Dochter van 10 vind de boeken “Dagboek van een muts” geweldig! Alleen ze heeft deel 1 tm 13 al uit, meerdere keren.
Welke boeken zijn vergelijkbaar en ook erg leuk om te lezen? Ja internet staat vol met kinderboeken maar hoor het graag van de ervaringsdeskundigen hier
Mijn dochter vind juist leven van een loser leuker dan de dagboeken van een muts.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Anoniem_636a100800946
vrijdag 29 november 2019 om 21:19
Kind leest nu wat boven natuurlijke dingen, iets met een bakkerij en een boek over een overleden tweelingzus die helpt zaken op te lossen. Maar dat was een half jaar geleden nog te eng.
Loser variant is toch voor jongens? Thea Stilton, ik ga eens even neuzen op marktplaats
Boeken zijn toch voor wie ze leuk vindt? Of moeten die ook al aan een gender worden opgehangen?
Het Ministerie van Oplossingen is een leuke reeks voor die leeftijdcategorie.
Anoniem_648ca321dc21c
vrijdag 29 november 2019 om 21:22
Hahaha sorry dat vind ik niet, dochter vind dat en dat werd me zeer duidelijk meegedeeld “mam die zijn voor jongens” niks geen gender gevoelige toestanden hier...
Ik ga eens even verder speuren, boomhut had ik ook al eerder ergens gelezen. Top! Bedankt!
Mijn negenjarige heeft de mutsenserie ook al uit, net als de boomhutserie.
Verder leest ze oa:
Tom Groot
Leven van een loser
Lotte Wirwar
Floor
Ministerie van oplossingen
Veel van Tosca Menten, Anna Woltz, Roald Dahl
Het leven van een allerbeste vriend
Juf Braaksel
Bakkerij Bliss
Harry Potter
Mijn dochter is ook dol op Muts en heeft ze ook allemaal uit. Vervolgens was Loser aan de beurt (was ze in eerste instantie ook niet zo happig op) en die vindt ze erg grappig. Eerst een stukje voorlezen helpt nog wel eens, pakt ze het misschien zelf weer over. Het is nogal een behoorlijke reeks (Loser), zijn ze weer even zoet mee
Tvp en inderdaad: naar de bieb! Vinden ze hier heel leuk, kkmen ze ook met school, waardoor ze vaak boeken tegenkomt die ze al eens bij klasgenoot heeft zien liggen en dan ook wel wil proberen.
Anoniem_366925
zaterdag 30 november 2019 om 22:12
'Meiden zijn gek op' serie wordt hier verslonden door prepuber.