alleen kleertjes, kind wil dan gewoon graag iets te spelen. Zeker als er meer kinderen zijn en de andere wel speelgoed krijgen.
vrijdag 3 december 2010 om 15:59
Kleertje prima als ze nog echt baby zijn.
Name - it is erg leuk, ook de kleertjes van Lief vallen hier in de smaak.
Wat ik alleen mezelf af zit te vragen.
Kaartje getrokken met de naam van het kind.
Mag hij dan ook een kaartje trekken en zelf ook kadootje voor diegene uitzoeken.
Hier doen de kinderen niet mee aan de loterij zeg maar, die krijgen gewoon kadootjes van degene die wat willen geven.
Wat dus eigelijk neerkomt op alle volwassenen (lees ooms en tantes, opa's en oma's)
Name - it is erg leuk, ook de kleertjes van Lief vallen hier in de smaak.
Wat ik alleen mezelf af zit te vragen.
Kaartje getrokken met de naam van het kind.
Mag hij dan ook een kaartje trekken en zelf ook kadootje voor diegene uitzoeken.
Hier doen de kinderen niet mee aan de loterij zeg maar, die krijgen gewoon kadootjes van degene die wat willen geven.
Wat dus eigelijk neerkomt op alle volwassenen (lees ooms en tantes, opa's en oma's)
vrijdag 3 december 2010 om 15:59
he sorry ik was ff weg. jah ik had net wat gevonden
Kleertjes.com en de www.h&m.nl was ook leuk
ik zie nu iets bij www.kleertjes.com maar bij www.babyshelter.nl zag ik ook leuke dingen. dus of kiezen of bij elke wat bestellen.
En kleding omdat zij zich scheel koopt aan kleren hihi.
ze groeit zo snel.
Kleertjes.com en de www.h&m.nl was ook leuk
ik zie nu iets bij www.kleertjes.com maar bij www.babyshelter.nl zag ik ook leuke dingen. dus of kiezen of bij elke wat bestellen.
En kleding omdat zij zich scheel koopt aan kleren hihi.
ze groeit zo snel.
Make it Happen everyday
vrijdag 3 december 2010 om 16:01
vrijdag 3 december 2010 om 16:10
vrijdag 3 december 2010 om 16:31
Zelf heb ik geen goede ervaringen met de kwaliteit van Name-it. Wat BGB zegt, vind ik ook leuk. Een mooi item wat de ouder niet zo snel koopt.
Ikzelf (heb een jongetje) vind Mexx leuk. En bij mij blijven de kleertjes van Mexx ook mooi, hoe vaak ze ook op 60 graden gewassen worden. Hij heeft bv een spijkerbroekje van Mexx (maat 80) dat heeft hij vorig jaar gekregen toen hij 76/80 had, de pijpjes kon je 1x omvouwen (decoratief gevoerd), nu heeft hij 86 en vallen de pijpjes op zijn voeten. Het buikje is dunner geworden, dus draagt hij er een riem om. Hij heeft hem minimaal 1x per week aan (behalve in de zomer), dat ding is zeker 40x gewassen en heeft het kruipen, klimmen en vallen allemaal overleefd. De broek kostte iets van 35 euro.
Ik koop zelf veel bij Brouwers, niet alles is leuk en kwalitatief goed, maar ik heb er echt leuke dingen weggesleept. Nadeel is dat veel mensen in mijn woonplaats daar kopen, maar eerlijk gezegd kan me dat niet veel schelen . Brouwers is goedkoop, max 15 euro voor een broek en max 10 euro voor een shirt.
Babypakjes van Esprit vond ik ook zo leuk. Vaak van net iets zachtere katoen dan goedkopere kleding.
Ik heb vorig jaar ook een winterset (muts, wanten, sjaal) van Mexx gekocht en op de wantjes na, past hij alles nog. En ook dat is mooi gebleven.
Ik zou wel goed kijken of het wel de smaak van de ouders is. Wij houden bv helemaal niet van overhemden en spencers en zeker niet voor baby's. Het lijkt me ook helemaal niet lekker zitten, zo'n kraag bij zo'n kleintje. De winkels hangen er vol mee en we hebben het nodige daarvan gehad wat hij eigenlijk alleen maar heeft gedragen als we de gever bezochten of die bij ons op bezoek kwam
Ikzelf (heb een jongetje) vind Mexx leuk. En bij mij blijven de kleertjes van Mexx ook mooi, hoe vaak ze ook op 60 graden gewassen worden. Hij heeft bv een spijkerbroekje van Mexx (maat 80) dat heeft hij vorig jaar gekregen toen hij 76/80 had, de pijpjes kon je 1x omvouwen (decoratief gevoerd), nu heeft hij 86 en vallen de pijpjes op zijn voeten. Het buikje is dunner geworden, dus draagt hij er een riem om. Hij heeft hem minimaal 1x per week aan (behalve in de zomer), dat ding is zeker 40x gewassen en heeft het kruipen, klimmen en vallen allemaal overleefd. De broek kostte iets van 35 euro.
Ik koop zelf veel bij Brouwers, niet alles is leuk en kwalitatief goed, maar ik heb er echt leuke dingen weggesleept. Nadeel is dat veel mensen in mijn woonplaats daar kopen, maar eerlijk gezegd kan me dat niet veel schelen . Brouwers is goedkoop, max 15 euro voor een broek en max 10 euro voor een shirt.
Babypakjes van Esprit vond ik ook zo leuk. Vaak van net iets zachtere katoen dan goedkopere kleding.
Ik heb vorig jaar ook een winterset (muts, wanten, sjaal) van Mexx gekocht en op de wantjes na, past hij alles nog. En ook dat is mooi gebleven.
Ik zou wel goed kijken of het wel de smaak van de ouders is. Wij houden bv helemaal niet van overhemden en spencers en zeker niet voor baby's. Het lijkt me ook helemaal niet lekker zitten, zo'n kraag bij zo'n kleintje. De winkels hangen er vol mee en we hebben het nodige daarvan gehad wat hij eigenlijk alleen maar heeft gedragen als we de gever bezochten of die bij ons op bezoek kwam
vrijdag 17 december 2010 om 13:05
In het Zuiden vind ik de Jola erg leuk, is niet duur. Voor meiden super leuke dingen, voor jongens weet ik niet.
Online bestel ik bij www.kleineroos.nl daar verkopen ze merk. Voor baby's vind ik Imps&Elfs leuk en voor iets ouder Vinrose. Succes!
Online bestel ik bij www.kleineroos.nl daar verkopen ze merk. Voor baby's vind ik Imps&Elfs leuk en voor iets ouder Vinrose. Succes!
woensdag 22 december 2010 om 16:14
Ik heb hier een post geplaatst om kleding te kopen voor mijn zus der kind, en heb toen wat mensen gevraagd om advies. En bedankt echt leuke dingen gekocht. heb kinderschoenen gekocht bij www.kixx.nl en de outfit bij www.babyshelter.nl, nooit eerder van gehoord maar ik hoefde geen verzendkosten te betalen, en hé niet goed geld terug dus iedereen alsnog bedankt.
Make it Happen everyday