Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
joepie; Sokman komt er achter dat hij op de vrijdag en zaterdag vóórdat we Slofs verjaardag 2 dagen cursus heeft in Remmastad; goed gepland! Hij had een mail gekregen waarin aangegeven stond dat het op donderdag en vrijdag was, maar dat bleek dus anders.
Briljant! Net als Pamman met de hele dag cursus voor Mannies verjaardag, hoe krijgen ze het toch voor elkaar

Mannie en ik zijn naar zwemles geweest, daarna meteen boodschappen gedaan, naar de bakker en huis opgeruimd. Pamman is net terug van de hockey. Die meiden wilden weer logeren, nu andersom. Ik vind het teveel (volgend weekend gaat ze ook al logeren), Pamman vindt het goed en nu hebben we een meningsverschil
oeps: hoe gaan jullie dit oplossen? Ik ben het overigens volkomen met je eens; je kunt het overdrijven.

grut zit hier lief in de Intertoysgids te bladeren/niets te doen: ga maar eens was opvouwen.

had bedacht dat we voor het feestje de Albert maar weer eeens moesten laten rijden. Nood breekt wet, zoiets
Strak plan van jou, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Ik weet nog niet hoe we het gaan oplossen. Ik geloof dat die andere ouders er ook niet heel happig op waren.
Hier ging feestje neefje niet door omdat jongere neefje ziek was. Omdat kinderen nogal teleurgesteld waren dat feest niet door ging (ze waren de hele week al aan het aftellen), besloot ik toen maar met ze naar de dierentuin te gaan.

Maar ik was niet zo in vorm (geen oog dichtgedaan vannacht) en toen lag Maby in na 5 min languit in de sloot (waarom zou je ook over de brug gaan als je door het water kan), was Sien onafgebroken aan het zeuren dat ze NU IETS MOEST ETEN (ze had net een uur daarvoor 4 bruine bolletjes gegeten, dus ik vond dat ze best kon wachten) en als klap op de vuurpijl gooide Ot zonder enige aanleiding een ander jongetje een blok hout in het gezicht.

Toen zijn we dus onmiddellijk weer in de auto gestapt en weer 50 min naar huis gereden. Was beetje zonde van entreegeld (na 10 mindierentuin), maar ik was zo pissig (en nu nog trouwens). Ot en Maby liggen nu op bed (voor straf) en ik ga maar strijken en grasmaaien. Jammer dat A-man pas laat thuis is vanavond, want ik zou de kinderen echt graag even uitbesteden (moet ik ongesteld worden ofzo?).
Ja, ik heb vast PMS. Ik ben zo pissig, herken mezelf bijna niet.
het is ook wel iets om van te ontploffen, hoor, Anky; vrees dat ik niet veel anders had gereageerd en zker niet na een slechte nacht. Kinderes weten nu ongetwijfeld dat ze ook wel eens te ver gaan en vanavond knuffel je het gewoon weer lekker goed. en als A-man er is ga je ff lekker hardlopen of fietsen ofzo

net fiets weggebracht, drank gekocht bij G&G en Turkse pizza;'s opgehaald: lekker!
nu stront wegschrobben voor de deur: niet lekker
Sterkte Ank. Ik zou ook uit mijn plaat zijn gegaan waarschijnlijk.

Bah. Poep.

Hier 2 vriendinnetjes van Mini te spelen, net koffie gedronken met één van de papa's en nu moet ik Mannie helpen met Lego-un.
ik ben net uit mijn plaat gegaan toen ik, nadat de kinderen al aardig irritant geweest waren, keihard mijn hoofd stootte. er klonk hier een Heel Lelijk woord; grut was duidelijk onder de indruk

Poep is overigens wel redelijk weg en ik heb mijn dagelijkse half uurtje lichaamsbeweging weer gehad
Blehh poep.

Hier is het nog steeds gezellig....NOT.... Ik heb echt een zeldzaam slechte dag vandaag. Maar ja, uit frustratie ondertussen wel grasgemaaid, bed verschoond, nasi gemaakt en nog een lekker toetje voor vanavond (crema catalana, zag ik in Topchef en ik wou weten of ik het wél kon, de kandidaten namelijk niet).

Heb alleen bij de lunch een zelfgemaakte smoothie gemaakt die erg lekker was, maar nu een gevecht aan het voeren is in mijn maag.

Kinderen zijn trouwens niet eens zeldzaam vervelend, maar ik kan gewoon weinig van ze hebben momenteel. Het ligt echt wel een beetje aan mij.
Au, en arme Sokje. Dat kan zo'n pijn doen .
Ik ga zo maar eens aan (frustratie)koken doen: ik wil nog speculaas maken. Kan ik het ook weer een beetje goed maken met de kinderen (die hier al weken om zeuren vragen.
We hebben de hele middag zitten Legoën met z'n allen. Heel knus. Mini begint nu te stieren dus zij mag even op de laptop. Ik ga ook koken; andijviestamp.
lekker, andijviestamppot. wij aten aardappels, vleesch (slavink) en broccoli, niet mijn ideale maatlijd, maar je mot wat. Grut at iig, is ook wel eens anders.

hopenlijk wordt het grut morgen niet ellendig vroeg wakker, maar niet te laat naar bed vanavond, ondanks wintertijd
Ai Anky, balen, maar ik geloof ook niet dat ik erg vriendelijk was gebleven in hetzelfde geval. Dus snap het wel.

Hier was Mandarijn de hele dag stierlijk vervelend. Ik heb ook geen idee waarom. Vanmorgen drama om niks, niet aan tafel willen komen, alles is vies, de kleren die ik had uitgezocht waren niet goed, hij wilde niet dit, wilde niet dat, op een gegeven moment was ik er ook helemaal klaar mee. Pas vanmiddag, toen ik hem mee had genomen even naar het speeltuintje, boodschappen doen en ik besloot pizza te gaan maken voor het avondeten, werd het weer gezellig. Ze hebben allebei trouwens enorm goed gegeten, voorheen moesten ze er niets van hebben. Toe een ijsje en toen had ik weer 2 gelukkige kinderen. Raar is dat, hoe vrolijk ze van lekker eten worden

Man was ook al niet gezellig trouwens, hij beweerde van mij overigens hetzelfde. Het zal wel in de lucht hangen ofzo.

Fijne planning Sok, die cursus net voor Slofs verjaardag.

Wij zijn dat weekend trouwens ook in Remmastad, zal even zwaaien als ik Sokman zie (bedrijfsfeestje)
Mannie viel in mijn armen in slaap vanavond

Wij hebben lekker gegeten (kinders ook), de mannen hebben daarna nog geWiit en Mini en ik hebben Bubbleshooter gedaan. Toen moesten ze naar bed en ging Mannie heel hard huilen dat hij geen Steve Urkel meer wil zijn. Hij is rolt sinds een aantal weken namelijk steeds zijn broekspijpen op. Niet een beetje maar echt halverwege scheenbeen. Ziet er níet uit, ik vind het echt verschrikkelijk. Dus noem ik hem Steve Urkel en blijkbaar was dat vanavond ineens teveel. Agosh

Ank, gaat het met jou beter nu ze in bed liggen?
Steve Urkel? doesn't ring a bell. Maar sneu is het wel; soms vergeet je wel eens dat bepaalde plagerijtjes hard aan kunnen komen.

Toen we donderdag van het spoorwegmuseum kwamen, missten we net de trein naar Amsterdam. Geen nood, want een kwartier later komt de volgende. Maar Poek was in tranen:'hoe komen we nou thuis?' achgossie
ik ken steve urkel ook niet maar goed, mannie vond het blijkbaar niet leuk, arm ding

zijn ze bij jullie ook zo druk? al vanaf half 7 oude tijd zijn er 2 kinderen aan het stuiteren..het is ook niet echt weer om ze buiten uit te laten rausen.
Ik ken Steve Urkel wel en ik begrijp mannie dus heeeeel goed

Gisteren met moeder en zus wezen winkelen. Was gezellig. Daarna uit eten geweest, ook leuk en lekker.

Hier niet druk, ik heb tot kwart voor 10 nieuwe tijd uit kunnen slapen
hier ook drukke kinderen, maar weinig last van gehad; ik sliep tot half 11. nu lopen Poek en ik pyjama, Sokman heeft al gedouched, maar ik nog niet.

Sokman wil nog een muur verven vandaag; ik wens 'm veel succes

klinkt wel als een gelsaagd daggie, Remma; nog goed gescoord?
oja, vanmorgen wie-is-het gespeeld met Poek; die heeft nog wat moeite met logisch nadenken (dat als je zegt dat je plaatje iets is bv een vrouwtje, dat ze dan alle vrouwtjes neerklapt). Op een gegeven moment had ik Pocohantas, die volgens mij zwart haar heeft. Alleen heeft ze op het plaatje zwart haar met een blauwe gloed. Volgens Sokman had ze dus blauw haar, maar ik vind het zwart. Letterlijk heeft ze wel blauw haar, ja. dat wel.

we zijn er nog niet uit

zo dus; tis blauw ja. letterlijk wel ja
Dit is Steve:

En Pocahontas heeft zwart haar natuurlijk.

Wij rommelen ook wat aan. Ze waren om 6 uur nt wakker, tikkei vroeg. Gezellig ontbeten met z'n allen, daarna hele tijd met Mini liggen kletsen in bed, toen alle was (en dat was nogal wat) en boven opgeruimd, wasje erin. Net voor 2 dagen gekookt, broodjes gesmeerd voor de lunch en nu was het plan om aan te kleden. Er is echter maar weinig animo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven