Las Barettas Naranjas!
dinsdag 5 oktober 2010 om 22:14
Gelukkig gaat het niet mis tot dweilen aan toe, dus ze moet van mij wel zelf kleren in de wasmand gaan doen en nieuwe kleren gaan pakken boven. Poep ruim ik in principe wel op ja, om te voorkomen dat het nog een nog grotere mess wordt.
Ik denk ook niet dat het aan haar blaas of nieren ligt, want ze heeft al een keer een blaas en nierecho gehad om te kijken of ze reflux heeft of een afwijkende stand van de blaas ofzo, en dat was allemaal niet het geval. Het zou nog kunnen zijn dat ze niet goed uitplast en dat ze daarom regelmatig blaasontsteking heeft, vandaar dat we een voor en na het plassen echo moeten laten maken.
Ik denk dat het een combinatie van problemen is eerlijk gezegd. Iets met gedrag, iets met concentratie, afleiding, iets met geen goede plasgewoonte, andere dingen belangrijker vinden, iets met te verlegen om het te melden aan juf, iets met protest tegen ons.. van alles wat, denk ik. Ik weet het niet, de kinderarts mag zich erover gaan buigen.
Da's een matige score Miffy, 2 goede op 118 mislukte foto's
Succes met Nino's 2e wendag.
Ik denk ook niet dat het aan haar blaas of nieren ligt, want ze heeft al een keer een blaas en nierecho gehad om te kijken of ze reflux heeft of een afwijkende stand van de blaas ofzo, en dat was allemaal niet het geval. Het zou nog kunnen zijn dat ze niet goed uitplast en dat ze daarom regelmatig blaasontsteking heeft, vandaar dat we een voor en na het plassen echo moeten laten maken.
Ik denk dat het een combinatie van problemen is eerlijk gezegd. Iets met gedrag, iets met concentratie, afleiding, iets met geen goede plasgewoonte, andere dingen belangrijker vinden, iets met te verlegen om het te melden aan juf, iets met protest tegen ons.. van alles wat, denk ik. Ik weet het niet, de kinderarts mag zich erover gaan buigen.
Da's een matige score Miffy, 2 goede op 118 mislukte foto's
Succes met Nino's 2e wendag.
dinsdag 5 oktober 2010 om 22:14
Succes, Miffy, op de wendag. Ga je wat leuks doen? (slapen bv)
niuwe logje staat er; rokje is dus inmiddels naar achtergrond. Ik had eigenlijk vandaag nog een foto moeten nemen, want vandaag had ik mijn ándere rokje aan. Ja, jongens, ik heb de smaak te pakken Nadeel van deze is dat je er beduidend minder makkelijk in fietst.
niuwe logje staat er; rokje is dus inmiddels naar achtergrond. Ik had eigenlijk vandaag nog een foto moeten nemen, want vandaag had ik mijn ándere rokje aan. Ja, jongens, ik heb de smaak te pakken Nadeel van deze is dat je er beduidend minder makkelijk in fietst.
dinsdag 5 oktober 2010 om 22:41
Aloha! Ben ik toch nog net op tijd weer boven water om Pammie te feliciteren met haar verjaardag. Gefeliciteerd Pam!! Voor Esmee ben ik net een dagje te laat, maar jij ook nog van harte gefeliciteerd Esmee!
Hoe is het hier? Met mij alles goed, maar had geen puf de laatste tijd, sorry. We hebben nog wel steeds hetzelfde topic als in augustus, dus ik heb maximaal slechts 166 pagina's gemist
Hoe is het hier? Met mij alles goed, maar had geen puf de laatste tijd, sorry. We hebben nog wel steeds hetzelfde topic als in augustus, dus ik heb maximaal slechts 166 pagina's gemist
dinsdag 5 oktober 2010 om 22:57
Bijlezen Koek, voor straf!
Rokje is leuk Sok, die heb ik ook gezien bij de Hema.
Oi Mif, klein mannetje is het dan nog maar. Jij begint over 10 dagen weer toch?
Toen ik vanavond thuiskwam van 't pannenkoekenhuis stond er een enorme bos bloemen voor de deur, van mijn alleroudste vriend. Zowel in leeftijd (68) als in vriendschapsjaren (21). Erg leuk. Pannenkoeken was ook erg leuk. Er was helemaal niemand en de kinderen mochten met muntjes een cadeautje uitzoeken. Uiteindelijk had Mini 2 muntjes over waar ze niets meer mee kon en Mannie eentje. Mannie gaf zijn muntje toen semi-spontaan aan Mini en zij zocht er wel heel spontaan een spelletje mee uit voor hun twee. Vond dat zo lief
Rokje is leuk Sok, die heb ik ook gezien bij de Hema.
Oi Mif, klein mannetje is het dan nog maar. Jij begint over 10 dagen weer toch?
Toen ik vanavond thuiskwam van 't pannenkoekenhuis stond er een enorme bos bloemen voor de deur, van mijn alleroudste vriend. Zowel in leeftijd (68) als in vriendschapsjaren (21). Erg leuk. Pannenkoeken was ook erg leuk. Er was helemaal niemand en de kinderen mochten met muntjes een cadeautje uitzoeken. Uiteindelijk had Mini 2 muntjes over waar ze niets meer mee kon en Mannie eentje. Mannie gaf zijn muntje toen semi-spontaan aan Mini en zij zocht er wel heel spontaan een spelletje mee uit voor hun twee. Vond dat zo lief
dinsdag 5 oktober 2010 om 23:02
waren de pannenkoeken lekker Pammie?
Wat erg Remma, leeraar. Is de onderwijs-thema avond een beetje interessant?
Mif, nog dank voor je mail (sorry voor niet replyen ), en wat snel alweer, Nino naar de crèche. Wanneer ga je weer aan het werk?
Ik ga nog wat chips snaaien en dan naar bed. Koekerd staat nog ergens bij Pammietown in de file, dus daar blijf ik niet voor op.
Wat erg Remma, leeraar. Is de onderwijs-thema avond een beetje interessant?
Mif, nog dank voor je mail (sorry voor niet replyen ), en wat snel alweer, Nino naar de crèche. Wanneer ga je weer aan het werk?
Ik ga nog wat chips snaaien en dan naar bed. Koekerd staat nog ergens bij Pammietown in de file, dus daar blijf ik niet voor op.
dinsdag 5 oktober 2010 om 23:15
Dat is inderdaad een leuk jurkje! Dat model is alleen niet zo geschikt voor mij.
Wat lief, zo'n bos bloemen voor je deur. Dat is wel heel leuk thuiskomen. Maar die vriend ken je dus al sinds jij zeg maar 12 was (weet ik even niet precies) en hij 47. Waar ken je hem dan van? En vond je moeder dat wel goed? ;-p
Goed, dan ga ik nu bijlezen. Tot over een paar weken
Wat lief, zo'n bos bloemen voor je deur. Dat is wel heel leuk thuiskomen. Maar die vriend ken je dus al sinds jij zeg maar 12 was (weet ik even niet precies) en hij 47. Waar ken je hem dan van? En vond je moeder dat wel goed? ;-p
Goed, dan ga ik nu bijlezen. Tot over een paar weken
dinsdag 5 oktober 2010 om 23:24
Citro, ik heb het al wel eens eerder gezegd geloof ik, maar mijn neefje (net 6) heeft het dus ook. Dagelijks eigenlijk, en bij hem helpt ook helemaal niets. Ik moet nog eens aan mijn zusje vragen of die speciale poep-fysio nog enig effect heeft gehad. Vervelend hoor.
Ik hoop dat Sien een rustige nacht heeft.
Weltrusten!
Ik hoop dat Sien een rustige nacht heeft.
Weltrusten!
dinsdag 5 oktober 2010 om 23:48
Er zit trouwens een zwart bandje om het middel.
Het verhaal: mijn vader werd 50 en hij (collega van mijn pa) kwam naar het verrassingsfeest wat wij organiseerden. Mijn ouders waren toen al gescheiden dus moeders had weinig te vertellen (wij woonden bij vader). Ik kan heel goed met hem praten, ik noem hem altijd mijn Groningse Goeroe Verder niets spannends aan dus, behalve dan dat we 35 jaar schelen.
Het verhaal: mijn vader werd 50 en hij (collega van mijn pa) kwam naar het verrassingsfeest wat wij organiseerden. Mijn ouders waren toen al gescheiden dus moeders had weinig te vertellen (wij woonden bij vader). Ik kan heel goed met hem praten, ik noem hem altijd mijn Groningse Goeroe Verder niets spannends aan dus, behalve dan dat we 35 jaar schelen.
woensdag 6 oktober 2010 om 10:41
Goedemorgen.
Leuk Remma, zo'n vriendschap. Hij is een wijs en leuk mens, hij kent mijn hele familie en dat praat makkelijk. Hij heeft zelf geen kinderen, of vrouw en bekijkt dingen gewoon anders. Dat kan heel verfrissend zijn. Alleen jammer dat hij zo ver weg woont.
Ik krijg zo de buuf visite, gaan we de resterende taart opeten. Ben al erg actief geweest in huis en nu lekker aan de koffie.
woensdag 6 oktober 2010 om 12:15
woensdag 6 oktober 2010 om 15:36
Zo. Weer een pedagogisch moment verder. Toen we terugkwamen bij de fiets van ons winkelrondje had Mannie een tube tandpasta in zijn hand die we niet betaald hadden. Dus terug naar de winkel en sorry zeggen. Mannie was er erg van onder de indruk (vooral omdat Mini hem meteen voor dief uitmaakte ) maar hij was het gewoon vergeten terug te zetten. De winkelmevrouw pakte het erg goed op, veegde zijn tranen weg en liet het hem zelf terugzetten zodat hij toch nog de winkel uithuppelde.