Knutselwerken
woensdag 25 november 2009 om 10:30
woensdag 25 november 2009 om 10:34
Hahaha, ik heb het juist andersom, mijn zoon knutselt/tekent amper en ik word al moe van al die werkjes die weer van school mee naar huis komen. Je begrijpt, thuis doet hij niets, Dus sorry geen tips, ik hang af en toe op wat hij meeneemt maar dan gaat het onherroepelijk de prullenbak in, ik kan niet alles bewaren.
Misschien een tip, af en toe iets ophangen en als je het echt echt leuk vindt dan bewaren maar ik zou de meeste dingen na verloop van tijd toch weggooien,
Misschien een tip, af en toe iets ophangen en als je het echt echt leuk vindt dan bewaren maar ik zou de meeste dingen na verloop van tijd toch weggooien,
woensdag 25 november 2009 om 10:47
Ik vind het zelf wel erg leuk om wat van mijn tekeningen/ knutselwerkjes van vroeger terug te zien. Misschien is het een idee om een plakboek te maken waar je per maand ofzo de mooiste tekening in doet? En idd foto's maken zoals mamalief zegt. Echt geknutselde dingen laten zich niet vaak makkelijk in een plakboek plakken
woensdag 25 november 2009 om 10:51
woensdag 25 november 2009 om 11:10
Een tijdje te pronk zetten, daarna naar de vergeetdoos, daarna naar de vuilnisbak. Ik vond een paar weken geleden drie lampions terug van de kleuterschool.
De tekeningen e.d. gaan allemaal in zo'n kartonnen opruimmap met touwtjes. Af en toe selecteer ik die, stop een deel in een vergeetmapje in mijn la, en een week later ook richting vuilnisbak.
De tekeningen e.d. gaan allemaal in zo'n kartonnen opruimmap met touwtjes. Af en toe selecteer ik die, stop een deel in een vergeetmapje in mijn la, en een week later ook richting vuilnisbak.
woensdag 25 november 2009 om 11:32
Ik heb ook een multomap gemaakt met daarin de leukste dingen. De rest is voer voor de vuilnisbak. Buiten het oog van dochterlief natuurlijk, want als die doorheeft dat haar superbijzondere tekeningen soms die kant opgaan...
Oh, vergeet ik bijna, op de gang hebben we de 'galerie' met allemaal kunststukjes. Wordt regelmatig ververst, ziet er feestelijk uit!
Oh, vergeet ik bijna, op de gang hebben we de 'galerie' met allemaal kunststukjes. Wordt regelmatig ververst, ziet er feestelijk uit!
Om een kort verhaal lang te maken...
woensdag 25 november 2009 om 12:07
Ik gooi bijna alles weg. Alleen echt heel bijzondere dingen bewaar ik, maar eigenlijk is er bijna nooit iets echt heel bijzonder....
Wat moet je er mee, ik kijk zelf ook nooit naar mijn knutsels van vroeger.
Overigens gaan sommige dingen wel nog even op de keukendeur, om het noeste werk van Schorrie te belonen. Maar ook daar vanaf gaat het vervolgens in de prullenbak.
Wat moet je er mee, ik kijk zelf ook nooit naar mijn knutsels van vroeger.
Overigens gaan sommige dingen wel nog even op de keukendeur, om het noeste werk van Schorrie te belonen. Maar ook daar vanaf gaat het vervolgens in de prullenbak.
woensdag 25 november 2009 om 12:24
woensdag 25 november 2009 om 18:39
In de bijkeuken staat een reuze diepvries met daarop een stuk of 20 magneetjes.
Deze mag hij "behangen"totdat íe vol is, en bij vol gaat 1 kunstwerk eraf en in de "bewaarbak,is de bewaarbak vol,dan moet íe kiezen welke er weg mogen en welke in de bewaarbak blijven.
Soms gooi ik stiekum wat weg,maar o jee als íe het in de oud papier bak ziet liggen.
Deze mag hij "behangen"totdat íe vol is, en bij vol gaat 1 kunstwerk eraf en in de "bewaarbak,is de bewaarbak vol,dan moet íe kiezen welke er weg mogen en welke in de bewaarbak blijven.
Soms gooi ik stiekum wat weg,maar o jee als íe het in de oud papier bak ziet liggen.