Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Zo, wat een maagdelijk topic zeg! Goed gedaan zeg..

Chiek en Minnie lekker geshopt?? Ik ben eigenlijk nooit bij de sale geweest daar. Ben normaal altijd elke maandag vrij, dus de keren dat ik daar ben geweest was het niet met sale. En de normale collectie was altijd wel leuk hoor.

Hebben jullie nog naar het hartje geluisterd van jullie baby's??

Of was het daar te druk voor?

Mard: Heel veel plezier in Londen!! Super zeg.

En nu al je kraampakket? Ik ook pas met 7 maanden en gelukkig zat er een lijstje bij met wat erin zat. Kraamverband was wel groot, maar hier geen netbroekjes hoor. En was ook niet van plan die te gaan gebruiken. Heb degelijke grote onderbroeken gekocht bij de Hema daarvoor. Werkt vast ook heel goed. Mijn oma was toen op bezoek en volgens haar ging dat ook prima. En die kraamverbanden zijn vaak maar voor de eerste paar dagen. Daarna kan je overgaan op gewoon maandverband. Heb dat ook al gekocht. Hoop dat het zo is.
Ja Ca, er zaten dus drie pakken redelijk normaal maand/kraamverband in en die luiers..... En dan die netbroekjes, die ik in eerste instantie aanzag voor navelbandje
Eigenlijk is het gewoon een (*(^&*%&#*(-streek...ben je 9 maanden lang niet ongesteld geweest, heb je met pijn en moeite een kind op de wereld gezet en vervolgens word je gelijk terug gepakt door de weken daarna "ongesteld" te zijn...
Veel plezier Mardie!
In Londen bedoel ik, niet met de luiers en netbroekjes.
Ik ga in bed Bring It On All Or Nothing kijken. Neem 'm ook op. Feelgood movie!

Welterusten meisjes!
Zo hee! Ik heb het een dagje druk en toen vond ik dit.

Ik ben het helemaal eens met Chiek dat we dat mooi volgelult hebben.

Nou meiden het echte werk is weer begonnen hoor. Was om 8 uur thuis vandaag. Moet morgen om 6 uur beginnen.

Maar het is erg gezellig en leuk!!!

Wat leuk dat jullie je mini meeting hadden Chiek en Mien. Wat zei de VK nog van je hartluisterapparaatje Mien? Enne heeft Chiek 'm nog geleend achter de gordijntjes van de winkel?

Mard ik zou een klacht indienen i.v.m. emotionele schade!

Heeeeeel veel plezier in London! Heb je ze al gebeld om klaar te staan bij BabyGap?

South wat vervelend zeg van die harde buiken. Doe rustig aan en hopelijk kan je snel weer gewoon genieten van je zwangerschap.

En voor DD hoop ik hetzelfde.

Luus hoe is het met jou? En met je bekken?

Ik ga zo even lekker hangen met een kopje thee en chocola en dan maar eens naar bed.
Hoe voeg je een dit nieuwe topic toe aan je favorieten? Had ik bij de vorige wel gedaan maar kan het nu niet vinden.

Woehoe!!! Reispapieren zijn binnen!!!!
Aaaahhh Pien wat leuk!!! Lekker vooruitzicht!
Zo, ben ook net een half uurtje thuis (21.00), lange dag met werk (gelukkig maar eenmalig Pien, ik ga je niet verslaan hoor!). Begin dus morgen gewoon een uurtje later, dat mag wel als zwangere vrouw :-)

Het goede aan deze dag (ik was de hele dag op pad), is dat ik eigenlijk minder bekkenpijn heb dan anders, was steeds afwisselend aan het lopen, zitten, staan en dat scheelt enorm!

South, fijn weer even van je te horen. Dus wij zijn de enige 'onwetenden' hier op het topic? Snap goed dat je er even minder bent, pas goed op jezelf hoor (want het zou wel een hele vroeg vroeggeboorte zijn nu).

Chiek en Mien, wat leuk dat jullie elkaar echt zijn tegengekomen! en mooie bloeddruk en Hb hoor.

We hebben de zus van Sproetman gevraagd voogd te zijn voor ons kindje (nu we toch huwelijkse voorwaarden aan het regelen zijn, hebben we meteen maar testamenten opgesteld, kwamtumkorting ) en ze wil het doen! Heel fijn, we hadden ook niet echt iemand anders die we daar voor in aanmerking komt. Hopelijk is het nooit nodig, maar het geeft wel een goed gevoel. Vrijdag gaan we alles tekenen.

Ik hou het hier bij, ben wel erg moe namelijk.

Mard, heel veel plezier komende dagen! en vergeet de sokjes niet!
Oja Elev, dank voor de snelle doorstart van ons topic. Ik heb precies 500 pagina's meegedaan!
Whahahaha, Mardie, je voelde je jarig en toen kreeg je dat! Ik zou trouwens even bij je verzekering checken, andere zwangeren, want bij niet elke polis krijg je een kraampakket (ik was in elk geval blijkbaar zo armzalig verzekerd dat ik die vreselijke kraamverbanden etc zelf moest kopen ).

Mard, ga je nou morgen?? Veel plezier!!!!

Mien en Chiek, die vrouw van de winkel! Ik zou inderdaad ook de neiging krijgen iets heel duurs mee te nemen of anderszins heel snobistisch te gaan doen ofzo.
Ik krijg in ieder geval wel een kraampakket...al kijk ik er nu al met andere ogen naar...zo las ik ook een lijstje met benodigdheden voor thuisbevallingen...nodig: 2 emmers Mijn god, ik wil niet eens weten waar je tijdens een bevalling twee emmers voor nodig hebt!

Sproetje...bikkel...gelukkig maar eenmalig.

Pientje...andere bikkel

Zo meisjes, ik ga zo lekker onder de wol! X
Oooooh ik moet naar mijn bed. Morgen om half 5 op.

Maar ik heb geen zin en zie nu al op tegen de malende gedachtes dat je je niet wilt verslapen, het 100x wakker worden omdat je denkt dat je je verslapen hebt en dan die rotwekker als je eindelijk net slaapt.

Dusse Elev morgen langs komen is misschien niet zo'n gezellige Pien.
quote:Lalie schreef op 18 maart 2009 @ 22:00:

Mijn god, ik wil niet eens weten waar je tijdens een bevalling twee emmers voor nodig hebt!
Hee, Sproet, wat goed dat jullie dat gelijk geregeld hebben! Wij hebben dat laatst pas aan mijn zus gevraagd en nog niet vast laten leggen.

Man heeft een vreselijk spannende film gehuurd die ik half mee zit te kijken. Dit soort dingen zijn niet aan mij besteed, maar als ik eenmaal een beginnetje heb gezien moet ik het ook zien tot het goed is afgelopen natuurlijk. Gruwelijk! Een vreselijk overbezorgde vader zijn tienerdochter wordt ontvoerd terwijl hij haar aan de telefoon heeft. Taken, heet het. Mijn overbezorgde man is eigenlijk de laatste die dit soort dingen moet kijken..
whahaha, Laal. Ik zou al niet thuis willen bevallen vanwege die zooi.

Pien, wat vroeg!! We komen wel lekker een andere keer dan. Heel herkenbaar zoals je schrijft over slecht slapen als je heel vroeg op moet trouwens, hahaha. Succes!

En superfijn dat je werk leuk is momenteel!!
Woepdiedoe ik heb geslapen! Dus goedemorgen.

Fijne dag allemaal. (zinloos berichtje maar ik denk ik zal ons nieuwe topic wat voller maken)
Pien je bent echt midden in de nacht opgestaan! Ik vond mijn 5.45 al erg vroeg maar jij was nog een uur eerder....

Maar wel fijn dat je hebt geslapen!

Lieve Mard, ik wens je waanzinnig veel plezier in London op je shopping expeditie. Lekker babyshoppen. Maar koop vooral ook iets leuks voor jezelf, jij bent immers ook heel leuk !

Nou meisjes, ik ga even werken. Vanmiddag vroeg naar huis, ik ga ook sjoppen. In de grote stad, jiehaa!
Goedemorgen!

Wat een vroege vogels allemaal zeg hier! Ik heb vannacht echt bagger geslapen, steeds dutjes van een halfuur, en dan weer een halfuur wakker liggen...ben supergaar! Heb me bij het opstaan al voorgenomen vanavond om 8 uur in bed te gaan liggen... goed vooruitzicht!

Emmers voor een thuisbevalling?? Mag toch hopen dat ze die vullen met water ofzo, en dat je die niet met bloed gaat vullen!

Man kwam in de schuur nog een groot bouwzeil tegen (zo eentje van dat dikke plastic), zegt ie: "die kunnen we mooi met de bevalling gebruiken!" Momenteel is mijn troost dat de bevalling nog heeeeeeel lang duurt

Sproet, wat lekker dat je vandaag later mag beginnen na je lange dag van gisteren! Fijn dat ze daar niet moeilijk over doen!

En dus een voogd voor minisproet, een hele geruststelling lijkt me!

Pien, jij ook weer werkse vandaag... niet jezelf voorbij lopen hoor!

Hoe gaat t met je cyclus nu? Wordt je er al een beetje wijs uit?

Chicaatje, jij geluksvogel.... heerlijk weer terwijl je vrij bent!

Alle anderen:
Ben vanmorgen toch gewone tijd begonnen. Zo compenseer ik een beetje de dagen dat ik een half uurtje eerder vertrek. Heb even zitten rekenen met vakantiedagen, zwangerschapsverlof en trouwverlof en na ons huwelijk op 17 april hoef ik nog maar 1 1/2 dag te werken! Lang leven de calculerende burger ! Vind het normaal namelijk altijd vreselijk als mensen het onderste uit de kan willen halen, maar deze keer sluit ik me daar volledig bij aan.

Ok, ga weer hard aan de slag nu. Vanavond eten met een vriendin, dus kom misschien laat op de avond nog wel even langs.

Goedemorgen!!!

Wat een vroege vogels hier zeg! Respect!

Pien; Wat goed dat je toch nog geslapen hebt. Ook heel herkenbaar dat niet kunnen slapen omdat je bang bent je te verslapen!

En wat een lange dag had je gisteren.

En Sproet ook al! Dus vandaag maar wat rustiger aandoen toch?

Sproet: Wat goed dat jullie al een voogd geregeld hebben. Wilden man en ik ook vastleggen. Maar nog helemaal niet aan gedacht. Nou ja, komt nog wel. Hoe duur is dat eigenlijk een testament?

Laal: Twee emmers voor een thuisbevalling!!

Oh my god! Had hier ook een lijstje van mijn kraambureau, maar dat stond er niet bij hoor. Wel 6 veiligheidsspelden voor je borstverband...

Dat heb ik toen wel gevraagd tijdens het intake gesprek, maar dat is als je borsten echt zowat uit elkaar barsten door de stuwing. Dan gaan ze het met hydrofielluiers heel hoog opbinden zodat de stuwing wat wordt tegengegaan! Au!!

Ben ook blij dat ik voor de ziekenhuisbevalling ga. Moet er niet aan denken al die zooi op mijn mooie bed. Heb ook nog eens zo'n stoffen/fluweelachtige ombouw. Dat krijg je dan nooit meer schoon. Zal er voor de zekerheid maar vuilniszakken ombinden komend weekend. Je weet maar nooit.

Hier alles goed verder. Mega uitgeslapen. Was zo moe vanochtend. Dus maar langer blijven liggen. En me dus niet schuldig gevoeld. Ga zo maar eens kleertjes en lakentjes wassen. Hier is het trouwens bewolkt!! Hoop dat de zon er weer doorkomt vanmiddag. Dit had ik niet besteld namelijk!
Vuilniszakken om de ombouw van je bed? Was je van plan om achterstevoren tegen de muur aan te gaan bevallen?!
Haha.. Nee, maar stel:

Ik zit aan mijn kant van het bed op de rand dan he? En mijn vliezen breken en de hele zooi komt dan ook op de rand van mijn bed. Op de stoffen ombouw. Ik weet het, kleine kans, maar toch een kans.. Vandaar de vuilniszakken.
Ohhh die bevalling!! Pfff... dat komt natuurlijk alleen maar dichterbij nu! Ben dichterbij de bevalling nu dan bij de conceptie... :|

De zon begint hier door te breken btw!

Zo, ik ben gisteren om kwart voor negen in bed gaan liggen en om negen uur sliep ik. Toch 10 uur geslapen, maar was vanmorgen nog steeds heel erg moe. Nu gaat het gelukkig wel weer. En die bekkenpijn, die wordt echt met de week erger en pijnlijker. Ik wil echt niet graag lopen. Ben echt bang dat ik over een paar weken thuis zit. Loop met hele kleine pasjes omdat het anders te pijnlijk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven