Knuffelberen wassen
dinsdag 22 september 2009 om 17:04
Weet iemand hoe ik het best de knuffelbeesten van mijn dochter kan wassen? Er is namelijk in februari een baby op komst en ik dacht dat het wel zo fris is om alles te wassen. Ik heb al gehoord dat het het best in een sloop kan in de wasmachine. Gaat alle troep die in die beesten zit dan niet door de hele wasmachine?
Iemand ervaring of ideeen?
Iemand ervaring of ideeen?
woensdag 23 september 2009 om 20:09
quote:HotCherryPoptart schreef op 23 september 2009 @ 19:11:
Hier hechten ze zich uiteraard aan de knuffel die ik niet kon en kan bijbestellen. De knuffels mochten ook alleen in bed liggen en gingen niet mee naar buiten etc. Knuffel van oudste is inmiddels bijna elf jaar en leeft nog steeds!
Ik was ook heel blij toen bleek dat Leo gewoon via de website van difrax in het kwadraat is bij te bestellen.
Hoe deed je dat op vakantie? Mocht de knuffel dan wel mee?
(ik zie het al helemaal voor me: knuffel handboei om en de andere om je eigen pols om het zo niet kwijt te raken )
Hier hechten ze zich uiteraard aan de knuffel die ik niet kon en kan bijbestellen. De knuffels mochten ook alleen in bed liggen en gingen niet mee naar buiten etc. Knuffel van oudste is inmiddels bijna elf jaar en leeft nog steeds!
Ik was ook heel blij toen bleek dat Leo gewoon via de website van difrax in het kwadraat is bij te bestellen.
Hoe deed je dat op vakantie? Mocht de knuffel dan wel mee?
(ik zie het al helemaal voor me: knuffel handboei om en de andere om je eigen pols om het zo niet kwijt te raken )
donderdag 24 september 2009 om 09:52