Kinderkleding? WAAAR?

03-12-2010 15:17 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn zus heeft een kind. en kerst komt eraan en ik heb een kaartje getrokken van haar zoontje. ik wil wat kleren kopen voor hem. maar online weet ik niet eens waar ik moet beginnen. Beetje leuke kleren maar niet al te duur maar wel hip
Make it Happen everyday
hoe oud is het kind?
.
Ik vind www.kleertjes.com erg fijn.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hoe oud is het kind? Lief heeft nu winteruitverkoop, ik vind de kleding leuk en kleurrijk en het blijft ook goed bij het wassen. Voor een iets lagere prijsklasse zou je bij de Hema, V&D of Bijenkorf kunnen kijken (allen ook online).

Succes
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Kleertjes.com is inderdaad ook fijn.

Als het kind nog jong is (jonger dan 10) zou ik overigens niet zo snel kleertjes kopen, voor een kind is het toch leuker om speelgoed te krijgen.
Name it is niet duur. Weet niet of het leuk voor jongetjes is.
H&M
Basickidswear.nl.

Daar koop ik veel.

Uitverkoop is op veel sites al begonnen.

Je kan ook googlen en dan kijken naar kleertjes.
Hoe oud is je neefje? Behalve als hij minder dan 6 maanden is ofzo, kan ik me niet voorstellen dat je nog nooit iets voor hem gekocht hebt. Sinds ik neefjes en een nichtje heb zie ik zo ongeveer óveral kinderkleding en ook alle uitverkopen....

Hema is ook leuk.
Hema & H&M, daar koop ik bijna alles.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:mizuki schreef op 03 december 2010 @ 15:24:

Kleertjes.com is inderdaad ook fijn.

Als het kind nog jong is (jonger dan 10) zou ik overigens niet zo snel kleertjes kopen, voor een kind is het toch leuker om speelgoed te krijgen.Als het een baby is kan het wel, toch?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Waarom niet gewoon speelgoed?
Ik vind kleertjes voor een kind tot een jaar of 1,5 prima, mijn dochter van bijna 1 heeft al zoveel speelgoed! Die kinderen krijgen er echt weinig van mee. Als ze iets ouder zijn zou ik geen kleertjes doen, of in ieder geval niet alleen kleertjes, kind wil dan gewoon graag iets te spelen. Zeker als er meer kinderen zijn en de andere wel speelgoed krijgen.
Kleertje prima als ze nog echt baby zijn.

Name - it is erg leuk, ook de kleertjes van Lief vallen hier in de smaak.

Wat ik alleen mezelf af zit te vragen.

Kaartje getrokken met de naam van het kind.

Mag hij dan ook een kaartje trekken en zelf ook kadootje voor diegene uitzoeken.

Hier doen de kinderen niet mee aan de loterij zeg maar, die krijgen gewoon kadootjes van degene die wat willen geven.

Wat dus eigelijk neerkomt op alle volwassenen (lees ooms en tantes, opa's en oma's)
he sorry ik was ff weg. jah ik had net wat gevonden

Kleertjes.com en de www.h&m.nl was ook leuk

ik zie nu iets bij www.kleertjes.com maar bij www.babyshelter.nl zag ik ook leuke dingen. dus of kiezen of bij elke wat bestellen.

En kleding omdat zij zich scheel koopt aan kleren hihi.

ze groeit zo snel.
Make it Happen everyday
Ik weet niet wat het mag ( moet, meestal. als er lootjes zijn getrokken ) kosten, maar is het niet leuker om dan 1 heel mooi item te kopen; iets wat je zus anders zelf te duur vindt maar wel graag voor haar kind zou willen hebben?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Susan schreef op 03 december 2010 @ 15:43:

[...]

Als het een baby is kan het wel, toch?Inderdaad. Dus correctie op mijn vorige bericht. Voor kinderen tussen 1.5 en 10 jaar lijkt mij speelgoed leuker dan kleding.
Zelf heb ik geen goede ervaringen met de kwaliteit van Name-it. Wat BGB zegt, vind ik ook leuk. Een mooi item wat de ouder niet zo snel koopt.

Ikzelf (heb een jongetje) vind Mexx leuk. En bij mij blijven de kleertjes van Mexx ook mooi, hoe vaak ze ook op 60 graden gewassen worden. Hij heeft bv een spijkerbroekje van Mexx (maat 80) dat heeft hij vorig jaar gekregen toen hij 76/80 had, de pijpjes kon je 1x omvouwen (decoratief gevoerd), nu heeft hij 86 en vallen de pijpjes op zijn voeten. Het buikje is dunner geworden, dus draagt hij er een riem om. Hij heeft hem minimaal 1x per week aan (behalve in de zomer), dat ding is zeker 40x gewassen en heeft het kruipen, klimmen en vallen allemaal overleefd. De broek kostte iets van 35 euro.

Ik koop zelf veel bij Brouwers, niet alles is leuk en kwalitatief goed, maar ik heb er echt leuke dingen weggesleept. Nadeel is dat veel mensen in mijn woonplaats daar kopen, maar eerlijk gezegd kan me dat niet veel schelen . Brouwers is goedkoop, max 15 euro voor een broek en max 10 euro voor een shirt.

Babypakjes van Esprit vond ik ook zo leuk. Vaak van net iets zachtere katoen dan goedkopere kleding.

Ik heb vorig jaar ook een winterset (muts, wanten, sjaal) van Mexx gekocht en op de wantjes na, past hij alles nog. En ook dat is mooi gebleven.

Ik zou wel goed kijken of het wel de smaak van de ouders is. Wij houden bv helemaal niet van overhemden en spencers en zeker niet voor baby's. Het lijkt me ook helemaal niet lekker zitten, zo'n kraag bij zo'n kleintje. De winkels hangen er vol mee en we hebben het nodige daarvan gehad wat hij eigenlijk alleen maar heeft gedragen als we de gever bezochten of die bij ons op bezoek kwam
anoniem_118334 wijzigde dit bericht op 27-12-2010 19:52
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd
In het Zuiden vind ik de Jola erg leuk, is niet duur. Voor meiden super leuke dingen, voor jongens weet ik niet.

Online bestel ik bij www.kleineroos.nl daar verkopen ze merk. Voor baby's vind ik Imps&Elfs leuk en voor iets ouder Vinrose. Succes!
Zara heeft nu ook een online winkel. Daar vind ik de jongenskleding best leuk van.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb hier een post geplaatst om kleding te kopen voor mijn zus der kind, en heb toen wat mensen gevraagd om advies. En bedankt echt leuke dingen gekocht. heb kinderschoenen gekocht bij www.kixx.nl en de outfit bij www.babyshelter.nl, nooit eerder van gehoord maar ik hoefde geen verzendkosten te betalen, en hé niet goed geld terug dus iedereen alsnog bedankt.
Make it Happen everyday

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven