Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Citro, ik gooi weleens de deur van mijn kantoor dicht als ik er genoeg van heb. Vorig werk ben ik ook weleens thuis gaan werken. Omdat het zo aan je kan vreten, zo'n negatieve sfeer, terwijl je gewoon je werk wil doen. Aankaarten is zeker geen optie?

Sok, door die poep mocht ik van mijn moeder nooit door de bladeren rennen. Jeugdtrauma Maar hier op de stoep ligt geen poep dus ik durfde het wel aan.

Ben benieuwd hoe het met Nitro is, het klonk niet geweldig op z'n zachts gezegd.
Ja Remma, dat is echt leuk

House is zielig zeg
Nitro, beterschap! (Pammie, Nitro zit ook in mijn LinkedIn contacten.)

Nino was vanavond heel erg vrolijk en ontzettend gezellig. Ik vind onze kinderen zo lief!

Met Nino's flessen gaat het heel langzaam iets beter -twee stappen vooruit, een stap terug, maar hij heeft nu al drie dagen achter elkaar minstens 200 ml gedronken terwijl ik aan het werk was. Ik begin wel iets later om hem voor ik de deur uit ga nog een keer te voeden, maar ik kolf dan ook nog maar 1 keer op mijn werk, dus het valt mee hoeveel tijd dat kost.

Poep in bladeren, daar ben ik ook altijd bang voor. Collega raadde laarzen aan als voorzorgsmaatregel, die kun je tenminste onder de kraan houden.

Remma, wat een onwezelijke dag zal vandaag geweest zijn. Gaat iedereen morgen weer zoveel mogelijk over tot de orde van de dag?

Esmee, ik duim met je mee voor mooi weer, niet helemaal zonder eigenbelang: wij hebben zaterdag ook een buitendag.
Pammie, wij zijn ook zielig, want vanaf volgende week geen House meer, volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ze ook altijd laarzen aan met dit soort dingen. Toch kun je het niet altijd voorkomen, en dan baal ik me dood inderdaad (alhoewel, ik baal niet, Remman baalt )
Baal ik me dood? Is dat een uitdrukking?

Mif, dit was toch een herhaling? Fijn dat het met Nino zo goed gaat met drinken. En ook fijn dat je ze lief vindt, geniet ervan (tiseenfasetiseenfasetiseenfase ).

Ik ga mijn bedje in. Morgen ook weer werken en vandaag lukte het allemaal niet zo goed. Kreeg er geen grip op. Dus morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ik lees nu 'Laten wij aanbidden'. Iemand die gelezen?
Het is heel moeilijk me er niet meer mee te bemoeien want ik word er ook in betrokken. Collega, die iets fout heeft gedaan, probeert zijn fouten te verdoezelen door het verhaal te verdraaien, probeerde vandaag twijfel te zaaien dat iemand anders het gedaan zou hebben (dacht eerst dat hij mij probeerde ervoor op te laten draaien dus dat heb ik hem recht op de man af gevraagd, of dat zijn intentie was) en blijkt zich tegenover nieuwe collega erg lelijk over mij uitgelaten te hebben. Dit had ik nooit verwacht.

Ik dacht dat we elkaar respecteerden, ik vind niet dat hij zijn werk goed doet, maar ik heb hem (juist ook daarom) altijd het meeste werk uit handen genomen, dat vond ik niet erg want ik kreeg op die manier veel kansen, en kreeg er ook de waardering voor. Andere mensen op kantoor kunnen hem wel schieten, maar daar probeerde ik me altijd afzijdig van te houden, maar dat gaat nu niet meer, als de basis van respect weg is.

Oeps, ik ben ook zo'n hondenpoep neuroot, heb er altijd moeite mee als ze bloemen willen plukken in de grasperkjes, en inderdaad ook als ze door de bladeren lopen, maar vooruit , ze mogen het wel, en gelukkig ligt de tuin inmiddels ook vol bladeren.

Wat fijn Pammie, mail over je projectje.

Op zich wel een veiliger idee Sok, je vader nog een nachtje in het ziekenhuis, hopelijk knapt ie wel snel op.

Moet ook aan Nitro denken. Hoop maar dat het goed gaat (nou ja, goed, zo ver als mogelijk)
Bah, wat een rotstreek van je collega. Is dat die ene die hierarchisch ineens lager op de ladder staat? Want dan snap ik misschien nog wel dat hij zo om zich heen loopt te slaan.
baal als een stekker, erger me dood. Baal me dood ken ik niet, misschien remmastaddialect?
Dat hoop ik dan maar
'De mannen' waren hier in de straat vanavond, helemaal gemist
hoe kun je dat nou missen ?

inderdaad dezelfde collega, een kat in het nauw
Gordijn was dicht en ze reden heel zachtjes voorbij
Oh ja, ik ging naar bed.

Nightynight.
oh ja, ik ook..trusten.
Schaam me dood kan ook nog. (Zou die collega moeten doen, Citro.)

In de nacht na ons trouwen stonden de collega's van jouw mannen op de stoep op de plek waar we sliepen, Pammie. Tot twee keer toe. Ook spannend
Alle reacties Link kopieren
Ik presume, ik hoor het hier aan de lopende band (of kennen jullie die ook niet )

Pfff, klotestreek. Da's klare taal

Uh welke mannen????
Oh, en die tweede aflevering was een herhaling, maar die om half negen niet, toch?

Utiseenfase dat mijn kinderen lief zijn? Nee toch?

't Is wel erg fijn dat de fase krampjes bij Nino niet al te lang geduurd heeft. Hij is nu zo'n ontzettend vrolijke baby, zo anders dan de eerste twee maanden.

Anky, ik had nog niet gereageerd op alweer een nieuwe kwaal voor op je lange lijst. Mooi dat de AB helpt!
Krampjes zijn gewoon zielig en zorgen meestal niet voor een echt gezellige blije baby inderdaad. En volgens mij huilt de ene baby ook veel meer dan de andere. Collega vertelde dat ze haar zoon van nu 4 maanden nog nooit langer dan 15 min achter elkaar heeft horen huilen. Dat kan dus ook.

Ik hoop dat alles goed is met Nitrogen. Hier gaat het helemaal goed. Ik voel me echt weer stukken fitter dan de afgelopen tijd, hoofdpijn is ook weg, en ik liep vanmorgen voor het eerst weer redelijk pijnvrij van de trap. Ik ga vandaag dus ook maar lekker eigenwijs doen en niet naar wondcontrole arts. Ik heb gewoon geen zin in weer minimaal een uur in die wachtkamer en dat het de goede kant op gaat kan ik zelf ook wel constateren.

Bah Citronella, sfeer is zo belangrijk voor werkplezier. En als dan ook nog alles tegelijk komt. Nou ja, vandaag lekker vrij toch?

Pammie, wat lief zo'n mailtje.

Remma, doet jullie school nog iets met overlijden collega? Ik neem aan dat het ook voor de leerlingen behoorlijk schrikken is geweest.

Baal me dood ken ik hier ook niet trouwens.

Hondenpoep wel, in oude woonplaats was dat heel erg. Daar kon je eigenlijk met een kinderwagen niet over de stoep rijden zonder poep in de wielen (fijn, ik had van die profielbanden). Nu in dorp is het veel beter. Duitsers hebben hun nadelen, maar poepruimen kunnen ze een stuk beter dan Nederlanders.
Goed plan Ank Ik had vanmorgen zulke lieve kinderen, ongelooflijk. Mannie smeerde zelfs boterhammen voor iedereen. Nu fluks aan de slag, mailbox zit propvol.
Ik doe echt iets fout op die halve dagen, ben net 20 minuten thuis en moet nu dus ook weer gaan eigenlijk om de kinderen op te halen. Ik zat op andere locatie en dat was wel gezellig en goed. Hangt een heel ander sfeertje dan bij ons, op deze locatie zit meer directie en staf. Hoewel ik het sfeertje van mijn 'eigen' plek ook heel erg leuk vind, is het ook een verademing om tussen 'gelijkgestemden' te zitten.
Pammie, mijn moeder heeft ook ooit halve dagen gehad, en die had toen hetzelfde probleem.

Nino lag vanmorgen om vijf uur vrolijk te zingen. Lief hoor, maar volgens mij moet je Anky heten om vijf uur niet veel te vroeg te vinden voor gezang.

Nitro nog niet gesignaleerd?
Collega stelde al voor om van 11 tot 3 te werken. Dan moet ik wel weg om de kinderen te halen.

Ik krijg net een video van het kamp van Mini. Die ouder heeft helemaal een film gemaakt, zo leuk! Interessant ook te zien hoe Mini zich in een groep gedraagt als wij er niet bij zijn.
Wat gezellig dat ie kan zingen Miffy

Is nog niet zo'n gek idee, Pammie, dan moet je wel ophouden.

Ben wel erg benieuwd hoe het met Nitro gaat.

Limoen had weer hetzelfde meisje te spelen als vorige week, ze zijn heel klef, zitten aan tafel de hele tijd aan elkaar, maar het is wel een allerschattigst meisje

Fijn dat jouw been iig zo goed gaat dat je de dokter maar overslaat Anky
Geloof me meiden, bij wachttijden zoals je ze hier hebt, sla je met liefde een artsbezoek over (was afgelopen donderdag weer 1.5 uur aan het wachten voor een wondcontrole van 2(!) minuten). En de woensdag ervoor was ik slechts 1.15 uur kwijt. Ik ben voorlopig weer even uitgewacht .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven