kleertjes kopen

17-09-2009 18:00 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds donderdag weten we dat we een meisje krijgen dus nu wil ik graag gaan shoppen alleen vind het moeilijk welke maat ik moet kopen. maat 50 of 56 en hoeveel van elk
Ik vind de rompertjes van de Hema juist echt de allerfijnste.

Zoontje gebruikt ze nu niet meer trouwens, maar ook het normale ondergoed van de Hema vind ik erg goed.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Onze dochter van 16 maanden heeft nog een pyama (oa) in maat 68 van de hema die prima past.

De maten kloppen niet altijd denk ik.

Maar ik zou zeker wel iets in maat 50 aanschaffen, of minimaal 2 dingen.

Wat ook wel fijn is, vooral in het begin zijn die kleertjes van goodmoodkids . nl

Alleen de kleinste jumsuit kan nog erg groot uitvallen voor een pasgeboren baby.

Had een leuke (met naam) klaarliggen na de geboorte, maar ze verzoop er in ...

Bij H&M hebben ze fijne, kleine overslag rompers, en wat heel lang mooi blijft is petit bateau (valt ook mooi smal)
Op het dak zie je kleine musjes,
je weet; ze krijgen wormen ... maar het lijken kusjes!
quote:Bagheera schreef op 18 september 2009 @ 10:58:

[...]

Weet iemand waar je nog meer witte, effen rompers met lange mouwen kunt krijgen? Ik vind de pasvorm van de hema voor mijn baby echt woest slecht. Raar genoeg alleen bij de rompers met lange mouwen, de mouwloze zitten prima.

H&M. Echt een fijne pasvorm en hele mooie kwaliteit. Ze vallen wel redelijk ruim, dochter past nu nog net in 80 terwijl ze al richting maat 92 gaat met haar andere kleding.

Ik had in Italie een superschattig eerste babypakje gekocht voor mijn dorp. Echt té schattig. In maat 50. Heb ik mijn dochter van 4125 gram en 54 cm nooit in kunnen proppen . Ze is begonnen met maat 56, van de Hema maat 50/56. Ik ben nu weer zwanger en vriend wil niet weten of het jongetje of meisje is. Lijkt me heel goedkoop, want dan kan ik niet zoveel shoppen vantevoren!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven