Las Barettas Otoños

06-10-2010 18:09 2537 berichten
Alle reacties Link kopieren
tis stil hier voor een vrijdagavond! Maar ja, 'iedereen' was druk of weg, geloof ik. Wij zitten nu in de auto en als het goed is zijn we over een half uur op de plaats van bestemming.
He, we hebben mutsenconcurrentie!

Sok, ik viel inderdaad bijna in slaap bij de kapper, maar gelukkg was de stoel niet vreselijk comfortable

Veel plezier bij je schoonouders!

Nino had het vandaag wat minder naar zijn zin op het kdv. Ze hebben me gebeld om daar maar te komen voeden, want fles wilde hij echt niet. Nadat hij bij mij gedronken had, produceerde hij twee enorme poepluiers, en daarna was hij een stuk vrolijker, dus ik ga er maar vanuit dat het kwam door dwarszittende poep. Volgende week nieuwe kansen.
Ik ben er ook.

Nepmutsen zijn het

Zijn jullie er bijna Sokje?
Nou, dan ga ik maar weer. 't is zo allenig anders
Ik ben er!
Ik vind het eigenlijk een beetje flauw, die mutsentitel.

Net thuis van een dagje trainen. Was leuk. Aan het eind moest iedereen over iedereen een kaartje invullen met goede punten, kreeg weer een hoop veren Daarna nog lekker gegeten.

Verders weinig.
Ik ook. Heel flauw. Maar goed, d'r zit geen copydinges op een titel.

Oooo, dat zijn altijd goede "veer"opdrachten. Like them too

Verders ook weinig
De leidinggevende was onder de indruk van mijn overtuigingskracht, analystisch vermogen en intelligentie. Daar kom ik het weekend wel op door

Bij de volgende titel doen we weer Mutsen alleen dan met een copyrightje erachter /

Mag ik even opscheppen? Twee jaar geleden heeft Mini met de Kinderboekenweek in een wedstrijd op school een gedicht voorgedragen en gewonnen. Vandaag moesten ze een tekening maken voor een wedstrijd en is die van Mini en nog een ander kind verkozen tot beste. De klas moest stemmen welke tekening naar de wedstrijd mocht en Mini kreeg de meeste stemmen Ze was heel trots op zichzelf, goed man!
En nou noemen ze zich in het topic ook nog Mutsen. Ech nie, die naam verdien je niet zomaar door een topicje te openen. Tssk.
Alleen maar knappers daaro in huize Pammie

Goed voor zelfvertrouwen mini ook.
Ik krijg net trouwens weer een nieuwe klasselijst van Mannies klas, drie keer raden: hij staat nog stééds met groep 1 achter zijn naam. Daar krijg je toch een sik van.

Ik ga naar bed. Morgen weer om half 9 richting zwemles, hiephoi.

Trusten
Als je het nou zo laat staan, dan slaat ie nog een groep over als ie na de zomervakantie naar groep 3 gaat
ik heb net de hartige taart voor morgen vast gebakken, en mijn kadootje voor man geprint (een tegoedbon)

verder boodschappen gedaan en nog 10.000 andere dingen vandaag, ik ben moe, blegh.. (kan op dit tijdstip ook wel.. volgens mij is iedereen hier al afgehaakt)

Pammie, altijd leuk die veren, en wat goed van mini, het kind is blijkbaar artistiek
Haaaaaaaaaaaaai. Ik haak niet af. Ik ben meer van het breien. Oh nee, punniken.

Goedemorgen dames, lekker geslapen allemaal? Ik op zich wel, en Mannie was ook zowaar eens pas om 7 uur wakker maar ik ben toch moe. Niet gewend om 4 dagen te werken.

Citro, is man vandaag jarig?

Remma, dat zou knap zijn van Mannie

Ik keek net naar Mini en schrok best wel eigenlijk: onder haar lip zitten allemaal kleine puntjes, lijken wel bloeduitstortinkjes (zoals je ook weleens ziet als ze heel erg hebben gespuugd), huid ziet ook een beetje blauwig. Geen idee wat het is. Ze verder heel vrolijk, niet ziek, heeft al gegeten. Vreemd hoor.
Mini speelt 'marktje' en ik moet wat kopen...

Mannie en Mini vertelden net dat als ze op school samen buitenspelen en één van de twee moet weer naar binnen dat ze elkaar dan altijd even knuffelen en een kusje geven. Zoet!
Wij gaan straks met zijn allen naar de kinderboekenwinkel. In het kader van Kinderboekenweek mogen ze alledrie een boek uitzoeken.
Wij gaan naar de schoenwinkel fietsen, Mannie heeft winterschoenen nodig. Pamman rijdt nu op de motor weg, hij heeft 2 ds-en gekocht op MP en die krijgen de kinderen met Sinterklaas.
Mannie heeft winterschoenen, Mini hockeyschoenen (maat 30!), een bitje, een hockeybal en hockeysokken. Met dank aan de achterbuurvrouw die ik tegenkwam heeft ze nu ook een clubshirtje, clubsokken en scheenbeschermers (die haar dochter niet meer aankon).

Mannie is naar de speeltuin vertrokken (in een oranje Holland-shirt, zijn joggingbroek en op zijn nieuwe schoenen - héél charmant ), Mini heeft een vriendinnetje over de vloer. Ik ga in de loungechair liggen met mijn Keukenmeidenroman. Lekker chillen.
Volgens mij is het krentenbaard bij Mini. Ben meteen fucidin gaan smeren en volgens mij wordt het al wat minder.
Hopen dat het snel wegtrekt dan Pammie. Ik heb net Allstars gekeken, vond en vind het nog steeds een mooie film.
Wij hebben ook gekeken. Vond 'm ook nog steeds leuk, maar nu wel even met een andere lading.

Lekker nazomerdagje vandaag, en we hebben een werkster. Ze komt meteen vanaf deze week. Lijkt me erg lekker.
Ooooooo, mag ik haar ook ;)?
Je kijkt zo'n film dan inderdaad wel anders, da's logisch. Morgen komt de Kleine blonde dood op tv. Daar speelt Kamerling ook in. Dat vond ik ook een mooie film destijds.
Die vond ik ook mooi, Remma. Weet ook nog precies waar en met wie ik die gezien heb.

Werkster wil vast ook wel naar Remmastad komen, maar ik vermoed dat de reiskosten dan wel flink gaan oplopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven