Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
Minie, je moet het een keer 'savonds laat voor het slapen gaan proberen. Je baby is dan het meest actief. Je knieën een beetje optrekken en rustig naar je buik ademhalen.
Als sex binnen de 24 uur voor mijn bevalling het meest genante is wat me gaat overkomen tijdens mijn bevalling, dan teken ik ervoor

Ca, jij hebt dat topic toen toch ook gelezen met verhalen over het meest genante/vieze tijdens je bevalling. Was al een hele tijd geleden. Lijkt me dus prima te doen even de mededeling dat de bevalling niet helemaal spontaan is begonnen maar dat jullie er uitgebreid je best voor hebben gedaan
quote:chica1978 schreef op 07 april 2009 @ 08:47:

Pien, wat is er niet zo leuk dan? Ik begrijp je niet helemaal geloof ik... je werk? Want je band met pienman klinkt helemaal top! En dat je met een zwangerschap bezig bent is alleen maar logisch, niet jezelf straffen hoor... je wilt iets, en dus ga je ervoor!

Even snel stiekem vanaf het werk! Maar ik vind het zo lief dat je dit schrijft!!! Dank!!!

Op mijn werk is het even stress, nou ja gister vooral. Vandaag heb ik er minder last van, al is het er nog wel. Maar zoals ik al zei ik blijf genieten en het positief zien. Enne ja met Pienman gaat het helemaal super!!!

South wat fijn dat de arbo arts het hele verhaal bevestigd heeft.

Voor DD een knuf tegen je chaggo bui.

Ikke zat vanochtend met tranen in de trein omdat er een (oude) foto van Maxima met een veel te vroeg geboren kindje in haar handpalm in de krant stond. Ik moest mezelf echt inhouden.

Alle andere lieve meisjes ik moet nu echt weer verder. Vanavond ben ik alleen dus kom ik nog even op iedereen reageren.
Cake als ontbijt, chips als lunch... Ik moet zo maar eens een lekkere peer gaan eten om nog een positief gevoel te krijgen over mijn eetgedrag vandaag.
hihi... die mini, met haar chips en cake... Lekker toch?!

Oh ja, nog een tip om de baby goed te voelen: drink wat cola, daar gaan ze goed van gymen in je buik!

Dus Mien, vanavond voor het slapen een glas cola en dan met je beentje gebogen rustig afwachten... Ik ben benieuwd of je resultaat hebt.
Pientje, die stress op je werk... wat lastig. Maar gelukkig blijf je het positief zien.

Wat een nare foto van Maxima met dat dode kindje. Kan me voorstellen dat je dat in tranen brengt.
Had net een major huilbui... Heb een MP3 speler besteld en die zou vandaag gebracht worden. Nu zie ik opeens via Track&Trace dat de 'geadresseerde niet bekend is op dit adres'! En ik moest zo ongelooflijk huilen, want ik wil gewoon mijn MP3! Zit al dagen in de bus naar veel te hard telefonerende gillerds en smakkende koeien te luisteren. Ben het hartstikke beu nu.

Dus ik huilend (want kon niet stoppen) die man opgebeld van Dix*ns, en na mijn relaas gaat hij nu TNT bellen om te vragen of ze het pakje vandaag nog een keer aan willen bieden aan de deur.
Chiek heb je nu vandaag nog een keer een gesprek met je leiddinggevende? Kom op hoor meid...gewoon duidelijk je grenzen aangeven

South..fijn dat je nu de definitieve bevestiging hebt gekregen van de Arbo. Ik kan me voorstellen dat het prettig is dat je dit op papier hebt staan...en wat betreft je gesprek van morgen...Als je netjes blijft kun je heel veel zeggen hoor, ook tegen een directeur. Dat is tenslotte ook maar een mens. En ik kan me helemaal indenken dat je dit even bij hem kwijt wilt en terecht!

Gefeliciteerd met je vriendin! Phoe hee daar schrik ik ook wel van hoor...8 pond voor 5 weken te vroeg!

Mard...jemig meid wat heb je het druk...denk je wel een beetje om jezelf? En wat leuk dat je klas komt kijken! Is jullie babykamer al helemaal af?

Pientje...liefje...je bent hartstikke goed bezig! Die stress was maar eenmalig, want die gaat jou er echt niet onder krijgen hoor! En de liefde voor Pienman spat echt van het scherm af...op naar een minipien

DD... voor al je tranen. Even de vrije loop laten, die ademhalen en dan weer verder...lees anders nog even je eigen advies aan Chiek van gisteren...

Mien...oh oh oh...je eetpatroon. Ook hier zo herkenbaar! Dit kind wordt absoluut een zoetekauw!

Bengal hoe is het mop en met Bengalman?
Oh ja, ik heb vanmiddag behang uitgezocht voor de babykamer! Een heel mooi (en duur ) behangetje voor bij de blauwe muur...maar het wordt zo leuk, al zeg ik het zelf natuurlijk
Haai!

Sorry, ik heb vakantie maar wel even een forum dipje. Niet zo gek veel zin om te typen, maar ik lees wel mee. Wil wel in de gaten houden wanneer Caatje bevalt!

Mard rustig aan he? Ook al aan de yoga las ik. Die yoga-lerares van mij heeft het echt niet begrepen. Ze praat met een vreselijk zalvende stem (aaaarrgggghhhh) en noemt dingen met de namen als "onderkantje" en "voorbips". Sorry hoor, maar daar zakt mijn broek echt van af. En echt yoga vind ik het nou ook weer niet. Ik heb voorheen veel aan yoga gedaan maar dit is echt amateuryoga. Het is een beetje nadoen van de yoga-houdingen zonder de echte yoga-instelling erbij te betrekken. Nu ben ik zelf ook een beetje voorzichtig met mijn bekken en laat ik veel zaken zitten en wat ik wel kan voer ik uit met de eerdere opgedane kennis van de echte yoga. Ik had eigenlijk naar een cursus moeten gaan waar ik meer gericht op de bevalling dingen zou opsteken. Ik moet vanavond weer, dus ben benieuwd wat ik er na vanavond aan ga vinden.

voor Mien en je huilbui... zo herkenbaar ook!

Bah, heb vannacht weer gedroomd dat ik bevallen was, maar dat het kindje maar een half uurtje leefde en toen stierf... jekkk. :(

Ondertussen trappelt het vrolijk rond in mijn buik!
Ah Laal! Leuk! Mijn behangetje komt morgen (als het goed is)!
Hoi hoi,

Ik lees ook af en toe mee. Ben nu maar een filmpje aan het kijken en al mijn buikfoto's aan het inplakken in het zwangerschapsboek wat ik van lief heb gekregen. Is van Anne Geddes met die superfoto's, maar beetje te zweverig voor mij. Er staan constant vragen in van Hoe voelde je je in die en die week. Wat vind je van je lichaam. Blabla... Te zweverig voor mij. Dus ga het maar volplakken met foto's. Is een stuk leuker vind ik zelf.

Luus; Wat een nare droom zeg. Maar het schijnt zo te horen. Jammer dat je cursus tegenvalt. Was ik al bang voor aangezien ik ook 'echte' yoga heb gedaan en dit waarschijnlijk heel erg tegenvalt. Enne.. onderkantje??
quote:Luaska schreef op 07 april 2009 @ 16:45:

Ze praat met een vreselijk zalvende stem (aaaarrgggghhhh) en noemt dingen met de namen als "onderkantje" en "voorbips". Sorry hoor, maar daar zakt mijn broek echt van af.

Oh Luus zo eentje heb ik er in het verleden ook gehad, "voel maar dat je met je zitbotjes lekker vast op de grond zit"...

Enneuh hou je broek nog maar even een paar maanden aan, ik beloof je dat je daarna genoeg bloot ligt met je doos

Meelezen is ook leuk, ik heb ook wel eens geen zin om te schrijven...Geniet lekker van je vakantie meid!!! En leuk morgen je behang...kun je weer verder met het kamertje...
Bedankt vor de lieve :hug:s, moest ik al bijna weer van huilen. Het gaat ook echt nergens over, ik kan van iemand niet een lift krijgen na het personeelsuitje en soortgelijke helemaal niet dramatische zaken. Ik bennu ook helemaal bekaf van alle drama en schaam me gewoon voor mijn rare buien vandaag. Niet normaal en ook helemaal niet leuk, gelukkig ben ik de meeste dagen wel meer mijn normale zelf dus morgen beter. Lekker vroeg naar bed vanaaf zal ook wel helpen.

Mientje ook al tranen nou potverdorie meis ik voel met je mee hoor.

Pientje je staalt van mijn scherm ondanks je stress meid, heerlijk!

Laal je jamertje klink echt leuk zeg.

Luus wat een nare droom bah.

Meisjes hele fijne avond hoor, morgen ben ik vast positiever en ik neem gewoon een lekkere reep pure chocola mee als anti-hormonen middel.
DD-tje even huilen mag hoor...ik heb ook al wat tranen gelaten die nergens op waren gebaseerd...Niets om voor te schamen hoor, het zijn echt de hormonen! En anders is chocolade inderdaad een serieuze en goede optie...mag ik meedoen
Huilen mag inderdaad! En je lief went er vanzelf aan.

En ik wil ook pure chocola. Helaas heb ik niks in huis. Bah, moet er bijna van huilen.
Minieman is nu lekker toffifee voor me halen. Hij vond het zo zielig voor me dat ik zo erg moest huilen, ook al weet hij net zo goed als ik dat het eigenlijk nergens over ging. En die meneer belde net terug, maar bij TNT kunnen ze mijn pakketje niet traceren. Hij heeft toen met het magazijn van Dix*ns gebeld en zodra mijn pakketje daar binnen is wordt het zsm weer terug gestuurd. Dus hij heeft tenminste geprobeerd me te helpen, dat scheelt alweer. Helaas heb ik nu mijn MP3 pas volgende week dinsdag...

Wordt namelijk donderdag hier weer aangeboden (ben de hele dag weg dan), dan vrijdag weer (ben ik ook de hele dag weg) en dan kun je het de eerstvolgende werkdag bij het postkantoor ophalen. Maar maandag is het Tweede Paasdag, dus dat wordt dinsdag.

Ik denk dat ik Minieman maar heel erg lief aankijk, moet donderdag namelijk een half uur in de metro zitten.
Oh Luus en Laal! Ben benieuwd naar jullie kamertjes!

En DD, ik weet dus precies wat je bedoelt...
Mijn lief is echt lief!

Ik had hem net aan de telefoon. Hij belde nog even omdat ie nog gaat sporten. En ik klaagde dat ik echt geen bal te vertellen heb, nu ik zo thuis zit. Alleen maar dat ik film zat te kijken en foto's in te plakken. Mijn dagen zijn zo saai! Zou echt nooit huismoeder kunnen zijn. Kom ik nu steeds meer achter.

Maar goed. Lief zei me dat de baby er nu snel is en dat ik dan heus echt meer te vertellen heb. Dat de baby gespuugd heeft voor het eerst. En het eerste lachje..

Wat hou ik toch van hem.
Zat je het filmpje van de paringsdans voor walrussen te kijken Chi caatje?

@Mard

wat ontzettend leuk dat je klas langskomt bij je thuis. Volgens mij ben jij een hele leuke juf! En niet alleen je leerlingen vinden je lief, ik vind je ook lief! Waanzinnig bedankt voor je lieve kaartje - enne mijn lief vind je helemaal geen rare, hij vindt jou ook heel lief!

Heb net een bak stracciatella-ijs verslonden, had ook behoefte aan chocola. Verder ben ik vreselijk moe en vreselijk ongesteld. Baal er flink van. Hopelijk is het snel over.

Man gaat morgen naar het z'huis, ik ga dit keer niet mee. Hij moet zelf maar eens gaan vertellen daar wat hem allemaal dwarszit en dat hij zich niet optimaal voelt. Als we samen gaan dan voer ik het woord en op de een of andere manier lukt het niet om dat te doorbreken. Daarom gaat hij nu alleen. En daarna ga ik erop aansturen dat hij weer naar een haptonoom gaat. Ik vind dat het niet zo jofel gaat momenteel met hem.
Bengie, ik hoop dat het ijs je goed heeft gesmaakt! Soms heb je troost eten gewoon verdiend!

Misschien inderdaad wel een goed idee om man een keer alleen naar het ziekenhuis te laten gaan; misschien voelt hij zich (onbewust) geremd dingen te zeggen of te uiten als jij erbij bent. Hopelijk helpt het hem, want niet lekker in je vel zitten is nooit fijn natuurlijk!

Ben net terug van de vk, alles was goed, al duurde het wel lang voor ze eindelijk het hartje had gevonden...

Bloed was helemaal oke ook; ijzer 8,5 en suiker 4,0 en ik blijk ook geen hiv te hebben... is toch mooi meegenomen!
Oh South het was geen dood kindje hoor. Het was juist een heel klein (te vroeg geboren) levend kindje en daarnaast stond een foto van datzelfde meisje maar nu is ze 7. Zij gaat dit jaar de bloemen aan Maxima overhanden op Koninginnedag. Nou ja hoe dan ook ik had het even moeilijk. Vond het zo'n mooi verhaal.

Och Minie wat een verdriet om je MP3. Heb je 'm nu?

Die man zal zich wel een hoedje geschrokken zijn van zo'n emotionele vrouw aan de telefoon.

Oh Luus gelukkig trappelt je kindje lekker in je rond want zo'n droom is wel heel vervelend. En jouw yoga klinkt echt verschrikkelijk!! Hopelijk ga je er nog iets van opsteken. Veel plezier vanavond!

Ach Bengie dat is toch niet leuk om die conclusie te trekken over je lief. Ik hoop echt zo hard voor jullie dat er snel betere tijden aankomen.

Chiek wat fijn dat alles weer goed was bij de vk. Enne geen hiv toch wel handig inderdaad.

Nou de stress op het werk is helaas nog niet weg. En hoewel ik me voorgenomen heb er niet aan mee te doen is dat toch niet helemaal mogelijk. Beetje jammer maar ik doe mijn best. Ik heb gewoon even geen zin in gezeur door de onkunde van anderen.

Mijn lief is vanavond niet thuis. Dus ik hoop eigenlijk dat jullie er ook gezellig zijn hier.

Hij stuurde net weer een heel lief smsje over wanneer ik over een stokje moet piesen. Ik geloof dat er nog iemand ongeduldig is.
Pienbaby is in ieder geval supergewenst
Ach Bengal, ik vind het echt moeilijk voor jou en je lief...Aan de ene kant vind ik het wel goed van jullie dat Bengalman morgen alleen gaat. Ook al ben je al heel lang samen, sommige dingen vertel je toch makkelijker als je alleen bent. Ik hoop dat hij morgen wat wijzer wordt...maar bovenal hoop ik dat hij zich wat opgeluchter voelt

Chiek...wat fijn dat alles weer helemaal goed is

Pien zo lang je je best doet om de stress naast je neer te leggen komt het goed! En probeer de problemen van je werk ook op je werk te laten...En wat lief dat Pienman ook zo ongeduldig is...jullie gaan vast een leuke week tegemoet
quote:Lalie schreef op 07 april 2009 @ 20:40:

Pien zo lang je je best doet om de stress naast je neer te leggen komt het goed! En probeer de problemen van je werk ook op je werk te laten...En wat lief dat Pienman ook zo ongeduldig is...jullie gaan vast een leuke week tegemoet Ehm Laal die leuke week hebben we dus net achter de rug. Of bedoelde je dat niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven