Las Barettas Naranjas!

20-06-2010 15:09 2501 berichten

Copyright: Elessie
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 22:14
Reden: dat zomerhoedje hebben we écht niet meer nodig
% gewijzigd
Alles netjes voorbereid, vergeet ik mijn map! Gelukkig onthou ik dingen als ik ze eenmaal heb opgeschreven, nieuwe lijstje ligt alweer voor mijn neus. Nu eerst koffie, ik was er 2 keer uit vannacht.
Ik was stapelbed voor Sien in elkaar aan het zetten, maar ik kwam er achter dat ik in mijn eentje de bedden niet op elkaar krijg (veel te zwaar). Nu is het dus een enorme zooi boven en moet ik op A-man wachten. Maar die is altijd laat thuis 's avonds. Nou ja, ik moet nog toch Sien van school halen, dus toch geen tijd meer. Ik ben er snel vandoor!
Handig Ank, om dat tijdens het in elkaar zetten te bedenken

Ik heb een heel interessante middag gehad, was echt erg inspirerend. Nu heb ik alweer zin om te werken Misschien ga ik dat vanavond ook maar gewoon eens doen, Pamman is er toch niets en ik moet volgende week iets opleveren waar ik vooralsnog niet zoveel van snap. Op het werk is het lastig om dit soort klussen te doen omdat je continu gestoord wordt.

Vandaag had ik trouwens ruzie. Een hoofd van een afdeling behandelde me echt al de eerste de beste randdebiel en liep tegen me te jokkebrokken dat hij afspraken heeft met mijn leidinggevende over één van mijn projectjes. Ik wist van mijn leidinggevende en het opperhoofd al wat hij geprobeerd had en bij hun kreeg hij geen voet aan de grond. Daar hou ik dus helemááál niet van. En ook niet om zo toegesproken te worden en ook niet als dat kantoor toevallig ook nog eens volstaat met andere mensen. Nu gaat hij op zijn donder krijgen van het opperhoofd, die houdt daar namelijk ook niet van. Zo.

Eerst de kindertjes naar boven, vandaag met de Franse slag want ze klagen dat ze zo moe zijn en ik wil ze muy rapido in hun bedjes hebben liggen.
Bah wat een naar persoon op het werk, mooi dat het opperhoofd het ook niet accepteert. En werk ze

Kindertjes hier waren een beetje vervelend of eigenlijk voornamelijk Mandarijn, ik denk dat ie een beetje moe was, want dan wordt ie altijd vervelend en stout. Hij wil niet meer slapen maar zou eigenlijk toch nog een paar keer per week een middagdutje moeten doen.

Man was nog steeds niet in staat tot normale constructieve communicatie, dan niet. Hij doet verder of zijn neus bloedt, hij doet maar. Heb geen zin in koetjes en kalfjes.

Is het nog gelukt met het bed Anky? of ligt Sien op de grond.
Ik was ook behoorlijk boos. Toen riep iemand anders nog dat het me toch niet ging lukken om het snel te regelen want er waren nog 10 mensen die zich ermee bezig hielden. Ik heb er al 8 tussenuit gejopt () en dat heb ik hem ook fijntjes verteld. Maar waar dat hoofd het over had, daarvan kende ik de voorgeschiedenis niet (heb het project overgenomen) en ik voelde me behoorlijk klemgezet.

Wat een gezelligheid bij jou Citro, hoe lang blijft het nog koude oorlog?
Zo lang man reageert met: als jij mag zeiken mag ik het ook, denk ik niet dat er constructief gepraat gaat worden, dus dat ie maar lekker in zijn computer kruipt. Ik doe niet aan koetjes en kalfjes als ie zo reageert.

Lekker dan, een project met een voorgeschiedenis, maar kan me voorstellen dat je niet gediend bent van zijn "werkwijze"
Nou lekker dan Citronella. Hoop dat man zich snel weer los kan rukken van computergedoe.

En Pammie ook nog gedoe op werk. Maar enfin, ze weten nu gelijk wat ze aan je hebben en Opperhoofd wat achter je staat is ook fijn.

Stapelbed is toch nog gelukt, ik vond mezelf bijzonder creatief dat ik in mijn eentje een stapelbed (met 100.000 schroeven) in elkaar heb gekregen, dat eigenlijk met 2 mensen gemonteerd had moeten worden. Maar hé, doe ik ook nog eens wat met mijn studie . Sien ligt dus nu in nieuw bed te slapen en was helemaal gelukkig. Maby vond het bed ook erg interessant en had geloof ik bedacht dat ze ook boven ging slapen.

Nu snel eten koken voor morgen en dan douchen. Ik liep buiten en kwam een koe tegen. Op straat welteverstaan. Samen met een onverstaanbare boer het beest weer in de wei gejaagd en nu stink ik naar koe.
En morgen weer werken....blehh. Volgende week wordt nog extreem druk ook (en het was al redelijk druk). Maar daarna is het herfstvakantie en gaan we lekker een weekje naar Brabant. Ik heb er nu al zin in.
Oh da's gezellig Anky, waar precies? of ongeveer ? AK mag ook hoor..

Dan sta je toch even gek te kijken, een koe op straat, tenminste als het hier zou gebeuren zou ik gek staan te kijken, want weides met koeien zijn niet heel dichtbij.

Ze hebben bij ons bedacht dat een cursus op de vrijdag van het bedrijfsfeest in Remmastad wel kan, tot 17.30. Zou ik om half 7 de deur uit moeten, cursus tot 17.30, een stuk onder Esmee, daarna bus en trein naar Remmastad al waar er geen tijd meer is om in het hotel in te checken of om te kleden of zelfs mijn spullen maar te droppen, en dat de partner die ook uitgenodigd is dan gezellig de hele treinreis in zijn eentje gaat doen. Afijn, ik meld me maar weer af.
Ik geloof dat we een kabinet hebben, na.. een half jaar? ofzo?
Lekker dan Citro, zo'n verwegfeestje. Misschien kunnen ze je de dag ervoor ook een voorovernachting aanbieden, dan kun je wel blijven en hoef je niet zo vroeg op

Een koe? Jij ben ook van alle markten thuis Ank; stapelbedden, koeien...

Ik heb een beetje gewerkt, ik weet nu in ieder geval wat de bedoeling is. Maar de verbinding was zo traag dat ik maar weer gestopt ben. Ik heb ook de uitnodiging voor Mannie digitaal geknutseld en verstuurd. En nu zit ik te denken wat ik eens met mijn eigen verjaardag zal doen volgende week.
Alle reacties Link kopieren
ik heb bananenjam gemaakt en gebreid (je weet wel, dat met die pennen en wol enzo) en verder gaat het wel goed met me..

goeie planning, Citro, van je werk. kan me voorstellen dat je dáár nu net geen zin in hebt. en man is toch wel soort van hork: verdient de druif-van-de-week-award? ik kan me voorstellen dat je op die manier geen zin in een gesprek hebt, maar veel verder kom je dan ook niet.

Leuke collega, Pammie, die zo lekker manipulatief is. weet je ook weer wat je daar aan hebt- niks dus.

en koeienmeeting en bedconstructie voor Anky: intensief dagje zo! succes met werken enzo.

Ik was vandaag absoluut niet lekker; de taart van mijn collega ging er wel zo in (zó raar) maar mijn lunch kreeg ik bijna niet weg en ik had het de hele dag koud. Maar vanavond heb ik gewoon gegeten en voelde me niet heel brak meer, dus het zal wel loslopen.

Ik werd vandaag door onze 'manager operations' uit de kantine gevist: ik had mijn functioneringsgesprek. Glad vergeten gelukkig konden de manager en de directeur er wel om lachen. er werd nog wel even gesproken over een door mij vergeten activiteit, waardoor een hele riedel aan extra handelingen moest worden ingezet, maar verder kreeg ik alleen maar complimentne. kreeg nog een veer dat ik een goed inwerkdocument had gemaakt voor nieuwe collega. Toch leuk om te horen
gut wat ambachtelijk Sok, breien en bananenjam maken, wist niet eens dat je van bananen jam kunt maken, hoe kwam je daar zo op?

Nou, hehe, het is min of meer uitgepraat, man was ook nog boos, maar ik vind mijn punten toch wel iets steekhoudender, en uiteindelijk wilde hij ook wel luisteren

Fijn dat je ondanks het vergeten gesprek wel voornamelijk positieve kritiek kreeg Sok.

Het verwegfeestje vind ik juist leuk, de cursus overdag op een niet heel centrale lokatie vind ik idioot. Het feestje is voor het hele bedrijf, dus ook de mensen die de cursus moeten doen en de mensen die de cursus oganiseren, degenen die in remmastad wonen, daar wordt vervoer heen en terug voor geregeld, de rest kan een treinkaart krijgen en je ziet maar dat je op tijd op het feest komt en dat je het een beetje volhoudt na een cursus waarvoor je om half 7 de trein moet hebben en dan een dag lang activiteiten a la de mannen van Pammie's werk. STom!
quote:sokje schreef op 28 september 2010 @ 22:31:

ik heb bananenjam gemaakt en gebreid (je weet wel, dat met die pennen en wol enzo) en verder gaat het wel goed met me..

, zeg Sokje, wat zit er in die vlierbessenjam van jou?
Wat irritant van dat bedrijfsfeestje Citronella, in ieder geval de combi met de cursusdag. Ze schatten hun medewerkers wel hoog in. Supermensen ofzo?

Fijn dat je met man hebt kunnen praten. Ik zal wel even op AK plaatsen (een dezer dagen, niet nu meteen) waar we heen gaan.

Sokje, ook fijn dat beoordeling goed was. Altijd prettig om te horen dat je werk gewaardeerd wordt.

Goedemorgen, bakkie erbij? Mannie was aan het roepen vannacht maar ik heb Pamman eruit geduwd.

Nu snel mijn koffie opdrinken en dan naar school. Ik heb 4 kindertjes sinds kwart voor 8.

Bye!
Hmmm. Krijg ineens allemaal afmeldingen voor Mannies grote-mensen-feestje. Lekker dan. Het is op zich toch geen verrassing dat hij die dag jarig is

Nu even alles stofzuigen en dan vind ik het wel weer gezegend voor vandaag.
Alle reacties Link kopieren
jammer, Pammie! niet leuk, op zo'n korte termijn.

ben hard aan het werk; k-klus afgerond (zo eentje waarbij ik elke keer in tig documenten moet kijken en daardoor snel de kluts kwijtraak), dus nu even een break.

Vanavond met Sokman uit eten, leuk!
Klus gelukt? Veel plezier met jullie etentje!

Hij is over 2 weken jarig dus het is niet echt korte termijn. Maar wel jammer dat er niemand van de opa's en oma's is bijvoorbeeld.

Ik zit met een kruik tussen mijn schouderbladen. Heb al zeker 2 weken erg last van mijn nek en rug en ik weet niet waarom, het lijkt maar niet te ontspannen. Gister ook met een kruik zo gaan slapen en toen voelde het vanmorgen wel beter.

Vanmiddag met Mannie zijn uitnodigingen rondgebracht, hij zo trots al een pauw. Schattig

Mini gaat al een tijd heel goed alleen slapen, echt fijn

Mijn oude werkster (van voor de laatste - zij was echt een goede), wil terugkomen!

He, dat is goed nieuws Pammie. Zowel van slapen Mini als werkster (ik wil mijn werkster nooit meer kwijt zolang ik werk). Schouders is dan weer wat minder. Misschien ander bureau op werk ofzo en daardoor verkeerde houding?

Sokje, je leest dit vast niet meer, maar veel plezier vanavond!

Citronella, hoe was het bij de huisarts? Weet je ook al wat meer van blaasontsteking Limoen?

Ik duik zo het bed in. Drukke dag weer vandaag (werken, laat thuis, laat eten met moeie kinderen, A-man laat thuis en Sien tussendoor ook nog naar gym brengen en halen).

Miffy, wanneer moet je weer beginnen met werken? Is Nino al wezen wennen op het kdv?
Da's echt heel jammer Pammie wat kan er nou belangrijker zijn dan de verjaardag van je kleinkind.

t was op het werk weer een dag met een gaatje, soms voel je het al aankomen dat er niets gaat zoals gepland, en dat ging het ook niet, maar goed, improviseren is ook een kunst

Ze hebben de cursus verplaatst, gelukkig.
Oh ja, de huisarts, we worden doorgestuurd naar de kinderarts ivm zindelijkheid, en ook ivm gedrags"problemen" (zet problemen maar even tussen haakjes, want de vraag is dus of het normaal gedrag is) en als het nodig is naar de poep en plaspoli, ik weet niet precies hoe het heet maar huisarts zei dat er een speciaal team was die zich met zindelijkheidsproblemen bezighoud dus dat leek haar wel raadzaam.

En ze reageert heel goed op de AB dus ze is al weer een stuk beter, verder is er nog een kweek maar dat duurt altijd even voordat jedaar iets van weet, ben vergeten te vragen hoe lang.

Oh ja, Sok uiteten, lekker!
Wat moet een kinderarts met 'gedragsproblemen'?

Fijn dat de ab aanslaat.

Deze werkster wilde zelf niet meer omdat ze verhuisde, heel jammer want zij is er zo eentje die de dode blaadjes uit een plant plukt, de bedden opmaakt of een vaas bijvult. Net wat meer aandacht voor dingen.
En die nek, kan maar zo zijn dat het van mijn nieuwe werkplek is. Maar volgens mij staat mijn stoel goed en gister heb ik mijn beeldscherm hoger gezet. Ik loop best veel, ik zit niet 8 uur aan mijn toetsenbord geplakt. Volgens mij ben ik wel arbo bezig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven