Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Pammie schreef op 27 juni 2010 @ 23:22:

Ik lig in bed, na een lauwe douche, maar het is inderdaad geen aanrader. De achterbuurman heeft al bijna 3 uur de sproeier aanstaan, vraag me af of het onderhand niet eens genoeg is

je zou het denken, hoewel Sokman ook mopperde dat de grond kurkdroog was.

ik ga ook maar eens slapen, of althans een poging wagen
Pammie, onze sproeier staat ook heel lang aan (maar geen 3 uur). Tuinman had gezegd, niet zo vaak, maar dan heel lang sproeien, het schijnt dat het gras dan langere wortels krijgt ofzo.

Ik mag vandaag ook trakteren Gisteren middag de halve middag in de keuken gestaan en salades in elkaar geflanst. Een kijken of de collega's het lusten. Vanavond ga ik met vriendinnen uit; thuis zou ik sowieso niet kunnen genieten van visite ivm naar-bed-drama kinderen.

Mijn kinderen zijn ook in de niet-luisterstand. Ik had het ook helemaal gehad, vooral als ze dan gevaarlijke dingen gaan doen zoals niet remmen en in volle vaart met de kettcar de straat over.

Zo, even werken.
Ben je jarig Nitro? Gefeliciteerd!!

Mif, wat een handigerd, die Mifman. Gelukkig is het wel goed wasdroog-weer, dan kan ie het gewoon allemaal nog een keertje doen. Jammer van je enkels.

Ik heb een leuk weekend gehad, met BBQ, salsa-les (dat was leuk!!!!), speeltuin, en ouders waren ook nog op bezoek. Was allemaal gezellig.

Ik moet de sproeier ook eens aanzetten, het gras wordt al redelijk geel. Weet alleen niet waar het ding is.

Pam, wat zielig van Mannie met zijn viool. Had hij er achteraf nog last van of is hij er alweer overheen? En hoe is het met je zenuwen? Is het hoge woord er al uit?

Sok, glazuur niet gesmolten? Poek is toch pas over twee weken jarig, of heb ik dat nou verkeerd in mn hoofd? Maar dan is het natuurlijk al vakantie bij jullie. Wat krijgt ze trouwens voor haar verjaardag? Ik moet nog wat inspiratie voor meisje, die weet zelf niet wat ze wil en ik ook niet.

Ik ga vanavond de huizen van Citro eens bekijken, ben heel benieuwd.
Oh Sok, ik zie het al, over anderhalve week is ze jarig. Ik had er even overheen gelezen.

Ik ga ook aan 't werk.
geeft niet hoor, Koek, ik schrijf ook veel

Salasales (en de rest van het weekend natuurlijk ook) klinkt leuk! was je met koekenman?

ben vanmorgen met Slof naar het ruige speelterrein geweest in de buurt; was leuk. Hoewel Slof alleen oog had voor de passerende treinen (dat waren er nogal veel, ut zit op een splitsing vsn spoorwegen) was er erg veel leuks, weliswaar voor wat oudere kinderen, maar ook Slof kwam er wel aan zijn trekken.

ben beneiuwd hoe het Poek en haar traktatie is gegaan; moet haar zo weer ophalen
Hoge woord is eruit, ik ben weer kalm

Gefeliciteerd Nitro!

Mocht je er niet bij zijn Sok? Bij ons is trakteren altijd met de ouders erbij.
Dank. Salades zijn opgegaan, fijn, hoef ik niet veel meer mee naar huis slepen.

We gaan over twee weken naar de wadden. We hadden extra hoogseizoen geboekt en ons verheugd, het huisje was anders nooit vrij in Juli. En nu is het nu al mooi weer, terwijl we de laatste vier jaar (toen zaten we altijd met mijn verjaardag daar) eerder gemengd weer hadden. Als het nou slecht is over 2 weken wordt ik helemaal gek.

Pammie, ik neem aan dat je opgezegd hebt (hoge woord), hoe werd het ontvangen?

Sok, al in de speeltuin geweest, ik krijg het er warm van. Ik ben heel erg anti-hitte, dus ik zie al een beetje tegen deze week op (kinderen vermaken s'middags). Gisteren waren we naar het bos (heel handig op 3 minuten lopen), maar werden zowat lek geprikt van de muggen. Wel jammer, want op zich was het daar heel goed uit te houden.
En Pam, wat zeiden ze ervan?

Ik kom er net achter dat ik ongesteld ben, 4 dagen te vroeg! Heb helegaar geen tampons mee en ik heb een wit rokje aan. Vond in bureaula nog een overjarig maandverband maar dat zit toch niet echt lekker. Nou ja, ik was er in ieder geval op tijd bij, vorige maand (toen was het ook een beetje eerder dan gepland) moest ik naar huis om schone kleren aan te trekken (had toen een witte broek aan, handig). Cyclus is blijkbaar wat van slag.

Hier zijn ouders er meestal ook niet bij als er getrakteerd wordt. Als je het echt zou willen zou het wel mogen denk ik, maar het is geen regel.

Salsales was trouwens zonder Koekerd, maar daarom niet minder leuk
In ons kdv is alles standaard zonder ouders, behalve een knutselmiddagje of zo. Inderdaad worden mijn kinderen ook erg "beenhangerig" als ik erbij ben, zonder mij doen ze toch meer mee. En ik geloof dat ze zelf trakteren ook erg stoer vinden, doen alsof ze het allemaal zelf gemaakt hebben ...

Lekker dan Koeky!
oh da's irri met een wit rokje, ik dacht er vanmorgen nog aan trouwens, ik heb ook een witte rok aan namelijk, en kon me niet zo goed herinneren wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest..

Pammie, ben ook wel bnieuwd naar reactie van je baas.

Ben erg moe, Limoen had weer een langdurige hoestaanval vannacht, daar is ze helaas nog niet vanaf. Had gehoopt dat met het knippen van de amandelen dat ook over zou zijn, maar nee, het ging even beter, maar nu is ze al weer vrij lang verkouden.

Op het werk echt zo'n dag dat je achter de feiten aan blijft rennen, heel vervelend. Meestal heb ik dat alleen thuis. Amper tijd gehad voor een boterham. En nu dreigt er nog weer iets mis te lopen, zo even heel goed controleren. Verbouwing in het pand beneden ons is ook nog steeds in volle gang, ook irri.

Nitro, Van Harte!! En veel plezier vanavond.
De reactie was nogal lauw eerlijk gezegd. En op het waarom heb ik aangegeven dat dit een nieuwe uitdaging is maar ook dat wij gewoon niet matchen omdat we heel anders in bepaalde zaken staan. Pamman was trots op me

Nu ga ik wat te eten maken. De buuf had nog garnalen over die op moesten dus die eten wij nu. Wat sla en brood erbij en klaar is klara. Net gezellig met de buren voetbal gekeken en prosecco gedronken om te vieren dat ik een nieuwe baan heb. Maar die komt nogal aan *hips*
nou ja, goed dan dat je weg bent daar.. baas hoort het heel erg jammer te vinden dat zo'n goede kracht als jij voor het bedrijf verloren gaat..

neem er nog één dan misschien valt ie dan beter..

volgens mij heb ik echt hooikoorts, ben al 2 dagen aan het niezen en heb zere ogen.. dacht het bij de vorige warme winderige dag ook al, dat dat het was waar ik last van had, maar nu weer, vast geen toeval.. heb er voorheen nooit last van gehad..
Wat een vertrouwen in mijn kunnen Citro

Balen van die hooikoorts, kan best hoor, dat kan ook op 'latere' leeftijd ontstaan. Misschien maar ff langs de huisarts dan?

Ik was een beetje over de zeik vanavond: kinderen hadden de hele badkamer zeiknat gemaakt. En na 4 dagen van dit soort geneuzel trok ik dat even niet zo lekker. Pamman ging fijn even zitten lachen om het ijstheeverhaal en toen was ik er helemaal klaar mee. Hij heeft fijn de kinderen gedaan en ik ben de bedden gaan verschonen (Mannie had wéééér een nachtelijke bloedneus). Ook nog was gevouwen en heel veel vouwwas opgeruimd. Nu ga ik een lijstje maken wat ik nog moet doen voor donderdag.
lekker, zo'n man, Pammie. Ik was er ook een beetje klaar mee, vandaag hoor, Pammie; Slof zat te zieken over een auto die mee naar bed moest (en niet mocht van mij, omdat er een wieltje los zat): ik heb hem over mijn schouder gegooid en naar boven gezeuld, wat mij betreft was het einde oefening.

Slof was vanmorgen erg moe en wilde Poek niet halen van school: geruzie om schoenen aan te doen (heel fijn, met dit weer) wilde niet lopen, tot drie keer toe. Bij de bakker stond-ie voor het raam te brullen. Superlieve bakker haalde hem naar binnen en gaf hem een krentenbol. toen wildie hij ineens wél mee

verder heeft-ie vanmiddag lekker in zijn blote kont gelopen,. na 2 keer poepen in het wild (1x op het terras en 1 x in de kamer) heb ik 'm maar weer een luier omgedaan. Poek kreeg een klasgenootje te spelen en Poek stond zeer open en bloot voor de moeder van dat klasgenootje in het badje te piesen. kwas not amused

Verder werd Sokman gebeld dat-ie voor zijn dienst moest komen. dat was om zes uur, had spoed, zou zsm met de taxi vanuit 'de polder' naar a'dam gestuurd worden. Sokman was op dat moment in het zwembad, dus heeft het maar afgewacht. Uiteindelijk bleek dat het monster pas om half 8 weggestuurd was uit de polder. lekker dan!

en nu ben ik moe.
Ik heb lekker geen lijstje geen gemaakt maar de tuin gesproeid en met beste vriendin gebeld. En ik ga ook helegaar niets doen ook heb ik net bedacht. Ik pak mijn tas en man zoekt het maar lekker uit de dagen dat ik er niet ben.

Ik heb de voordeur en de achterdeur openstaan, nu waait het hier een klein beetje door. Da's wel lekker.
wel goed dat je gezegd hebt dat je niet alleen een andere uitdaging zocht, maar ook niet zo goed met de baas overweg kon. Netjes hoor. wie weet leren ze er nog wat van.

kan best hoor, hooikoorts op later leeftijd. Ik heb al een paar jaar dat ik een paar weken achter elkaar tranende ogen heb als ik buiten kom en veel moet niezen. Maar ik heb er dan weer zo weinig last van dat ik een doktersbezoek niet nodig vind. Je kan trouwens ook zelf antihistaminica proberen: loratadine en cetirizine zijn vrij verkrijgbaar, niet schadelijk en effectief. het proberen waard.

nog gefeliciteerd, Nitro!

irritant, Koek, spontane menstruaties met witte rokjes. mijn cyclus was, na de kinderen ook behoorlijk van slag, en veel heftiger.
Ik heb net lekker gezwommen, en na een uurtje horizontaal bewegen in koud water zijn zelfs mijn enkels weer een beetje opgedoken. Hoera!

Pluis wilde ook al niet lopen vandaag, maar die leek ook echt ergens last van te hebben. Hij kon niet echt goed aangeven wat het was, en ik zag niks, maar hij liep echt een beetje mank. Veel gesjouwd met kind, dus. Hij was verder wel lief. "Mama, ik wil helemaal niks doen", en toen ging hij liggen, met zijn hoofd op mijn schoot.

Had cetirizine niet in sommige gevallen hartproblemen als bijwerking, of verwar ik het nu met een ander middel? Voor Citro misschien nog wel relevant.

Koeky, standaard een doosje tampons in je bureaula op je werk? Vind ik wel praktisch, al heb ik ze natuurlijk al een tijdje niet nodig gehad.
Oh, Pammie, flauw van baas, zo'n lauwe reactie.
Ik heb niet de illusie dat hij daar iets van leert: de afgelopen 3 jaar zijn er zo'n 7 mensen weggegaan, allemaal om dezelfde reden en er is niets veranderd so far.

Ik ga naar bed. Oh nee, eerst nog een wasje ophangen en het extra overblijven voor Mini regelen.

Trusten en een koele nacht gewenst.

Lief Pluisje

Koek, ik heb sowieso altijd iets in mijn tas zitten en inderdaad ook in mijn bureaula.
ik heb tampons in zo'n beetje elk vakje dat zo'n ding kan herbergen. iets ve vaak overvallen door een bloedbad.

cetirizine heeft geen hartproblemen als bijwerking, dat was terfenadine en dan nog in uiterst zeldzame gevallen. is trouwens uit de handel.

slik je úberhaput eigenlijk nog medicijnen Citro? vroeg het me laatst af.

iedereen koele nacht idd. met jouw bed moet dat wel lukken, Pam
quote:sokje schreef op 28 juni 2010 @ 22:44:

cetirizine heeft geen hartproblemen als bijwerking, dat was terfenadine en dan nog in uiterst zeldzame gevallen.

Suf, die twee gooi ik dan al jaren door elkaar.

Waar kan ik dat bed van Pammie kopen?
Ik heb ook overal doosjes met tampons, alleen die in mijn bureaula en tas bleken dus leeg vandaag.

Ik zit te wachten tot de droger klaar is en dan ga ik naar bed. Koekerd is out of town dus ben nogal druk geweest vanavond met moeie kinderen, ze sliepen pas om negen uur. En nu heb ik nog steeds Citro's huizen niet gezien, morgen dan maar.

Trusten.
oeps, mijn eigen verhaal weer weggeklikt..
De droger, Koeky? Hier droogt de was buiten bijna sneller dan in de droger - en ik zet het ding liever niet aan, omdat die van ons best veel warmte produceert. En die arme Pluis zwemt al zo ongeveer zijn bed uit.

Ik ga het mijne maar eens inzwemmen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven