Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
nee ik slik geen medicijnen Sok, maar als ik iets koop op eigen houtje lees ik de bijsluiter altijd goed hoor, komt goed..

vind mijn klachten ook nog niet dusdanig dat ik er mee naar de huisarts wil, probeer inderdaad eerst wel eens een vrij verkrijgbaar middeltje, als dat helpt dan weet ik het al wel een beetje..

Sok, moest toch wel lachen om Poek d'r badplassen

Is een loopmotorfietsje trouwens niets voor Slof? Mandarijn is helemaal wild van dat ding, nooit problemen om hem mee te krijgen, als ie maar op de motor mag. Als de motor niet mee mag daarentegen wel weer drama (vanmorgen was ik het ding vergeten, ik dacht waarom wil ie nou niet meekomen, hij stond bij het schuurtje echt hartverscheurend te huilen tot hij zijn motor had).

Pammie, goed van je hoor, geen lijstje gemaakt, niet gauw op het laatste moment toch nog doen he?

Hier ging het avondritueel trouwens opvallend soepel, was ook alleenstaand maar was vroeg begonnen en ze lagen er gedoucht en al om kwart over 7 in. Ik verwachtte wel wat protest van mandarijn, en dat heeft ie ook wel gedaan, maar "maar" tot 8 uur, dus viel al weer mee.
En nu ga ik ook snel douchen, het is al weer veel later dan ik van plan was.

Fijn dat je enkels trouwens weer enigszins herkenbaar zijn Miffy. En lief Pluisje!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook aan het zwemmen inmiddels. Droger staat in kelder dus we hebben er geen last van. En 's avonds vind ik was buiten ophangen niet handig.

Was het een leuk verhaal Citro?
Ah daar was je verhaal al, gecrosspost. Ik moest ook lachen om Sok's poep en plasmiddag, maar ik snap wel dat het live niet leuk was.

Dn iPhone is trouwens best een beetje eigenwijs. Als ik 's avonds wil typen doet hij avondspits. Hopelijk leert hij nog een beetje bij.

Zo. Nu echt slapen.
Die van mij doet gewoon aan 's avonds. Avondspits vindt hij ook ok.

Pluis' bedzwemactiviteiten bleken ermee samen te hangen dat het arme kind 39 graden koorts had (vandaar dat ik nog wakker ben). Na een paracetamol gaat het nu weer wat beter met m. Hoogzwanger zijn in de hitte lijkt me veel beter te doen dan hoge koorts hebben, dus ik hoop voor hem dat het snel beter gaat.

Plasakkefietje klinkt zo vanaf een beeldscherm inderdaad wel grappig, maar was t vast niet. Vielen de muffins in de smaak?

Nitro, zie nu dat ik t nog niet gedaan heb: gefeliciteerd!
Goedemorgen!

Pluis werd twintig minuten geleden opgewekt wakker en sloeg meteen aan het puzzelen. Zijn ouders zijn wat minder fris en fruitig.
fijn Miffy dat Pluis goed wakker werd! Geen koorts meer?
net treinaansluiting gemist. Ik weiger te gaan rennen met dit weer
Bedankt voor felicitaties. Heb een leuke avond gehad met vriendinnen op terrasje (beetje jammer alleen van de voetbalwedstrijd die wel erg hard aanstond daar. maar daar ontkom je hier niet aan). Kreeg zowaar nog een heus kado - vond het een beetje ontaard, geef ik niet eens een echt feestje, krijg ik toch een kado ...

Arme Pluis, koorts met dit weer ... Gelukkig gaat het weer beter.

Groot gelijk, Sok, van het niet rennen. Wat een Slof-taferelen gisteren.

Pammie, ik vind het ook heel goed dat je hebt aangegeven dat het niet klikte. Is de nieuwe werkplek niet ook een stuk dichter bij huis?
Alsnog van harte Nitro! Sterkte vandaag Mifs!

Warm he? Op school van Bel hebben ze gister briefje meegegeven: kinderen mochten in zwemkleding naar school, alle ouders sproeiers en schelpen/tonnen meenemen ze maken een groot waterbad van het plein.

Vonnik wel een goed idee!!!

Goed. Koffie en werken. Het leven is oneerlijk.
Goeiesmorgen (dit mag ook van iPhone).

Pluis nog steeds koortsvrij Mif? Lijkt me inderdaad heel naar, koorts met dit weer.

Pam, moedig dat je het eerlijk gezegd hebt. Het is toch altijd makkelijker om er een beetje omheen te draaien.

Ik zit in trein naar Mifstad, heb vergadering daar. Ik heb al fijn wat koffie over mijn (wederom witte) broek gegooid. Goed bezig. Heb daarentegen nu wel tampons mee.
Da's inderdaad een goed plan Es! Ik stop al elke dag een zwembroek in de schooltas van de kinderen, ook voor het geval ze op de BSO een zwembadje neerzetten of zo, maar tot nu toe zijn ze ongebruikt. Terwijl het op school volgens mij echt niet uit te houden is, school heeft plat dak en met name de klas van meisje is heel vol, 35 kinderen wel.
Tjee, wat veel kinderen! Kinkes! Bij Belleke zijn het er dertig, dat vind ik al belachelijk...
Nu heb ik er ook nog netelroos bij gekregen, denk ik. Krijg steeds meer rode bultjes, eerst dacht ik een muggebult maar inmiddels zitten allebei mijn knieholtes helemaal vol bultjes en breidt het zich uit naar boven fijn dan, staat ook zo charmant dat ik de hele tijd zit te krabben daar. Ik ren zo maar even naar de drogist, want volgens google moet ik dan dezelfde antihistaminedingen hebben als voor (tegen hooikoorts)
Heb je dat al eens eerder gehad, Citro, netelroos? (Wordt veroorzaakt door hetzelfde virus als de waterpokken, toch, of gooi ik nu weer dingen door elkaar?)

Hopelijk helpen antihistaminica.

Pluis bleek na zijn voortvarende start vanmorgen toch nog niet echt fit. Hij heeft zichzelf "een beetje ziek" verklaard, maar wat hij nu precies heeft? De koorts komt en gaat, en hij is bij vlagen lamlendig, maar zeker niet de hele tijd. Nu ligt hij te slapen. Hopelijk helpt dat.

Waarom is een plat dak eigenlijk erger dan een schuin? Bij ons in huis is de warmste kamer aan het einde van de dag die met een schuin dak op het westen, dus een schuin dak met een ongunstige hoek is ook niet alles.
Dat is gordelroos, netelroos is ook een soort allergische reactie.

Beterschap voor Pluisje.

Es, wat een goed idee van school zeg, allemaal badjes en sproeiers mee naar school.

Bij een plat dak slaap je recht onder het dak, d'r zit geen ruimte meer tussen, zelfde effect als dat je op een zolderkamer slaapt waar de zon recht op het dak staat te schijnen. Denk ik.
sterkte citro, met de jeuk: calendula er ook maar bij gekocht? ik heb trouwens ook ont-zet-tend jeuke knieholtes en ik zat meer te denken aan eczeem (heb nog niet gekeken of er bultjes zaten)
Gaat lekker bij mij. Mijn huisarts dacht nog eens dat ik netelroos had. Bleek een paar weken later toch eczeem te zijn, en tegen die tijd zat het overal.

Schuin dak is dus net zo warm, maar je zit er meestal niet direct onder? Dat zou natuurlijk kunnen.
'k Heb een kwestie in de AK gezet. Zou heel graag jullie mening willen. (gelukkig) weinig ervaring zelf mee.
quote:sokje schreef op 29 juni 2010 @ 08:54:

net treinaansluiting gemist. Ik weiger te gaan rennen met dit weer
quote:elessie schreef op 29 juni 2010 @ 10:57:

Tjee, wat veel kinderen! Kinkes! Bij Belleke zijn het er dertig, dat vind ik al belachelijk...Bij Mannie ook 30, vind ik ook al debiel veel. Hoe kun je een groep van 35 nou normaal lesgeven?
Ik zit al de hele dag voor een open raam waar een heerlijk windje doorheen waait. Ik hou het dus wel uit. Vandaag lekker gewerkt, moest ook wel want dit is mijn laatste werkdag deze week.

Wat dat zeggen betreft: het is de belangrijkste reden dat ik hier weg wil. Heb wel even nagedacht over de formulering maar denk dat ik het netjes bij mezelf heb gehouden. Hij wil nog een exitgesprek om dit door te spreken maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Ik wilde het algemeen houden en dan vraagt hij weer om voorbeelden. Dat welles-nietus wil ik juist vermijden, baas is iemand die ontzettend snel in de aanval gaat als hij denkt dat hem iets wordt aangerekend. Nou goed. We zien wel.

Balen Citro, van die netelroos. Helpen de medicijnen een beetje? Mini heeft een keer gordelroos gehad en dat is inderdaad verwant aan waterpokken.

Hoe is het met Pluisje?

Man is er vanavond weer niet, ik hoop dat het grut een beetje wil meewerken.
Exitgesprek vind ik altijd een beetje onzin. Als het goed is, geef je dingen aan tijdens je werk. Je gooit niet alle rotzooi of leuke dingen dan ineens op tafel lijkt mij.

Mannie heeft er nu 28, volgende klas 25. Dat vind ik een mooi aantal.

Dank voor waarschuwing, ik moet nog tampons halen. Eerst morgen uitstrijkje, dan mag de boel losbarsten

Heb je muffins per stuk ingepakt Sok? Of begrijp ik het verkeerd?

Balen Citro, wordt jeuk al minder of moet je spul nog halen?

Ben blij om te lezen (klinkt niet aardig) dat jullie kindjes ook een kort lontje hebben, ik dacht al dat het aan mij lag...

Ik wil ook buren die garnalen uitdelen, yummie!

Zo Mannie ophalen bij speeldate en dan koken. Ben vrij inspiratieloos de laatste tijd. Moet maar weer eens de boeken in, dat helpt altijd wel.
Ja, het zijn er inderdaad achterlijk veel. Dat komt omdat het de instroomgroep is. Het is niet al het hele jaar zo druk hoor. En na de vakantie gaan ze met 23 kindjes verder in groep 2.

Wat vervelend Citro, die netelroos. Waar komt dat ineens vandaan denk je? Ik heb 't ook een keer gehad, maar dat was met name in mijn gezicht, heel charmant. Antihistaminica hielpen toen goed, maar ik had niet het soort dat je bij de drogist kunt krijgen. Zou het ook geen warmte-uitslag kunnen zijn of zoiets? Of zonne-allergie? (wel beetje onwaarschijnlijk in je knieholtes).

Oh fijn Pam, een exitgesprek. Zou ik ook geen zin in hebben. Zelf heb je er toch niets aan.

Ik ben vanavond ook weer alleen, Koekerd zit in het vliegtuig as we speak. Ik denk dat ik Koekenmeisje maar direct in mijn bed leg, dat scheelt waarschijnlijk weer een half uur geemmer voordat ik ze alsnog apart moet leggen.

Zijn je enkels er trouwens nog Mif?
Bij ons nasi, maar dat is ook behoorlijk inspiratieloos.

Nitro, bij een verjaardag hoort toch een cadeautje? Als ik zo naar het terras zou gaan met een jarige vriendin zou ik ook wat meenemen hoor. Bij ons de familie hebben ze nu de regel ingesteld dat als je het niet viert, je geen cadeau krijgt. Vind ik stom, je bent toch jarig, hoeft toch niet persé iets tegenover te staan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven