Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Omfietsen naar mijn werk doe ik dan weer niet: is een kilometer of zes, en dat vind ik wel mooi. Wel grappig: de buurvrouw werkt op dezelfde plek, en we gaan al bij de voordeur een andere kant op

(Allebei de routes zijn even lang.)

Hoe goed kan zo'n algemeen apparaat espresso maken, Remma? Wordt de druk dan hoog genoeg?
Ik kan op 3 manieren maar ik rij altijd dezelfde router. Normaal zat ik wel altijd te bellen in de auto, sociale c'tacten onderhouden. Maar daar heb ik nu eigenlijk te weinig tijd voor.

Remma, de Dolce Gusto? Of valt dat in de categorie Nespresso-apparaten? heb hier wat aan misschien: apparaten

Mif, ik heb geloof ik niet meer gereageerd op je mail maar ik vind je voorstel prima hoor, dan bel ik je als we klaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat weet ik niet Miffy, daarop ben ik me nu juist aan het orienteren

De Dolce Gusto valt idd in de categorie Nespresso.

Zoiets lijkt me wel handig
Mifstad-tripje is afgelast. Ik was me toch beroerd vannacht ... Bij de huisarts bleek dat een urineweginfectie (??? niets van meegekregen) nu bij de nieren feest viert. Aan de AB en een paar dagen verplicht rust. Ik baal als een stekker, had me erg op deze reis/meeting verheugd.

Ik moet toch eens op linkedin spieken

Ik kijk al uit naar de tijd dat ik weer naar werk kan fietsen. Het is niet heel ver, maar met het kinderen afleveren ervoor en erna is het me nog teveel rompslomp en kost teveel tijd.

Mh. Koffieapparaat. Ik ben een theedrinker (dus zomaar heet water uit zo'n ding lijkt me wel wat), maar we hebben erg hard water, vandaar dat ik het altijd filter. Doet zo'n ding dat ook?
Ieuw automatenkoffie. ZOooo ranzig.

Goedemorgen trouwens.

Iemand koffie? Echte?
Nierbekkenontsteking Nitro? Daar kun je behoorlijk ziek van zijn, beterschap!

Lekker Remma. Net door de zeikregen boodschappen en de bakker. En als je dan ook nog de hele tijd staat te kletsen word je wel nat.

Ik ga een bietje huishoudelijk doen.
auw, Nitro: beterschap! en superbalen van je gemiste uitje. zijn man/kinders een beetje lief?
Au, beterschap Nitrogen. Van nierbekkenontsteking kun je zó beroerd zijn. En wat ontzettend balen van je trip. Ziek zijn is Niet Leuk!

In ieder geval wel positief dat er een gerede kans is op behoud van je baan. Ik hoop dat je snel zekerheid krijgt zeg, want die onzekerheid is ook killing.

Ik was ook even afwezig door vervelende ontsteking: wondroos aan mijn voet. Wachtkamers (eindeloos weer) artsen, wondcontroles en veel antibiotica. Gelukkig lijkt het nu enigszins aan te slaan, want ik werd er behoorlijk chagrijnig van. Net maar weer mijn baas gebeld dat ik in ieder geval deze week nog niet mag werken. Komt een beetje slecht uit, maar gezien mijn eerdere (slechte) ervaringen met wondroos ga ik geen risico's nemen.
Mannie wordt over een half uurtje thuisgebracht, Mini is net thuisgebracht. Even snel soep maken en dan ga ik blaadjes harken in de voortuin. Op één of andere manier waait alles altijd naar deze kant van de straat. Redelijk nutteloos waarschijnlijk als ik zie hoeveel er nog aan de boom hangt maar goed, halen we even lekker een frisse neus.
Sterkte met de wondroos Anky.

En Nitro sterkte met de nierbekkenontsteking.

Ik was moe, warm emotioneel en chagrijnig toen ik uit het werk kwam, warm omdat het opeens weer half zomer is qua temperatuur en ik zwetend met winterjas en sjaal rondfietste, moe omdat het druk op het werk was, emotioneel omdat ik een lastig gesprek had met pedagogisch medewerker en chagrijnig omdat ik net te veel boodschappen had, ik niet door het centrum kon fietsen vanwege markt en alle 3 de bovenstaande dingen daar nog bij opgeteld. Maar toen ik thuis kwma bleek dat ik ongesteld was geworden, dus dat verklaart mijn labiele bui wel.

Van theedrinker ben ik de afgelopen jaren koffiedrinker geworden, hoe is het mogelijk, op je 39e. Maar ook weer niet zo'n die-hard dat ik er een luxe apparaat voor aanschaf.

Oeh, ik zag een mooie woonboot in woonplaats ouders, maar ik ben een leek, het leek me heel betaalbaar, tot ik begreep dat het zonder ligplaats was en dat de ligplaatsen bijna niet te koop zijn, of anders wel 3x zo duur als woonboot. Ik wil een huis, een huis een huis, een huis, maar er is niets meer te koop wat ik mooi vind voor het geld dat we kunnen betalen. Blegh..

(let maar niet op mij, ik vind alles blegh vandaag)
voor jou Citro.
Ik ben trouwens wel erg benieuwd hoe het gesprek is geweest maar misschien is dat meer iets voor de ak? en wellicht ook een ander moment :-)
het was meer een afbelgesprek, maar ik zal reden wel even in AK zetten..
Beterschap voor de ziekenboegers en virtuele chocolade voor Citro!

Ik neem de kortste weg naar t werk, vind drie kwartier mooi zat.

Mini is naar dansles geweest, was erg leuk. Missie energie kwijt raken is gelukt, ze viel in slaap voor ik bij hij haar kon liggen om te kletsen/knuffelen.

Ik lig al heerlijk in bed. Esman is nog aan t werk.
Mmm ak lukt niet vanaf tel. Weet ww natuurlijk weer eens niet. Ongandige bijkomstigheid van cookies
he, Citro, geen fijne dag! Zou ik ook redelijk bloedsjacherijnig van worden en zéker als je ongesteld bent.

en Anky met wondroos, ook al geen feestje. Logisch dat je geen risico's neemt! ben je er erg ziek van (geweest)? kan me dat met mijn vader wel herinneren.

leuk, van die dnasles van mini, Esmee! wij hebben omn dezelfde reden Poek opgegeven voor sportbuurtclub en het werkt als een trein
Citro, ik snap je verhaal, snap ook dat je er verdrietig van bent. Misschien op zoek naar een ander iemand om dit te begeleiden want ik denk wel dat het belangrijk is.

Nog een dikke meis.
eensch met Pammie
Ik heb nog wat dingen in de ak gezet Citro.

Nu fluks mijn bedje in. Morgen deel 2 en hopelijk tevens afronding van mijn projectje, duim voor me dat ik zennnnnnn kan blijven
ik zal in yoga-houding voor je duimen; zou dat helpen?

hmmm: mijn vader heeft vanmorgen een bronchoscopie gehad; kreeg vanavond koorts en had bloederig slijm. Zuslief is met pa naar de 1e hulp. ZH wil pa naar huis, maar dat ziet-ie, in zijn eentje, niet zo zitten, zo raar. Arme man voelde zich (weer) heel beroerd, zuslief vond hem er ook slecht uitzien.
Och wat sneu. Kan hij bij iemand logeren, zus misschien?

Ben nu echt weg. Die yoga-houding lijkt me wel leuk, maak je een foto?
Ik heb het gezien Pammie, en ik wens je veel Zennn toe voor morgen.

He wat naar Sok, voor je vader.
Ik heb jou ook weer gezien en ik wil nog even toevoegen aan mijn antwoord dat ik denk ik zou aangeven waar op dit moment het zwaartepunt voor je ligt (en dat is dus niet waar zij het zwaartepunt legt) en dat je daar mee verder wil. Als ze dat niet kan of wil dan moet je een nieuwe zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven