Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Kun je sjipman niet smsen om het te vragen? Dat is wel even onpersoonlijk, maar dan hoeft er niemand gebeld te worden wat eventueel de telefoon bezet zou kunnen houden enzovoort.

Chiek, de foto is niet vies of eng, alleen zielig.
Oh ja, Beng! Fijne vakantie!
Oh ja smsen zou ik ook doen. Maar dan pas over een kwartier. Dan is er inmiddels al een half uur verstreken. Dan zou ik het veilig vinden.

Nog even wat afleiding. Lees net dat ze een psychische analyse gaan doen van Karst T, je weet wel die gek van Koninginnedag. En de geinterviewde psychiater heet: Oei!

Psychiater Oei!
Hihi Mien wilde hetzelfde zeggen tegen Chiek. Pas als je goed kijkt is ie echt aangrijpend.

Sjip jeumig wat erg dit. Zitten we hier met zijn allen te stuiteren en dan kun je je man ook niet eens bellen. Toch een raar systeem. Net wat je zegt vanaf hoe laat mag je dan wel blij zijn?

Bengie en Elev allebei de MvM dag vandaag. Toch ook weer een beetje spannend! Ik heb daarnet mijn serviesje ontvangen. Scheetig!!

Bengie ik ga zo weg dus heeeeeeeeeele fijne vakantie!!!!

Ik hoop zo op goed nieuws als ik terug ben.
Zeg, vraagje. Hebben jullie de MvM op internet gezocht en toen contact gezocht of zo? Of kregen jullie een foldertje van de vk?

Ik ben het toen vergeten en bij de vk kreeg ik niks. En vervolgens ben ik zelf gaan googlen, maar kwam er toen achter dat het maar tot week 12 kan en dat was ik toen inmiddels al..
Hihi ik zal het ziekenhuis volgende keer zeggen dat dit systeem veel te stressvol is, ook voor de lieve meisjes hier op het forum.

MvM, als het zo ver is, ga ik me daar ook voor aanmelden. Is wel het minste wat ik kan doen.

O ja nog wel iets leuks, ik krijg deze week mijn nieuwe auto!!

Beng ik wens je alvast een super vakantie!!!
Oh Sjip, wat voor een? En welke kleur??

Ja, ik doe alles om je af te leiden.

En mezelf..
Eén van onze radiologen heet ook dokter Oei. En één van de cardiologen in opleiding ook. En de huisarts in een paar dorpen verderop (inmiddels met pensioen) ook. En één van mijn studiegenoten ook. Dus het zal wel een doktersgeslacht zijn, die Oei's.
Nog niks Sjip.....??

Chicaatje, het kaartje dat jij niet zo leuk vind is de duurste, dus dat komt heel goed uit

Eerst maar eens wachten tot we ze daadwerkelijk hebben, ik gok dat man ook mee wil kiezen

Ik ben naar de gynaecoloog, tot later! En dan hopelijk een hele blije sjip die morgen een terugplaatsing krijgt!!
Jemig, ik zit hier echt met zweethandjes continu op f5 te drukken.

Al nieuws Sjip??
Joepie!!!!! Het is nu 4 cellig van goede kwaliteit, dus de terugplaatsing gaat door!!!

Ik heb net het ziekenhuis gebeld en ik ga nu even een dansje doen!
Oh Yeah!!!! Ik dans met je mee!!!

Heb je Sjipman al gebeld?? Anders zit hij nog in de zenuwen als jij al dansend door het huis gaat.
Goedemorgen!

Jeetje, wat is het spannend Sjip! Ik had geen idee dat je in de ochtend gebeld zou worden, anders had ik me wel eerder gemeld hier. Vind het ook een raar systeem hoor, ze zouden je toch gewoon sowieso kunnen bellen. Hoeveel tijd kost een telefoontje nu om te zeggen dat het gelukt is?

Wel grappig, volgens mij hebben we met z'n allen nog nooit zo dicht op een bevruchting gezeten als .

Ik ga eens proberen op iedereen te reageren, maar weet niet of ik alles onthouden heb hoor.

Beng gaat in elk geval op vakantie vandaag. Als je nog niet weg bent: veeeel plezier en rust lekker uit samen. Leuk man, lekker samen fantaseren over jullie kleine hummeltje.

Laal, is het vandaag al je laatste werkdag? Of met je morgen ook nog? Heerlijk man, straks verlof en je krijgt er meteen geweldig weer bij (en een man in Nederland)!

Mard, hoe is het met je buik? Heb je ook echt koorts, of is het vooral gerommel? Vervelend als niet alleen je darmen maar ook je kindje met bijbehorende placenta hun ruimte opeisen.

Elev, adem in, adem uit.....

Duft, wat goed dat die eiwitten zijn verdwenen! Verder kan ik alleen maar aansluiten bij de rest: doe het alsjeblieft rustig aan. Gelukkig blijf je wel onder controle. Is wel vervelend al die z-huisbezoekjes, maar wel het allerbeste voor jullie.

Bij mij waren die CTG's ook lastig, ik kon vanwege de pijn in m'n bekken niet op m'n rug liggen, maar in zijligging meet dat apparaat moeilijk.

Oh, en dat verhaaltje van laatst over mini die Pipi zat te kijken Mini duimt dus? Sproetekind ook af en toe (z'n rechterduim, we denken dat hij linkshandig wordt), maar dan stop ik er snel een speen in, want duimen is zo moeilijk af te leren (en heeft mij ook een paar jaar met beugel opgeleverd)

Neem, nogmaals: succes vandaag met je tentamen!

Mien, had jij er nou vandaag ook één? Of ben ik nu helemaal in de war en had je net de uitslagen binnen (onee, ik las iets over uitslagen die ta laat waren). Goed, ik hou het duidelijk even allemaal niet meer bij, sorry. Wanneer ben je klaar met al je tentamens?

South, ben je nu a.s. weekend 37 weken? Wat ene fijn idee dat het dan gewoon mag komen (al is de tuin misschien nog niet af). Alles al klaar staan? Ben benieuwd naar je foto's van het kamertje.

Luus, alweer een stranddagje vandaag? Hier begint het nu opeens dicht te trekken. Ik hoop dat het vanmiddag weer openbreekt, want mijn melkflesjes hebben zon nodig.

Chiekje, hoe is het met de jeuk?

Caat, nogmaals: ik vind je stoer hoor!

Zo nu eerst even posten, anders mis ik nog Sjip-nieuws
WOW!!!!! Sjip, jullie hebben gewoon al een kindje in de maak!

Nu maar hopen dat deze kleine 4-cel zich heerlijk thuis gaat voelen bij jou en heel snel een miljoenencelletje wordt!

Gefeliciteerd ook voor Sjipman! Hoe laat gaat de terugplaatsing gebeuren morgen? Ooh, dat wordt minstens zo spannend.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Sjippie! Wat fijn! Ik wist het wel, dit is gewoon een topzygote!

En morgen doen ze hem/haar erin en dan blijft -ie lekker plakken en dan wordt het een veelcellig stadium en dan gaat het lekker diep nestelen en groot groeien en krijgt het een mooi hartje en dan over 38 weken wordt het geboren helemaal gezond en lief en mooi binnen de tweede geboorte golf!

(ik ratel altijd als ik blij (of boos) ben)
Jippie!!!!!

Oh ik lag lekker nog te slapen en wist niet meer dat er zoiets belangrijks hier op het programma stond!

Sjippie, wat supergaaf dat het een goed 4-cellig organisme is! Wow! Dat is écht iniemieterig klein zeg! Maargoed, morgen gaat ie terug in je buik (is dat btw nog pijnlijk?) en dan kan ie lekker verder groeien! En blijven plakken!

He, ik wil best vriendjes met je zijn op hyves! Ik ga je zo wel even zoeken.

Oh Neem, wat supertoevallig dat het over toetsen ging! Nou, dan heb je indd wel wat aan het schema. Good luck!!!
Pfff wat een opluchting zeg!!

Nu hopen dat het inderdaad lekker blijft zitten, maar dat kan gewoon niet anders......

Morgen 3 uur en dan heerlijk relaxed weekend vieren!

En 2 volle weken afwachten...
Oh door dit nieuws word ik me nog bewuster van dat ik graag aan MvM had willen meedoen. Heb ik dus niet gedaan.

Dus even een vraag aan iedereen hier (volgens mij).

Hebben jullie gegoogled op die organisatie of zo en zelf contact met ze opgenomen??

Ik dacht, naief als ik was, wel gebeld te worden of bij de dokter of vk erop te worden gewezen. En toen ik zelf ging zoeken, was ik gewoon te laat.
*ego-modus aan*

Zit een beetje in een dipje. Voel me namelijk zo opgesloten in huis. Wil heel graag dingen doen, maar ik kán het gewoon nog niet

Eergisteren waren we aan het eind van de dag naar een nieuw terras gelopen. Was heel gezellig, lekker in het namiddag zonnetje zitten kletsen met vrienden. Maar het was 20 minuten heen en weer 20 minuten terug en dus had ik gisteren weer de hele dag pijn in m'n bekken. En nu voel ik het nog.Heb er zo de pest in dat het nog niet over is! Want Sproetekind wil overdag niet in z'n eentje ergens liggen (box, wipstoel, wagentje) tenzij hij in een hele diepe slaap is en anders moet je hem blijven entertainen. Dus zit ik de halve dag met hem tegen me aan. En als m'n bekken nu geen pijn deed, knoopte ik gewoon zo'n draagdoek om en kon ik gewoon rondlopen. Maar nu kom ik die bank bijna niet af. Vanmiddag ga ik er wel weer even uit, maar echt ver kom ik dus niet .

Daar komt nog bij dat iedereen in mijn omgeving gewoon werkt, dus ik kan ook niet gezellig met anderen wat afspreken in de buurt. Zou willen dat ik nog wat jonge moeders/zwangeren kende (nou ja, ik ken jullie natuurlijk!) om mee in het park te hangen.

Nou ja, even een donkergrijze wolk hier boven huize Sproet.

*ego-modus* uit
Ze zei het is nu 4 cellig en van goede kwaliteit, morgen gaat door.

Ik belde daarna gelijk Sjipman en zei ik weet eigenlijk niet of het nou bevrucht is??? Maar 4 cellig is dus goed en een logische stap begrijp ik??

Oh wat een druif ben ik toch!

Terugplaatsing schijnt niet pijnlijk te zijn en zo gepiept. WAAAAAAA ik ben echt blij, het was zo'n domper dat er maar 1 eicel was, maar nu heb ik net als iedere terugplaatsing weer evenveel kans.
Ach Sproet, ik kan me dat opgesloten gevoel zo voorstellen. Wat lijkt me dat moeilijk!

Heb je geen cursus gedaan of zo? Dan zou je nog 1 van die mensen kunnen bellen en afspreken? Ik opper maar wat hoor..

Dikke knuffel voor jou!

Misschien kan je zo'n fisher price stoeltje kopen dat trilt? Heb ik ook gedaan en dat werkt als een tierelier. 's Avonds moet ik Minicaat ook altijd op schoot houden en nu heb ik dat stoeltje en daar wordt ie toch rustig van. Zitten ook leuke speeltjes op, dus is nog entertaining ook. Zal hem even voor je zoeken...
Grrrmbl, berichtje voor Sproet getypt en weg.

Ik kan me er best iets bij voorstellen dat je je opgesloten voelt, volgens mij hebben veel nieuwbakken moeders dat, maar ja daar heb je verder niet veel aan.

Ik hoop dat je bekkenpijn snel over is en dat je lekker kan doen wat je wilt.

Dikke knuffel
http://www.daffodille.nl/ ... rest-Wipstoel-p-7202.html

Deze is het dus. Ik heb het ook bij deze webshop gekocht. Werkt geweldig. Is 1 van mijn beste aankopen ooit. Kan je hem lekker naast je op het balkon zetten. Ben je toch nog even buiten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven